نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مرکز مشاوره موفقیت
ما شما هستیم
ما راه حل های بهداشت روانی مجازی برای کسانی که توسط بسیاری از تجارب زندگی ، فرهنگ ها ، هویت ها و محیط ها تعریف شده اند ، آورده ایم. مواردی که مطابقت ندارند ، در وضعیت موجود نمی گنجند و احساس می کنند کاملا متعلق به هیچ کجا نیستند - "در این بین".

ما در فضای بهداشت روان ، از جمله بیماران و درمانگران ، به گروه های کم نماینده خدمت می کنیم. خدمات درمانی مجازی ما فضایی باز و بی حد و حصر است که توسط ارتباطات و افراد واقعی تعریف می شود. درمان مجازی ما مبتنی بر پرورش ارتباطات ، فراتر از مکان ها است.
چالش خود را برای ما بیاورید. ما برای زندگی روزمره شما یک راه حل توانمندانه ، متناسب با شخصیت ، محیط و داستان شما ارائه خواهیم داد. وی در طول آموزش خود و پس از تبدیل شدن به یک روانشناس مجاز ، تلاش کرد تا بازتاب و صدای دو فرهنگی خود را در زمینه بهداشت روان پیدا کند. در عوض ، دکتر لاراكونتا دوباره بدون ارتباطات و مربیان حرفه ای كه دارای دیدگاه ها و دیدگاه های جهانی مشابه بودند ، دوباره خود را در بین جهانیان یافت.

سرانجام ، او زیبایی در انعطاف پذیری ، خلاقیت و گشودگی نسبت به تجربیاتی را تجربه کرد که وقتی شخص فرصت رقصیدن در امتداد اختلافات و اتصال به بخشهای مختلف تجربیات و خود را پیدا می کند.

دکتر Laracuenta یک قلب اتصال دهنده است! او باعث می شود افراد احساس راحتی و پرورش پیدا کنند ، به سرعت نقاط قوت و چالش های آنها را شناسایی کند. او با استفاده از رویکردهای درمانی نامتعارف نتایج تحول آفرین و آزادسازی در زندگی واقعی ایجاد می کند.

دکتر Laracuenta معتقد است با حمایت یک درمانگر فداکار و دلسوز واقعی زندگی شما شادتر است. این یک کار متناسب با همه نیست. این داستان و محیط شما را در نظر می گیرد. و ، با پایان جلسه هفتگی شما ، درمان متوقف نمی شود. شما با اقدام با تمرینات ساده و م effectiveثر روزمره خود را کشف می کنید. اتصال کلیدی است! ما شما هستیم ، شما را می بینیم ، شما را می گیریم ، مراقبت می کنیم.

"چالش های خود را بپذیرید و آنها را دوباره به عنوان فرصت های رشد تصور کنید. لازم نیست که خود را ذاتاً شکسته ببینید ، شما انسان هستید ، این بدان معناست که نقص هایی دارید و می توانید به عنوان مالکیت خود را داشته باشید تا بتوانید آنها را دگرگون کنید.
"که هستیم و چه می کنیم
روان درمانگران ما تمام علائم ذهنی و جسمی شما را ارزیابی می كنند. آنها تشخیص می دهند و با شما همکاری می كنند تا برنامه مدیریتی برای بهبود و بهبودی شما تهیه كنند. به عنوان بخشی از كار ما ، می توانیم:
مراقبت فوری برای یک بیماری ناگهانی روان
به شما کمک می کند تا یک وضعیت سلامت روان طولانی مدت را مدیریت کنید
در مورد تغییر شیوه زندگی مشاوره ارائه دهید
با شما به صورت جداگانه ، یا با شما و شریک زندگی ، خانواده یا مراقبان خود کار کنید
نظرات و مشاوره دوم را به سایر پزشکان و متخصصان بهداشت ارائه دهید
شما را به سایر متخصصان بهداشت ارجاع دهیم
در صورت نیاز شما را در بیمارستان بستری کنید.

متخصصان ما توصیه های عملی در مورد رژیم غذایی ، خواب و روش های دیگری که می توانید به بهبود خود کمک کنید ارائه می دهند. آنها اطلاعاتی در مورد وضعیت شما به شما ارائه می دهند ، که می تواند به شما در درک علائم و روشهای درمانی کمک کند و ما فقط درمانهایی را پیشنهاد می کنیم که ثابت شده ایمن و م effectiveثر هستند. متخصص شما توضیح می دهد:
چرا آنها روش خاص درمان را توصیه می کنند
عوارض جانبی چیست
هر گونه خطرات درمانی
چقدر هزینه دارد
این که شما موافقت خود را برای انجام این درمان بر عهده دارید ، به خود شما بستگی دارد.

دلایل متداول اینکه کسی ممکن است به روان درمانگر مراجعه کند:
تنظیم مشکلات پس از تغییرات عمده زندگی یا استرس
اضطراب ، نگرانی یا ترس
افسرده یا روحیه کم که از بین نمی رود
تفکر خودکشی
افکار صدمه زدن به افراد دیگر
از عمد به خود آسیب رساندن
انرژی بیش از حد ، عدم توانایی خواب ، کم باد یا آرامش
افکار منفی مداوم
تفکر وسواسی
احساس لبه یا پرش
احساس اینکه مردم به دنبال شما هستند یا می خواهند به توهمات آسیب برسانند (شنیدن یا دیدن چیزهایی که در آنجا نیست)
هذیان (اعتقادات ثابت و بدون اساس در واقعیت)
افکار عجول ، متلاشی
خارج از کنترل مصرف الکل یا مواد مخدر
مشکل قمار ، بازی یا سایر رفتارهای اعتیاد آور
مشکلات مربوط به تصویر بدن ، غذا خوردن یا رژیم گرفتن
مشکلات حافظه
تمرکز و توجه ضعیف ، بیش فعالی
خشونت ، تحریک یا انفجارهای عاطفی
بی خوابی و سایر مشکلات خواب
شرایطی که از کودکی مانند اوتیسم ، ناتوانی ذهنی و اضطراب کودک آغاز می شود.
به مشاوره و موفقیت دانشجویی خوش آمدید!
دفتر مشاوره و موفقیت دانشجویی در ارزیابی و حمایت از حقوق بشر ، برابری ، تنوع و احترام به همه مردم متعهد است. مأموریت ما همچنان صرف خدمت به همه دانش آموزان صرف نظر از نژاد ، قومیت ، وضعیت اقتصادی ، منشأ ملی ، هویت جنسیتی ، گرایش جنسی ، گرایش مذهبی ، سن و هر یک از ویژگی هایی که به غنای انسان می افزایند ، باقی مانده است.

ما درک می کنیم که به عنوان یک جامعه ، با سطح آسیب دیدگی تاریخی روبرو هستیم که می تواند بر پیچیدگی استرسی که از قبل با آن روبرو هستیم ، اضافه کند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سه اصول موفقیت
تعریف موفقیت در هر فردی متفاوت است ، اما یک تعریف ثابت در مورد موفقیت وجود دارد: همه می خواهند موفق شوند. هرکسی اهداف و چشم انداز زندگی خود را دارد که می خواهد عملی کند. با این حال ، بسیاری از مردم تمام زندگی خود را در انتظار آینده ای هستند که هرگز فرا نخواهد رسید.

بنابراین ، چرا تعداد کمی از افراد اهداف خود را درک می کنند؟ آیا فقط تعداد معدودی از افراد دارای استعدادهای ذاتی هستند که می توانند هر آنچه را که در زندگی می خواهند بدست آورند؟ جواب یک نه جانانه بود.

هرکسی می تواند موفق شود. من معتقدم که مسیر موفقیت استعداد نیست. مسئله داشتن اصول مناسب است. از نظر من ، سه معیار وجود دارد که افراد موفق را از کسانی که زندگی خود را با آرزوی موفقیت می گذرانند جدا می کند. از همه بهتر ، اتخاذ این سه معیار آسان است و می تواند نه تنها چشم انداز بلکه کل زندگی شما را نیز تغییر دهد.

درست است که هیچ موفقیت میانبری برای موفقیت وجود ندارد - با این حال ، با نزدیک شدن به موانعی که با یک طرز فکر صحیح در سر راه شما قرار دارد ، کسی می تواند موفقیت کسب کند.

علاقه مند باش.

رسیدن به آرزوها به سخت کوشی ، فداکاری و فداکاری نیاز دارد. به راحتی می توان گفت که انگیزه موفقیت را داری ، اما تحمل سختی های اجتناب ناپذیر در مسیر موفقیت داستان متفاوتی است. وقتی همه دنیا به آنها می گویند چطور ممکن است کسی به دید خود متعهد بماند؟ چگونه آنها می توانند اطمینان یابند که برای تحقق اهداف خود حاضرند هر فداکاری لازم را انجام دهند؟ پاسخ در اشتیاق نهفته است.

بدون اشتیاق ، انتخاب برای رسیدن به اهداف خود یک انتخاب گاه به گاه و گزنده می شود. وقتی کاری را که دوست دارید انجام می دهید ، مرتباً به سمت آن گرایش پیدا می کنید و با کمال میل خود را در تعقیب خود غرق می کنید. با همسو سازی اهداف خود با آنچه شما علاقه مند هستید ، می توانید تحت تأثیر ناصافین باقی بمانید و در سختی ها مقاومت کنید. شخصاً ، من علاقه زیادی به کسب دانش دارم. دانش قدرت است و چیزهای زیادی در جهان وجود دارد که می توانیم یاد بگیریم. من توانستم این اشتیاق را مهار کنم تا از جنبه های مختلف اداره یک کسب و کار مطلع شوم و در نهایت آن را موفق کنم.

عشق به شکست.

پایداری اگرچه قابل تحسین است اما کافی نیست. اگر می خواهید واقعاً موفق شوید ، فقط لازم نیست شکست را تحمل کنید - باید آن را دوست داشته باشید. کسانی که موفق هستند هر شکست را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت می پذیرند. شکست را شخصاً نگیرید. مهم است که تشخیص دهیم همه برای تبدیل هر شکست به یک منبع ارزشمند داده ، گاهی اوقات شکست می خورند.

به این ترتیب می توان از شکست برای نزدیک کردن شما به اهداف خود استفاده کرد. تجزیه و تحلیل آنچه اشتباه انجام شده و تدوین استراتژی برای غلبه بر این مشکلات تضمین می کند که از قضا ، شکست خوردن یکی از مولدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

به عنوان مثال ، من در مراحل اولیه کسب و کار خود وقتی که موضوع استخدام شد ، شکست خوردم. در آن زمان ، آنقدر ناامید و مأیوس بودم که تقریباً هرکسی را استخدام می کردم. با این کار ، وقت و پول خود را هدر دادم و به افراد آموزش دادم ، بدون اینکه متوجه شوم که چند ماه کوتاه مرا ترک خواهند کرد. بنابراین ، من روش خود را تنظیم کردم و شروع به جستجوی نامزدهای با کیفیت بالاتر کردم.

بهانه ها را بردارید.

هرگز بهانه ، عدم اطمینان یا س runال از بین نخواهیم رفت. اما شما می توانید تمام زندگی خود را با نگرانی در مورد مشکلاتی که ممکن است وجود نداشته باشد سپری کنید و دلایلی برای اقدام نکردن ارائه کنید. شخصی که همیشه بهانه می آورد هرگز آنچه را که برای موفقیت لازم است انجام نخواهد داد. افراد موفق به طور سیستماتیک بهانه ها را برطرف می کنند ، اگر اجازه دهید موانعی مانند کمبود دانش یا مشکلات احتمالی شما را از حتی تلاش منصرف کند ، نمی توانید اهداف خود را برآورده کنید. هنگامی که مجموعه مهارت های لازم را ندارید ، به سادگی فرصتی برای توسعه آن پیدا کنید. با نگرانی در مورد موضوعات احتمالی که ممکن است بوجود بیایند یا سکون نخورید. در عوض ، در صورت بروز و در صورت بروز هرگونه مشکل واقعی ، جلو بروید و با آنها مقابله کنید.

با نگاهی به مثال قبلی در مورد استخدام ، من بهانه ای نیاوردم ، و به دلیل ناکامی خود به کسی یا هر چیزی اشاره نکردم. در عوض ، من این شکست را دیدم ، اشتیاقم به دانش را به کار گرفتم و روش کار خود را تنظیم کردم تا شرکتم را به جلو سوق دهم.

وقتی از این دریچه شروع به فکر می کنید ، مسائل عدم توانایی یا کمبود منابع از بین می روند. پیروی از این سه اصل کارهایی فراتر از امکان دستیابی به رویاهایتان است - این کار را اجتناب ناپذیر می کند. بسیاری از چهره های موفق جهان ، از بنیامین فرانکلین گرفته تا استیو جابز ، این اصول را مجسم می کنند. اکنون ، راه آنها را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

روانشناسی موفقیت همانطور که این 5 کارآفرین گفته اند
وقتی از اکثر مردم می پرسید که موفقیت لازم چیست ، به شما خواهند گفت که موفقیت ناشی از سخت کوشی است. روانشناسی موفقیت اغلب به طور کامل نادیده گرفته می شود. در حالی که بله ، سخت کوشی بخشی از معادله است ، اما قسمت عمده ای آنها از دست رفته است. اگر ذهنیت درستی نداشته باشید ، هرگز نمی توانید موفق شوید.

ذهنیت درست همه چیز را درمان می کند. طرز فکر شما تعیین می کند که شما موفق هستید یا موفق نیستید. طرز فکر شما به شما می گوید که شما یک شکست هستید و باید فقط تسلیم شوید یا در مسیر درست موفقیت قرار دارید. شما به کدام صدا گوش می دهید؟

کارآفرین شدن سخت ترین چالش زندگی شما خواهد بود زیرا شما در حال تبدیل شدن به فردی متفاوت از بقیه هستید. وقتی این اتفاق می افتد ، خودتان را زیر سوال می برید. آیا در مسیر درستی هستید؟ چرا فقط برای شخص دیگری کار نمی کنید؟ اگر همچنان این س questionsالات را از خود بپرسید ، ضرر خواهید کرد. وقتی ذهنیت درستی داشته باشید ، مهم نیست که با چه روبرو شوید ، از آن طرف بیرون می آیید.

پنج کارآفرین وجود دارد که طرز فکر صحیحی را ایجاد کرده اند که به آنها امکان موفقیت در زمینه های مربوطه را می دهد.

 

Grant Cardone - روانشناسی موفقیت
گرانت کاردون نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، خالق تلویزیون گرانت کاردون ، مدیرعامل چهار مشاغل است و در حال حاضر بیش از 400 میلیون دلار دارایی املاک و مستغلات دارد.

کار در شغلی که از او متنفر بود ، نیروی محرکه گرانت بود که ذهنیت خود را تغییر می دهد. او در شغلی که از او متنفر بود تبحر پیدا کرد. گرانت به تمرکز بر خودسازی ادامه داد و به همین دلیل ، او توانست درآمد ماهانه خود را از طریق کار کمیسیون فروش که مشغول کار بود ، افزایش دهد.

گرانت فهمید که اگر می خواهد ذهنیت خود را در مورد پول درآوردن تغییر دهد ، تنها کاری که باید انجام دهد این بود که راه های تولید پول بیشتر را کشف کند. با کشف راه های بیشتر برای تولید ، او توانست ذهنیت خود را تغییر دهد زیرا او فقط بر رشد درآمد خود تمرکز داشت.

وقتی ذهنیت خود را برای موفقیت آموزش می دهید ، می توانید تمام تمرکز خود را برای دستیابی به موفقیت بگذارید؟ برای گرانت ، این امر به درآمدزایی منجر شد. برای شما ، این می تواند مشتری های بیشتری را جذب کند.

آسان است که خود را لاغر کنید و به جای یک ایده بزرگ ، روی ایده های زیادی تمرکز کنید. موفقیت در یک کار بسیار راحت تر از موفقیت در چندین کار است. امروز می توانید روی چه چیزهایی تمرکز کنید که بتواند فردا به نتیجه برسد؟ ملیسا گریفین - روانشناسی موفقیت
Melyssa Griffin بنیانگذار melyssagriffin.com است و در آنجا به شما مشاوره می دهد که چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق و میزبان پادکست هدف را شروع کنید.

ذهنیت ملیسا وقتی فهمید که به خودش بگوید نمی تواند کاری انجام دهد نتیجه ای نخواهد گرفت. اگر می خواست در سطح زندگی خود به سطح بالاتری برسد ، می دانست حتی اگر بلد نباشد چطور کاری انجام دهد. او قصد داشت این موضوع را بفهمد هر چقدر طول بکشد

روش های بسیاری وجود دارد که می توانید در عصر امروز چیزی یاد بگیرید که به خود بگویید نمی توانید کاری انجام دهید مسخره است. اگر می خواهید شش رقمی بسازید ، در مورد چگونگی ساخت شش شکل دیگران تحقیق کنید. آنها چه عادت هایی را با عادتهایی که شما دارید متفاوت انجام می دهند؟ آنها چگونه روز خود را برنامه ریزی می کنند؟ آنها چه نوع کاری را انجام می دهند؟ اگر می خواهید تحقیق کنید ، پاسخ هر سالی وجود دارد. فقط به این دلیل که نمی دانید چطور کاری انجام دهید نباید مانع رسیدن به هر آنچه که ذهن خود را در نظر می گیرید باشد.

ملیسا که یک کارآفرین بود ، فهمید که اتفاقات منفی زیادی می تواند رخ دهد. برای مقابله با وقایع منفی ، ملیسا مجله سپاسگزاري را تحریر می کند و وقایع مثبت زندگی خود را می نویسد. آنچه شما اساساً انجام می دهید ایجاد یک دیدگاه مثبت از جهان برای خودتان است.

امروز چه تحقیقی می توانید انجام دهید که به تقویت ذهنیت شما در فردا کمک کند؟

 

آلن بوراک - روانشناسی موفقیت
آلن بوراک بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری مشهور ، Never Alone Capital است.

آلان از کودکی هنر اراده را آموخت. آلن دو بار شکست و هر دو بار برگشته است. او علی رغم شکست هایی که چندین بار با آن روبرو شد ، از رویاهای خود برای شروع کار دست نکشید.

آلن فهمید که اگر او چیزی را می خواهد ، باید یک الزام باشد. او فقط نمی توانست آن را بخواهد. افراد زیادی فقط آن را می خواهند. و آیا متوجه شدید که اکثر مردم در مکانی که می خواهند زندگی کنند نیستند؟ اگر آماده نیستید که همه کارها را انجام دهید و ایده خود را به صورت 100٪ ارائه دهید ، هرگز موفق نخواهید شد زیرا در ثانیه ای که به خودتان شک دارید شکست خواهید خورد. هر روز بخواهید یا نخواهید کار را انجام دهید و هیچ وقت خالی را ترک نکنید تا به خودتان شک کنید.

وقتی که او در زندگی خود احساس رضایت نمی کرد ، آلن به توسعه خود روی آورد ، اما مهمتر از همه ، روانشناسی برای بیرون آوردن او از وضعیت فعلی که احساس کرده بود در آن گرفتار شده است. شما ، با آنچه در درون شماست شروع می شود.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

4 راز کوچک کثیف که باید درباره افراد موفق بدانید در ادامه راز موفقیت افراد موفق را بررسی می کنیم.

 
در جهان ناامیدی و درد کم نیست. درماندگی کم ندارد. پشیمانی کم نیست. کمبود شکست وجود ندارد. اگر احساس ناراحتی می کنید زیرا دیروز اخراج شدید. پس چی؟ شما ترفیع دریافت نکردید. پس چی؟ شما از رئیس خود متنفر هستید و تجارت شما به شکست انجامید. پس چی؟ شما هرگز لازم نیست که از دبیرستان فارغ التحصیل شوید. شاید شما از دانشگاه فارغ التحصیل نشده باشید. پس چی؟ شما از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید اما از کار خود راضی نیستید؟ شما همه چیز را به C-suite رسانده اید اما احساس رضایت نمی کنید. پس چی؟ اگر این واقعیت شماست ، در این باره چه کاری انجام می دهید؟

می توانید ناامید شوید و از چقدر زندگی بدبختی شکایت کنید. من آنجا بوده ام و این کار را انجام داده ام. شما می توانید هر روز به محل کار خود بروید و در مورد شغل خود ، همکاران یا رئیس خود غر بزنید. می توانید به زندگی و حرفه متوسطی بسنده کنید و 40+ ساعت در هفته را برای کاری که از آن متنفرید سپری کنید. افراد زیادی این کار را می کنند.

شما می توانید در مورد دوشنبه ها شکایت کنید و آرزو کنید زندگی شما با عجله به جمعه برود ، یا می توانید کار را انجام دهید - و فداکاری کنید - که موفقیت می طلبد. این مالش است - فدا مردم فقط موفق نمی شوند. آنها برای آن کار می کنند. آنها برای آن تجارت می کنند. آنها فدای آن می شوند. آیا حاضرید کار را انجام دهید و دردهای لازم را برای رسیدن به موفقیت و حفظ آن از بین ببرید؟

در اینجا چهار راز کوچک کثیف وجود دارد که اگر می خواهید یکی شوید ، در مورد افراد موفق باید بدانید.

1. افراد موفق یک درد را با درد دیگر عوض می کنند.
"همه ما باید در زندگی از یکی از دو چیز رنج ببریم: درد نظم و انضباط یا درد پشیمانی." 3 پیام در مورد کارگران ضروری که برای پرداخت خطر به کار می روند که اکنون باید بدانید
IRS: بررسی تحریک 1200 دلاری خود را تا 21 نوامبر مطالبه کنید
با این 3 دسته س Impال ، تأثیر میراث شغلی خود را ارزیابی کنید
سالها پیش من این نقل قول جیم روح را خواندم و مرا مورد لطف قرار داد. فهمیدم که مجبورم تلاش کنم و زندگی سختی را پشت سر بگذارم و حرفه خودم را بسازم. فهمیدم که چیزی به نام زندگی بدون درد وجود ندارد. از آنجا که راهی برای جلوگیری از مبارزات وجود ندارد ، تصمیم گرفتم قوز کنم و دیگر به دنبال یکی از آنها نروم. من تصمیم گرفتم که ترجیح می دهم درد نظم و انضباط را تحمل کنم و سفر موفقیت خود را آغاز کردم. پیشنهاد می کنم شما هم این کار را انجام دهید.

برخلاف تصور عمومی ، افراد موفق نمی توانند از درد زندگی فرار کنند. آنها فقط درد و رنج را با درد دیگر در هر زمان و هر زمان ممکن عوض می کنند. افراد موفق درد پشیمانی را با درد نظم و انضباط عوض می کنند. آنها درد توقف را با درد شروع معامله می کنند. آنها درد ناکامی را با درد قوام عوض می کنند ، و درد بله گفتن بیش از حد را با درد نه گفتن در تلاش برای محافظت و تمرکز محدودترین منبع موجود - زمان ، عوض می کنند.

افراد موفق دقیقاً مانند بقیه از شکست می ترسند ، اما نمی گذارند مانع آنها شود زیرا می دانند که پشیمانی بیش از شکست باعث درد می شود. اگر می خواهید موفق باشید ، واقعاً می توانید از شکست بترسید ، اما نمی توانید از تلاش بترسید.

2. افراد موفق ریسک می کنند و ضرر می کنند.
"من بیش از 9000 شوت در زندگی حرفه ای خود از دست داده ام. من تقریباً 300 بازی را از دست داده ام. 26 بار به من اعتماد شده است که ضربه برنده بازی را می گیرم و از دست می دهم. من در زندگی خود بارها و بارها شکست خورده ام. و به همین دلیل است که موفق می شوم. "

این نقل قول از مایکل جوردن چیزهای زیادی در مورد خطر و ضرر برای من آشکار کرد. وقتی از شکست فرار می کنید ، ناگزیر از موفقیت فرار می کنید. افراد موفق همه اینها را روی خط قرار می دهند. آنها خطر تحقیر و خجالت را دارند. آنها خطر ناامید کردن دیگران را دارند. آنها برای رسیدن به اهداف خود همه اینها را - از جمله مشاغل خود - به خطر می اندازند.

اگر می خواهید حرفه شما اوج بگیرد ، باید مایل باشید که سقوط کند. و اگرچه این ممکن است باعث ناراحتی و اضطراب شدید شود ، موفقیت همزمان با خطر همراه است بنابراین شما باید احساس راحتی بیشتری داشته باشید و احساس راحتی نکنید. افراد موفق به ابهام و عدم اطمینان متمایل می شوند ، زیرا آنها می دانند که برای رسیدن به بزرگترین موفقیت باید مأیوس شوند و ناامیدی را تجربه کنند. اگر می خواهید موفق باشید ، بدانید که هیچ چیز جرأت آمیز به معنای هیچ چیز کسب نشده نیست. افراد موفق باید ریسک کنند - خطرات مالی و شغلی و شخصی و شغلی نیز.

3. افراد موفق می خواهند تسلیم شوند.
"شما باید برای آنچه می خواهید بجنگید زیرا آنچه می خواهید برای شما نمی جنگد!"

دمارجی اسمیت ، مربی کودک مورد علاقه الن دی جنرس ، با این جمله به بینی آن ضربه زد. ممکن است به نظر برسد که هرگز برای شما اتفاق نخواهد افتاد. ممکن است احساس کنید در حال غرق شدن هستید. تفاوت در از دست دادن و بازنده بودن تسلیم شدن است. افراد موفق می خواهند گاهی مثل دیگران تسلیم شوند ، اما این کار را نمی کنند و شما هم نباید این کار را انجام دهید.

آن را از دمارجای 12 ساله بگیرید و برای آنچه می خواهید بجنگید. در حالی که هدف او تحصیلات و پرورش قدرت بدنی است ، اما این موضوع مهم نیست. هدف شما هدف شماست. شاید شما بخواهید شغلی راه اندازی کنید ، ارتقا شغلی پیدا کنید ، شغل خود را تغییر دهید ، مدیر شوید ، معلم شوید ، به مجموعه C بروید ، یک کتاب بنویسید ، یک خواننده ، بازیگر ، کارگردان مشهور شوید ، و غیره اهداف شما چیست ؟



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

چرا زنان در تجارت موفق هستند
چرا علت موفقیت یک زن چیست؟ این س evenال حتی بیشتر برای زنان طنین انداز است زیرا چهار مهارت ذاتی آنها را به عنوان رهبران تجاری موفق تبدیل می کند.

گرچه داشتن توانایی های فنی مهم است ، مهارت های بین فردی در محیط کار جهانی امروز به طور فزاینده ای ارزشمندتر است. خوشبختانه زنان به طور ذاتی مجهز به چهار ویژگی اساسی هستند که باعث موفقیت در تجارت می شوند. در حقیقت ، شرکت هایی که زنانی فارغ التحصیل MBA در نقش های رهبری هستند ، بازده فروش 42 درصدی بیشتری دارند.

زنان دارای MBA ارتباط برقرار کننده ای موثر هستند
طبق گفته های فوربس ، سه نقطه قوت ارتباطی زن عبارتند از: توانایی خواندن زبان بدن و نشانه های غیرکلامی. مهارت گوش دادن خوب و نمایش همدلی موثر است. زنان از این مهارت ها به عنوان رهبران قدرتمند در محل کار برای بحث و گفتگو و صحبت از محل اعتماد و شفافیت استفاده می کنند. چنین مهارت هایی در میز مذاکره نیز کمک می کند ، جایی که می توانیم شرایط را بخوانیم و از این دانش برای پیشبرد مدیتیشن استفاده کنیم.

زنان در ایجاد روابط در محل کار بسیار عالی هستند
در پستی از کارآفرین اشاره شده است که ایجاد یک تجارت موفق به معنای تمرکز بر برقراری ارتباط با سه مخاطب اصلی است: مشتریان ، تأثیرگذاران و رقبا. زنان در طول تاریخ زندگی خود را صرف ایجاد خانواده و ساختن خانه برای آنها کرده اند. این تجربیات به ما کمک می کند تا روابط محیط کار را توسعه دهیم. ما از مهارت های اجتماعی خود برای ایجاد اعتماد با همکاران و توسعه روابط با شرکای خود استفاده می کنیم. باربارا باکسر ، سناتور سابق آمریكا ، تصدیق می كند ، "زنان روش رهبری گسترده تری دارند. ما سعی می کنیم افراد بیشتری را با خود همراه کنیم. " زنان همچنین هنگامی که نوبت به شبکه می رسد روابط موثری را تقویت می کنند و زمانی که بخشی از سازمان های حرفه ای برای زنان در مشاغل مانند انجمن ملی MBA زنان هستند ، به شکوفایی می رسند.

زنان حرفه ای مشکلات را حل می کنند
با توجه به مطالعه کولیپر در مورد ویژگی هایی که زنان رهبر را متمایز می کند ، رهبران زن قاطع تر و قانع کننده ترند. برای انجام کارها نیاز شدیدتری داشته باشید. و بیشتر از رهبران مرد مایل به ریسک هستند. این رویکرد رهبری به زنان کمک می کند همکاری و اشتراک اطلاعات را بهتر تسهیل کنند. زنان معمولاً تصمیم می گیرند تا راه حل های ممکن را با افراد بیشتری در میان بگذارند و به نوبه خود ، حقایق و دیدگاه های بیشتری کسب کنند. این را با یک احساس شدید ارتباط غیرکلامی ترکیب کنید ، و جای تعجب نیست که زنان ، به ویژه کسانی که دارای MBA هستند ، در تصمیم گیری آگاهانه برای حل مشکلات بهتر هستند.

هوش هیجانی باعث موفقیت زنان در تجارت می شود
روانشناسی امروز گزارش می دهد که هوش هیجانی شامل چهار قسمت است: خودآگاهی ، مدیریت احساسات ، همدلی و مهارت های اجتماعی. زنان این توانایی را دارند که از این مهارت ها برای کمک به پیمایش موقعیت های پیچیده ، حمایت از همکاران و مدیریت رفتارها و انتظارات استفاده کنند. هوش هیجانی همچنین به ما کمک می کند تا از مکانی همدلی و درک دیگران را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنیم. افرادی که از نظر همدلی احساسی سرآمد هستند ، به دلیل این توانایی که بلافاصله واکنش دیگران را درک می کنند ، از مشاوران ، معلمان و رهبران خوبی برخوردار می شوند.

به عنوان یک زن MBA سرب و موفق شوید آیا باید MBA بگیرم؟ پس از مطالعه در مورد چگونگی زنان از ویژگی های متمایز بسیاری که می تواند ما را برای موفقیت در تجارت تعیین کند ، امیدواریم که پاسخ "بله" قاطع باشد استعدادهای منحصر به فرد ما برای استخدام کنندگان ارزشمند است و به شرکت ها کمک می کند تا از طریق ارتباط متقابل ، روابط معنادار و هوش هیجانی بالا که به کار تیمی و ارتباط بین آنها کمک می کند ، رشد کنند.

داستانهای بیشتری در مورد زنان موفق در تجارت بخوانید و سفر MBA خود را با ابزار برنامه یاب ما شروع کنید. همانطور که ماه ملی زنان به پایان می رسد ، ما نگاهی دقیق به برخی از موفقیت های زنان در دنیای مالی می اندازیم - و برخی را تجزیه و تحلیل می کنیم از دلایل برتری آنها
زنان به لحاظ روش ، اما مطمئناً در تجارت عالی هستند. شواهد نشان می دهد که شرکتهایی که توسط زنان اداره می شوند می توانند 13 درصد درآمد بیشتری نسبت به مردان داشته باشند. این پدیده در مقیاس ملی دارای پیامدهایی است: اکنون بیش از 11.6 میلیون مشاغل تحت مالکیت زنان در ایالات متحده وجود دارد که از سال 2017 1.7 تریلیون دلار فروش کسب کرده اند.

با توجه به تمام پیشرفت های زنان در تجارت ، ممکن است از خود بپرسید که در واقع چه ویژگی هایی به بنیانگذاران زن کمک می کند تا به موفقیت برسند.

با نزدیک شدن به پایان ماه تاریخ زنان ، ما می خواهیم به چگونگی - و مهمتر از همه ، چرا - زنان در کسب و کار عالی توجه کنیم.

چه پیش رو است:

زنان اهداف فروش قابل دستیابی را تعیین می کنند
زنان همکاری را در اولویت قرار می دهند
زنان به این جمله اعتقاد دارند: آهسته و ثابت برنده مسابقه است
زنان مهارت های بسیار خوبی در مدیریت زمان دارند
خلاصه
زنان اهداف فروش قابل دستیابی را تعیین می کنند
کوین اولری از Shark Tank در کنفرانس FinTech 2018 MIT گفت: از آنجا که زنان اهدافی را می توانند به دست آورند ، بیشتر از مردان به اهداف فروش خود می رسند. O'Leary شاهد این دست اول از مشاغل ابتدایی است که با آنها کار کرده است .

به گفته O'Leary ، زنان به سادگی اهداف واقع بینانه تری نسبت به مردان تعیین می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1.2 منابع واقعی و واقعی
از آنجا که نقش عناصر فعال شبکه ، ذخیره ، محاسبه و انتقال است قیمت خدمات اکتیو شبکه را بررسی می کنیم.
منابع مدیریت شده همان مواردی هستند که برای ذخیره بسته ها ، کار با آنها و ... لازم است
آنها را به سایر عناصر هدایت کنید. منابعی که در اختیار مدیران مختلف قرار گرفته است
در هر لحظه نمی تواند از منابع واقعی فراتر رود (به عنوان مثال ، پهنای باند پورت خروجی)
در آن لحظه موجود است. این تأکید بر منابع و زمان واقعی حاکی از آن است
یک <object، principal، access> 3-tuple برای یک لیست کنترل دسترسی (ACL) معمولی
ناکافی است
برای دسترسی کنترل شده به منابع واقعی ، با محدودیت های زمان واقعی ، الف
چهارمین عنصر برای نشان دادن مدت زمان (مطلق یا دوره ای) باید اضافه شود ،
دادن <شی، ، اصل ، دسترسی ، تضمین های QoS>. این همچنان یک ACL است ، اما هست
با غیر اختصاصی گذاشتن زمان و قابل قبول کردن دسترسی "مجازی" نمی شود. باید اشاره کنیم که این عنصر جدید در ACL قابل رمزگذاری است
به عنوان بخشی از دسترسی به همین ترتیب ، ما نیازی به استفاده از ACL واقعی نداریم ، اما ممکن است
از مکانیزم هایی استفاده کنید که می توانند از نظر ACLS بیان شوند و مناسب ترند
برای سیستم های توزیع شده
2 اصطلاحات
اصطلاح اعتماد به شدت در امنیت کامپیوتر استفاده می شود. متأسفانه ، این اصطلاح دارد
چندین تعریف بستگی به این دارد که چه کسی از آن استفاده می کند و چگونه از این اصطلاح استفاده می شود. در حقیقت،
کتاب نارنجی وزارت دفاع ایالات متحده [DOD85] ، که چندین سطح امنیتی را که یک میزبان کامپیوتر می تواند ارائه دهد ، ارائه می دهد ، به طور مبهم اعتماد می کند. تعریف اعتماد مورد استفاده در اینجا اصلاح جزئی آن توسط نویمان است
[Neu95]. وقتی شی ob مطابق انتظار عمل می کند به عنوان مورد اعتماد شناخته می شود
با توجه به طراحی و سیاست. بیانیه اعتماد قویتر زمانی است که یک هدف باشد
قابل اعتماد مورد قابل اعتماد موضوعی است که به نوعی قانع کننده نشان داده شده است
به عنوان مثال ، یک بررسی رسمی کد یا تجزیه و تحلیل ریاضی رسمی ، برای عملکرد
همانطور که انتظار میرفت. یک موضوع مهم امنیتی چیزی است که امنیت | توسط توسط
یک سیاست | سیستم به عملکرد صحیح هدف بستگی دارد. آ
موضوع مهم امنیتی را می توان قابل اعتماد دانست ، که معمولاً در این مورد وجود دارد
امن ترین سیستم ها ، اما متأسفانه این منجر به فراوانی غیر ضروری می شود
از چنین اشیا such
ما تمایز بین اعتماد و صداقت را یادداشت می کنیم: اعتماد تعیین می شود
از طریق راستی آزمایی م componentsلفه ها و وابستگی های موجود در آنها. یکپارچگی نشان می دهد که م componentsلفه ها اصلاح نشده اند. بنابراین یکپارچگی
بررسی در یک سیستم قابل اعتماد در مورد حفظ اعتماد ایجاد شده یا
رابطه اعتماد.
2.1 مدل تهدید
یک زیرساخت شبکه فعال بسیار متفاوت از اینترنت فعلی است
[AAKS98a] در حالت دوم ، تنها منابعی که یک بسته در روتر مصرف می کند
هستند:
1. حافظه مورد نیاز برای ذخیره موقت آن ، و
2. چرخه های پردازنده لازم برای یافتن مسیر صحیح.
حتی اگر پردازش گزینه IP [Pos81] مورد نیاز باشد ، سربار پردازنده هنوز کاملاً مناسب است
کوچک در مقایسه با هزینه اجرای بسته فعال. در چنین محیطی ،
کنترل دقیق منابع در روترهای میانی غیر مهم در نظر گرفته شد.
بنابراین ، سیاست های امنیتی [Atk95] پایان به انتها اجرا می شوند. در حالی که این روش در گذشته به خوبی کار کرده است ، مشکلات متعددی وجود دارد. اولاً ، حملات انكار از خدمات به علت همین مدل ساده منبع ، نسبتاً آسان است. حملات
به خود زیرساخت ها امکان پذیر است و منجر به از بین رفتن اتصال شبکه می شود. سرانجام ، ارائه کیفیت خدمات قابل اجرا بسیار دشوار است
تضمین می کند. [BZB +
97]
شبکه های فعال ، بیشتر بودن
به دلیل افزایش تعداد نقاط بالقوه آسیب پذیری ، احتمال تهدید قابل توجهی را گسترش می دهد. برای
به عنوان مثال ، هنگامی که یک بسته حاوی کد برای اجرا وارد می شود ، سیستم معمولاً باید: {عنصر شبکه ارسال کننده را شناسایی کند. {کاربر ارسالی را شناسایی کنید. {براساس این شناسه ها به منابع مناسب دسترسی دهید. {اجازه مجاز بودن براساس مجوزها و خط مشی امنیتی.
در اصطلاحات شبکه ، سه مرحله اول شامل نوعی پذیرش است
کنترل ، در حالی که مرحله نهایی نوعی پلیس است. نقض امنیت زمانی رخ می دهد
خط مشی ای نقض می شود ، به عنوان مثال ، خواندن یک بسته خصوصی یا فراتر رفتن از برخی موارد خاص
استفاده از منابع. در اینترنت امروزی ، عناصر شبکه میانی (به عنوان مثال ،
روترها) به ندرت مجبور به انجام هر یک از این بررسی ها هستند. این نتیجه
بهترین سیاست های تخصیص منابع ذاتی شبکه های IP.
انکار حمله های سرویسی. مکانیسم های رمزنگاری برای عملکردهایی مانند شناسه گذاری و احراز هویت به طرز چشمگیری موفق بوده اند. اینها
توابع به طور معمول (اگرچه لزوماً نیستند) در پروتکل های دارای مدل زمان مجازی استفاده می شوند ، که بیشتر به دنباله بندی رویدادها مربوط می شود تا بیشتر
توالی محدود وقایع با محدودیت زمانی (مدل زمان واقعی).
مواردی که محدودیت های زمانی مشاهده می شود تقریباً همیشه به دلایل استحکام ، به عنوان مثال ، برای مجبور کردن فسخ نهایی است. از آنجا که چنین وقفه هایی برای در نظر گرفته شده اند
شرایط شدید ، آنها به اندازه کافی طولانی هستند تا بتوانند از پس هر شرایطی برآیند
تاخیر معقول



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خلاصه:
خدمات پسیو شبکه چیست ؟سرویس های شبکه برای عملکرد صحیح اغلب به سرویس های دیگر توزیع شده در شبکه بستگی دارند. اگر سرویسی از کار بیفتد ، مختل شود یا تخریب شود ، احتمالاً سرویس های دیگر را مختل می کند. شبکه وابستگی ها می تواند به طرز شگفت انگیزی پیچیده باشد - خصوصاً در یک شبکه سازمانی بزرگ - و با گذشت زمان تکامل می یابد. کسب ، حفظ و درک دانش وابستگی برای بسیاری از فعالیتهای مدیریت شبکه و دفاع سایبری ، مانند نقشه برداری ماموریت سایبری ، حیاتی است. در حالی که اتوماسیون می تواند آگاهی از وضعیت را برای اپراتورهای شبکه و پزشکان سایبری بهبود بخشد ، عملکرد ضعیف در تشخیص اعتماد به نفس آنها را کاهش می دهد و می تواند نقش های آنها را پیچیده کند. در این مقاله ، ما اثرات سطح فعالیت شبکه را بر عملکرد تشخیص روش های کشف وابستگی سرویس مبتنی بر شبکه غیر فعال بررسی می کنیم. عملکرد همه روش ها به جز یک روش با توجه به سطح فعالیت شبکه متناقض بود. روش همبستگی متقابل پیشنهادی ما به ویژه برای تأثیر فعالیت شبکه قوی بود. درمان آزمایشی پیشنهادی ، ارزیابی علمی بیشتری از روشها را بیشتر پیش می برد و پایه ای برای تعیین مرزهای عملیاتی آنها فراهم می کند. معرفی
شبکه های سازمانی شامل بسیاری از خدمات و برنامه ها هستند. خدمات و برنامه ها به ندرت به طور جداگانه کار می کنند اغلب اینگونه است که یک سرویس یا برنامه برای کارکرد صحیح و کارآمد باید با سرویسهای دیگر تعامل داشته باشد. اگر سرویسی از کار بیفتد ، مختل شود یا تخریب شود ، احتمالاً روی عملکرد سایر خدمات تأثیر می گذارد. شبکه وابستگی ها پیچیده است ، به ندرت مستند شده و به ندرت در شبکه های چند منظوره امروزی ایستا است [1]. به دست آوردن ، حفظ و درک دانش وابستگی برای بسیاری از فعالیتهای مدیریت شبکه و اقدامات دفاع سایبری از جمله محلی سازی خطا ، برنامه ریزی مجدد پیکربندی و ترمیم و نقشه برداری ماموریت سایبری ضروری است [2]. با دفاع پیشرفته در حال حرکت هدف ، شبکه در حال تغییر مداوم است (برای مثال ، به [3] مراجعه کنید) و دانش وابستگی برای حفظ عملکرد شبکه بسیار مهم است.

پهنای باند بالا ، تاخیر کم
مدیریت شبکه های سنتی دانشگاه پرهزینه و دشوار است ، با این وجود دوران دیجیتالی به رشد و گسترش مداوم شبکه نیاز دارد.

Huawei’s Passive Optical LAN (POL) - Huawei Campus OptiX - با این چالش ها روبرو می شود. از شرکت ها به م institutionsسسات آموزشی ، از طریق شرکت های برق ، گرفته تا سیستم های مدیریت ترافیک ، هتل ها و بیمارستان ها ، Huawei Campus OptiX انتقال کامل خدمات و انتقال غیرفعال از راه دور را برای بازسازی شبکه های محلی (LAN) فراهم می کند. الیاف برای کاهش کابل کشی انتهایی مستقیماً به نقاط دسترسی می رسند و پهنای باند بالا و تأخیر کم دارند. معماری hub-speaker شبکه را ساده می کند ، بهره وری عملیات و نگهداری (O&M) را بهبود می بخشد ، قابلیت های تکامل آینده گرا را فراهم می کند و از سرمایه گذاری شرکت محافظت می کند.
اجلاس سراسری پردیسهای تمام نوری که در پکن برگزار شد و با محوریت آن برگزار شد
"دنیای اتصال نوری ، آینده همگرایی هوشمند" وجود دارد
اعلام کرد که اتحاد شبکه نوری (ONA) راه اندازی شده است ،
با Huawei اولین واحد مدیر کل خود را منصوب کرد. Campus OptiX Solution for Video Backhaul
تقاضای فزاینده برای شهرها باعث توسعه توسعه بازنگری ویدئو می شود. تعداد زیادی دوربین با کیفیت بالا (HD) و سیستم عامل های تجزیه و تحلیل هوشمند ، تقاضای پهنای باند بیشتری را در شبکه های حامل ویدئو ایجاد می کنند. راه حل Huawei’s Campus OptiX برای بازپخش ویدئو ، فیبرهای نزدیک به دوربین را گسترش می دهد و بازگردانی داده های ویدیویی ایمن ، پایدار و قابل اطمینان را فراهم می کند. این از پشتیبان گیری ویدئویی جامع در مناطق عمومی ، دانشگاه ها و حمل و نقل پشتیبانی می کند. راه حل Campus OptiX برای مدارس
آموزش از اولویت های بین المللی است. شبکه های پردیس در حال حرکت به سمت هوش ، پوشش فراگیر و به اشتراک گذاری هستند ، در حالی که تدریس در حال پیشرفت از یادگیری روتین به فعالیت های در دسترس تعاملی مانند دوره آنلاین گسترده باز (MOOC) است. شبکه های دانشگاه باید با افزایش ترافیک و فشار O&M در سیستم های مختلف آموزشی ، پژوهشی و مدیریتی کنار بیایند. استادیوم ها و سفره خانه هایی با تراکم زیاد مردم با دسترسی بی سیم Wi-Fi ناپایدار روبرو هستند. راه حل Campus OptiX هواوی یک شبکه کاملاً فیبر با دسترسی بسیار گسترده گیگابیتی را برای سناریوهای مختلف دانشگاه فراهم می کند. علاوه بر این ، دستگاه ها باعث صرفه جویی در رد پا و قدرت می شوند ، اتاق ها را جمع و جورتر و محیط زیست دوستانه تر می کند. Campus OptiX Solution for Hotels
هتل ها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن هستند. شبکه های پرسرعت و پخش روان ویدئو برای رقابت در هتل بسیار مهم است. راه حل شبکه زیرساخت هتل Huawei Campus OptiX الیاف را به اتاق ها گسترش می دهد تا نیازهای شبکه را تأمین کند ، تمایز رقابتی برای هتل ها و افزایش میزان اشغال را فراهم می کند. علاوه بر این ، یک شبکه نوری کلیه خدمات هتل مانند نظارت تصویری ، شبکه های اداری و همگرایی سیستم های مختلف هوشمند را در اختیار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شبکه های فعال
خدمات اکتیو شبکه چیست ؟ معماری شبکه که اجازه می دهد تا:
کد سفارشی برنامه را به صورت پویا در شبکه مستقر کنید
کدی که در یک چارچوب کنترل شده در شبکه اجرا می شود
مشابه سیستم عامل های قابل توسعه (SPIN ، Synthesize و غیره)
بسته = کد + داده
انگیزه
استقرار پویا خدمات جدید اینترنت
حراج آنلاین
مشتری پیشنهادات خود را ارسال می کند
سرور مرکزی پیشنهادات را پردازش می کند
به درخواست های قیمت فعلی پاسخ می دهد
در هنگام بارگذاری زیاد روی سرور ، قیمت فعلی ممکن است تا زمان رسیدن به مشتری باطل شود
خدمات حراج در یک شبکه فعال
روال حمل و نقل سفارشی در روتر فعال
اگر (پیشنهاد معتبر باشد) موفقیت دیگری شکست می خورد
پیشنهادات کم در شبکه را قبل از رسیدن به سرور فیلتر می کند
سرور به صورت دوره ای قیمت های فعلی را به روترهای فعال به روز می کند
بار روی سرور را کاهش می دهد
دلهره ها
امنیت
اجرای کد کاربری نامعتبر در روترهای اصلی - آیا بی خطر است؟

بهره وری
توزیع کد پویا باعث مصرف پهنای باند می شود
اکنون هر بسته به پردازش اضافی نیاز دارد
مثال خدمات حراج: -
هر روتر باید بررسی کند که (پیشنهاد کاربر> پیشنهاد فعلی)
عملکرد حمل و نقل بسته را می کشد
امنیت
اجرای کد کاربری نامعتبر در روترهای اصلی - آیا بی خطر است؟

بهره وری
توزیع کد پویا باعث مصرف پهنای باند می شود
اکنون هر بسته به پردازش اضافی نیاز دارد
مثال خدمات حراج: -
هر روتر باید بررسی کند که (پیشنهاد کاربر> پیشنهاد فعلی)
عملکرد حمل و نقل بسته را می کشد
معماری طراحی شده برای ارائه خدمات لایه شبکه قابل توسعه

روترها فعال هستند

قابل تمدید در سطح بسته به صورت کپسول

یک طرح توزیع کد

گره های فعال:
روترهای قابل برنامه ریزی از طریق کانال های شبکه به روترهای IP متصل می شوند

حافظه پنهان کد حمل و نقل (پروتکل ها) و داده های استفاده شده توسط سرویس های مختلف را حفظ کنید

مسئول اجرای ایمن کد حمل و نقل

تایپ کنید
شناسه روال حمل و نقل که باید اجرا شود (کد را با مرجع حمل می کند)
آدرس قبلی
اگر روال حمل و نقل در گره موجود در دسترس نباشد از کجا تهیه کنید (کد توزیع)
زمینه های وابسته
پارامترهای کد حمل و نقل
ظرفیت ترابری
سرصفحه + داده های لایه های بالاتر
حراج آنلاین :
FILTER Capsule: برای به روزرسانی پیشنهادات فعلی ، سرور به صورت دوره ای ارسال می شود
BID Capsule: توسط مشتری برای ارسال پیشنهاد استفاده می شود
کد حمل و نقل یافت نشد؟
کد ارائه شده توسط نرم افزار کاربر نهایی
توزیع کد سبک وزن در شبکه
برای انتقال کد به کپسول Bootstrap نیاز دارید
نوع شناخته شده (سیستم کپسول)
سرویس دایرکتوری برای انتخاب پروتکل ها
مزایای
برای از دست دادن بسته ، خرابی گره ، تغییر مسیر سازگار است
معایب
تأخیر زیاد در بارگیری می تواند باعث وقفه در سیستم نهایی شود


فرآیند سطح کاربر در جاوا
زمان اجرا گره:
زمان بندی و اجرای نمونه های کپسول
دسترسی کنترل شده فروشگاه نرم با استفاده از API محدود
کانال کلاس: نمونه Capsule را از بسته IP ایجاد می کند
Capsule: روال های ارسال سفارشی را از حافظه پنهان اجرا کنید
نوع: اثر انگشت MD5 معمول
از جعل کد جلوگیری می کند
پایه تأیید اعتبار را فراهم می کند

جاوا SandBox
مانع از خراب شدن کد نامعتبر در زمان اجرا شدن گره می شود
فیلد type به صورت ثابت تعریف می شود
ایجاد فایروال غیرممکن است
بسیار آهسته (PLANet - 3 برابر سریعتر)


کد فقط خواندنی است

داده ها با هش کردن فروشگاه در مورد نوع خدماتی که به آن تعلق دارد محافظت می شوند

 

اشتراک R / W حالت Cached بین انواع کپسول مربوطه
نمونه حراج:
FILTER Capsule ارسال شده توسط سرور پیشنهادات فعلی را به روز می کند
BID Capsule ارسال شده توسط مشتری از این داده ها برای تأیید پیشنهاد خود استفاده می کند
اثر انگشت سلسله مراتبی برای حالت مشترک:
شناسه های نوع پیچیده برای حالت مشترک
حمل و نقل روال A و B دولت مشترک است
شناسه نوع برای حالت مشترک: (A ، (A ، B) H) H و (B ، (A ، B) H) H
یک سرویس واحد (A، B) H را مشخص می کند که هر دو A و B به آن تعلق دارند
استفاده بی حد و حصر از
منابع محاسباتی (روال طولانی حمل و نقل)
پهنای باند شبکه (سیل کپسول کودک)
راه حل ها:
تایمرهای ناظر برای شکستن روال های طولانی حمل و نقل
TTL برای محدود کردن تعداد هاپ
محدودیت ایستا در تعصب
برنامه سیلاب شبکه
تخصیص منابع مبتنی بر شبکه
مسائل اداری
چه کسی می تواند خدمات جدیدی را معرفی کند؟
هکرها بهشت

حوزه تحقیق باز: یک کاربرد قاتل؟
شبکه های رادیویی فعال
معماری قابل تنظیم شبکه بی سیم
قابلیت برنامه ریزی را به لایه فیزیکی گسترش دهید
از رادیوهای نرم افزاری و شبکه های فعال استفاده می کند
لایه های بالاتر برای مشاهده شرایط متغیر با لایه فیزیکی در تعامل هستند
بر اساس تغییر لایه فیزیکی مناسب انتخاب شده است
مثال: بستن به سیستم تلفن همراه
با توجه به جمعیت میزبان تلفن همراه ، به صورت پویا کانال ایجاد کنید
کانالهایی با اولویت و QoS متفاوت ایجاد کنید



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خدمات شبکه رایانه ای
خدمات شبکه کامپیوتری در تهران قلب هر مشاغل است و سهولت اتصال سیستم های جدید و در دسترس قرار دادن داده ها کلیدی برای بازپرداخت اولیه است. خواه در حال نصب یک شبکه رایانه ای جدید باشید ، یا زیرساخت های فعلی خود را به روز کنید یا فقط بخواهید عملکرد آن را بهبود ببخشید ، مهندسان شبکه باتجربه ITS می توانند به شما مشاوره ای صحیح ، آگاهانه و بی طرفانه ارائه دهند تا به شما امکان نصب یک شبکه رایانه ای سریع ، قابل اعتماد ، قوی و مقیاس پذیر را بدهند. راه حل.

شبکه های رایانه ای مزایای زیادی را به شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند:

بهره وری کارکنان از طریق دسترسی از راه دور و ایمن 24-7 به اسناد ، داده های مشتری ، جدول زمان ، اینترانت و غیره هنگامی که کارمندان خارج از دفتر کار هستند افزایش می یابد ، به کارکنان امکان دسترسی امن به اسناد مهم تجاری را در هر زمان و هر مکان می دهد
کارمندان می توانند از طریق ایمیل ، تلفن ، پیام رسانی فوری و کنفرانس ویدیویی با همکاران ، شرکا ، مشتریان و تأمین کنندگان همکاری و ارتباط موثرتری داشته باشند
داده ها و اطلاعات می توانند به سرعت و به راحتی بین کارمندان پخش شوند و از این طریق هزینه پرینت و توزیع کپی اسناد کاهش می یابد
تصمیم گیری آگاهانه با اشتراک سریع اطلاعات و دیدگاه ها بهبود یافته و تسریع می شود
هر رایانه متصل به شبکه می تواند به سخت افزار و نرم افزار دسترسی داشته باشد و از جمله فکس مرکزی از یک دستگاه و چاپ از چاپگر مشترک ، به اشتراک بگذارد
یک راه حل سرور مبتنی بر شبکه امنیت بیشتری را ارائه می دهد زیرا داده های موجود در هر رایانه به طور خودکار و به طور منظم در یک سرور مرکزی پشتیبان تهیه می شود
زیرساخت IT شما تأثیر عمده ای بر عملکرد کسب و کار دارد بنابراین برای درست سازی آن بسیار مهم است. تیم شبکه ITS سوالات اساسی را برای درک دقیق نیازهای شما می داند و ما برای انتخاب شبکه ای که نه تنها عملکرد فعلی شما را بهبود می بخشد بلکه نیازهای طولانی مدت شما را نیز در نظر می گیرد ، با شما کار خواهیم کرد.

ما طیف وسیعی از خدمات شبکه رایانه ای را ارائه می دهیم ، از جمله ارائه مشاوره و توصیه های شبکه در مورد گزینه های کابل کشی و عناصر شبکه موجود مانند روترها ، پل ها ، کارت های رابط ، سوئیچ ها ، دروازه ها ، سرورها ، راه حل های پشتیبان ، بازیابی بلایا و امنیت گزینه ها.

ITS خدمات شبکه رایانه ای را در طیف گسترده ای از بخشهای صنعت از جمله حسابداری ، حرفه وکالت ، آرایشگری ، خرده فروشی ، پذیرایی و مهمان نوازی ، مشاوره ، دامپزشکی ، مراسم تشییع جنازه ، پزشکی و بهداشت ، امور خیریه ، آژانس املاک و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

خدمات شبکه رایانه ای ITS شامل:

خدمات طراحی و پیکربندی شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات پشتیبان گیری از شبکه
خدمات شبکه رایانه ای
شبکه ها در هر سازمانی که از چند رایانه استفاده می کند به یک ضرورت تبدیل شده اند. با صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش بهره وری و سودآوری ، به همه کاربران اجازه می دهد تا به سرعت از هر کجا که هستند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند ، پرونده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از طریق یک اتصال اینترنتی ارتباط برقرار کنند.

خدمات جامع شبکه NerdsToGo به شما ساختار لازم برای به حداکثر رساندن بهره وری را می دهد ، نظارتی را که برای ادامه کار شبکه ها و خدمات پاسخگو در هر زمان به مشکلی احتیاج دارید ، به شما ارائه می دهد.
چه برای اتصال چاپگرهای خود به سادگی به یک شبکه احتیاج دارید و چه برای محافظت از تجارت خود به یک شبکه مقاوم در برابر خطا نیاز دارید ، NerdsToGo می تواند بهترین راه حل را برای تجارت شما طراحی کند.

نحوه کار آن در اینجا است:
ما نیازهای شما را ارزیابی می کنیم تا ببینیم چند سیستم باید به هم متصل شوند ، آیا برای کارکنان دورکاری یا مسافرتی که از راه دور نیاز دارید ، از کدام فناوری استفاده می کنید و غیره.
شما لیست آرزوهایی از تمام قابلیت هایی که دوست دارید شبکه شما ارائه دهد ایجاد می کنید.
ما شبکه جدید شما را طراحی ، پیکربندی ، نصب ، کابل ، مدیریت و پشتیبانی می کنیم ، از جمله:
هاب و سوییچ
روترهای VPN
فایروال ها
راه حل های بی سیم
آنالیز / یکپارچه سازی / به روزرسانی سیستم ها
سیستم موجود شما برای تأمین بازگشت مناسب سرمایه باید عملکرد خود را با گاز کامل انجام دهد. NerdsToGo ارزیابی هایی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما تمام الزامات انطباق برای مشاغل خاص خود را برآورده می کنید. ما به شما کمک می کنیم اطمینان حاصل کنید که زیرساخت IT برای شما مناسب است و توصیه هایی را در مورد ادغام یا ارتقا potential بالقوه ای که ممکن است بهره وری را افزایش دهد ارائه می دهیم.

شاید شما نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزارهای جدید داشته باشید ، اما شاید شما به سادگی نیاز داشته باشید تا از داشته های خود استفاده بهتری کنید. شما ممکن است سخت افزار بیشتری نسبت به نیاز خود داشته باشید و بتوانید برای بهبود استفاده و صرفه جویی در هزینه ، تلفیق کنید. NerdsToGo می تواند حقایقی را که درباره زیرساخت های موجود خود نیاز دارید - و آنچه ممکن است بخواهید انجام دهید تا بالقوه آن را به حداکثر برسانید ، به شما ارائه دهد.
کسب و کار شما باید تمام عملکرد و عملکردی را که می تواند از زیرساخت IT خود بدست آورد. اما بسیاری از شرکت ها در این زمینه شکست می خورند. گروه گارتنر تخمین می زند که ، "مدیریت سخت افزاری ضعیف می تواند هزینه مالکیت شرکت ها را سالانه 7-10٪ افزایش دهد." NerdsToGo به شرکت ها کمک می کند تا کیفیت ، عملکرد و امنیت زیرساخت های شبکه خود را بهینه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شبکه فعال
شبکه فعال ، شبکه ای است که در آن گره ها برای انجام عملیات سفارشی روی پیام هایی که از گره عبور می کنند ، برنامه ریزی شده اند. به عنوان مثال ، یک گره می تواند برنامه ریزی یا سفارشی شود تا بسته ها را براساس یک کاربر خاص اداره کند یا بسته های چندپخشی را متفاوت از بسته های دیگر اداره کند. تعرفه خدمات اکتیو شبکه انتظار می رود رویکردهای فعال شبکه در شبکه های کاربران تلفن همراه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند. "بسته های هوشمند" از یک زبان توصیف خود استفاده می کنند که اجازه می دهد انواع جدیدی از اطلاعات را درون یک بسته حمل و توسط گره ای کار کنند.

Secure Active Network Environment (SANE) معماری یک شبکه فعال مطمئن یا مطمئن است.
ادامه مطلب در مورد شبکه فعال
پروژه بسته های هوشمند BBN Netowork به طور خلاصه پروژه را بیان می کند.
آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی لیستی از شبکه های فعال مرتب شده توسط سازمان را ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد شبکه های فعال به SearchNetworking.com مراجعه کنید.
شبکه های رایانه ای معاصر مانند یک وسیله حمل و نقل غیرفعال رفتار می کنند که - یا در صورت تلاش بهترین سرویس برای ارائه --- داده های ارسالی از فرستنده به گیرنده را ارائه می دهد - یا در صورت تلاش بهترین سرویس. این الگوی حمل و نقل انفعالی ساده اما بسیار سریع می تواند به یک وسیله حمل و نقل فعال تبدیل شود ، که انتقال داده ها را براساس درخواست دارندگان داده یا کاربران داده پردازش می کند.

به دلیل مشکلات فراوان در ایجاد زیرساخت جدید شبکه ، شبکه های فعال با موفقیت از مفهوم شبکه های همپوشانی استفاده کرده اند --- شبکه فعال سپس متشکل از گره های فعال است که پردازش تعریف شده توسط کاربر را بر روی داده های کاربر عبوری و زیرساخت شبکه غیرفعال استفاده می کند. برای انتقال داده ها (در میان گره های فعال ، یا بین گره های فعال مرزی و گره های کاربر). مفاهیم اصلی شبکه های فعال پیشنهادی عبارتند از:

(الف) شبکه های فعال با عملکرد ثابت -
این شبکه های فعال کاربر را قادر می سازد تا عملکردی را که از طریق داده های وی انجام می شود ، فقط از طریق یک روتر ثابت انتخاب کند (عملکرد پردازش مورد نیاز در بار داده مشخص می شود) و بنابراین فقط پردازش کاربر گرا محدود را فراهم می کند.

(ب) شبکه های فعال با برنامه های جاسازی شده -
هر بسته فعال شامل کل برنامه فعال است که می تواند بیش از داده های بسته انجام شود.

(ج) شبکه های فعال با قابلیت بارگیری -
انعطاف پذیرترین رویکرد ، که کاربرانش را قادر می سازد برنامه های فعال خود را قبل از انتقال داده در گره های فعال بارگذاری کنند و سپس آنها را از طریق انتقال داده انجام دهند.


شبکه های فعال را می توان در بسیاری از برنامه ها با موفقیت به کار گرفت - پروتکل های جدید / توسعه و استخدام خدمات ، پردازش برنامه های چندرسانه ای (به عنوان مثال ، کنفرانس ویدیویی ، رمزگذاری ویدئو ، ویدئو درخواستی ، و غیره) ، سرویس های امنیتی (رمزگذاری داده ها از طریق لینک های غیرقابل اعتماد ، امن و امن چندرسانه ای قابل اعتماد و غیره) ، سیستم های تشخیص نفوذ و فایروال های اینترانت فقط چند سرویس ممکن است که می تواند ارائه شود. یکی از مناطقی که گروه ما بیشتر روی آنها تمرکز دارد ، با استفاده از شبکه های فعال برای پردازش چندرسانه ای و پشتیبانی شبکه های فعال بعدی برای همکاری گروه های از راه دور (با استفاده از ابزار کنفرانس ویدیویی). ما نمونه اولیه ای از روتر شبکه فعال ارائه داده ایم که از مفهوم شبکه های فعال با قابلیت بارگیری پیروی می کند و بعداً به عنوان پایه ای برای معرفی عنصر فعال کنترل شده توسط کاربر عمل کرده است - ابزاری که به شما امکان می دهد از بین رفته قابلیت چندپخشی بومی با تکرار انتقال داده ها به گروهی از کاربران متصل ، و در نتیجه ما به عنوان پایه ای برای برنامه های کنفرانس ویدیویی عمل می کنیم. معماری مدولار آن امکان گسترش کارایی آن توسط مجموعه ای از ماژول ها و در نتیجه انجام پردازش های مختلف کاربر محور (کدگذاری ، مقیاس گذاری ، تعدیل و غیره) را فراهم می کند.

رونق مجازی سازی --- فناوری جدید ، که در سال های اخیر به یکی از پرمصرف ترین فناوری ها تبدیل شده است --- ما را به سمت گسترش معماری روتر فعال (روتر اصلی شبکه فعال) در راستای پشتیبانی از مجازی سوق می دهد. ماشین آلات (VM) ، که می تواند انعطاف پذیری محیط اجرای آن را بسیار افزایش دهد. با تجدید نظر در معماری آن ، ما یک گره فعال جدید به نام DiProNN (گره شبکه قابل برنامه ریزی توزیع شده) پیشنهاد کرده ایم که ترکیبی از استفاده از مجازی سازی با مفاهیم مفید دیگر است - یعنی برنامه نویسی مبتنی بر م componentلفه ها و پردازش موازی / توزیع شده. بنابراین فراهم می کند بنابراین یک زیرساخت پردازش قدرتمند فراهم می کند ، که به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه های فعال را برای محیط های خودسرانه اجرا کنند و آنها را به راحتی در برنامه های پردازش پیچیده ترکیب کنند.

به طور کلی ، علاوه بر بسیاری از مشکلات (به عنوان مثال ، مشکلات عملکرد / کارایی) ، ویژگی های بسیاری وجود دارد که مفهوم مجازی سازی به شبکه فعال می رساند ، مانند انزوای قوی در میان برنامه های در حال اجرا و امکان دستیابی ساده تر از ضمانت های امنیتی قوی (از نظر کاربران و گره ها) نقطه نظر).



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خلاصه:
اینترنت به دلیل معرفی انواع جدیدی از دستگاه ها و سرویس های شبکه ، به ویژه در نقاط ناپیوسته معروف به لبه های شبکه ، افزایش پیچیدگی را تجربه کرده است. خدمات اکتیو شبکه در تهران در حالی که صنعت شبکه همچنان به اضافه کردن خدمات درآمدزایی در لبه های شبکه ادامه می دهد ، نیاز فزاینده ای به ارائه یک روش سیستماتیک برای معرفی و ارائه پویا این خدمات جدید به جای رویکرد موقت که امروزه استفاده می شود ، وجود دارد. برای این منظور ما از یک رویکرد مرحله ای برای "فعال کردن" اینترنت پشتیبانی می کنیم و پیشنهاد می کنیم که فوراً نیاز به تحقق مفاهیم شبکه های فعال در لبه های شبکه وجود دارد. در این زمینه ، ما تلاش های خود را در جهت توسعه یک دروازه فعال فعال (CAG) آگاه از محتوا ارائه می دهیم. با کمک دو سرویس عملی که بر روی نمونه اولیه ما ساخته شده و از دستگاه های شبکه تجاری ساخته شده اند ، از نظر کمی و کیفی پتانسیل CAG را ارائه می دهیم.
خلاصه. میل به
خدمات شبکه قابل مشاهده باعث ایجاد شده است
مفهوم \ شبکه های فعال. "شبکه های فعال کلی ارائه می دهند
چارچوبی برای طراحی و پیاده سازی خدمات تعبیه شده در شبکه ،
به طور معمول با استفاده از زیرساخت شبکه قابل برنامه ریزی. یک زیرساخت قابل برنامه ریزی شبکه چالش های جدیدی را برای آن ایجاد نمی کند
امنیت زیرساخت شبکه.
این مقاله با مروری بر شبکه فعال آغاز می شود. سپس حرکت می کند
به مسائل امنیتی ، شروع با یک مدل تهدید برای شبکه فعال ، حرکت از طریق شمارش چالش های طراحان سیستم ،
و در پایان با بررسی رویکردهای مقابله با این چالش ها.
محیط امن شبکه فعال (SANE) بسیاری از این موارد را درک می کند
این رویکردها یک پیاده سازی وجود دارد و حتی برای پرخاشگرانه ترین پیشنهادات شبکه فعال مانند عملکرد قابل قبولی نیز فراهم می کند
به عنوان بسته های فعال (که بعضی اوقات \ کپسول نامیده می شوند).
ما مقاله را با بحث در مورد مشکلات باز و یک تلاش می بندیم
آنها را در اولویت قرار دهید.
1 شبکه فعال چیست؟
در معماری های شبکه می توان از بین موارد زیر یک انتخاب را انجام داد:
1. محدود کردن اقدامات زیرساخت شبکه برای حمل و نقل ، و
2. کاهش این محدودیت ها برای اجازه
y سفارشی سازی شبکه
زیر ساخت.
مدل انتقال داده که با موفقیت در اینترنت IP اعمال شده است
و سایر شبکه ها ، از آنجا که زیرساخت (به عنوان مثال IP) ، شبکه غیرفعال نامیده می شود
روترها) بیشتر به بسته های عبوری و عملکرد آنها وابسته است
(انتقال و مسیریابی) نمی تواند مستقیماً وارد شود
توسط کاربران این نیست که
می گویند که سوئیچ ها در نتیجه دریافت یا ارسال بسته ، محاسبات پیچیده ای را انجام نمی دهند. بلکه ماهیت این محاسبات نمی تواند
به طور پویا فراتر از گزینه های تنظیم نسبتاً اساسی ارائه شده توسط
سازنده سوئیچ.
در مقابل ، شبکه فعال امکان دیگری را فراهم می کند که در شبکه تعبیه شده باشد
از حمل و نقل برای سیستم های فعلی ، این قابلیت از پروکسی WWW متغیر است
حافظه پنهان ، چندپخشی [Dee89] و RSVP [BZB +
97] به دیوار کشی مجدد. از آنجا که هر یک از
این توابع بصورت مستقل طراحی شده و پشتیبانی شده می توانند به صورت زیر انجام شوند
استفاده از زیرساخت های عمومی تر ، معماری از چنین فعال است
زیرساخت ها اکنون به طور تهاجمی در حال بررسی است. همانطور که اجازه می دهد ، اصل اساسی استفاده از قابلیت برنامه ریزی است
بسیاری از برنامه های ایجاد شده ، از جمله برنامه هایی که توسط طراحان پیش بینی نشده است
سوئیچ چندین فرم وجود دارد که این قابلیت برنامه ریزی می تواند داشته باشد ، از جمله درمان هر بسته به عنوان یک برنامه (بسته های فعال یا کپسول ") و
برنامه نویسی یا برنامه ریزی مجدد عناصر شبکه در
با بسته های انتخاب شده توجه داشته باشید که رویکرد دوم ، همانطور که ممکن است یک برنامه باشد ، مورد اول را دربرمی گیرد
loaded که تمام بسته های بعدی را به عنوان برنامه در نظر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در این مقاله تعریفی کاربردی و کاربردی از "خدمات شبکه در تهران " ارائه شده است.

تعریف: سرویس شبکه عملکردی است که از طریق زیرساخت شبکه ارائه می شود و به فرآیند تجارت ارزش می بخشد.

مفهوم ساخت "خدمات شبکه" طی ده سال آینده در حال تغییر است.

ده سال پیش یک سرویس شبکه "همه چیز را به هم متصل می کرد"
امروزه خدمات شبکه با "سرعت ، QOS ، فیلتر کردن ، انعطاف پذیری و افزونگی" تعریف می شوند. در حالی که ما تحویل داریم
پیچیدگی بازار در حال رشد است زیرا پیشرفت فناوری این وظایف را ساده و قابل درک کرده است. مشتریان در مرکز داده ، WAN و دانشگاه پیچیدگی هایی را اجرا می کنند و تقاضا برای پیشرفت در شبکه زیاد است.

مفاهیم سرویس شبکه فردا را می توان با لیست زیر تعریف کرد.

خدمات شبکه فردا
منطقه توصیف خدمات
منابع داده غنی از قابلیت رابط برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل ، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ، پیکربندی توسط سیاست ، مستندات شبکه پویا
پیکربندی مجدد شبکه مبتنی بر پارامتر عملیات خودکار ، خطای مستقل مبتنی بر خط مشی ،
نظارت ، هشدارهای پیش بینی شده و واکنشی داشبورد ، پیکربندی و سازگاری شبکه در آستانه ، داشبورد وضعیت پیشرفته و تجزیه و تحلیل ،
اتصال از چندین رسانه برای اتصال مانند WAN خصوصی ، اینترنت ، تلفن همراه 4G / LTE ، بی سیم بدون خطر و ترس استفاده کنید
اتوماسیون مسیر مدیریت مسیر خودکار برای عملکرد بهینه ، انعطاف پذیری قابل پیش بینی و تطبیق هزینه با نیاز کسب و کار
شبکه امنیتی میکرو تقسیم بندی و رمزگذاری به طور پیش فرض
فایروال های لوازم ایمنی (با کاربرد و کاربرد) ، IDS / IPS ،
بهبود عملکرد نظافت جریان ، بهینه سازی پروتکل ، شتاب محتوا
خدمات شبکه: توضیحات و مثالها
پنهان شدن در منظره دشت
شبکه ها در بسیاری از مکان ها وجود دارند ، گرچه ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید. تماس هایی که با تلفن های همراه خود برقرار می کنیم از آنها استفاده می کند ، پیام های فوری که در لپ تاپ های خود ایجاد می کنیم بر روی آنها سوار می شود و حتی ارائه دهندگان محتوا مانند YouTube ، LinkedIn و Netflix در بالای آنها قرار دارند. واقعیت این است که در جامعه مبتنی بر فناوری مانند جامعه ما ، شبکه ها جایگاه قابل توجهی در زندگی ما دارند. بنابراین ، چرا همه آن را نمی دانند؟ واقعیت این است که ما بیشتر به مزایایی که آنها ارائه می دهند (مانند تماس تلفنی ، پیام و فیلم) متمرکز می شویم تا فناوری که امکان دریافت این مزایا را به ما می دهد.

دوره امتحان درس
6.4K بازدید
شبکه چیست؟
شبکه به گروهی از دستگاه ها و / یا رایانه ها (همچنین به عنوان گره ها نیز معروف هستند) متصل به یکدیگر به نوعی ، كه می توانند اطلاعات را با یكدیگر مبادله كنند. به عنوان مثال ، Instant Teller در شعبه بانک محلی شما بخشی از یک شبکه است. آنها می توانند در حدود 2 گره یا حدود هزار گره داشته باشند. در یک مورد خاص (اینترنت) ، چندین میلیارد گره در سراسر جهان وجود دارد. هدف اصلی یک شبکه تسهیل ارتباط درون گره های عضو است. برای تماس های تلفن همراه ، صدای دیجیتالی دیجیتالی رد و بدل می شود ، متن پیام های فوری رد و بدل می شود و برای وب سایت هایی مانند YouTube محتوای آن است.

چرا خدمات شبکه مفید است؟
سرویس شبکه یک برنامه سطح پایین یا سطح بالا است که توسط شبکه ارائه می شود (که معمولاً روی سرور اجرا می شود) ، و این امکان را برای شبکه فراهم می کند تا عملکردهای اصلی را انجام دهد. به آنها مانند پیوست سمپاش برای شلنگ باغ خود فکر کنید. به خودی خود ، شیلنگ دارای کاربرد کمی نسبتاً مناسب است. به عنوان مثال ، می توانید ماشین را در بزرگراه خود بشویید ، پس از شستن ماشین ، مسیر را تمیز کنید و چمن یا گلها را آبیاری کنید. اما یک سر اسپری اضافه کنید و اکنون ابزاری دارید که می تواند کارهای بیشتری انجام دهد یا آن کارها را به روشی م moreثرتر انجام دهد.

نمونه هایی از خدمات شبکه
امروزه نمونه های زیادی از خدمات شبکه وجود دارد. برخی از نمونه های متداول سطح پایین به شرح زیر است:
سرویس شبکه چیست؟ تفاوت آن با یک برنامه چیست؟
این چیزی است که یک سرور شبکه فراهم می کند. سرویسی به سایر همتایان کلاینت شبکه ارائه می شود ، به گونه ای که مشتری چیزی را درخواست می کند و سرور آن را با استفاده از پروتکل های مطابق با نوع سرویس ارائه می دهد. مثالهای متداول سرورهای پرونده هستند ، جایی که سرویس یک سیستم فایل مشترک با استفاده از پروتکل های NFS یا SMB / CIFS ، سرویس ایمیل با استفاده از SMTP و / یا IMAP یا POP ، وب سرورها با استفاده از HTTP / HTTPS ، سرورهای زمانی با استفاده از NTP ، سرورهای TFTP با استفاده از ، حدس زده اید ، سرورهای TFTP ، SSH با استفاده از SSL و غیره. لیست طولانی و اساساً نامحدود است ، زیرا هر کسی آزادانه می تواند خودش را اختراع و اجرا کند.

تفاوت آن با برنامه عمدتا در نحوه توصیف آن است. به طور معمول ، سرویس های شبکه برنامه هایی هستند که روی میزبان سرور اجرا می شوند (سرورهای سیستم فایل از یک استثنا قابل توجه هستند). به طور کلی ، برنامه های ارائه دهنده خدمات شبکه ، برنامه تعاملی معمول با رابط کاربری گرافیکی یا رابط تعاملی خط فرمان نیستند ، بلکه درعوض به عنوان یک دایمون اجرا می شوند ، که یک روش فانتزی برای گفتن اینکه هیچ کنسول یا پایانه ای متصل نیستند ، اجرا می شود.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()