5 نکته برای استفاده از Samsung Notes برای افزایش بهره وری شما
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که به Samsung Galaxy Note20 یا Note20 Ultra ارتقا پیدا کنید ، احتمالاً این قلم S است که شما را برنده می کند. یک قلم داخلی و پیشرفته ، S Pen به شما امکان می دهد همه کارها را از نوشتن ، حاشیه نویسی و نقاشی گرفته تا برجسته سازی ، ترجمه و حتی استفاده از آن به عنوان یک کنترل از راه دور برای تلفن خود انجام دهید. این یک سخت افزار خارق العاده است ، اما آنچه آن را حتی بیشتر قدرتمند می کند ، برنامه Samsung Notes از قبل بارگیری شده است.

سامسونگ نوتز که با هر نسخه جدید از سری Galaxy Note اصلاح شده است ، یک پلت فرم هوشمند ، بصری و همه کاره را برای گرفتن ایده ها و حفظ دقیقه جلسات فراهم می کند. اگر تازه وارد Samsung Notes هستید ، در اینجا 5 نکته و ترفند آورده شده است تا بتوانید موثرتر از همیشه کار کنید:

 سررسید دوقلو نوا

ضبط صدا اضافه کنید
بعضی اوقات آسانتر است که ایده های خود را به زبان بیاورید تا اینکه بخواهید آنها را بنویسید یا تایپ کنید ، به خصوص هنگامی که چیز پیچیده ای را توضیح می دهید. اکنون می توانید ضبط صدای زنده را به یادداشت های خود اضافه کرده و آن را با طرح خود جفت کنید. فقط روی گیره کاغذ ضربه بزنید ، ضبط صدا را انتخاب کنید و افکار خود را با صدای بلند به اشتراک بگذارید. وقتی کارتان تمام شد ، روی «توقف» ضربه بزنید. ضبط خود را پخش کنید تا روند طرح خود را مشاهده کنید. می توانید همه آن را به عنوان یک پرونده یادداشت چندرسانه ای به اشتراک بگذارید.

صفحات را مرتب کنید
اگر روی یادداشت چند صفحه ای یا استوری بورد کار می کنید ، ممکن است بخواهید صفحات را دوباره مرتب کنید تا ایده های شما با نظم دیگری ارائه شود. برای ترتیب مجدد یادداشت چند صفحه ای ، روی نماد منو ضربه بزنید و "مرتب سازی صفحات" را انتخاب کنید. اکنون صفحه را طولانی فشار داده و به موقعیت جدید خود بکشید. خودشه. بدون نیاز به برش در اینجا و چسباندن در آنجا. هر زمان که بخواهید می توانید صفحات خود را به ترتیب مناسب بکشید.

ذخیره در قالب های مختلف فایل
آخرین نسخه Samsung Notes به شما امکان می دهد یادداشت های خود را در قالب های مختلف فایل ذخیره کنید. برای صادرات از Samsung Notes به قالب دیگری ، روی نماد منو ضربه بزنید و "ذخیره به عنوان پرونده" را انتخاب کنید. می توانید PDF ، Word ، PowerPoint ، فایل تصویر یا فایل متنی را انتخاب کنید. همچنین می توانید پرونده خود را در OneDrive یا Google Drive در cloud ذخیره کنید یا آن را به عنوان پیوست ایمیل در Outlook ارسال کنید.

یادداشت های خود را سازماندهی کنید
اگر به طور منظم از Samsung Notes استفاده می کنید ، می خواهید یادداشت های خود را مرتب کنید تا بعداً پیدا کردن آنها آسان باشد. از صفحه اصلی برنامه ، روی یادداشتی طولانی فشار دهید تا آن را انتخاب کنید. یک نوار ابزار در پایین صفحه نمایش شما ظاهر می شود. روی Move ضربه بزنید تا یادداشت خود را به یک پوشه منتقل کنید. از آنجا می توانید یک دسته اضافه کنید - حتی اگر بخواهید آن را کدگذاری رنگ کنید. سپس روی «تمام» ضربه بزنید و همه چیز آماده است. برای مشاهده دسته های یادداشت خود ، روی نماد منوی همبرگر ضربه بزنید و در بخشها نشان داده می شوند.

همه یادداشت های شما از صفحه اصلی برنامه قابل جستجو هستند ، بنابراین می توانید بلافاصله موارد عملی را فراخوانی کنید. این برنامه معمولاً جدیدترین یادداشتهای فعال شما را به صورت شبکه ای از عکسهای مینیاتوری نشان می دهد ، اما می توانید نمایش را طوری تنظیم کنید که یادداشت های شما در یک لیست یا به عنوان عکس کوچک قرار گیرند. همچنین می توانید یادداشت های خود را بر اساس تاریخ ایجاد یا آخرین تغییر یا عنوان آنها مرتب کنید.

آیا در حال کار بر روی یادداشتی هستید که می خواهید برای دسترسی سریع و مکرر در دسترس داشته باشید؟ یادداشت را باز کنید ، روی نماد ستاره در گوشه سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید و سپس تنظیمات برنامه را به روز کنید تا یادداشت های ستاره دار شما همیشه در بالا نشان داده شوند. حتی می توانید یک یادداشت دلخواه را به صفحه اصلی Note20 خود پین کنید. فقط روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید.

منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-nava.html

به اشتراک گذاشتن پرونده ها
برای ایجاد یک دفتر یادداشت مشترک ، روی نماد منوی همبرگر ضربه بزنید ، سپس "دفترچه یادداشت مشترک" را انتخاب کنید و روی علامت مثبت ضربه بزنید تا یک مورد جدید ایجاد کنید. اکنون می توانید با یک تیم با اعضای تیم همکاری کنید. دوستانتان را دعوت کنید تا در یک طوفان فکری جمعی به شما بپیوندند ، مهم نیست کجا باشند.

اگر دائماً بین دستگاه ها جابجا می شوید ، باید مطمئن شوید که یادداشت های شما در همه آنها به روز باشد. خبر خوب این است که Samsung Notes برای بارگیری در رایانه های شخصی سازگار با ویندوز 10 نیز از فروشگاه Microsoft در دسترس است ، بنابراین می توانید به راحتی از طریق لپ تاپ خود به تمام یادداشت های خود دسترسی پیدا کنید

خواه در هنگام گرفتن صبحانه ، یا در حال سازماندهی افکار خود درباره پروژه آینده در قطار ، بازخورد گزارش همکار خود را یادداشت کنید ، می توانید با استفاده از S Pen ، Samsung تمام ایده های خود را در حالی که در ذهن شما تازه هستند ثبت کنید یادداشت ها و Galaxy Note20 شما. این به اندازه کاغذ گذاشتن قلم طبیعی است - و اکنون ، از هر زمان دیگری مثمر ثمر است.

این فقط نوک S Pen است. در اینجا 13 کار دیگری وجود دارد که می توانید با عصای جادویی Note20 انجام دهید. سپس تمام روش های دیگر Galaxy Note20 و Note20 Ultra را می توانید کار شما را تقویت کنید. و فراموش نکنید که برای استفاده از پیشنهادات ویژه ، به علاوه فرصتی برای برنده شدن Galaxy Note20 Ultra و Galaxy Buds Live در نقاشی هفتگی سامسونگ ، در برنامه Save @ Work سامسونگ ثبت نام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: