نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آب خالص مایعات ایده آل برای آبرسانی است. با این حال ، اگر همراه با رژیم غذایی ناسالم آب خالص بنوشید ، ممکن است معایبی داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر رژیم شما در درجه اول از غذاهای ناسالم و تنقلات تشکیل شده باشد ، نوشیدن آب خالص به دلیل کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در رژیم غذایی چندان به درد شما نمی خورد.

 

اگر در دمای بالا ورزش کنید و رژیم بدون سدیم داشته باشید ، آب خالص نیز می تواند یک ضرر باشد. در این مورد نادر ، نوشیدن آب خالص نمک های بدن را جذب می کند که می تواند عوارض جدی ایجاد کند. همیشه قبل از ورزش با رژیم کم یا سدیم پایین با پزشک مشورت کنید.

 

به عنوان یک قاعده کلی ، حتماً همیشه از یک رژیم غذایی سالم ، از جمله میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید. اگر غذای تازه در دسترس نیست ، ویتامین های مناسب روزانه را اضافه کنید تا بتوانید آب را برای شغل مورد نظر خود تعیین کنید - آبرسانی به بدن به خالص ترین شکل.

منبع https://www.palayesazan.com/



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

این روزها آبخوری ها انتخاب های زیادی برای انتخاب آب دارند. از طریق شیر ، آب تصفیه شده ، مقطر یا چشمه ، بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است تمام تفاوت ها را به خوبی درک نکنند. در وبلاگ قبلی ، ما انواع مختلف آب را برای نوشیدن بررسی کردیم. در اینجا ما به طور خاص بر روی سیستم های تصفیه آب خانگی در مقایسه با آب طبیعی چشمه تمرکز خواهیم کرد.

سیستم های تصفیه آب

به طور کلی ، هدف از فیلتراسیون در تصفیه آب ، حذف هر گونه آلودگی ناخواسته از آب منبع است. فیلتر آب با عبور آب از یک مانع فیزیکی خوب که فقط آب از آن عبور می کند کار می کند و هر چیز ناخواسته ای را پشت سر می گذارد. این فرایند تصفیه را می توان با استفاده از روش های شیمیایی یا بیولوژیکی انجام داد. انواع عمده تصفیه آب عبارتند از محیط ، صفحه ، دیسک ، شن ، پارچه ، اسمز بیولوژیکی و معکوس.

 منبع: https://www.palayesazan.com/

آب چشمه طبیعی

آب چشمه طبیعی به آبی گفته می شود که از یک سفره زیرزمینی زیرزمینی به سطح زمین سرازیر می شود. با حرکت آب در امتداد سنگهای زیرزمینی ، مواد معدنی در این آب حل می شوند. فرآیند تصفیه آب چشمه به طور طبیعی از طریق بسترهای فیزیکی ، ابزارهای شیمیایی (مواد شیمیایی آلی جذب کننده رس رس شیمیایی ، سموم دفع آفات یا فلزات سنگین) و وسایل بیولوژیکی (میکروارگانیسم های موجود در خاک که با عمل به عنوان تجزیه کننده های بیولوژیکی به فرآیند فیلتراسیون آب کمک می کنند) اتفاق می افتد.

 

تصفیه آب خانگی در مقایسه با آب چشمه

در حقیقت ، نباید در واقعی ترین شکل آب از زمین دستکاری شود. همانطور که می گوییم ، شما نمی توانید طبیعی تولید کنید و نسبت مواد معدنی موجود در آب چشمه همان چیزی است که بدن انسان به آن نیاز دارد. سیستم های فیلتراسیون خانگی برای از بین بردن اجزای کم آب شیر کار می کنند اما آنچه را باید در آب باقی بماند را در نظر نمی گیرد. در حقیقت ، عناصر نامطلوب مانند آفت کش ها همیشه از طریق تصفیه آب لوله کشی فیلتر نمی شوند. این توافق وجود دارد که جدا از فواید سلامتی ، آب چشمه طبیعی از آب تصفیه شده خانگی طعم بهتری دارد. طعم و محتوای مواد معدنی آب چشمه به شدت تحت تأثیر موقعیت جغرافیایی یک چشمه طبیعی است. هر بهار هویت خاص خود را دارد ، به اندازه اثر انگشت منحصر به فرد و فردی است. این هویت ها همان چیزی است که به هر منبع آب مشخصات طعم متفاوتی می بخشد.

 

چشمه های الدورادو منبع خارق العاده ای در نظر گرفته می شود زیرا در محیطی عاری از آلودگی ظاهر می شود ، تجزیه و تحلیل متعادلی از مواد معدنی را نشان می دهد و تجزیه و تحلیل و میزان جریان آن از فصلی به فصل دیگر ثابت می ماند. آب چشمه های الدورادو از یک چشمه آرتزیان تهیه می شود ، هم با یک ترکیب معدنی و هم شیمیایی از سلامتی و خوشمزه بودن آن اطمینان حاصل می کند. مهم است که منبع آب بطری خود را درک کنید تا بدانید چه چیزی را در بدن خود وارد می کنید و مطمئن باشید آبی که برای آن می پردازید ارزش قیمت را دارد. ما اطمینان داریم که آب ما از بهترین آب های جهان است و جوایزی که کسب کرده اطمینان شما از کیفیت است.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شاعر بریتانیایی دبلیو اچ. آودن یک بار خاطر نشان کرد ، "هزاران نفر بدون عشق زندگی کرده اند ، یک نفر بدون آب نیست." با این حال در حالی که همه ما می دانیم آب برای زندگی بسیار مهم است ، به هر حال آن را زباله زباله می کنیم. حدود 80 درصد از فاضلاب های جهان ریخته می شوند - عمدتا تصفیه نشده - دوباره به محیط زیست ، رودخانه ها ، دریاچه ها و اقیانوس ها آلوده می شوند.

این مشکل گسترده آلودگی آب سلامت ما را به خطر می اندازد. آب ناامن سالانه بیش از جنگ و سایر انواع خشونت ها باعث کشته شدن افراد می شود. در همین حال ، منابع آب آشامیدنی ما محدود است: کمتر از 1 درصد آب شیرین زمین در واقع برای ما قابل دسترسی است. بدون اقدام ، چالش ها فقط تا سال 2050 افزایش می یابند ، زمانی که انتظار می رود تقاضای جهانی آب شیرین یک سوم بیشتر از اکنون باشد.

هنگام خواندن این مقاله یک لیوان آب خنک و خنک میل کنید و ممکن است فکر کنید آلودگی آب یک مشکل است. . . یک جای دیگر. اما در حالی که اکثر آمریکایی ها به آب آشامیدنی سالم دسترسی دارند ، آلاینده های بالقوه مضر - از آرسنیک تا مس تا سرب - در آب لوله کشی هر ایالت خاص کشور پیدا شده است.

هنوز هم ، ما در برابر تهدید آب پاک ناامید نیستیم. برای درک بهتر مشکل و آنچه می توانیم در مورد آن انجام دهیم ، در اینجا مروری داریم بر اینکه آلودگی آب چیست ، چه عواملی باعث ایجاد آن می شود و چگونه می توانیم از خود محافظت کنیم.

آلودگی آب چیست؟
آلودگی آب هنگامی رخ می دهد که مواد مضر - غالباً مواد شیمیایی یا میکروارگانیسم ها - نهرها ، رودخانه ، دریاچه ها ، اقیانوس ها ، سفره های زیرزمینی یا سایر قسمت های آب را آلوده کرده و کیفیت آب را پایین آورده و آن را برای انسان یا محیط مسموم سازد.

دلایل آلودگی آب چیست؟
آب به طور منحصر به فردی در برابر آلودگی آسیب پذیر است. آب که به عنوان "حلال جهانی" شناخته می شود ، قادر است مواد بیشتری را نسبت به مایعات روی زمین حل کند. این دلیل است که ما Kool-Aid و آبشارهای آبی درخشان داریم. همچنین به همین دلیل آب به راحتی آلوده می شود. مواد سمی مزارع ، شهرها و کارخانه ها به راحتی در آن حل می شوند و با آن مخلوط می شوند و باعث آلودگی آب می شوند.

دسته بندی های آلودگی آب
آبهای زیرزمینی
هنگامی که باران می بارد و به اعماق زمین نفوذ می کند ، شکاف ها ، شکاف ها و فضاهای متخلخل یک سفره آب زیرزمینی (اساساً یک انبار زیرزمینی آب) را پر می کند ، تبدیل به آب زیرزمینی می شود - یکی از کمترین قابل مشاهده اما مهمترین منابع طبیعی ما. تقریباً 40 درصد آمریکایی ها برای آب آشامیدنی به آب های زیرزمینی ، پمپ شده به سطح زمین ، اعتماد می کنند. برای برخی از افراد در مناطق روستایی ، این تنها منبع آب شیرین آنها است. آبهای زیرزمینی وقتی آلوده می شوند - از سموم دفع آفات و کودها گرفته تا زباله هایی که از محل دفن زباله ها و سیستم های سپتیک شسته می شوند - به یک سفره سفره های زیرزمینی راه پیدا می کنند و آن را برای استفاده انسان ناامن می کند. دفع آبهای زیرزمینی از آلودگی ها غیرممکن است ، و همچنین هزینه بر است. یک سفره زیرزمینی ممکن است برای دهه ها یا حتی هزاران سال غیر قابل استفاده باشد. همچنین آب های زیرزمینی می توانند آلودگی را به دور از منبع اصلی آلاینده گسترش دهند زیرا به نهرها ، دریاچه ها و اقیانوس ها نفوذ می کنند.

آب سطحی
با پوشش حدود 70 درصد از زمین ، آب های سطحی همان چیزی است که اقیانوس ها ، دریاچه ها ، رودخانه ها و همه آن قطعه های آبی دیگر را در نقشه جهان پر می کند. آبهای سطحی حاصل از منابع آب شیرین (یعنی منابعی غیر از اقیانوس) بیش از 60 درصد آب تحویل شده به خانه های آمریکایی را تشکیل می دهد. اما حوض قابل توجهی از این آب در معرض خطر است. طبق آخرین نظرسنجی های سازمان ملی حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در مورد کیفیت آب ملی ، نزدیک به نیمی از رودخانه ها و نهرهای ما و بیش از یک سوم دریاچه های ما آلوده و برای شنا ، ماهیگیری و نوشیدن مناسب نیستند. آلودگی مواد مغذی ، که شامل نیتراتها و فسفاتها است ، نوع اصلی آلودگی در این منابع آب شیرین است. در حالی که گیاهان و حیوانات برای رشد به این مواد مغذی احتیاج دارند ، به دلیل زباله های مزارع و رواناب کودها به یک آلاینده اصلی تبدیل شده اند. تخلیه زباله های شهری و صنعتی نیز سهم مناسبی از سموم را در اختیار دارد. همچنین همه ناخواسته های تصادفی وجود دارد که صنعت و افراد مستقیماً آنها را به آبراهه ها می ریزند.

آب اقیانوس
هشتاد درصد آلودگی اقیانوس ها (که به آن آلودگی دریایی نیز گفته می شود) از خشکی ناشی می شود - چه در امتداد ساحل و چه در مناطق داخلی. آلاینده هایی مانند مواد شیمیایی ، مواد مغذی و فلزات سنگین از مزارع ، کارخانه ها و شهرها توسط رودخانه ها و رودخانه ها به خلیج ها و خورهای ما منتقل می شوند. از آنجا به دریا سفر می کنند. در همین حال ، بقایای دریایی - به ویژه پلاستیک - توسط باد منفجر می شود و یا از طریق فاضلاب های فاضلاب و فاضلاب شسته می شود. دریاهای ما نیز بعضی اوقات در اثر نشت و نشت روغن - بزرگ و کوچک - خراب می شوند و به طور مداوم آلودگی کربن را از هوا جذب می کنند. اقیانوس به اندازه یک چهارم انتشار کربن ساخته شده توسط انسان را جذب می کند.

منبع: https://www.palayesazan.com/

فاضلاب و فاضلاب
آب استفاده شده فاضلاب است. این از غرق ها ، دوش ها و توالت های ما (فکر می کنید فاضلاب) و از فعالیت های تجاری ، صنعتی و کشاورزی (فکر می کنید فلزات ، حلال ها و لجن های سمی) است. این اصطلاح همچنین شامل رواناب فاضلاب است که هنگامی رخ می دهد که باران نمک های جاده ای ، روغن ، چربی ، مواد شیمیایی و بقایای سطوح غیر قابل نفوذ را به آبراه های ما حمل می کند.

بر اساس اعلام سازمان ملل بیش از 80 درصد فاضلاب جهان بدون تصفیه یا استفاده مجدد به محیط زیست برمی گردد. در برخی از کشورهای کم توسعه یافته ، این رقم 95 درصد است. در ایالات متحده ، تاسیسات تصفیه فاضلاب روزانه حدود 34 میلیارد گالن فاضلاب را پردازش می کنند. این تسهیلات قبل از تخلیه مجدد آب تصفیه شده به آبراهه ها ، میزان آلاینده ها مانند عوامل بیماری زا ، فسفر و ازت در فاضلاب و همچنین فلزات سنگین و مواد شیمیایی سمی را در ضایعات صنعتی کاهش می دهد. آن وقت است که همه چیز خوب پیش می رود اما طبق برآوردهای EPA ، سیستم های تصفیه فاضلاب کهنسال و به راحتی غرق در کشور ما نیز سالانه بیش از 850 میلیارد گالن فاضلاب تصفیه نشده آزاد می کنند.

آلودگی نفتی
سرریزهای بزرگ ممکن است حاوی عناوین اصلی باشند ، اما مصرف کنندگان عمده آلودگی نفتی در دریاهای ما را شامل می شوند ، از جمله نفت و بنزین که روزانه از میلیون ها ماشین و کامیون می ریزد. علاوه بر این ، تقریباً نیمی از حدود 1 میلیون تن نفتی که سالانه به محیط های دریایی راه پیدا می کند نه از نشت نفت کش ها بلکه از منابع زمینی مانند کارخانه ها ، مزارع و شهرها حاصل می شود. در دریا ، تقریباً 10 درصد از نفت موجود در نفت در سراسر جهان نشت می کند ، در حالی که فعالیت های منظم صنعت حمل و نقل - از طریق تخلیه های قانونی و غیرقانونی - حدود یک سوم به آن کمک می کند. همچنین روغن از طریق شکستگی های معروف به تراوش از زیر کف اقیانوس به طور طبیعی آزاد می شود.

مواد رادیواکتیو
زباله های رادیواکتیو هر آلودگی ای است که فراتر از آنچه به طور طبیعی توسط محیط زیست آزاد می شود ، تابش می کند. این ماده با استخراج اورانیوم ، نیروگاه های هسته ای و تولید و آزمایش سلاح های نظامی و همچنین دانشگاه ها و بیمارستان هایی که از مواد رادیواکتیو برای تحقیقات و پزشکی استفاده می کنند ، تولید می شود. زباله های رادیواکتیو می توانند هزاران سال در محیط باقی بمانند و دفع آن را به یک چالش اساسی تبدیل می کنند. سایت تولید سلاح هسته ای هانفورد را از کار بیاندازید که در واشنگتن قرار دارد ، جایی که انتظار می رود 56 میلیون گالن زباله رادیواکتیو بیش از 100 میلیارد دلار هزینه داشته باشد و تا سال 2060 طول بکشد. آلودگی هایی که به طور تصادفی آزاد شوند یا به طور نامناسب دفع شوند ، آبهای زیرزمینی ، آبهای سطحی و منابع دریایی را تهدید می کند .



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آبی که آنها می گویند زندگی است ، و در واقع آنها حق داشتند. حدود 70 درصد زمین را آب تشکیل می دهد که بدون شک یکی از بزرگترین منابع ما شده است. هنگامی که ما جوان بودیم ، با روش های مختلف صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدیم ، زیرا آب تقریباً در همه کارهای مهم و فرآیند انسان استفاده می شود. آب یک عنصر اساسی در اهداف خانگی و همچنین صنعتی است.

با این حال ، امروز با بررسی دقیق منابع آب ما شوک وحشتناکی ایجاد می کند. در حال حاضر آب با ضایعات مختلف از کیسه های پلاستیکی شناور گرفته تا مواد زائد شیمیایی آلوده شده و بدن ما را به استخر سم تبدیل می کند.

آلودگی آب یک مسئله مهیب است ، به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند جهان را در مسیر نابودی هدایت کند. آب یک حلال طبیعی است و بیشتر آلاینده ها را قادر می سازد به راحتی در آن حل شده و آن را آلوده کنند.

اثر آلودگی آب به طور مستقیم توسط ارگانیسم ها و پوشش گیاهی موجود در آب ، از جمله دوزیستان متحمل می شود. در سطح انسانی ، روزانه چندین نفر به دلیل مصرف آب آلوده و آلوده می میرند.

طبق گزارش اکونومیست (مورخ 2008) ، هر روز ، بیش از 1000 کودک در هند به دلیل بیماری اسهال می میرند و در پنج سال گذشته این تعداد نگران کننده بوده است.

منابع مختلف آلودگی آب
طبقه بندی های مختلفی در مورد آلودگی آب وجود دارد که به شرح زیر بحث می شود.


آلودگی آب های زیرزمینی

آب های زیرزمینی یکی از منابع طبیعی قابل رویت اما بسیار مهم است. با بارندگی ، وقتی به اعماق زمین نفوذ می کند ، آب زیرزمینی می شود و شکاف ها ، شکاف ها و فضاهای متخلخل یک سفره سفره را که یک انبار زیرزمینی آب است پر می کند. سپس آب های زیرزمینی برای نوشیدن آب به سطح زمین پمپ می شود.

آبهای زیرزمینی وقتی آلوده می شوند مانند کودها ، سموم دفع آفات و زباله های شسته شده از محل دفن زباله ها و سیستم های سپتیک ، به یک سفره آبخوان تبدیل می شوند.

یک سفره سفره ای آلوده برای انسان ناامن می شود و برای دهه ها یا حتی هزاران سال غیر قابل استفاده است. علاوه بر این ، آب های زیرزمینی همچنین می توانند آلودگی را به دور از منبع اصلی آلاینده هنگامی که به نهرها ، دریاچه ها و اقیانوس ها نفوذ می کنند گسترش دهند.


عاری از آلودگی آب های زیرزمینی دشوار و غیرممکن است و همچنین هزینه بر است.

منبع: https://www.palayesazan.com/

آب سطحی
آبهای سطحی حدود 70 درصد از زمین را پوشش می دهد ، اقیانوس ها ، دریاچه ها ، رودخانه های ما را پر می کند و تمام لکه های آبی را روی نقشه جهان قرار می دهد. آبهای سطحی حاصل از منابع آب شیرین غیر از دریا بیش از 60 درصد آب تحویل شده به خانه های ما را تشکیل می دهد.

طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، تقریباً 50٪ رودخانه ها و نهرهای ما و بیش از یک سوم دریاچه های ما آلوده و برای شنا ، ماهیگیری و آشامیدن مناسب نیستند.


آلودگی مواد مغذی شامل نیترات و فسفات ، که گیاهان و حیوانات برای رشد نیاز دارند ، باعث آلودگی عمده در منابع آب شیرین به دلیل ضایعات مزارع و رواناب کودها می شود. تخلیه زباله های شهری و صنعتی و همچنین ریختن مستقیم افراد در آبراه ها سهم مناسبی از سموم آنها را به همراه دارد.

آب اقیانوس
هشتاد درصد آلودگی اقیانوس ها یا آلودگی های دریایی از خشکی در امتداد ساحل یا در مناطق دور افتاده سرزمین است. نهرها و رودخانه ها آلودگی هایی مانند مواد شیمیایی ، مواد مغذی و فلزات سنگین را که از مزارع ، کارخانه ها و شهرها به خلیج ها و خورهای ما منتقل می شوند ، حمل می کنند و از آنجا به اقیانوس می رسند.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

فیلترهای آب معمولاً در صورت داشتن منبع آب خصوصی در ملک خود که مقدار زیادی رسوب دارد یا در معرض آلودگی شیمیایی است ، توصیه می شود.

انواع مختلفی از فیلتر آب برای خرید یا اجاره در دسترس است.

آنها از سبک ساده نیمکت بالا گرفته تا سیستم های پیچیده ای که نیاز به کار لوله کشی و برق خاص دارند ، متغیر است.

فیلترهای آب چگونه کار می کنند؟
فیلترهای آب به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کنند که می تواند زباله ها (به عنوان مثال شن و ماسه) و گاهی اوقات باکتری ها را مسدود یا به دام بیندازد.

به طور کلی ، سرعت جریان آب به اندازه شکاف ها در سد فیلتر یا غشا بستگی خواهد داشت. فیلتر خوب با کمترین شکاف به معنای جریان آب کندتر است. یک فیلتر مسدود شده جریان آب را نیز کند می کند.

بنابراین باید قبل از خرید فیلتر آب ، به مقدار آب مورد نیاز و مدت زمان فیلتر کردن توجه دقیق داشته باشید.

معمولاً فیلترهای آب با جریان آب سریعتر گران ترند.

منبع: https://www.palayesazan.com/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

معرفی

صرفه جویی در مصرف انرژی یا کاهش مصرف آن از جمله اهداف اصلی مهندسی امروز است. نوآوری ها در زمینه علم مواد ، فرصت هایی را برای تولید ساختارهای سبک و محکمتر با کاهش مصرف انرژی فراهم می کنند. از جمله محبوب ترین مواد برای این منظور "مواد کامپوزیت" است. اینها به جای داشتن تک ترکیب ، حداقل دو ماده مختلف تشکیل دهنده دارند که وقتی با هم ترکیب شوند ، مزایای عناصر جداگانه را حفظ می کنند. در حالی که یک ماده سازنده (آرماتور) مقاومت و سختی سیستم کلی مواد را فراهم می کند ، از سازنده دیگر (ماتریس) برای نگه داشتن آرماتورها استفاده می شود. مواد کامپوزیت پلیمری تقویت شده با الیاف مهمترین انواع از همه هستند.

مهمترین خاصیت مواد کامپوزیت پلیمری تقویت شده با الیاف ماهیت "مقاومت بالا تا چگالی کم" آنها است. مقایسه مقاومت و چگالی کششی کامپوزیت ها با مواد مختلف در شکل 1 (نمودار مواد اشبی) مشاهده می شود. همین خصوصیات است که طی 40 سال گذشته کامپوزیت های پلیمری را به یک جز essential اساسی در صنعت هواپیمایی و هوافضا تبدیل کرده است. امروزه ، حداقل 50٪ از هر هواپیما از کامپوزیت های پلیمری تشکیل شده است. نمونه ای از نمای بیرونی بوئینگ B787 در شکل 2 نشان داده شده است.

استفاده از کامپوزیت ها محدود به مناطق خارجی هواپیما نیست. 70٪ از قطعات داخلی نیز از کامپوزیت های پلیمری تشکیل شده است. با تاسیس مرکز برتری کامپوزیت ها (CTCE) در سال 2016 ، KordSA سهم مهمی در افزایش استفاده از کامپوزیت ها و در نتیجه تولید نوع آماری که در شکل 2 مشاهده می کنیم ، داشته است. اکنون ، با این حال ، به نظر می رسد که ما به سمت جدیدی حرکت می کنیم. مرحله ، با توسعه و استفاده گسترده از "ساندویچ پانل های مسطح کامپوزیت"

 منبع https://www.aryabaron.com/

شکل 1: مقایسه مواد با توجه به مقاومت در برابر سرنوشت
شکل 2: درصد مواد مورد استفاده در مناطق خارجی هواپیمای Boing B787.

پنل های ساندویچ مرکب

از طریق CTCE ، Kordsa درگیر تولید ساندویچ پانل های تخت کامپوزیتی بزرگ برای فضای داخلی کابین یک هواپیمای تجاری ، از جمله عناصری مانند گالی ، توالت ، فضاهای استراحت خدمه ، کف و دیوارهای کناری است. اما ساندویچ پانل کامپوزیت چیست؟ همانطور که قبلاً ذکر شد ، یک ماده کامپوزیت پلیمری تقویت شده با الیاف به دلیل تراکم کم می تواند مقاومت قابل توجهی ایجاد کند. اگرچه یک کامپوزیت با وجود خواص مقاومت در برابر کشش بالا ، نمی تواند چنین بارهای محکمی را هنگام خم شدن تحمل کند. یک قانون ساده "مکانیک جامد" ، که در شکل 3 نشان داده شده است ، بیان می کند که فشار خمشی پایدار مربوط به گشتاور اینرسی (I) آن است که به ضخامت آن (h) نیز مربوط است. اگر ضخامت یک سازه افزایش یابد ، اندازه تنش خمشی تحت بار کاهش می یابد ، همانطور که معادلات شکل 3 نشان می دهد. با این حال ، تولید مواد کامپوزیت ضخیم آسان نیست ، زیرا این امر مستلزم صرف هزینه زیاد و زمان قابل توجهی است. علاوه بر این ، واکنش های گرمازا به احتمال زیاد در کامپوزیت های ضخیم اتفاق می افتد و این می تواند اثرات مخربی بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مواد بگذارد. به همین دلیل ، برای افزایش ظرفیت تحمل بار خمشی این مواد کامپوزیت پلیمر تقویت شده با الیاف ، نوع دیگری از تقویت کننده مورد نیاز است.

ساختارهای ساندویچی کامپوزیت انواع خاصی از مواد کامپوزیتی است که با قرار دادن یک هسته ضخیم و سبک بین دو صفحه کامپوزیت پلیمر نازک ، سفت و محکم تولید می شود. همچنین ، از ماده چسبی برای اتصال صفحه چهره به هسته استفاده شده است. از آنجا که ضخامت سازه افزایش می یابد ، ظرفیت تحمل بار خمشی آن نیز افزایش می یابد ، همانطور که از فرمول بندی های نشان داده شده در شکل 3 مشخص است.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

ساندویچ پانل چیست؟
ساندویچ پانل محصولی است که برای روکش دیوارها و سقف ساختمان ها استفاده می شود. هر صفحه شامل هسته ای از مواد عایق حرارتی است که از دو طرف با ورق فلز پوست گرفته شده است. ساندویچ پانل ها مواد ساختاری نیستند بلکه مواد پرده ای هستند. نیروهای سازه توسط چهارچوب فولادی یا دیگر قاب حامل که ساندویچ پانل به آن متصل است حمل می شود.

انواع ساندویچ پانل به طور کلی توسط مواد عایق حرارتی استفاده شده به عنوان هسته دسته بندی می شوند. ساندویچ پانل با هسته های EPS (پلی استایرن منبسط شده) ، پشم معدنی و پلی اورتان (PIR یا پلی ایزوسیانورات) همه به راحتی در دسترس هستند.

این مواد عمدتا در عملکرد عایق حرارتی ، عملکرد عایق صدا ، واکنش به آتش و وزن متفاوت هستند.

به هر حال چرا باید از ساندویچ پانل استفاده کرد؟
ساندویچ پانل ها به دلیل مزایای زیادی که عمدتا مربوط به هزینه است مورد استقبال گسترده قرار می گیرند. مقایسه فن آوری پارتیشن قاب یا گل میخ (قاب های پوشیده شده با پانل های ساندویچ) و فن آوری های سنتی ساختمان بر اساس دیوارهای سنگ تراشی مزایای ساندویچ پانل را در سه زمینه اصلی نشان می دهد:

1. هزینه های مستقیم
ساخت یک ساختمان در هر دو فناوری نیاز به سطوح مشابه سرمایه دارد.
مقایسه در این زمینه شامل هزینه های مصالح ساختمانی ، نیروی کار و حمل و نقل است.

 منبع https://www.aryabaron.com/

2. زمان ساخت
ساخت یک ساختمان مبتنی بر روند سنگ تراشی سنتی ممکن است 6 تا 7 ماه طول بکشد.
ساخت یک ساختمان با همان حجم با استفاده از پارتیشن های گل میخ فقط 1 ماه طول می کشد.
زمان ساخت بسیار مهم است. هر چه ساختمان یا انبار تولیدی هرچه زودتر به بهره برداری برسد ، بازگشت سرمایه سریعتر حاصل می شود.

ساختمانهای پارتیشن گل میخ به جای "ساخته شده" مونتاژ می شوند. قطعات ساختاری و اجزای روکش تمام شده به محل می رسند و سپس مانند خانه ای از آجرهای اسباب بازی جمع می شوند. نکته مثبت دیگر این است که نیازی به انتظار برای از دست دادن رطوبت اضافی پوسته ساختمان نیست.

3. فرایندهای ساخت و ساز
در بعضی از بخشهای صنعت ، الزامات ساخت و ساز می تواند برای یک پروژه ساختمانی بسیار مهم باشد. ساخت پارتیشن گل میخک یک فرآیند خشک است و به آب برای مواد ساختمانی احتیاج ندارد. یک فرایند خشک فقط به مونتاژ ساختار و رفع روکش (در اینجا ، ساندویچ پانل ها) با پیچ نیاز دارد.

ساخت و ساز سنتی سنگ تراشی از "فرایندهای مرطوب" استفاده می کند که برای ساختن ملات برای آجرچینی ، بتن برای ریخته گری یا گچ برای ارائه به مقدار قابل توجهی آب نیاز دارد.

بعضی از بخشهای صنعت ، مانند پردازش چوب یا تولید داروسازی ، به سطوح رطوبت نسبی ثابت و کنترل شده نیاز دارند ، که مانع فرآیندهای ساخت مرطوب است.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سیستم حمل و نقل جهانی در حال حاضر یک بحران منحصر به فرد و غیر منتظره را تجربه می کند. وقایع خارق العاده و ناگهانی حوادث ناشی از بیماری همه گیر منجر به بحران شدید کمبود کانتینر شده است. این وضعیت را می توان به عنوان یک وضعیت جهانی طبقه بندی کرد ، زیرا کمبود کانتینر در تمام زنجیره های تأمین تأثیرات ناگهانی دارد و تجارت بین المللی را اساساً مختل می کند. کمبود کانتینر در مکان های مناسب در طول مرحله بهبود تأثیر زیادی بر نرخ داشت. فعالان بازار اعلام می کنند که هزینه حمل و نقل از حدود 1500 دلار به 6000 تا 9000 دلار به ازای هر کانتینر در فوریه سال جاری افزایش یافته است. همچنین کمبود کانتینر باعث افزایش قیمت جدید کانتینرها می شود ، زیرا تولیدکنندگان تقاضا برای دریافت هزینه اضافی را می دانند. تولیدکنندگان کانتینر چینی که بر بازار مسلط هستند ، اکنون ظرف 2500 دلاری را برای یک کانتینر جدید هزینه می کنند ، این در حالی است که سال گذشته 1600 دلار بود. در شش ماه گذشته ، نرخ اجاره کانتینر نیز حدود 50 درصد رشد کرده است.

این بحران به چهار دلیل اصلی بوجود آمده است. اولاً ، به دلیل کاهش تعداد کانتینرهای موجود ، ثانیا ، از آنجا که اکثر بنادر متراکم هستند زیرا از کاهش نیروی کار رنج می برند ، ثالثاً به دلیل کاهش تعداد کشتی های فعال ، و چهارم ، از آنجا که قابل توجه است تغییر در احساس خرید مشتری.

یک "قو سیاه" واقعی در اواسط سال گذشته به جایی رسیده است. کانتینرهایی از آسیا به آمریکای شمالی فرستاده شدند ، اما به دلیل محدودیت های COVID-19 ، تقریباً هیچ چیز در جهت مخالف حرکت نکرد. از آنجا که آنها علاقه ای به این موضوع نداشتند ، شرکت های حمل و نقل به بازده ظروف خالی توجه نکردند. عدم تقارن موجود در عرضه ، به یک عدم تعادل هیولا تبدیل شده است.

علاوه بر این ، در بنادر آمریکا کمبود نیروی کار فاجعه بار وجود داشت. و این فقط در مورد اسکله و انبار نبود. به دلیل محدودیت های مرزی ، کار گمرک نیز تا حدی به حالت تعلیق درآمد.

اگرچه چین صادرات را زودتر از سایر کشورهای جهان از سر گرفت ، اما سایر کشورها با محدودیت ها و کاهش نیروی کار روبرو بودند و همچنان نیز با آن روبرو هستند. در حال حاضر 40 درصد عدم تعادل در آمریکای شمالی وجود دارد. این به این معنی است که از هر ده کانتینر فقط چهار فروند ارسال می شود ، در حالی که شش در بندرهای ورودی باقی مانده اند. با تجارت بین چین و ایالات متحده به طور متوسط ​​900000 TEU (واحد معادل 20 فوت) در ماه ، عدم تعادل مطلق ظرف کاملاً بزرگ است. علاوه بر این ، طبق گفته شرکت مشاور دکارت داتاماین ، محموله های فعلی در بالاترین حد خود قرار دارند. در سه ماهه اول ، حجم آنها 23.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

بحران حمل و نقل کانتینر از طرق مختلف حوزه های مختلف تجاری را تحت تأثیر قرار داده است. به عنوان مثال ، حمل و نقل کالاهای با ارزش مانند محصولات مهندسی مکانیک ، الکترونیک و تجهیزات رایانه ای حداقل تحت تأثیر قرار گرفت. اما برای سایر کالاها ، به ویژه برای صنعت نساجی آسیا ، افزایش هزینه های حمل و نقل عواقب شدیدتری داشت. صادرکنندگان استدلال می کنند که افزایش شدید نرخ حمل و نقل منجر به تعطیلی بسیاری از کارخانه های نساجی شده است که با حاشیه کم کار می کنند. تاخیر و کمبود کانتینر باعث افزایش قیمت ها می شود. در آسیا تاخیرهای تحویل به چندین هفته می رسد و بسیاری از شرکت ها را مجبور به مذاکره در مورد افزایش قیمت با خریداران می کند.

مشاور صنعت حمل و نقل Alphaliner می گوید که شرکت های حمل و نقل می توانند 0.66 دلار برای یک کانتینر 40 متری در هر مایل دریایی از شانگهای به لس آنجلس در مقابل کمتر از 0.10 دلار در راه بازگشت دریافت کنند. قیمت های حتی بهتر برای مسیر شانگهای به ملبورن با 0.88 دلار یا از شانگهای به سانتوس با 0.75 دلار در دسترس است. این تفاهم وجود دارد که کانتینرهای خالی باید به آسیا تحویل داده شود تا شرکت های حمل و نقل بتوانند به کار خود ادامه دهند. مسیرهای تجاری از آسیا به ایالات متحده بسیار سودآور شده است به طوری که شرکت های حمل و نقل حتی قبل از ارسال کانتینر به آسیا منتظر بار نمی مانند ، به خصوص هنگامی که بار در بندر وجود ندارد.

با گزارش هایی مبنی بر افزایش ازدحام و کمبود کانتینر به بنادر اصلی چین ، مقامات چینی خواستار همکاری برای تهیه کانتینر بیشتر و نرخ حمل و نقل کمتر هستند. آنها اخیراً از بنادر و انجمن های حمل و نقل خواسته اند تا با شرکت های حمل و نقل بین المللی برای رفع کمبود کانتینر همکاری کنند. مقامات چینی هنگام سخنرانی در کنفرانسی که به میزبانی وزارت حمل و نقل برگزار شد ، گفتند که انجمن بنادر و بندرهای چین (CPHA) و انجمن صاحبان کشتی چین (CSA) باید کمبود کانتینرهای حیاتی در تجارت خارجی را کاهش دهند. این وزارتخانه اذعان کرد که احیای تجارت ، که سال گذشته آغاز شد ، به کمبود کانتینر کمک کرد. با این حال ، آنها همچنین بازگشت کند کانتینرها از آمریکای شمالی به آسیا را یکی از دلایل کسری فعلی آنها در چین عنوان کردند.

منبع: https://www.aryabaron.com/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سریع پول خود را دو برابر کنید! "آیا این کلمات به عنوان کلاهبرداری سریع و سریع ثروتمند به نظر می رسند؟ چه بخواهید پیشنهادهایی از این قبیل را ارزیابی کنید و چه اهداف سرمایه گذاری را برای نمونه کارهای خود تعیین کنید ، یک روش سریع و کثیف وجود دارد شما چقدر طول می کشد تا پول خود را دو برابر کنید. این قانون 72 نامیده می شود ، و می تواند برای هر نوع سرمایه گذاری اعمال شود.


قانون چگونه کار می کند
برای استفاده از قانون 72 ، عدد 72 را بر بازده سالانه سرمایه گذاری تقسیم کنید. نتیجه تعداد سالهایی است که تقریباً برای دو برابر کردن پول شما طول می کشد. به عنوان مثال ، اگر بازده سالانه گواهی سپرده بانکی (CD) 2.35٪ باشد و شما 1000 دلار سرمایه گذاری داشته باشید ، 72 / 2.35 یا 30.64 سال طول می کشد تا شما سرمایه اصلی خود را دو برابر کنید و به 2000 دلار برسید.


افسرده ، درسته؟ CD ها از نظر ایمنی و نقدینگی بسیار مناسب هستند ، اما بیایید به یک مثال جالب توجه تر نگاه کنیم: سهام نمی توان از قبل دانست که چه اتفاقی برای قیمت سهام خواهد افتاد. ما می دانیم که عملکرد گذشته بازدهی در آینده را تضمین نمی کند. اما با بررسی داده های تاریخی ، می توان حدس زده ای را حدس زد. طبق استاندارد و پورز ، میانگین بازده سالانه شاخص S&P ، که بعداً به S&P 500 تبدیل شد ، از 1926 تا 2020 10٪ بود. با 10٪ ، می توانید سرمایه گذاری اولیه خود را هر هفت سال دو برابر کنید (72 تقسیم بر 10) . در یک سرمایه گذاری با ریسک کمتر مانند اوراق قرضه که میانگین بازده آنها در مدت مشابه 5 تا 6 درصد است ، می توانید انتظار داشته باشید که پول خود را در حدود 12 سال دو برابر کنید (72 تقسیم بر 6).

به خاطر داشته باشید که ما در مورد بازده سالانه یا میانگین بلند مدت صحبت می کنیم. در هر سال خاص ، سهام ممکن است 25٪ بازده یا 30٪ ضرر کند. در طی یک دوره طولانی مدت بازده به طور متوسط ​​10٪ خواهد بود. قانون 72 به این معنی نیست که قطعاً در عرض 10 سال قادر خواهید بود پول خود را از بورس خارج کنید. ممکن است در آن زمان پول خود را دو برابر کرده باشید ، اما ممکن است بازار رو به نابودی باشد و مجبور باشید پول خود را برای چند سال دیگر بگذارید تا شرایط به عقب برگردد. اگر باید به هدفی خاص دست پیدا کنید یا بتوانید پول خود را تا زمان مشخصی برداشت کنید ، قانون 72 کافی نیست. شما باید با دقت برنامه ریزی کنید ، سرمایه گذاری های خود را هوشمندانه انتخاب کنید و نمونه کارهای خود را زیر نظر داشته باشید.

دستیابی به اهداف سرمایه گذاری
یک مشاور مالی حرفه ای ممکن است بهترین شرط شما برای دستیابی به اهداف خاص سرمایه گذاری باشد ، اما قانون 72 می تواند به شما کمک کند تا شروع کنید. اگر می دانید که برای یک تاریخ خاص ، مثلاً برای بازنشستگی ، باید مقدار مشخصی پول داشته باشید یا برای پرداخت شهریه دانشگاه فرزند تازه متولد شده شما ، قانون 72 می تواند یک ایده کلی در مورد اینکه در کدام کلاس های دارایی برای رسیدن به هدف خود باید سرمایه گذاری کنید ، به شما ایده کلی بدهد.

ابتدا ، می توانید از قانون 72 استفاده کنید تا تعیین کند که اگر شهریه به طور متوسط ​​4 درصد در سال افزایش یابد ، هزینه کالج در 18 سال ممکن است باشد. 72 را بر 4٪ تقسیم کنید و می دانید که هزینه های دانشگاه هر 18 سال دو برابر می شود.

در حال حاضر شما 1000 دلار سرمایه گذاری دارید و با افق زمانی 18 ساله ، می خواهید همه آن را در سهام قرار دهید. در بخش قبلی دیدیم که سرمایه گذاری در S&P 500 به طور تاریخی این امکان را به سرمایه گذاران داده است تا هر شش یا هفت سال پول خود را دو برابر کنند. سرمایه گذاری اولیه شما 1000 دلار تا سال 7 به 2000 دلار ، در سال 14 به 4000 دلار و در سال 18 به 6000 دلار رشد می کند. ناگهان 18 سال آنقدر که فکر می کردید افق زمانی ندارد ، شاید شما را به فکر دوباره در استراتژی سرمایه گذاری سوق دهد.

منبع: https://www.aryabaron.com/

خط پایین
در حالی که قانون 72 راهنمای سرمایه گذاری خوبی است ، اما فقط یک چارچوب را ارائه می دهد. اگر به دنبال نتیجه دقیق تری هستید ، باید فرمول ارزش آینده دارایی را بهتر درک کنید. قانون 72 همچنین تأثیر هزینه های سرمایه گذاری ، مانند هزینه های مدیریت و کمیسیون های معاملاتی را که می تواند در بازده شما داشته باشد ، در نظر نگرفته است. همچنین خساراتی را که از مالیات هایی که باید پرداخت کنید متحمل می شوید. سود سرمایه گذاری شما

با 100000 دلار پول نقد مجازی با Risk Free رقابت کنید
مهارت های معاملاتی خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران تاجر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا معامله کنید! قبل از شروع به خطر انداختن پول خود ، در یک محیط مجازی معاملات را ارسال کنید. استراتژی های معاملاتی را تمرین کنید تا وقتی آمادگی ورود به بازار واقعی را دارید ، تمرین مورد نیاز را انجام دهید. امروز شبیه ساز سهام ما را امتحان کنید >>



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

جعبه های Conex مدتهاست که محل ذخیره و حمل و نقل انتخابی مشاغل صادراتی و حمل و نقل کالا است. آنها همچنین یک ماده پایه مناسب برای انواع مختلف سازه هستند. تعجبی ندارد که بسیاری در نظر دارند از جعبه های Conex برای پروژه های خود استفاده کنند. اگر قصد دارید جعبه Conex خود را برای فروش به زودی خریداری کنید ، در اینجا برخی از فرضیاتی که شما نباید هرگز هنگام انتخاب واحد بیان کنید ، آورده شده است.


با فرض اینکه هر نوع جعبه Conex متناسب با پروژه شما باشد
کافی نیست که شما می دانید جعبه های Conex انواع مختلفی دارند. همچنین باید بدانید که هر نوع مکانیسم باز و بسته شدن منحصر به فردی دارد. مهم نیست که شما چگونه می خواهید کانتینر حمل و نقل را دوباره در آن قرار دهید ، این ویژگی می تواند بر روی کار مورد نیاز تأثیر بگذارد. این امر همچنین بر نحوه استفاده از جعبه برای ذخیره و صادرات کالا تأثیر می گذارد. یک نوع جعبه Conex پیدا کنید که بتوانید به راحتی کار کنید یا متناسب با هدف مورد نظر تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بیشتر دیواره های جانبی را از بین ببرید ، به راحتی یک ظرف سمت باز بخرید تا بتوانید از کار سخت برش دیوار جلوگیری کنید ، زیرا فقط می توانید درب را بردارید.

منبع: https://www.aryabaron.com/

با فرض خالی بودن جعبه Conex
اگر می خواهید یک جعبه دست دوم Conex بخرید ، ابتدا ابتدا با دقت داخل آن را بررسی کنید. در بعضی از جعبه های Conex استفاده شده ، هنوز محتوای آن باقی مانده از سفر قبلی است. به غیر از محصولات اضافی که در ظرف تمیز نشده اند ، ممکن است عایق ها ، کف و سایر وسایل را نیز سالم نگه دارید. اگر در نهایت یکی از این ظروف را بخرید ، باز هم باید هزینه های خود را برای از بین بردن و تمیز کردن هزینه کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که داخل جعبه ای که قصد خرید آن را دارید قبل از اینکه آن را برای حمل بار روی کامیون بارگذاری کنند ، واقعا خالی است.

با فرض تحویل کانتینر به شما
در حالی که تأمین کنندگان معتبر در هوستون ، مانند خدمات مدیریت تجهیزات ، وسایل نقلیه مورد نیاز برای حمل جعبه Conex را که خریداری کرده اید به خانه خود دارند ، دیگران این کار را نمی کنند. آخرین چیزی که شما نیاز دارید جعبه Conex تازه خریداری شده است که در نهایت خودتان آن را بیرون می کشید. و فقط یدک کشی نیست که باید نگران آن باشید. تخلیه کانتینر و انتقال آن به فضای مورد نظر در ملک شما نیز ممکن است چالش برانگیز باشد. در حالی که ، اگر جعبه را از یک تأمین کننده مطمئن خریداری کنید ، تنها نگرانی شما این است که پس از تحویل آن را روی املاک خود تنظیم کنید.

اینها متداولترین اشتباهاتی است که مصرف کنندگان هنگام خرید جعبه های Conex مرتکب می شوند. به شما کمک می کند قبل از خرید در واحدها ، ابتدا تحقیق کنید تا مطمئن شوید که واحد موردنظر را درست انتخاب کرده اید. مراجعه به یک تامین کننده مطمئن باید اولین قدم در فرآیند خرید باشد.

هنگام خرید جعبه Conex برای فروش چه انتظاری می توان داشت
اکنون که دانستید هنگام خرید جعبه Conex هرگز نباید چه چیزی را تصور کنید ، وقت آن است که دقیقاً همان چیزی را که می توانید هنگام خرید یک جعبه انتظار داشته باشید ، مرور کنید. باورهای غلط زیادی در مورد جعبه های Conex وجود دارد ، و گرچه برخی از آنها ممکن است ریشه در یک حقیقت منصفانه داشته باشد ، اما برخی دیگر به سادگی محصول حدس و گمان ها هستند.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

به کودکان کمک کنید تا عادتهای خوب مطالعه را شکل دهند

در مورد کمک به تکالیف ، تحقیقات در زمینه آموزش و روانشناسی نشان می دهد که همه اینها به چگونگی درگیر شدن والدین بستگی دارد.

وقتی بچه ها احساس کنند تکلیف خانه ارزش دارد و انجام آن انتخاب خود آنهاست ، جالب تر به نظر می رسد و منجر به موفقیت بیشتری می شود.
آنچه ضروری است تمرکز والدین بر حمایت از انگیزه دانش آموزان است. کمک والدین می تواند نتیجه معکوس داشته باشد که شامل ارائه دستورالعمل درباره محتوای تکالیف باشد. در مقابل ، وقتی والدین انتظارات واضحی از خود نشان می دهند و به دانش آموزان کمک می کنند تا یک تکالیف درسی را انجام دهند ، والدین از موفقیت در مدرسه حمایت می کنند. دانش آموزانی که روال مشخصی در مورد تکالیف دارند - زمان مشخص ، مکان مشخص و روش مشخص برای تکمیل تکالیف - به احتمال زیاد معتقدند که می توانند هنگام انجام تکالیف بر چالش ها غلبه کنند ، مسئولیت بیشتری برای یادگیری به عهده بگیرند و در نهایت در مدرسه بهتر عمل کنند . تکالیف ویژه با استفاده از مدل سازی استراتژی های مطالعه و کمک به دانش آموزان در تعیین اهداف و برنامه ریزی برای اتمام تکالیف ، تکالیف ویژه ای است که به والدین کمک می کند تا کودکان خود را در تنظیم مهارت های خودتنظیمی کمک کنند.

والدین همچنین باید به بچه ها استقلال دهند. وقتی بچه ها با مشق شب مشكل می خورند ، والدین گاهی اوقات این غریزه را دارند كه با استفاده از دستورات ، مشوق ها ، تهدیدها ، مراقبت ها یا فقط كارها را خودشان كنترل كنند. این تاکتیک ها ممکن است در کوتاه مدت کار کنند ، اما در دراز مدت به درد بچه ها نخواهند خورد. یک استراتژی بهتر توضیح این است که چرا حتی خسته کننده ترین تکالیف درسی می تواند به دانش آموزان در دستیابی به اهداف شخصی کمک کند (جدا از کسب نمره خوب). ارائه انتخاب های مربوط به تکالیف و تأکید بر اینکه دانش آموزان باید به روش خودشان کار کنند نیز مهم است. وقتی بچه ها احساس کنند تکلیف خانه ارزش دارد و انجام آن انتخاب خود آنهاست ، جالب تر به نظر می رسد و منجر به موفقیت بیشتری می شود. سرانجام ، هر آنچه والدین در رابطه با تکالیف مدرسه می گویند یا انجام می دهند ، بسیار مهم است که اعلام کنیم اشتباهات بخشی از روند یادگیری است و تلاش در قلب موفقیت بچه ها است. خودمختاری برای کلاس بهترین کار را دارد
جسیکا لاهی
جسیکا لاهی نویسنده همکاری در روزنامه آتلانتیک ، ستون نویس در Motherlode و نویسنده کتاب آینده "هدیه شکست: چگونه بهترین والدین یاد می گیرند که چگونه اجازه دهند فرزندانشان موفق شوند".

نشر ماهی

تحقیقات نشان داده است که فرزندان والدین پشتیبان خودمختاری - والدینی که به فرزندان خود استقلال و کنترل کار خود را می دهند - بعداً در صورت عدم حضور والدین ، ​​بهتر می توانند تکالیف را به تنهایی انجام دهند. برعکس ، فرزندان والدین "راهنما" یا "کنترل کننده" ، که مداخله می کنند و همه جزئیات عملکرد کودک خود را مدیریت می کنند ، وقتی با چالش و ناامیدی روبرو می شوند ، تسلیم می شوند. هنگامی که این بچه ها در مدرسه به سر می برند ، فرزندان والدین حمایت کننده از استقلال از یک مزیت مشخص برخوردار می شوند ، زیرا چالش و ناامیدی در هنگام یادگیری ، اصطلاحاً مشکلات مطلوب ، از بهترین روش ها برای تبدیل گذرا ، تحقق های کوتاه مدت و خاطرات به طولانی است. یادگیری طولانی مدت ، با دوام

فرزندان والدین کنترل کننده ، که هرگونه جزئیات عملکرد کودک خود را مداخله و مدیریت می کنند ، وقتی با چالش و ناامیدی روبرو می شوند ، تسلیم می شوند.
والدین باید با توجه به هدف انجام تکالیف با کیفیت بالا ، به دانش آموزان در انجام تکالیف کمک کنند: دستیابی به تسلط بر مطالب دانشگاهی ، تقویت مهارت های سازمانی و تقویت عادت های کاری.

متأسفانه ، نوعی "کمک" که بسیاری از والدین در زمان انجام تکالیف به کودکان می دهند ، این اهداف را تضعیف می کند. من در مورد کمک های ضد مثلی معلمان صحبت نمی کنم: پاسخهایی که والدین در مورد تکالیف ریاضی ارائه می دهند و به طور مشکوک ویرایش های بزرگسالان در مقاله های انگلیسی. من درمورد مدیریت عادی ، کارگردانی و کنترل زمان ، مکان و نحوه کار در مدرسه کودکان صحبت می کنم.

والدین وقتی به فرزندان خود فرصت و مکانی را می دهند که برای کار با ناامیدی و چالش به تنهایی در اختیار آنها قرار دهند ، کمک می کنند. و در نهایت ، هنگامی که آن کودکان بهترین نتیجه را به خود داده اند و به والدین نیاز دارند تا با کمک بیشتری وارد عمل شوند ، این می تواند به جای راه حل و پاسخ آسان به شکل تغییر مسیر و تشویق عاشقانه باشد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در حال مطالعه
اطلاعات زیادی در مورد اهمیت بازی کودکان در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است زیرا این امر به رشد و نمو کمک می کند. حتی اگر بازی مهم است ، با وجود فضای چالش برانگیز فعلی ، مهم این است که والدین به بچه های خود کمک کنند تا از سنین پایین عادت های مطالعه را ایجاد کنند. این به آنها کمک می کند تا در نتیجه مهارت در این زمینه ، خود را با این محیط دانشگاهی تغییر دهند. اما باید توجه داشت که عادت های خوب مطالعه به طور طبیعی یا به راحتی به وجود نمی آیند. به کودکان آموزش داده می شود که چگونه آنها را پرورش دهند. اما سوال این است که چگونه؟

نکات
فعالیت های دانشگاهی را در سنین پایین معرفی کنید
هنگامی که کودک شما هنوز دو ساله نیست ، فعالیت هایی مانند نقاشی ، مطالعه کتاب ، یادگیری واژگان جدید ، تمرین های گرامری و حتی یادگیری حسابهای ساده را به او معرفی کنید. برخی از مواد یادگیری تجاری را که کودک برای فرزندانتان در حال تحصیل است مانند کارتهای فلش ، کتابهای کار ، بازیها و وسایل هنری انتخاب کنید. همچنین کمی وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که بچه های شما فعالیت تعیین شده را انجام می دهند. نه اینکه فقط به آنها کتاب بدهید و دور شوید. آنجا بنشینید و ببینید که آنها چگونه روی فعالیت کار می کنند.

به آنها بیاموزید که مطالعات را به عنوان یک اولویت در نظر بگیرند
هنگامی که بچه ها از مدرسه تکالیف خود را دریافت می کنند ، به آنها دستور دهید یا قبل از شروع بازی ، تکالیف را به پایان برسانند. آخر هفته ها ، می توانید ساعتی را بگذارید که بگذارید از ساعت 10 صبح تا 11 صبح برای تکمیل تکالیف یا هر کار دانشگاهی که ممکن است برای آنها آماده کرده باشید. همچنین خوب است که شما در تحصیل فرزندان خود فعال باشید و می توانید این کار را با طرح س questionsال و پرسیدن سال در مورد موضوعاتی که در حال مطالعه آن هستند انجام دهید.


علاوه بر این ، والدین باید به کودکان بیاموزند که مطالعه را به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و نه یک کار روزمره ببینند. به عنوان یک والدین ، ​​وقتی به فرزند خود اصرار می کنید که تکالیف را انجام دهد ، مانند این است که به او بگویید اتاق را تمیز کند که دستورالعمل است. در عوض باید در مورد تکالیف و مدرسه به عنوان یک موضوع لذت صحبت کنید. این کار به کودک انگیزه می دهد که تکالیف را تکمیل کند.
اگر کودک شما از موضوع لذت نمی برد یا بهتر است استعدادش را نمی گوید ، در کار به او کمک کنید و او را تشویق کنید. با ارائه س questionsالاتی که می دانید آنها می توانند به تنهایی با موفقیت پاسخ دهند ، می توانید به آنها کمک کنید. این روحیه آنها را برای مقابله با سخت ترها تقویت می کند.

اگر بچه ها شرکتی ندارند هرگز ناامید نشوید. صبور باشید و همیشه اصرار داشته باشید که برنامه روزمره شما دقیقاً مانند روشهایی است که باید انجام شود.

منبع: نشر ماهی



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در سال های اخیر کتابفروشی های آنلاین به یک موضوع مهم تبدیل شده اند و بسیاری از مردم در حال خرید آنلاین کتاب هستند. یکی از دلایل عمده این تغییر روند به دلیل مزایایی است که نسبت به یک کتابفروشی معمولی دارد. اینها مزایای متعددی است که با خرید کتاب بصورت آنلاین و برخی از آنها همراه است.

مزایای
مقایسه قیمت
اگر خرید کتاب از یک فروشگاه معمولی و کتابفروشی آنلاین را مقایسه کنید ، هنگام ورود به یک فروشگاه ، باید با قیمتی که فروشنده برای یک کتاب خاص قرار داده است اما با یک فروشگاه آنلاین تسویه کنید ، این امتیاز را دارید که قیمت آن را مقایسه کنید فروشگاه های مختلف

کتابهای راحتی
وقتی به صورت آنلاین خرید می کنید ، وقت زیادی صرفه جویی می کنید که اگر بخواهید در کتابفروشی های معمولی خرید کنید ، سرگردانی از این فروشگاه به فروشگاه دیگر را هدر می دادید. گذشته از آن ، زمان مشخصی برای خرید آنلاین وجود ندارد. در هر زمان می توانید خرید کنید. این یک مزیت بزرگ برای افراد خانه نشین یا در شرایطی است که هوا خارج از خانه خصمانه است.

دسترسی به نظرات مصرف کننده آسان است
وقتی خرید اینترنتی می کنید ، این امکان را دارید که به مشتریانی که در آن فروشگاه خرید کرده اند دسترسی پیدا کرده و آنها را مرور کنید و درباره کتابی که قصد خرید آن را دارید مرور کنید. این به شما اطلاعات قبلی درباره کتاب را می دهد.

تخفیف های بسیار زیاد
هنگام خرید آنلاین کتاب مورد علاقه خود ، در هزینه ، انرژی و وقت خود صرفه جویی می کنید. این کتابفروشی های آنلاین کوپن تخفیف ارائه می دهند که به مشتریان کمک می کند تا در خرید خود صرفه جویی کنند. خرید کتاب به صورت آنلاین به دلیل پایین بودن قیمت حمل و نقل از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

بدون انتخاب محدود
فروشگاه های معمولی فضای محدودی برای نمایش کتاب  نشرماهی دارند اما فروشگاه آنلاین دارای پایگاه داده های عظیمی است و به سختی می توانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. در کتاب و گلدان کتابی که می خواهید پیدا نمی کنید ، به سادگی به فروشگاه دیگری می روید و بهترین قسمت این است که فقط با یک کلیک فاصله دارید.

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین کتاب این است که می توانید نسخه چاپی آن را به صورت دیجیتالی خریداری کنید که می توانید کتاب را در دستگاه خود (رایانه لوحی ، دسک تاپ) بارگیری و ذخیره کنید. این امر بسیاری از افراد را مجبور به خرید آنلاین کتاب کرده است زیرا با فناوری پیشرفته می توانید کتاب را به قالبی که دوست دارید سفارش دهید. خرید آنلاین کتاب همچنین به شما کمک می کند تا بسیاری از کتاب ها را بشناسید و به آنها دسترسی داشته باشید زیرا هنگام مرور کتاب ها ، بیشتر و بیشتر کتاب هایی را می بینید که به آنها علاقه مند می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مانند ماموگرافی سنتی ، در معرض تابش نیست.

م componentsلفه های منحصر به فرد این فناوری - مانند مبدل دایره ای - توسط سازمان غذا و داروی فدرال پاکسازی شده است.

Delphinus اکنون از FDA می خواهد تا نشان دهد که SoftVue برای بیماران با بافت پراکنده پستان مناسب است. یک کارآزمایی بالینی در کارمانوس در حال انجام است تا داده هایی را که آژانس فدرال برای تعیین آن نیاز دارد جمع آوری کند. به زودی یک آزمایش آزمایشی در هشت م institutionsسسه دیگر در سراسر کشور برگزار می شود.

سونوگرافی تصاویری از امواج صوتی ایجاد می کند که بسیار پرتحرک هستند و توسط انسان قابل شنیدن نیستند. به طور معمول ، امواج صوتی توسط وسیله ای دستی موسوم به مبدل ارسال می شود که از سطح پستان عبور می کند. SoftVue از مبدل حلقه مانند استفاده می کند که همزمان با شناور شدن در مایع ، سیگنال های اولتراسوند را در یک آرایه دایره ای توالی و 360 درجه اطراف پستان منتشر می کند.

فیبروآدنوم چیست

مارک فورشتت ، رئیس و مدیرعامل دلفینوس گفت: "سونوگرافی به طور طبیعی توده ها را در سینه های متراکم بهتر می بیند."

"ما توده ها را می بینیم ، اما همچنین سیگنال صوتی را که از طریق بافت عبور می کند ، ضبط می کنیم و آن را در طرف دیگر می گیریم تا بتوانیم تغییر سرعت صدا را ببینیم. کاری که به ما اجازه می دهد انجام دهیم این است که نه تنها توده را ببینیم ، بلکه می توانیم شخصیت توده را نیز ببینیم: آیا این یک سرطان ، (خوش خیم) فیبروآدنوم یا کیست است؟ این یک تغییر بزرگ است.

"در نهایت ،" او گفت. "اگر بتوانیم تعداد نمونه برداری های غیرضروری را کاهش دهیم ، خدمات بزرگی انجام داده ایم."

این فناوری جدید در حالی ارائه می شود که 43 ایالت از جمله میشیگان قوانینی را تصویب کرده اند که به زنان اطلاع داده می شود که در طی ماموگرافی دارای بافت متراکم پستان هستند ، که این امر می تواند برای رادیولوژیست تشخیص تومور را دشوارتر کند و ممکن است خطر سرطان پستان را افزایش دهد.

بافت متراکم می تواند تومورها را در تصاویر ماموگرافی نامرئی کند و یا وجود وجود تومورها را نشان می دهد.

کانکتیکات اولین ایالتی بود که با اصرار بیمار ، نانسی کاپلو ، که در سال 2004 با سرطان پستان در مرحله پیشرفته تشخیص داده شد ، قانون تراکم پستان را تصویب کرد. وی بیش از یک دهه گزارشات ماموگرافی طبیعی دریافت کرده بود. تومورهای او توسط بافت متراکم پستان پوشانده شده است.

کاپلو بعداً بنیانگذار و مدیر اجرایی Are You Dense Inc شد ، گروهی که در سراسر کشور از قوانین اطلاع رسانی حمایت می کنند.

متخصصان می گویند زنانی که از بافت متراکم پستان مطلع شده اند نباید وحشت کنند. یافتن بافت متراکم پستان لزوماً به معنای ابتلا به سرطان در یک زن نیست. طبق انجمن سرطان آمریکا ، بیشتر سرطان ها در ماموگرافی دیده می شود ، از جمله در زنان با سینه های متراکم. بنابراین مهم است که زنان حتی اگر بافت پراکنده سینه داشته باشند ، به انجام ماموگرافی ادامه دهند.

حتی با انجام یک ماموگرافی طبیعی ، زنان باید بدانند که پستان هایشان چگونه به طور معمول ظاهر و احساس می شوند ، بنابراین می توانند هرگونه تغییر را به پزشک خود گزارش دهند.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اطلاعات مربوط به سلامت پستان
سلامتی شما ، اولویت ماست
زنانی که بافت متراکم پستان دارند ، در مقایسه با زنانی که بافت پراکنده کمتری دارند ، بیشتر در معرض خطر سرطان پستان هستند. در حقیقت ، تراکم بالای پستان نسبت به داشتن دو خویشاوند درجه یک مبتلا به سرطان پستان ، عامل خطر بیشتری است.

فقط 1 از 5 زن می داند که چگالی دقت ماموگرافی را کاهش می دهد
در حالی که در حال حاضر ماموگرافی راهی برای تعیین تراکم پستان است ، ماموگرافی 50٪ سرطان در پستانهای متراکم را از دست می دهد. شش مطالعه عمده نشان داد که سونوگرافی همراه با ماموگرافی میزان تشخیص سرطان را از 48٪ به 97٪ در زنان با بافت متراکم پستان افزایش می دهد.
منابع گسترده ای برای یادگیری در مورد سلامت پستان ، بیماری هایی که بر پستان تأثیر می گذارند ، تراکم بافت پستان ، دستورالعمل های آزمایش توصیه شده برای غربالگری سرطان پستان ، انواع سرطان پستان و گزینه های درمان سرطان پستان وجود دارد.

در زیر چند پیوند وب به سازمانهای مختلف موجود وجود دارد.

آیا شما سازمان متراکمی هستید
DenseBreast-Info.org
سرطان پستان
موسسه سرطان کارمانوس
Cancer.Net
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها
موسسه ملی سرطان
MedLine Plus
تمرکز ما شما هستید
ما در Delphinus در تلاشیم تا یک تصویربرداری بهتر از پستان را برای خانم ها تجربه کنیم. در محیط مراقبت های بهداشتی امروز ، تجربه مثبت بیمار در ارائه مراقبت های عالی از بیماران بسیار مهم است. این نتایج از طریق رضایت بیشتر بیمار و افزایش انطباق نتایج بهتری دارد.
سونوگرافی SoftVue M از Delphinus Medical Technologies

بیش از 40٪ زنان بافت متراکم پستان دارند که خطر سرطان پستان را افزایش می دهد. برای اکثر زنان ، ماموگرافی در کمک به اطمینان از تشخیص به موقع سرطان پستان مثر است. برای زنان با پستان متراکم ، ماموگرافی به تنهایی ممکن است کافی نباشد. مطالعات نشان داده است که سرطان های پستان در سینه های متراکم توسط سونوگرافی یافت می شود که توسط پزشکان در ماموگرافی قابل مشاهده نیست.

در پی دستیابی به فناوری بهتر برای تکمیل ماموگرافی ، ما در Weinstein Imaging در یک مطالعه مهم ملی از یک فناوری جدید و پیشرفته سونوگرافی سه بعدی سینه به نام SoftVue شرکت کردیم. SoftVue یک سیستم کاملاً خودکار ، ملایم و راحت است که در حالی که بیمار در حالی که پستان را در یک حمام آب گرم بر روی شکم خود آرام می گیرد ، اسکن انجام می دهد.

بر خلاف سیستم های سونوگرافی دستی و خودکار فعلی ، SoftVue از یک مبدل حلقه ای 360 درجه استفاده می کند که تمام پستان را در یک عبور تصویری می دهد ، بدون اینکه پرتو یا فشرده سازی پستان داشته باشد ، از جلو پستان به دیواره قفسه سینه حرکت می کند. مبدل حلقوی منحصر به فرد می تواند چندین کیفیت متمایز بافت را ارزیابی کند تا درک درستی از بافت درون پستان از دیواره قفسه سینه تا نوک پستان به پزشکان ارائه دهد. این معاینه فقط چند دقیقه طول می کشد و سیگنال های گرفته شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای که برش های مقطعی کل حجم پستان را ارائه می دهند ، تجزیه و تحلیل می شوند.

انتشارات ناشی از این تحقیق در دست انتشار است. اطلاعات بیشتر در سایت www.discoversoftvue.com در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه SoftVue ، اینجا را کلیک کنید. اگر یک دستگاه پخش فیلم mp4 روی دستگاه یا رایانه خود دارید ، می توانید ویدیویی درباره این فناوری را در اینجا تماشا کنید:

سونوگرافی سینه
فناوری جدید سونوگرافی توسعه یافته در دیترویت به طور بالقوه می تواند سرطان های پستان را که توسط بافت متراکم پستان پوشانده شده اند ، با دقت بیشتری نسبت به سونوگرافی معمولی ، و بدون ناراحتی ماموگرافی سنتی تشخیص دهد.

فناوری SoftVue به جای فشرده سازی پستان بین دو صفحه و دستکاری آن در زوایای مختلف دید ، بیمار را روی میز دراز می کشد و پستان را در مخزن آب گرم غوطه ور می کند. کمتر از دو دقیقه طول می کشد تا کل پستان ، از جمله دیواره قفسه سینه ، بدون دست زدن به بیمار اسکن شود.

لیزا بی نایت ، سمت چپ ، دستیار تحقیق ، با استفاده از دستگاه SoftVue در حال انجام اسکن از Velma Francine Dent است. فناوری جدید سونوگرافی امکان شناسایی سرطان ها در بافت متراکم پستان را دارد.
لیزا بی نایت ، سمت چپ ، دستیار تحقیق ، با استفاده از دستگاه SoftVue در حال انجام اسکن از Velma Francine Dent است. فناوری جدید سونوگرافی امکان… نمایش موارد بیشتر را دارد
CLARENCE TABB JR. / اخبار دیترویت
Velma Francine Dent ، بازمانده سرطان پستان در دیترویت ، در مورد ماموگرافی های سنتی متعددی که تحمل کرده گفت: "این له کردن وحشتناک است." دنت 67 ساله گفت که در هنگام سونوگرافی SoftVue اخیر در موسسه سرطان باربارا آن کارمانوس در Detroit’s فقط یک برس نرم و ملایم از آب احساس کرده است.

Delphinus Medical Technologies مستقر در دیترویت ، که توسط دو استاد دانشگاه ایالتی وین در موسسه کارمانوس تاسیس شده است ، 39.5 میلیون دلار سرمایه خطرناک برای تأمین مالی ساخت و بازاریابی محصول دریافت کرده است. نب دوریچ ، استاد انکولوژی و پیتر لیتروپ ، استاد رادیولوژی و انکولوژی ، سالها برای تولید این محصول صرف کردند.

سونوگرافی برای زنی که بافت متراکم پستان می تواند تومور را در صورت استفاده از ماموگرافی سنتی استفاده کند ، مرحله بعدی است. این فناوری جدید تصویری جامع تر از پستان نسبت به دستگاه های سونوگرافی دستی ارائه می دهد. و



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

SoftVue As به عنوان یک سیستم سونوگرافی کامل سینه سه بعدی ، یک راه حل تصویربرداری ایمن و نرم تر ارائه می دهد و روش جدیدی را برای تصویربرداری از کل پستان با استفاده از آب و صدا ارائه می دهد. معاینه خصوصی و محرمانه است ، پستان در طول فرآیند اسکن به طور آشکار دیده نمی شود و هیچ فشرده سازی و تابش وجود ندارد

در Delphinus ، ما در حال تلاش برای کمک به پزشکان برای به دست آوردن اطلاعات دقیق برای تشخیص بهتر سرطان پستان در مواردی که چالش آورترین باشد ، در بافت متراکم پستان است. در حالی که علم تصویربرداری بهتری را توسعه می دهیم ، در تلاشیم تا تجربه تصویربرداری بهتر از پستان را برای خانم ها داشته باشیم. SoftVue مجوز FDA را برای اهداف تصویربرداری تشخیصی دریافت کرده است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای غربالگری ماموگرافی در نظر گرفته نشده است.
ایمنی پیشرفته
SoftVue از آب و صدا برای گرفتن تصویر 360 درجه از پستان استفاده می کند. این گزینه ایمن تر و ملایم تری را برای خانم ها فراهم می کند که پستان را فشرده نمی کند و در طی مراحل تصویربرداری هیچ اشعه ای ندارد.

ماموگرافی چیست؟

زنان م effectiveثر
به خصوص سینه های متراکم
بافت متراکم پستان و سرطان در ماموگرافی به نظر می رسد ، تشخیص سرطان در زنان با پستان متراکم فقط با استفاده از اشعه ایکس دشوارتر است. بر خلاف ماموگرافی ، SoftVue properties از ویژگی های صدا برای تشخیص توده های سرطانی در پستان های متراکم استفاده می کند.

استثنایی-راحتی
راحتی استثنایی
سیستم SoftVue lighting منحنی ظریف دارای فرو رفتگی با رنگین کمان رنگی قابل انتخاب برای مطابقت با دکوراسیون و روحیه ، در حالی که یک قدم یکپارچه و قوس های خمیده نرم برای قرارگیری دست ، رویکردی ایمن و آسان به فناوری بی نظیر SoftVue ارائه می دهد
SoftVue ™ دارای یک میز روکش دار است که موقعیت خوبی را برای شما فراهم می کند تا زنی روی شکم بخوابد و برای تصویربرداری از پستان آماده شود. هنگامی که روی شکم او قرار گرفت ، پستان در آب گرم غوطه ور می شود. سپس یک راهنمای ژل نرم با قسمت جلویی پستان درگیر می شود ، در حین انجام آن را شکل می دهد و ثابت می کند ، دسترسی به بافت را به حداکثر می رساند و پروفایل پستان را در حین ضبط تصویر بهینه می کند.

معاینه به ازای هر پستان 2-4 دقیقه طول می کشد ، و پس از اتمام ، یک زن به سادگی بلند می شود و پستان خود را خشک می کند.


SoftVue the شامل استفاده از آب و امواج صوتی برای ایجاد تصویری از پستان است. پستان در آب غوطه ور می شود و سپس یک حلقه تصویربرداری دایره ای شکل که امواج صوتی منتشر می کند ، به سمت بالا پستان حرکت می کند و تصاویر را برای بررسی تومورهای بالقوه سرطانی توسط پزشکان ایجاد می کند. از هیچ اشعه ای استفاده نمی شود بنابراین معاینه می تواند در دسترس زنان در هر سنی باشد و مانند آزمایشات تصویربرداری مبتنی بر اشعه محدودیت فرکانسی ندارد. SoftVue for مجوز FDA را برای اهداف تصویربرداری تشخیصی دریافت کرده است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای انجام ماموگرافی غربالگری در نظر گرفته نشده است.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

افزایش زایمان با پراکندگی دقیق ، بلکه باعث کاهش ساعت تلف شده با یک فرآیند حمل و نقل سریع "بتن" می شود.
پمپاژ بتن برای افزایش سرعت ، دقت و کارایی
پمپاژ بتن به سادگی یکی از کارآمدترین و دقیق ترین خدمات قرار دادن بتن است. تمام توقف میزان تکمیل عناصر خاص یک کار می تواند پیامدهای عمده ای را برای کل پروژه به همراه داشته باشد ، به این معنی که کاهش کار بیش از حد دستی و مداخله می تواند تفاوت ایجاد کند. پمپ های بتن ریزی ، چرخ های دستی ، جرثقیل ها و سطل ها را از رده خارج می کند - سریع ، کارآمد و ایمن به مناطق مشکل دار می رسند.
پمپاژ بتن برای افزایش مقاومت بتن
کاملاً مشهود است که کیفیت بتن به یک اندازه ، اگر نه از سرعتی که در آن قرار دارد ، مهمتر باشد. خدمات پمپاژ بتن معمولاً در مقایسه با سایر روشهای معروف پمپاژ بتن به آب کمتری نیاز دارند که می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه - جلوگیری از جمع شدن یا ترک خوردن بتن عمل کند.

مجله پمپ

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ بتن چیست؟
هنگام انجام هرگونه پروژه ساختمانی ، پمپاژ بتن در استرالیا یک خدمات ارزشمند است. در بسیاری از مواقع ، روشهای مرسوم حمل و نقل بتن عملی یا ممکن نیستند ، بنابراین هنگامی که مدیریت وقت ، کار و هزینه های بتن ریزی بسیار مهم است - خدمات پمپاژ بتن می تواند با ساده سازی روند به شما در کاهش مسائل کمک کند. پمپاژ بتن در اصل فرآیند انتقال بتن مایع به نقاط مختلف سایت است. آنچه با این وجود خدمات پمپاژ بتن را بسیار ارزشمند می کند ، سرعت و کارایی جابجایی و ارسال مواد است.

پمپ های بتن با ترسیم و تخلیه بتن مایع از طریق استوانه های جداگانه از طریق قیف بتن و مکانیزم پیستونی کار می کنند. با کارکرد سیستم ، یک سیلندر در حال تخلیه بتن دیده می شود ، در حالی که استوان دیگر بتن تازه را از قیف می کشد.

انواع مختلف پمپ های بتن کدامند؟
در حالی که هر دستگاه تمایل به هدفی مشابه دارد ، تعداد زیادی از خدمات و ماشین آلات پمپاژ بتن در دسترس است از جمله:

بوم پمپ
پمپ های خط
شلیک گلوله
Skid Pumps

پمپ های خط چیست؟
پمپ های خطی یک ماشین بتن سازی محبوب با پمپ های هیدرولیک است که قادر به پمپاژ بتن مایع از طریق بسیاری از خطوط لوله و شیلنگ های فولادی است. دستگاه با پمپاژ بتن از طریق این لوله ها کار می کند تا مواد را به یک مکان مشخص برساند. پمپ های خطی بالقوه متداول ترین دستگاه مورد استفاده برای بتن ریزی در کنار بوم پمپ ها هستند.

بوم پمپ ها چیست؟
بوم پمپ ها از مکانیزم مشابه پمپ های خطی استفاده می کنند که از سیستم های هیدرولیکی برای انتقال مواد به مکان مورد نظر استفاده می کنند. برخلاف پمپ های خطی ، با این وجود ، بوم پمپ ها به بازوی هیدرولیکی مجهز هستند و به آن توانایی مانور خطوط لوله را برای رسیدن به مکان های مشکل دار می دهند. بوم پمپ ها برای بتن ریزی پروژه هایی با فضای محدود یا موانع مختلف بسیار توصیه می شوند.

شاتکرینگ چیست؟
بتن ریزی به روش بتن ریزی گفته می شود که از سرعت بالایی برای تولید مواد روی سطح استفاده می کند - بتن را یکپارچه و پیوند می دهد. تراشکاری اغلب از طریق یک شلنگ و نازل فشار بالا پراکنده می شود که به تشکیل اجزای اصلی سازه یک ساختمان یا پروژه کمک می کند. ماهیت کاربرد مزایای بسیاری نسبت به برخی روشهای کلاسیک بتن ریزی دارد و برای پروژه هایی با اشیا or یا اشکال پیچیده یا غیر متعارف ایده آل است.

نمایندگی انحصاری پنتاکس

دلایل پمپاژ بتن
به طور کلی ، دلایل گسترده ای برای استفاده از خدمات پمپاژ بتن در پروژه های تجاری و مسکونی وجود دارد. ماشین آلات بتن ریزی صنعتی در درجه اول برای پمپاژ کارآمد بتن به مکانهای غیرقابل دسترسی یا غیرمعمول مکان مانند مکان های کوهستانی یا مناظر بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از خدمات پمپاژ بتن همچنین به از بین بردن خطرات آب و هوایی ، خطرات بهداشتی یا نگرانی های مربوط به کیفیت کمک می کند. در فضای مسکونی ، استفاده از پمپ های بوم یا پمپ های خطی به سادگی برای ساده سازی فرآیند و بهبود شدید بازده ، بهره وری و اغلب اوقات - کیفیت عمل می کنند.
پمپاژ بتن مسکونی و تجاری
در حالی که پمپاژ بتن معمولاً برای مصارف تجاری مورد علاقه است ، خدمات پمپاژ بتن مسکونی نیز می تواند برای پروژه هایی با مقیاس و بودجه خاص بسیار مفید باشد. در بخش تجاری ، پمپ های بتنی با توجه به لیست گسترده ای از مزایا ، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ماشین آلات و خدمات بزرگ پمپاژ بتن ، مانند پمپ های بوم ، پمپ های خطی ، تخته پاش و لغزنده ، به دلیل توانایی بی نظیر آنها در قرار دادن بتن در مناطق غیرقابل دسترس یا غیر عملی ، معمولاً در بیشتر سایت های ساختمانی و زیربنایی دیده می شوند. بدون خدمات پمپاژ بتن در استرالیا ، اکثریت قریب به اتفاق پروژه ها به ظاهر غیرممکن یا بسیار غیر عملی می شوند. از طرف دیگر بخش مسکونی از نظر خدمات پمپاژ بتن غالباً مورد غفلت واقع می شود. کیفیت و کارایی غالباً معامله هایی است که در تلاش برای صرفه جویی در هزینه و یا کاهش بودجه اختصاص یافته به محل های عبور مسیرها ، پیاده روها یا تخته سنگ ها انجام می شود. در عوض بیشتر پیمانکاران بتن ریزی مسکونی کامیون های میکسر را انتخاب می کنند. با این حال ، کسانی که استخدام یک پیمانکار بتن ریزی را انتخاب می کنند ، می توانند انتظار یک روند ساده را با قرار دادن و حمل و نقل سریع ، آسان و دقیق داشته باشند.
مزایای پمپاژ بتن
از زمان معرفی پمپاژ بتن ، پروژه ها به طور قابل توجهی بهره وری و مقرون به صرفه تر شده اند و مزایای بسیاری را برای همه ذینفعان به ارمغان آورده اند. پمپاژ بتن در استرالیا در حال حاضر کارآمدترین شکل حمل و نقل و پراکندگی بتن محسوب می شود و به حق نیز چنین است. اگر می خواهید پمپاژ بتن را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، آدلاید ، پرت ، کانبرا ، هوبارت ، داروین یا جاهای دیگر انجام دهید - در اینجا فقط برخی از مزایا ذکر شده است:
پمپاژ بتن برای کاهش هزینه ها
با توجه به بهره وری برشی و عملی بودن سرویس های پمپاژ بتن ، هزینه های کارگری و نگرانی های ایمنی می تواند تا حد زیادی کاهش یابد - هزینه های مرتبط با آن را به حداقل برسانید. پمپ های بتونی نه تنها یک e



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ بتن چیست؟
هنگام انجام هرگونه پروژه ساختمانی ، پمپاژ بتن در استرالیا یک خدمات ارزشمند است. در بسیاری از مواقع ، روشهای مرسوم حمل و نقل بتن عملی یا ممکن نیستند ، بنابراین هنگامی که مدیریت وقت ، کار و هزینه های بتن ریزی بسیار مهم است - خدمات پمپاژ بتن می تواند با ساده سازی روند به شما در کاهش مسائل کمک کند. پمپاژ بتن در اصل فرآیند انتقال بتن مایع به نقاط مختلف سایت است. آنچه با این وجود خدمات پمپاژ بتن را بسیار ارزشمند می کند ، سرعت و کارایی جابجایی و ارسال مواد است.

پمپ های بتن با ترسیم و تخلیه بتن مایع از طریق استوانه های جداگانه از طریق قیف بتن و مکانیزم پیستونی کار می کنند. با کارکرد سیستم ، یک سیلندر در حال تخلیه بتن دیده می شود ، در حالی که استوان دیگر بتن تازه را از قیف می کشد.

انواع مختلف پمپ های بتن کدامند؟
در حالی که هر دستگاه تمایل به هدفی مشابه دارد ، تعداد زیادی از خدمات و ماشین آلات پمپاژ بتن در دسترس است از جمله:

بوم پمپ
پمپ های خط
شلیک گلوله
Skid Pumps

پمپ های خط چیست؟
پمپ های خطی یک ماشین بتن سازی محبوب با پمپ های هیدرولیک است که قادر به پمپاژ بتن مایع از طریق بسیاری از خطوط لوله و شیلنگ های فولادی است. دستگاه با پمپاژ بتن از طریق این لوله ها کار می کند تا مواد را به یک مکان مشخص برساند. پمپ های خطی بالقوه متداول ترین دستگاه مورد استفاده برای بتن ریزی در کنار بوم پمپ ها هستند.

بوم پمپ ها چیست؟
بوم پمپ ها از مکانیزم مشابه پمپ های خطی استفاده می کنند که از سیستم های هیدرولیکی برای انتقال مواد به مکان مورد نظر استفاده می کنند. برخلاف پمپ های خطی ، با این وجود ، بوم پمپ ها به بازوی هیدرولیکی مجهز هستند و به آن توانایی مانور خطوط لوله را برای رسیدن به مکان های مشکل دار می دهند. بوم پمپ ها برای بتن ریزی پروژه هایی با فضای محدود یا موانع مختلف بسیار توصیه می شوند.

شاتکرینگ چیست؟
بتن ریزی به روش بتن ریزی گفته می شود که از سرعت بالایی برای تولید مواد روی سطح استفاده می کند - بتن را یکپارچه و پیوند می دهد. تراشکاری اغلب از طریق یک شلنگ و نازل فشار بالا پراکنده می شود که به تشکیل اجزای اصلی سازه یک ساختمان یا پروژه کمک می کند. ماهیت کاربرد مزایای بسیاری نسبت به برخی روشهای کلاسیک بتن ریزی دارد و برای پروژه هایی با اشیا or یا اشکال پیچیده یا غیر متعارف ایده آل است.

نمایندگی انحصاری پنتاکس

دلایل پمپاژ بتن
به طور کلی ، دلایل گسترده ای برای استفاده از خدمات پمپاژ بتن در پروژه های تجاری و مسکونی وجود دارد. ماشین آلات بتن ریزی صنعتی در درجه اول برای پمپاژ کارآمد بتن به مکانهای غیرقابل دسترسی یا غیرمعمول مکان مانند مکان های کوهستانی یا مناظر بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از خدمات پمپاژ بتن همچنین به از بین بردن خطرات آب و هوایی ، خطرات بهداشتی یا نگرانی های مربوط به کیفیت کمک می کند. در فضای مسکونی ، استفاده از پمپ های بوم یا پمپ های خطی به سادگی برای ساده سازی فرآیند و بهبود شدید بازده ، بهره وری و اغلب اوقات - کیفیت عمل می کنند.
پمپاژ بتن مسکونی و تجاری
در حالی که پمپاژ بتن معمولاً برای مصارف تجاری مورد علاقه است ، خدمات پمپاژ بتن مسکونی نیز می تواند برای پروژه هایی با مقیاس و بودجه خاص بسیار مفید باشد. در بخش تجاری ، پمپ های بتنی با توجه به لیست گسترده ای از مزایا ، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ماشین آلات و خدمات بزرگ پمپاژ بتن ، مانند پمپ های بوم ، پمپ های خطی ، تخته پاش و لغزنده ، به دلیل توانایی بی نظیر آنها در قرار دادن بتن در مناطق غیرقابل دسترس یا غیر عملی ، معمولاً در بیشتر سایت های ساختمانی و زیربنایی دیده می شوند. بدون خدمات پمپاژ بتن در استرالیا ، اکثریت قریب به اتفاق پروژه ها به ظاهر غیرممکن یا بسیار غیر عملی می شوند. از طرف دیگر بخش مسکونی از نظر خدمات پمپاژ بتن غالباً مورد غفلت واقع می شود. کیفیت و کارایی غالباً معامله هایی است که در تلاش برای صرفه جویی در هزینه و یا کاهش بودجه اختصاص یافته به محل های عبور مسیرها ، پیاده روها یا تخته سنگ ها انجام می شود. در عوض بیشتر پیمانکاران بتن ریزی مسکونی کامیون های میکسر را انتخاب می کنند. با این حال ، کسانی که استخدام یک پیمانکار بتن ریزی را انتخاب می کنند ، می توانند انتظار یک روند ساده را با قرار دادن و حمل و نقل سریع ، آسان و دقیق داشته باشند.
مزایای پمپاژ بتن
از زمان معرفی پمپاژ بتن ، پروژه ها به طور قابل توجهی بهره وری و مقرون به صرفه تر شده اند و مزایای بسیاری را برای همه ذینفعان به ارمغان آورده اند. پمپاژ بتن در استرالیا در حال حاضر کارآمدترین شکل حمل و نقل و پراکندگی بتن محسوب می شود و به حق نیز چنین است. اگر می خواهید پمپاژ بتن را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، آدلاید ، پرت ، کانبرا ، هوبارت ، داروین یا جاهای دیگر انجام دهید - در اینجا فقط برخی از مزایا ذکر شده است:
پمپاژ بتن برای کاهش هزینه ها
با توجه به بهره وری برشی و عملی بودن سرویس های پمپاژ بتن ، هزینه های کارگری و نگرانی های ایمنی می تواند تا حد زیادی کاهش یابد - هزینه های مرتبط با آن را به حداقل برسانید. پمپ های بتونی نه تنها یک e



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دیوارهای امدادی ude ، شارژ مصنوعی و زهکشی سیفون. با این وجود برای یافتن بهترین سیستم آبگیری زمین به تکنیک های سایت تغییر می کند.

این سیستم ها برای تسهیل کاهش موقتی فشار منافذ یا سطح آب ، برگرداندن خاک یا زیرزمین به سطح خشک ، پایدار و ایمن ، به ویژه برای مکان های حفاری که زیر سطح آب زیرزمینی هستند ، استفاده می شود. در حالی که این یک روش مقرون به صرفه است ، از بین رفتن زمین و تراوش بیش از حد می تواند زمانبر و مقابله با هزینه زیادی داشته باشد و باعث بی ثباتی زمین شود. به همین دلیل ، اغلب از سیستم های آبگیری قبل از زهکشی استفاده می شود ، و تعدادی تنظیم وجود دارد که قبلاً دستگاه های فیلتراسیون را نصب کرده اند ، به شما این امکان را می دهد که از هرگونه مشکل آب و لجن جلوگیری کنید. در iSeekplant ، تأمین کنندگان پمپ آب بی شماری وجود دارند که سیستم های آبگیری را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن و سراسر استرالیا ارائه می دهند که برای استخدام در دسترس هستند.

پمپ های بلند

پمپ های با سر بالا در مکان هایی که به پمپاژ مایع در سربالایی یا پمپاژ آب در فواصل طولانی نیاز دارند ، استفاده می شود. به طور معمول پمپ های با سر بالا به دلیل سنگین بودن پمپ و توانایی تأمین پمپاژ آب با فشار بالا ، می توانند جریان های بزرگتری را کنترل کنند.

پمپ های قابل حمل

اگر به دنبال سیستم پمپاژ قابل حمل هستید که بتواند به سرعت آب را از قایق ، زیرزمین یا آبگرمکن خارج کند ، پمپ آب قابل حمل بهترین گزینه است. این پمپ ها همچنین به عنوان پمپ های انتقال آب قابل حمل نیز شناخته می شوند ، می توانند در پمپاژ آب در محل یا در هر مکانی که شما نیاز به انتقال آب از منطقه به منطقه دیگر دارید ، کمک کنند زیرا می توانند فشار آب خط را افزایش دهند ، در آبیاری چمن ها و باغ ها کمک می کند. بسیاری از تأمین کنندگان پمپ قابل حمل در سیستم عامل iSeekplant واقع در بریزبن ، ملبورن ، پرث و Nationwide وجود دارند که راه حل های اجاره پمپ قابل حمل را برای نرخ های عالی ارائه می دهند. امروز آنها را بررسی کنید.

پمپ های خاموش

پمپ های خاموش نام خود را به سطح نویز پایین هنگام تولید می رسانند و به عنوان پمپ های "بی صدا" شناخته می شوند. این پمپ ها که اغلب در سایت های ساختمانی که نیاز به کنترل آب سیل ، برنامه های فاضلاب یا کار حفاری در جریان است ، استفاده می شوند ، یک راه حل آرام ارائه می دهند. این پمپ ها با داشتن سایبان های ضد صدا ، صدای کارکرد پمپ آب معمولی را کاهش می دهند ، در حالی که فشار پمپ با کیفیتی را نیز ارائه می دهند.

پمپ های خاموش برای مکان های ساختمانی واقع در مناطق مسکونی یا محل کارهایی که باید سر و صدا به حداقل برسد بسیار مناسب است.

پمپ های زیر آب

نمایندگی انحصاری لوارا سیستم های پمپ شناور یا زیر پمپ ها وسیله ای برای پمپاژ آب هستند که دارای یک موتور بسته شده مهر و موم شده است که به بدنه پمپ متصل است ، و اجازه می دهد پمپ در آب غوطه ور شود. پمپ های زیر آب به عنوان کارآمدتر از پمپ های جت در نظر گرفته می شوند ، مایع را به جای کشیدن مایع به سطح فشار می دهند. این روش پمپاژ آب دارای مزایای زیادی است زیرا از ایجاد حفره پمپ جلوگیری می کند مشکلی که اغلب در صورت اختلاف ارتفاع بین سطح مایع و پمپ ایجاد می شود.

پمپ های زیر آب معمولاً در یک گمانه پایین می آیند ، به طور معمول در مکان های مسکونی ، تجاری و صنعتی که به استخراج آب نیاز دارند. مشاغل معمول که به پمپ زیر آب نیاز دارند شامل پمپاژ در چاه های آب یا چاه های نفت در سکوهای دریایی یا کارخانه های فاضلاب است. با این حال این برنامه ها می توانند به زهکشی ، پمپاژ فاضلاب ، پمپاژ عمومی صنعتی و پمپاژ دوغاب گسترش یابد.

اگر نیاز به استخدام پمپ آب دارید ، iSeekplant می تواند به شما کمک کند! فهرست ما حجم زیادی از تأمین کنندگان پمپ آب را در سراسر استرالیا ارائه می دهد. این تأمین کنندگان کاتالوگ متنوعی از راه حل های پمپاژ و آبگیری را متناسب با انواع پروژه ها و عملیات در سرتاسر بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت ، آدلاید و داروین و استرالیا ارائه می دهند! اگر از پمپ آب مورد نیاز برای پروژه خود اطمینان ندارید ، با شماره تلفن 1300 691 912 با ما تماس بگیرید یا در اینجا چند دقیقه نرخ دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ های آب و سیستم های آبگیری تجهیزات کنترل آب هستند که با استفاده از پمپاژ یا تبخیر ، انواع مختلف آب را از سایت های ساختمانی ، بستر رودخانه ها ، چاه های معدن ، شبکه های زیرزمینی مترو ، تونل ها ، کیسون ها و حتی ساختمانهای مسکونی حذف یا تخلیه می کنند. برای بسیاری از سایت ها ، این سیستم ها در فصل بارندگی ، دوره های باران شدید یا مکان در مناطق طغیان کننده بسیار مهم هستند ، زیرا آبهای زیرزمینی و باران می توانند فقط در عرض چند ساعت کل سایت را طغیان کنند و باعث تاخیر ، فرسایش سطحی ، آسیب ساختاری ، خرابی و بیشتر.

چند نوع پمپ آب وجود دارد ، از جمله پمپ های جابجایی مثبت ، پمپ های گریز از مرکز ، پمپ های جت و پمپ های زیر آب. برخی از سیستم ها برای کار مداوم به عنوان یک راه حل طولانی مدت نصب می شوند ، جایی که آنها آماده هستند تا با اطلاع قبلی وارد عمل شوند ، در حالی که برخی دیگر بصورت خاموش و یا کوتاه مدت (به عنوان اجاره تجهیزات یا خدمات) معمولاً پس از نفوذ آب استفاده می شوند یا خسارتی رخ داده است.

پمپ های آب چگونه کار می کنند؟
انواع مختلفی از پمپ های آب وجود دارد از جمله پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز ، که خدمات یکسانی را ارائه می دهند ، اما به روش دیگری کار می کنند. مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از موتور برای تبدیل انرژی چرخشی یا انرژی جنبشی و تبدیل آن به انرژی برای حرکت سیال یا جریان سیال (انرژی هیدرودینامیکی) است.

پمپ های سانتریفیوژ با پروانه کار می کنند ، مایع از طریق پروانه چرخان وارد می شود و از طریق نیروی گریز از مرکز از طریق نوک های پروانه خارج می شود. روند این کار سرعت و فشار سیال را افزایش می دهد و آن را به سمت خروجی پمپ هدایت می کند. نوعی پمپ گریز از مرکز پمپ شناور است که برای استخدام در سیستم عامل iSeekplant موجود است.

پمپ جابجایی مثبت دارای یک حفره انبساطی در سمت مکش دستگاه و حفره کاهشی است که در سمت تخلیه دستگاه قرار دارد. پمپ آب با پر کردن جایگزین حفره و سپس جابجایی سیال با هر چرخه دارای حجم ثابت بدون توجه به فشار یا سر پمپ استفاده می شود.

اگرچه با ارائه کاربردهای مشابه ، تفاوت اصلی بین پمپ های آب گریز از مرکز و پمپ های جابجایی مثبت این است که پمپ های گریز از مرکز بسته به فشار نوع سر پمپ مورد استفاده در مقایسه با پمپ های جابجایی مثبت می توانند جریان متفاوتی داشته باشند که بدون توجه به فشار سیستم یا فشار ، می تواند جریان را تغییر دهد. سر استفاده شده تفاوت مهم دیگر این است که وقتی جریان پمپ های سانتریفیوژ کاهش می یابد ، گرانروی در مقایسه با پمپ جابجایی مثبت افزایش می یابد ، همانطور که جریان افزایش می یابد بنابراین ویسکوزیته نیز افزایش می یابد.

پمپ های آب چه کاری انجام می دهند؟
هدف اصلی سیستم پمپاژ آب انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر است. آنها اغلب به عنوان نوعی استخراج آب در سایت های ساختمانی استفاده می شوند ، که به حذف آب هنگام حفاری ، گیاهان فاضلاب ، مناطق سیل زده یا کار با چاه های آب و چاه های روغن کمک می کند. پمپ های آب فقط به سایت های ساختمانی محدود نمی شوند ، می توان آنها را در مکان های مسکونی ، سایت های صنعتی یا سایت های تجاری که به اهداف آبگیری کمک می کنند استفاده کرد. برای استخدام سیستم های پمپاژ آب ، یک پمپ آب مورد نیاز است. یک پمپ آب دستگاه پمپاژ آب را کار می کند و اطمینان از عملکرد موثر آن را می دهد. با وجود هزاران تامین کننده پمپ آب که در iSeekplant ذکر شده است ، می توانید یک پمپ آب واجد شرایط در نزدیکی خود با تأمین کنندگان مستقر در بریزبن ، سیدنی ، پرت ، داروین و استرالیا در سراسر خود پیدا کنید.

به چه پمپ آبی نیاز دارم؟
وقتی به دنبال نوع پمپ آب مناسب برای وظیفه خود هستید ، باید محل کار ، اندازه عملیات و مسافت مورد نیاز را در نظر بگیرید. همه این عوامل می تواند تعیین کند که شما به چه سیستم پمپاژ آب نیاز دارید.

سیستم های پمپ آب اغلب طول شلنگ متفاوتی دارند ، بنابراین حتماً مسافت مورد نیاز خود را بررسی کنید ، این امر در آبگیری یک چاه یا کار آبگیری زمین بسیار حیاتی است. هنگام کار در فواصل زیاد افزودن پمپ با سر زیاد یک گزینه عالی است. اگرچه هنگام بررسی اینکه آیا اختلاف پستی بین پمپ و سیال وجود دارد ، یک پمپ زیر آب بهترین خواهد بود. در نظر گرفتن موقعیت مکانی همچنین می تواند تعیین کند که کدام پمپ آب بهتر است استفاده شود. هنگام کار در مناطق مسکونی و مسکونی ، ممکن است محدودیت های صوتی وجود داشته باشد و بنابراین پمپ آب خاموش می تواند بهینه باشد.

با بسیاری از تأمین کنندگان پمپ آب در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت و استرالیا ، iSeekplant می تواند به شما در یافتن منبع مناسب برای شما کمک کند. به سادگی با یک تامین کننده در منطقه محلی خود تماس بگیرید تا پمپ آب صحیحی را برای پروژه بعدی خود پیدا کنید.

انواع مختلف پمپ آب چیست؟
سیستم های آبگیری زمینی

سیستم های آبگیری زیر زمینی به طور معمول در سایت های ساختمانی یا ساختمانهایی که کف آنها از سطح دریا یا سطح آب زیرزمینی کف است استفاده می شود. متداول ترین و ساده ترین سیستم آبگیری ، پمپاژ مخزن است ، وقتی بیل مکانیکی آبگیر را نصب می کند و آب زیرزمینی قبل از اینکه از محل پمپاژ شود ، درون گلدان جمع می شود. سایر متخصصان تکنیک های آبگیری را شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی پمپ آب



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ های آب و سیستم های آبگیری تجهیزات کنترل آب هستند که با استفاده از پمپاژ یا تبخیر ، انواع مختلف آب را از سایت های ساختمانی ، بستر رودخانه ها ، چاه های معدن ، شبکه های زیرزمینی مترو ، تونل ها ، کیسون ها و حتی ساختمانهای مسکونی حذف یا تخلیه می کنند. برای بسیاری از سایت ها ، این سیستم ها در فصل بارندگی ، دوره های باران شدید یا مکان در مناطق طغیان کننده بسیار مهم هستند ، زیرا آبهای زیرزمینی و باران می توانند فقط در عرض چند ساعت کل سایت را طغیان کنند و باعث تاخیر ، فرسایش سطحی ، آسیب ساختاری ، خرابی و بیشتر.

چند نوع پمپ آب وجود دارد ، از جمله پمپ های جابجایی مثبت ، پمپ های گریز از مرکز ، پمپ های جت و پمپ های زیر آب. برخی از سیستم ها برای کار مداوم به عنوان یک راه حل طولانی مدت نصب می شوند ، جایی که آنها آماده هستند تا با اطلاع قبلی وارد عمل شوند ، در حالی که برخی دیگر بصورت خاموش و یا کوتاه مدت (به عنوان اجاره تجهیزات یا خدمات) معمولاً پس از نفوذ آب استفاده می شوند یا خسارتی رخ داده است.

پمپ های آب چگونه کار می کنند؟
انواع مختلفی از پمپ های آب وجود دارد از جمله پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز ، که خدمات یکسانی را ارائه می دهند ، اما به روش دیگری کار می کنند. مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از موتور برای تبدیل انرژی چرخشی یا انرژی جنبشی و تبدیل آن به انرژی برای حرکت سیال یا جریان سیال (انرژی هیدرودینامیکی) است.

پمپ های سانتریفیوژ با پروانه کار می کنند ، مایع از طریق پروانه چرخان وارد می شود و از طریق نیروی گریز از مرکز از طریق نوک های پروانه خارج می شود. روند این کار سرعت و فشار سیال را افزایش می دهد و آن را به سمت خروجی پمپ هدایت می کند. نوعی پمپ گریز از مرکز پمپ شناور است که برای استخدام در سیستم عامل iSeekplant موجود است.

پمپ جابجایی مثبت دارای یک حفره انبساطی در سمت مکش دستگاه و حفره کاهشی است که در سمت تخلیه دستگاه قرار دارد. پمپ آب با پر کردن جایگزین حفره و سپس جابجایی سیال با هر چرخه دارای حجم ثابت بدون توجه به فشار یا سر پمپ استفاده می شود.

اگرچه با ارائه کاربردهای مشابه ، تفاوت اصلی بین پمپ های آب گریز از مرکز و پمپ های جابجایی مثبت این است که پمپ های گریز از مرکز بسته به فشار نوع سر پمپ مورد استفاده در مقایسه با پمپ های جابجایی مثبت می توانند جریان متفاوتی داشته باشند که بدون توجه به فشار سیستم یا فشار ، می تواند جریان را تغییر دهد. سر استفاده شده تفاوت مهم دیگر این است که وقتی جریان پمپ های سانتریفیوژ کاهش می یابد ، گرانروی در مقایسه با پمپ جابجایی مثبت افزایش می یابد ، همانطور که جریان افزایش می یابد بنابراین ویسکوزیته نیز افزایش می یابد.

پمپ های آب چه کاری انجام می دهند؟
هدف اصلی سیستم پمپاژ آب انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر است. آنها اغلب به عنوان نوعی استخراج آب در سایت های ساختمانی استفاده می شوند ، که به حذف آب هنگام حفاری ، گیاهان فاضلاب ، مناطق سیل زده یا کار با چاه های آب و چاه های روغن کمک می کند. پمپ های آب فقط به سایت های ساختمانی محدود نمی شوند ، می توان آنها را در مکان های مسکونی ، سایت های صنعتی یا سایت های تجاری که به اهداف آبگیری کمک می کنند استفاده کرد. برای استخدام سیستم های پمپاژ آب ، یک پمپ آب مورد نیاز است. یک پمپ آب دستگاه پمپاژ آب را کار می کند و اطمینان از عملکرد موثر آن را می دهد. با وجود هزاران تامین کننده پمپ آب که در iSeekplant ذکر شده است ، می توانید یک پمپ آب واجد شرایط در نزدیکی خود با تأمین کنندگان مستقر در بریزبن ، سیدنی ، پرت ، داروین و استرالیا در سراسر خود پیدا کنید.

به چه پمپ آبی نیاز دارم؟
وقتی به دنبال نوع پمپ آب مناسب برای وظیفه خود هستید ، باید محل کار ، اندازه عملیات و مسافت مورد نیاز را در نظر بگیرید. همه این عوامل می تواند تعیین کند که شما به چه سیستم پمپاژ آب نیاز دارید.

سیستم های پمپ آب اغلب طول شلنگ متفاوتی دارند ، بنابراین حتماً مسافت مورد نیاز خود را بررسی کنید ، این امر در آبگیری یک چاه یا کار آبگیری زمین بسیار حیاتی است. هنگام کار در فواصل زیاد افزودن پمپ با سر زیاد یک گزینه عالی است. اگرچه هنگام بررسی اینکه آیا اختلاف پستی بین پمپ و سیال وجود دارد ، یک پمپ زیر آب بهترین خواهد بود. در نظر گرفتن موقعیت مکانی همچنین می تواند تعیین کند که کدام پمپ آب بهتر است استفاده شود. هنگام کار در مناطق مسکونی و مسکونی ، ممکن است محدودیت های صوتی وجود داشته باشد و بنابراین پمپ آب خاموش می تواند بهینه باشد.

با بسیاری از تأمین کنندگان پمپ آب در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت و استرالیا ، iSeekplant می تواند به شما در یافتن منبع مناسب برای شما کمک کند. به سادگی با یک تامین کننده در منطقه محلی خود تماس بگیرید تا پمپ آب صحیحی را برای پروژه بعدی خود پیدا کنید.

انواع مختلف پمپ آب چیست؟
سیستم های آبگیری زمینی

سیستم های آبگیری زیر زمینی به طور معمول در سایت های ساختمانی یا ساختمانهایی که کف آنها از سطح دریا یا سطح آب زیرزمینی کف است استفاده می شود. متداول ترین و ساده ترین سیستم آبگیری ، پمپاژ مخزن است ، وقتی بیل مکانیکی آبگیر را نصب می کند و آب زیرزمینی قبل از اینکه از محل پمپاژ شود ، درون گلدان جمع می شود. سایر متخصصان تکنیک های آبگیری را شامل می شوند.

بخوانید: تعمیر تخصصی پمپ آب



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مرکز مشاوره موفقیت
ما شما هستیم
ما راه حل های بهداشت روانی مجازی برای کسانی که توسط بسیاری از تجارب زندگی ، فرهنگ ها ، هویت ها و محیط ها تعریف شده اند ، آورده ایم. مواردی که مطابقت ندارند ، در وضعیت موجود نمی گنجند و احساس می کنند کاملا متعلق به هیچ کجا نیستند - "در این بین".

ما در فضای بهداشت روان ، از جمله بیماران و درمانگران ، به گروه های کم نماینده خدمت می کنیم. خدمات درمانی مجازی ما فضایی باز و بی حد و حصر است که توسط ارتباطات و افراد واقعی تعریف می شود. درمان مجازی ما مبتنی بر پرورش ارتباطات ، فراتر از مکان ها است.
چالش خود را برای ما بیاورید. ما برای زندگی روزمره شما یک راه حل توانمندانه ، متناسب با شخصیت ، محیط و داستان شما ارائه خواهیم داد. وی در طول آموزش خود و پس از تبدیل شدن به یک روانشناس مجاز ، تلاش کرد تا بازتاب و صدای دو فرهنگی خود را در زمینه بهداشت روان پیدا کند. در عوض ، دکتر لاراكونتا دوباره بدون ارتباطات و مربیان حرفه ای كه دارای دیدگاه ها و دیدگاه های جهانی مشابه بودند ، دوباره خود را در بین جهانیان یافت.

سرانجام ، او زیبایی در انعطاف پذیری ، خلاقیت و گشودگی نسبت به تجربیاتی را تجربه کرد که وقتی شخص فرصت رقصیدن در امتداد اختلافات و اتصال به بخشهای مختلف تجربیات و خود را پیدا می کند.

دکتر Laracuenta یک قلب اتصال دهنده است! او باعث می شود افراد احساس راحتی و پرورش پیدا کنند ، به سرعت نقاط قوت و چالش های آنها را شناسایی کند. او با استفاده از رویکردهای درمانی نامتعارف نتایج تحول آفرین و آزادسازی در زندگی واقعی ایجاد می کند.

دکتر Laracuenta معتقد است با حمایت یک درمانگر فداکار و دلسوز واقعی زندگی شما شادتر است. این یک کار متناسب با همه نیست. این داستان و محیط شما را در نظر می گیرد. و ، با پایان جلسه هفتگی شما ، درمان متوقف نمی شود. شما با اقدام با تمرینات ساده و م effectiveثر روزمره خود را کشف می کنید. اتصال کلیدی است! ما شما هستیم ، شما را می بینیم ، شما را می گیریم ، مراقبت می کنیم.

"چالش های خود را بپذیرید و آنها را دوباره به عنوان فرصت های رشد تصور کنید. لازم نیست که خود را ذاتاً شکسته ببینید ، شما انسان هستید ، این بدان معناست که نقص هایی دارید و می توانید به عنوان مالکیت خود را داشته باشید تا بتوانید آنها را دگرگون کنید.
"که هستیم و چه می کنیم
روان درمانگران ما تمام علائم ذهنی و جسمی شما را ارزیابی می كنند. آنها تشخیص می دهند و با شما همکاری می كنند تا برنامه مدیریتی برای بهبود و بهبودی شما تهیه كنند. به عنوان بخشی از كار ما ، می توانیم:
مراقبت فوری برای یک بیماری ناگهانی روان
به شما کمک می کند تا یک وضعیت سلامت روان طولانی مدت را مدیریت کنید
در مورد تغییر شیوه زندگی مشاوره ارائه دهید
با شما به صورت جداگانه ، یا با شما و شریک زندگی ، خانواده یا مراقبان خود کار کنید
نظرات و مشاوره دوم را به سایر پزشکان و متخصصان بهداشت ارائه دهید
شما را به سایر متخصصان بهداشت ارجاع دهیم
در صورت نیاز شما را در بیمارستان بستری کنید.

متخصصان ما توصیه های عملی در مورد رژیم غذایی ، خواب و روش های دیگری که می توانید به بهبود خود کمک کنید ارائه می دهند. آنها اطلاعاتی در مورد وضعیت شما به شما ارائه می دهند ، که می تواند به شما در درک علائم و روشهای درمانی کمک کند و ما فقط درمانهایی را پیشنهاد می کنیم که ثابت شده ایمن و م effectiveثر هستند. متخصص شما توضیح می دهد:
چرا آنها روش خاص درمان را توصیه می کنند
عوارض جانبی چیست
هر گونه خطرات درمانی
چقدر هزینه دارد
این که شما موافقت خود را برای انجام این درمان بر عهده دارید ، به خود شما بستگی دارد.

دلایل متداول اینکه کسی ممکن است به روان درمانگر مراجعه کند:
تنظیم مشکلات پس از تغییرات عمده زندگی یا استرس
اضطراب ، نگرانی یا ترس
افسرده یا روحیه کم که از بین نمی رود
تفکر خودکشی
افکار صدمه زدن به افراد دیگر
از عمد به خود آسیب رساندن
انرژی بیش از حد ، عدم توانایی خواب ، کم باد یا آرامش
افکار منفی مداوم
تفکر وسواسی
احساس لبه یا پرش
احساس اینکه مردم به دنبال شما هستند یا می خواهند به توهمات آسیب برسانند (شنیدن یا دیدن چیزهایی که در آنجا نیست)
هذیان (اعتقادات ثابت و بدون اساس در واقعیت)
افکار عجول ، متلاشی
خارج از کنترل مصرف الکل یا مواد مخدر
مشکل قمار ، بازی یا سایر رفتارهای اعتیاد آور
مشکلات مربوط به تصویر بدن ، غذا خوردن یا رژیم گرفتن
مشکلات حافظه
تمرکز و توجه ضعیف ، بیش فعالی
خشونت ، تحریک یا انفجارهای عاطفی
بی خوابی و سایر مشکلات خواب
شرایطی که از کودکی مانند اوتیسم ، ناتوانی ذهنی و اضطراب کودک آغاز می شود.
به مشاوره و موفقیت دانشجویی خوش آمدید!
دفتر مشاوره و موفقیت دانشجویی در ارزیابی و حمایت از حقوق بشر ، برابری ، تنوع و احترام به همه مردم متعهد است. مأموریت ما همچنان صرف خدمت به همه دانش آموزان صرف نظر از نژاد ، قومیت ، وضعیت اقتصادی ، منشأ ملی ، هویت جنسیتی ، گرایش جنسی ، گرایش مذهبی ، سن و هر یک از ویژگی هایی که به غنای انسان می افزایند ، باقی مانده است.

ما درک می کنیم که به عنوان یک جامعه ، با سطح آسیب دیدگی تاریخی روبرو هستیم که می تواند بر پیچیدگی استرسی که از قبل با آن روبرو هستیم ، اضافه کند.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سه اصول موفقیت
تعریف موفقیت در هر فردی متفاوت است ، اما یک تعریف ثابت در مورد موفقیت وجود دارد: همه می خواهند موفق شوند. هرکسی اهداف و چشم انداز زندگی خود را دارد که می خواهد عملی کند. با این حال ، بسیاری از مردم تمام زندگی خود را در انتظار آینده ای هستند که هرگز فرا نخواهد رسید.

بنابراین ، چرا تعداد کمی از افراد اهداف خود را درک می کنند؟ آیا فقط تعداد معدودی از افراد دارای استعدادهای ذاتی هستند که می توانند هر آنچه را که در زندگی می خواهند بدست آورند؟ جواب یک نه جانانه بود.

هرکسی می تواند موفق شود. من معتقدم که مسیر موفقیت استعداد نیست. مسئله داشتن اصول مناسب است. از نظر من ، سه معیار وجود دارد که افراد موفق را از کسانی که زندگی خود را با آرزوی موفقیت می گذرانند جدا می کند. از همه بهتر ، اتخاذ این سه معیار آسان است و می تواند نه تنها چشم انداز بلکه کل زندگی شما را نیز تغییر دهد.

درست است که هیچ موفقیت میانبری برای موفقیت وجود ندارد - با این حال ، با نزدیک شدن به موانعی که با یک طرز فکر صحیح در سر راه شما قرار دارد ، کسی می تواند موفقیت کسب کند.

علاقه مند باش.

رسیدن به آرزوها به سخت کوشی ، فداکاری و فداکاری نیاز دارد. به راحتی می توان گفت که انگیزه موفقیت را داری ، اما تحمل سختی های اجتناب ناپذیر در مسیر موفقیت داستان متفاوتی است. وقتی همه دنیا به آنها می گویند چطور ممکن است کسی به دید خود متعهد بماند؟ چگونه آنها می توانند اطمینان یابند که برای تحقق اهداف خود حاضرند هر فداکاری لازم را انجام دهند؟ پاسخ در اشتیاق نهفته است.

بدون اشتیاق ، انتخاب برای رسیدن به اهداف خود یک انتخاب گاه به گاه و گزنده می شود. وقتی کاری را که دوست دارید انجام می دهید ، مرتباً به سمت آن گرایش پیدا می کنید و با کمال میل خود را در تعقیب خود غرق می کنید. با همسو سازی اهداف خود با آنچه شما علاقه مند هستید ، می توانید تحت تأثیر ناصافین باقی بمانید و در سختی ها مقاومت کنید. شخصاً ، من علاقه زیادی به کسب دانش دارم. دانش قدرت است و چیزهای زیادی در جهان وجود دارد که می توانیم یاد بگیریم. من توانستم این اشتیاق را مهار کنم تا از جنبه های مختلف اداره یک کسب و کار مطلع شوم و در نهایت آن را موفق کنم.

عشق به شکست.

پایداری اگرچه قابل تحسین است اما کافی نیست. اگر می خواهید واقعاً موفق شوید ، فقط لازم نیست شکست را تحمل کنید - باید آن را دوست داشته باشید. کسانی که موفق هستند هر شکست را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت می پذیرند. شکست را شخصاً نگیرید. مهم است که تشخیص دهیم همه برای تبدیل هر شکست به یک منبع ارزشمند داده ، گاهی اوقات شکست می خورند.

به این ترتیب می توان از شکست برای نزدیک کردن شما به اهداف خود استفاده کرد. تجزیه و تحلیل آنچه اشتباه انجام شده و تدوین استراتژی برای غلبه بر این مشکلات تضمین می کند که از قضا ، شکست خوردن یکی از مولدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

به عنوان مثال ، من در مراحل اولیه کسب و کار خود وقتی که موضوع استخدام شد ، شکست خوردم. در آن زمان ، آنقدر ناامید و مأیوس بودم که تقریباً هرکسی را استخدام می کردم. با این کار ، وقت و پول خود را هدر دادم و به افراد آموزش دادم ، بدون اینکه متوجه شوم که چند ماه کوتاه مرا ترک خواهند کرد. بنابراین ، من روش خود را تنظیم کردم و شروع به جستجوی نامزدهای با کیفیت بالاتر کردم.

بهانه ها را بردارید.

هرگز بهانه ، عدم اطمینان یا س runال از بین نخواهیم رفت. اما شما می توانید تمام زندگی خود را با نگرانی در مورد مشکلاتی که ممکن است وجود نداشته باشد سپری کنید و دلایلی برای اقدام نکردن ارائه کنید. شخصی که همیشه بهانه می آورد هرگز آنچه را که برای موفقیت لازم است انجام نخواهد داد. افراد موفق به طور سیستماتیک بهانه ها را برطرف می کنند ، اگر اجازه دهید موانعی مانند کمبود دانش یا مشکلات احتمالی شما را از حتی تلاش منصرف کند ، نمی توانید اهداف خود را برآورده کنید. هنگامی که مجموعه مهارت های لازم را ندارید ، به سادگی فرصتی برای توسعه آن پیدا کنید. با نگرانی در مورد موضوعات احتمالی که ممکن است بوجود بیایند یا سکون نخورید. در عوض ، در صورت بروز و در صورت بروز هرگونه مشکل واقعی ، جلو بروید و با آنها مقابله کنید.

با نگاهی به مثال قبلی در مورد استخدام ، من بهانه ای نیاوردم ، و به دلیل ناکامی خود به کسی یا هر چیزی اشاره نکردم. در عوض ، من این شکست را دیدم ، اشتیاقم به دانش را به کار گرفتم و روش کار خود را تنظیم کردم تا شرکتم را به جلو سوق دهم.

وقتی از این دریچه شروع به فکر می کنید ، مسائل عدم توانایی یا کمبود منابع از بین می روند. پیروی از این سه اصل کارهایی فراتر از امکان دستیابی به رویاهایتان است - این کار را اجتناب ناپذیر می کند. بسیاری از چهره های موفق جهان ، از بنیامین فرانکلین گرفته تا استیو جابز ، این اصول را مجسم می کنند. اکنون ، راه آنها را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

روانشناسی موفقیت همانطور که این 5 کارآفرین گفته اند
وقتی از اکثر مردم می پرسید که موفقیت لازم چیست ، به شما خواهند گفت که موفقیت ناشی از سخت کوشی است. روانشناسی موفقیت اغلب به طور کامل نادیده گرفته می شود. در حالی که بله ، سخت کوشی بخشی از معادله است ، اما قسمت عمده ای آنها از دست رفته است. اگر ذهنیت درستی نداشته باشید ، هرگز نمی توانید موفق شوید.

ذهنیت درست همه چیز را درمان می کند. طرز فکر شما تعیین می کند که شما موفق هستید یا موفق نیستید. طرز فکر شما به شما می گوید که شما یک شکست هستید و باید فقط تسلیم شوید یا در مسیر درست موفقیت قرار دارید. شما به کدام صدا گوش می دهید؟

کارآفرین شدن سخت ترین چالش زندگی شما خواهد بود زیرا شما در حال تبدیل شدن به فردی متفاوت از بقیه هستید. وقتی این اتفاق می افتد ، خودتان را زیر سوال می برید. آیا در مسیر درستی هستید؟ چرا فقط برای شخص دیگری کار نمی کنید؟ اگر همچنان این س questionsالات را از خود بپرسید ، ضرر خواهید کرد. وقتی ذهنیت درستی داشته باشید ، مهم نیست که با چه روبرو شوید ، از آن طرف بیرون می آیید.

پنج کارآفرین وجود دارد که طرز فکر صحیحی را ایجاد کرده اند که به آنها امکان موفقیت در زمینه های مربوطه را می دهد.

 

Grant Cardone - روانشناسی موفقیت
گرانت کاردون نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، خالق تلویزیون گرانت کاردون ، مدیرعامل چهار مشاغل است و در حال حاضر بیش از 400 میلیون دلار دارایی املاک و مستغلات دارد.

کار در شغلی که از او متنفر بود ، نیروی محرکه گرانت بود که ذهنیت خود را تغییر می دهد. او در شغلی که از او متنفر بود تبحر پیدا کرد. گرانت به تمرکز بر خودسازی ادامه داد و به همین دلیل ، او توانست درآمد ماهانه خود را از طریق کار کمیسیون فروش که مشغول کار بود ، افزایش دهد.

گرانت فهمید که اگر می خواهد ذهنیت خود را در مورد پول درآوردن تغییر دهد ، تنها کاری که باید انجام دهد این بود که راه های تولید پول بیشتر را کشف کند. با کشف راه های بیشتر برای تولید ، او توانست ذهنیت خود را تغییر دهد زیرا او فقط بر رشد درآمد خود تمرکز داشت.

وقتی ذهنیت خود را برای موفقیت آموزش می دهید ، می توانید تمام تمرکز خود را برای دستیابی به موفقیت بگذارید؟ برای گرانت ، این امر به درآمدزایی منجر شد. برای شما ، این می تواند مشتری های بیشتری را جذب کند.

آسان است که خود را لاغر کنید و به جای یک ایده بزرگ ، روی ایده های زیادی تمرکز کنید. موفقیت در یک کار بسیار راحت تر از موفقیت در چندین کار است. امروز می توانید روی چه چیزهایی تمرکز کنید که بتواند فردا به نتیجه برسد؟ ملیسا گریفین - روانشناسی موفقیت
Melyssa Griffin بنیانگذار melyssagriffin.com است و در آنجا به شما مشاوره می دهد که چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق و میزبان پادکست هدف را شروع کنید.

ذهنیت ملیسا وقتی فهمید که به خودش بگوید نمی تواند کاری انجام دهد نتیجه ای نخواهد گرفت. اگر می خواست در سطح زندگی خود به سطح بالاتری برسد ، می دانست حتی اگر بلد نباشد چطور کاری انجام دهد. او قصد داشت این موضوع را بفهمد هر چقدر طول بکشد

روش های بسیاری وجود دارد که می توانید در عصر امروز چیزی یاد بگیرید که به خود بگویید نمی توانید کاری انجام دهید مسخره است. اگر می خواهید شش رقمی بسازید ، در مورد چگونگی ساخت شش شکل دیگران تحقیق کنید. آنها چه عادت هایی را با عادتهایی که شما دارید متفاوت انجام می دهند؟ آنها چگونه روز خود را برنامه ریزی می کنند؟ آنها چه نوع کاری را انجام می دهند؟ اگر می خواهید تحقیق کنید ، پاسخ هر سالی وجود دارد. فقط به این دلیل که نمی دانید چطور کاری انجام دهید نباید مانع رسیدن به هر آنچه که ذهن خود را در نظر می گیرید باشد.

ملیسا که یک کارآفرین بود ، فهمید که اتفاقات منفی زیادی می تواند رخ دهد. برای مقابله با وقایع منفی ، ملیسا مجله سپاسگزاري را تحریر می کند و وقایع مثبت زندگی خود را می نویسد. آنچه شما اساساً انجام می دهید ایجاد یک دیدگاه مثبت از جهان برای خودتان است.

امروز چه تحقیقی می توانید انجام دهید که به تقویت ذهنیت شما در فردا کمک کند؟

 

آلن بوراک - روانشناسی موفقیت
آلن بوراک بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری مشهور ، Never Alone Capital است.

آلان از کودکی هنر اراده را آموخت. آلن دو بار شکست و هر دو بار برگشته است. او علی رغم شکست هایی که چندین بار با آن روبرو شد ، از رویاهای خود برای شروع کار دست نکشید.

آلن فهمید که اگر او چیزی را می خواهد ، باید یک الزام باشد. او فقط نمی توانست آن را بخواهد. افراد زیادی فقط آن را می خواهند. و آیا متوجه شدید که اکثر مردم در مکانی که می خواهند زندگی کنند نیستند؟ اگر آماده نیستید که همه کارها را انجام دهید و ایده خود را به صورت 100٪ ارائه دهید ، هرگز موفق نخواهید شد زیرا در ثانیه ای که به خودتان شک دارید شکست خواهید خورد. هر روز بخواهید یا نخواهید کار را انجام دهید و هیچ وقت خالی را ترک نکنید تا به خودتان شک کنید.

وقتی که او در زندگی خود احساس رضایت نمی کرد ، آلن به توسعه خود روی آورد ، اما مهمتر از همه ، روانشناسی برای بیرون آوردن او از وضعیت فعلی که احساس کرده بود در آن گرفتار شده است. شما ، با آنچه در درون شماست شروع می شود.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

4 راز کوچک کثیف که باید درباره افراد موفق بدانید در ادامه راز موفقیت افراد موفق را بررسی می کنیم.

 
در جهان ناامیدی و درد کم نیست. درماندگی کم ندارد. پشیمانی کم نیست. کمبود شکست وجود ندارد. اگر احساس ناراحتی می کنید زیرا دیروز اخراج شدید. پس چی؟ شما ترفیع دریافت نکردید. پس چی؟ شما از رئیس خود متنفر هستید و تجارت شما به شکست انجامید. پس چی؟ شما هرگز لازم نیست که از دبیرستان فارغ التحصیل شوید. شاید شما از دانشگاه فارغ التحصیل نشده باشید. پس چی؟ شما از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید اما از کار خود راضی نیستید؟ شما همه چیز را به C-suite رسانده اید اما احساس رضایت نمی کنید. پس چی؟ اگر این واقعیت شماست ، در این باره چه کاری انجام می دهید؟

می توانید ناامید شوید و از چقدر زندگی بدبختی شکایت کنید. من آنجا بوده ام و این کار را انجام داده ام. شما می توانید هر روز به محل کار خود بروید و در مورد شغل خود ، همکاران یا رئیس خود غر بزنید. می توانید به زندگی و حرفه متوسطی بسنده کنید و 40+ ساعت در هفته را برای کاری که از آن متنفرید سپری کنید. افراد زیادی این کار را می کنند.

شما می توانید در مورد دوشنبه ها شکایت کنید و آرزو کنید زندگی شما با عجله به جمعه برود ، یا می توانید کار را انجام دهید - و فداکاری کنید - که موفقیت می طلبد. این مالش است - فدا مردم فقط موفق نمی شوند. آنها برای آن کار می کنند. آنها برای آن تجارت می کنند. آنها فدای آن می شوند. آیا حاضرید کار را انجام دهید و دردهای لازم را برای رسیدن به موفقیت و حفظ آن از بین ببرید؟

در اینجا چهار راز کوچک کثیف وجود دارد که اگر می خواهید یکی شوید ، در مورد افراد موفق باید بدانید.

1. افراد موفق یک درد را با درد دیگر عوض می کنند.
"همه ما باید در زندگی از یکی از دو چیز رنج ببریم: درد نظم و انضباط یا درد پشیمانی." 3 پیام در مورد کارگران ضروری که برای پرداخت خطر به کار می روند که اکنون باید بدانید
IRS: بررسی تحریک 1200 دلاری خود را تا 21 نوامبر مطالبه کنید
با این 3 دسته س Impال ، تأثیر میراث شغلی خود را ارزیابی کنید
سالها پیش من این نقل قول جیم روح را خواندم و مرا مورد لطف قرار داد. فهمیدم که مجبورم تلاش کنم و زندگی سختی را پشت سر بگذارم و حرفه خودم را بسازم. فهمیدم که چیزی به نام زندگی بدون درد وجود ندارد. از آنجا که راهی برای جلوگیری از مبارزات وجود ندارد ، تصمیم گرفتم قوز کنم و دیگر به دنبال یکی از آنها نروم. من تصمیم گرفتم که ترجیح می دهم درد نظم و انضباط را تحمل کنم و سفر موفقیت خود را آغاز کردم. پیشنهاد می کنم شما هم این کار را انجام دهید.

برخلاف تصور عمومی ، افراد موفق نمی توانند از درد زندگی فرار کنند. آنها فقط درد و رنج را با درد دیگر در هر زمان و هر زمان ممکن عوض می کنند. افراد موفق درد پشیمانی را با درد نظم و انضباط عوض می کنند. آنها درد توقف را با درد شروع معامله می کنند. آنها درد ناکامی را با درد قوام عوض می کنند ، و درد بله گفتن بیش از حد را با درد نه گفتن در تلاش برای محافظت و تمرکز محدودترین منبع موجود - زمان ، عوض می کنند.

افراد موفق دقیقاً مانند بقیه از شکست می ترسند ، اما نمی گذارند مانع آنها شود زیرا می دانند که پشیمانی بیش از شکست باعث درد می شود. اگر می خواهید موفق باشید ، واقعاً می توانید از شکست بترسید ، اما نمی توانید از تلاش بترسید.

2. افراد موفق ریسک می کنند و ضرر می کنند.
"من بیش از 9000 شوت در زندگی حرفه ای خود از دست داده ام. من تقریباً 300 بازی را از دست داده ام. 26 بار به من اعتماد شده است که ضربه برنده بازی را می گیرم و از دست می دهم. من در زندگی خود بارها و بارها شکست خورده ام. و به همین دلیل است که موفق می شوم. "

این نقل قول از مایکل جوردن چیزهای زیادی در مورد خطر و ضرر برای من آشکار کرد. وقتی از شکست فرار می کنید ، ناگزیر از موفقیت فرار می کنید. افراد موفق همه اینها را روی خط قرار می دهند. آنها خطر تحقیر و خجالت را دارند. آنها خطر ناامید کردن دیگران را دارند. آنها برای رسیدن به اهداف خود همه اینها را - از جمله مشاغل خود - به خطر می اندازند.

اگر می خواهید حرفه شما اوج بگیرد ، باید مایل باشید که سقوط کند. و اگرچه این ممکن است باعث ناراحتی و اضطراب شدید شود ، موفقیت همزمان با خطر همراه است بنابراین شما باید احساس راحتی بیشتری داشته باشید و احساس راحتی نکنید. افراد موفق به ابهام و عدم اطمینان متمایل می شوند ، زیرا آنها می دانند که برای رسیدن به بزرگترین موفقیت باید مأیوس شوند و ناامیدی را تجربه کنند. اگر می خواهید موفق باشید ، بدانید که هیچ چیز جرأت آمیز به معنای هیچ چیز کسب نشده نیست. افراد موفق باید ریسک کنند - خطرات مالی و شغلی و شخصی و شغلی نیز.

3. افراد موفق می خواهند تسلیم شوند.
"شما باید برای آنچه می خواهید بجنگید زیرا آنچه می خواهید برای شما نمی جنگد!"

دمارجی اسمیت ، مربی کودک مورد علاقه الن دی جنرس ، با این جمله به بینی آن ضربه زد. ممکن است به نظر برسد که هرگز برای شما اتفاق نخواهد افتاد. ممکن است احساس کنید در حال غرق شدن هستید. تفاوت در از دست دادن و بازنده بودن تسلیم شدن است. افراد موفق می خواهند گاهی مثل دیگران تسلیم شوند ، اما این کار را نمی کنند و شما هم نباید این کار را انجام دهید.

آن را از دمارجای 12 ساله بگیرید و برای آنچه می خواهید بجنگید. در حالی که هدف او تحصیلات و پرورش قدرت بدنی است ، اما این موضوع مهم نیست. هدف شما هدف شماست. شاید شما بخواهید شغلی راه اندازی کنید ، ارتقا شغلی پیدا کنید ، شغل خود را تغییر دهید ، مدیر شوید ، معلم شوید ، به مجموعه C بروید ، یک کتاب بنویسید ، یک خواننده ، بازیگر ، کارگردان مشهور شوید ، و غیره اهداف شما چیست ؟



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

چرا زنان در تجارت موفق هستند
چرا علت موفقیت یک زن چیست؟ این س evenال حتی بیشتر برای زنان طنین انداز است زیرا چهار مهارت ذاتی آنها را به عنوان رهبران تجاری موفق تبدیل می کند.

گرچه داشتن توانایی های فنی مهم است ، مهارت های بین فردی در محیط کار جهانی امروز به طور فزاینده ای ارزشمندتر است. خوشبختانه زنان به طور ذاتی مجهز به چهار ویژگی اساسی هستند که باعث موفقیت در تجارت می شوند. در حقیقت ، شرکت هایی که زنانی فارغ التحصیل MBA در نقش های رهبری هستند ، بازده فروش 42 درصدی بیشتری دارند.

زنان دارای MBA ارتباط برقرار کننده ای موثر هستند
طبق گفته های فوربس ، سه نقطه قوت ارتباطی زن عبارتند از: توانایی خواندن زبان بدن و نشانه های غیرکلامی. مهارت گوش دادن خوب و نمایش همدلی موثر است. زنان از این مهارت ها به عنوان رهبران قدرتمند در محل کار برای بحث و گفتگو و صحبت از محل اعتماد و شفافیت استفاده می کنند. چنین مهارت هایی در میز مذاکره نیز کمک می کند ، جایی که می توانیم شرایط را بخوانیم و از این دانش برای پیشبرد مدیتیشن استفاده کنیم.

زنان در ایجاد روابط در محل کار بسیار عالی هستند
در پستی از کارآفرین اشاره شده است که ایجاد یک تجارت موفق به معنای تمرکز بر برقراری ارتباط با سه مخاطب اصلی است: مشتریان ، تأثیرگذاران و رقبا. زنان در طول تاریخ زندگی خود را صرف ایجاد خانواده و ساختن خانه برای آنها کرده اند. این تجربیات به ما کمک می کند تا روابط محیط کار را توسعه دهیم. ما از مهارت های اجتماعی خود برای ایجاد اعتماد با همکاران و توسعه روابط با شرکای خود استفاده می کنیم. باربارا باکسر ، سناتور سابق آمریكا ، تصدیق می كند ، "زنان روش رهبری گسترده تری دارند. ما سعی می کنیم افراد بیشتری را با خود همراه کنیم. " زنان همچنین هنگامی که نوبت به شبکه می رسد روابط موثری را تقویت می کنند و زمانی که بخشی از سازمان های حرفه ای برای زنان در مشاغل مانند انجمن ملی MBA زنان هستند ، به شکوفایی می رسند.

زنان حرفه ای مشکلات را حل می کنند
با توجه به مطالعه کولیپر در مورد ویژگی هایی که زنان رهبر را متمایز می کند ، رهبران زن قاطع تر و قانع کننده ترند. برای انجام کارها نیاز شدیدتری داشته باشید. و بیشتر از رهبران مرد مایل به ریسک هستند. این رویکرد رهبری به زنان کمک می کند همکاری و اشتراک اطلاعات را بهتر تسهیل کنند. زنان معمولاً تصمیم می گیرند تا راه حل های ممکن را با افراد بیشتری در میان بگذارند و به نوبه خود ، حقایق و دیدگاه های بیشتری کسب کنند. این را با یک احساس شدید ارتباط غیرکلامی ترکیب کنید ، و جای تعجب نیست که زنان ، به ویژه کسانی که دارای MBA هستند ، در تصمیم گیری آگاهانه برای حل مشکلات بهتر هستند.

هوش هیجانی باعث موفقیت زنان در تجارت می شود
روانشناسی امروز گزارش می دهد که هوش هیجانی شامل چهار قسمت است: خودآگاهی ، مدیریت احساسات ، همدلی و مهارت های اجتماعی. زنان این توانایی را دارند که از این مهارت ها برای کمک به پیمایش موقعیت های پیچیده ، حمایت از همکاران و مدیریت رفتارها و انتظارات استفاده کنند. هوش هیجانی همچنین به ما کمک می کند تا از مکانی همدلی و درک دیگران را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنیم. افرادی که از نظر همدلی احساسی سرآمد هستند ، به دلیل این توانایی که بلافاصله واکنش دیگران را درک می کنند ، از مشاوران ، معلمان و رهبران خوبی برخوردار می شوند.

به عنوان یک زن MBA سرب و موفق شوید آیا باید MBA بگیرم؟ پس از مطالعه در مورد چگونگی زنان از ویژگی های متمایز بسیاری که می تواند ما را برای موفقیت در تجارت تعیین کند ، امیدواریم که پاسخ "بله" قاطع باشد استعدادهای منحصر به فرد ما برای استخدام کنندگان ارزشمند است و به شرکت ها کمک می کند تا از طریق ارتباط متقابل ، روابط معنادار و هوش هیجانی بالا که به کار تیمی و ارتباط بین آنها کمک می کند ، رشد کنند.

داستانهای بیشتری در مورد زنان موفق در تجارت بخوانید و سفر MBA خود را با ابزار برنامه یاب ما شروع کنید. همانطور که ماه ملی زنان به پایان می رسد ، ما نگاهی دقیق به برخی از موفقیت های زنان در دنیای مالی می اندازیم - و برخی را تجزیه و تحلیل می کنیم از دلایل برتری آنها
زنان به لحاظ روش ، اما مطمئناً در تجارت عالی هستند. شواهد نشان می دهد که شرکتهایی که توسط زنان اداره می شوند می توانند 13 درصد درآمد بیشتری نسبت به مردان داشته باشند. این پدیده در مقیاس ملی دارای پیامدهایی است: اکنون بیش از 11.6 میلیون مشاغل تحت مالکیت زنان در ایالات متحده وجود دارد که از سال 2017 1.7 تریلیون دلار فروش کسب کرده اند.

با توجه به تمام پیشرفت های زنان در تجارت ، ممکن است از خود بپرسید که در واقع چه ویژگی هایی به بنیانگذاران زن کمک می کند تا به موفقیت برسند.

با نزدیک شدن به پایان ماه تاریخ زنان ، ما می خواهیم به چگونگی - و مهمتر از همه ، چرا - زنان در کسب و کار عالی توجه کنیم.

چه پیش رو است:

زنان اهداف فروش قابل دستیابی را تعیین می کنند
زنان همکاری را در اولویت قرار می دهند
زنان به این جمله اعتقاد دارند: آهسته و ثابت برنده مسابقه است
زنان مهارت های بسیار خوبی در مدیریت زمان دارند
خلاصه
زنان اهداف فروش قابل دستیابی را تعیین می کنند
کوین اولری از Shark Tank در کنفرانس FinTech 2018 MIT گفت: از آنجا که زنان اهدافی را می توانند به دست آورند ، بیشتر از مردان به اهداف فروش خود می رسند. O'Leary شاهد این دست اول از مشاغل ابتدایی است که با آنها کار کرده است .

به گفته O'Leary ، زنان به سادگی اهداف واقع بینانه تری نسبت به مردان تعیین می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1.2 منابع واقعی و واقعی
از آنجا که نقش عناصر فعال شبکه ، ذخیره ، محاسبه و انتقال است قیمت خدمات اکتیو شبکه را بررسی می کنیم.
منابع مدیریت شده همان مواردی هستند که برای ذخیره بسته ها ، کار با آنها و ... لازم است
آنها را به سایر عناصر هدایت کنید. منابعی که در اختیار مدیران مختلف قرار گرفته است
در هر لحظه نمی تواند از منابع واقعی فراتر رود (به عنوان مثال ، پهنای باند پورت خروجی)
در آن لحظه موجود است. این تأکید بر منابع و زمان واقعی حاکی از آن است
یک <object، principal، access> 3-tuple برای یک لیست کنترل دسترسی (ACL) معمولی
ناکافی است
برای دسترسی کنترل شده به منابع واقعی ، با محدودیت های زمان واقعی ، الف
چهارمین عنصر برای نشان دادن مدت زمان (مطلق یا دوره ای) باید اضافه شود ،
دادن <شی، ، اصل ، دسترسی ، تضمین های QoS>. این همچنان یک ACL است ، اما هست
با غیر اختصاصی گذاشتن زمان و قابل قبول کردن دسترسی "مجازی" نمی شود. باید اشاره کنیم که این عنصر جدید در ACL قابل رمزگذاری است
به عنوان بخشی از دسترسی به همین ترتیب ، ما نیازی به استفاده از ACL واقعی نداریم ، اما ممکن است
از مکانیزم هایی استفاده کنید که می توانند از نظر ACLS بیان شوند و مناسب ترند
برای سیستم های توزیع شده
2 اصطلاحات
اصطلاح اعتماد به شدت در امنیت کامپیوتر استفاده می شود. متأسفانه ، این اصطلاح دارد
چندین تعریف بستگی به این دارد که چه کسی از آن استفاده می کند و چگونه از این اصطلاح استفاده می شود. در حقیقت،
کتاب نارنجی وزارت دفاع ایالات متحده [DOD85] ، که چندین سطح امنیتی را که یک میزبان کامپیوتر می تواند ارائه دهد ، ارائه می دهد ، به طور مبهم اعتماد می کند. تعریف اعتماد مورد استفاده در اینجا اصلاح جزئی آن توسط نویمان است
[Neu95]. وقتی شی ob مطابق انتظار عمل می کند به عنوان مورد اعتماد شناخته می شود
با توجه به طراحی و سیاست. بیانیه اعتماد قویتر زمانی است که یک هدف باشد
قابل اعتماد مورد قابل اعتماد موضوعی است که به نوعی قانع کننده نشان داده شده است
به عنوان مثال ، یک بررسی رسمی کد یا تجزیه و تحلیل ریاضی رسمی ، برای عملکرد
همانطور که انتظار میرفت. یک موضوع مهم امنیتی چیزی است که امنیت | توسط توسط
یک سیاست | سیستم به عملکرد صحیح هدف بستگی دارد. آ
موضوع مهم امنیتی را می توان قابل اعتماد دانست ، که معمولاً در این مورد وجود دارد
امن ترین سیستم ها ، اما متأسفانه این منجر به فراوانی غیر ضروری می شود
از چنین اشیا such
ما تمایز بین اعتماد و صداقت را یادداشت می کنیم: اعتماد تعیین می شود
از طریق راستی آزمایی م componentsلفه ها و وابستگی های موجود در آنها. یکپارچگی نشان می دهد که م componentsلفه ها اصلاح نشده اند. بنابراین یکپارچگی
بررسی در یک سیستم قابل اعتماد در مورد حفظ اعتماد ایجاد شده یا
رابطه اعتماد.
2.1 مدل تهدید
یک زیرساخت شبکه فعال بسیار متفاوت از اینترنت فعلی است
[AAKS98a] در حالت دوم ، تنها منابعی که یک بسته در روتر مصرف می کند
هستند:
1. حافظه مورد نیاز برای ذخیره موقت آن ، و
2. چرخه های پردازنده لازم برای یافتن مسیر صحیح.
حتی اگر پردازش گزینه IP [Pos81] مورد نیاز باشد ، سربار پردازنده هنوز کاملاً مناسب است
کوچک در مقایسه با هزینه اجرای بسته فعال. در چنین محیطی ،
کنترل دقیق منابع در روترهای میانی غیر مهم در نظر گرفته شد.
بنابراین ، سیاست های امنیتی [Atk95] پایان به انتها اجرا می شوند. در حالی که این روش در گذشته به خوبی کار کرده است ، مشکلات متعددی وجود دارد. اولاً ، حملات انكار از خدمات به علت همین مدل ساده منبع ، نسبتاً آسان است. حملات
به خود زیرساخت ها امکان پذیر است و منجر به از بین رفتن اتصال شبکه می شود. سرانجام ، ارائه کیفیت خدمات قابل اجرا بسیار دشوار است
تضمین می کند. [BZB +
97]
شبکه های فعال ، بیشتر بودن
به دلیل افزایش تعداد نقاط بالقوه آسیب پذیری ، احتمال تهدید قابل توجهی را گسترش می دهد. برای
به عنوان مثال ، هنگامی که یک بسته حاوی کد برای اجرا وارد می شود ، سیستم معمولاً باید: {عنصر شبکه ارسال کننده را شناسایی کند. {کاربر ارسالی را شناسایی کنید. {براساس این شناسه ها به منابع مناسب دسترسی دهید. {اجازه مجاز بودن براساس مجوزها و خط مشی امنیتی.
در اصطلاحات شبکه ، سه مرحله اول شامل نوعی پذیرش است
کنترل ، در حالی که مرحله نهایی نوعی پلیس است. نقض امنیت زمانی رخ می دهد
خط مشی ای نقض می شود ، به عنوان مثال ، خواندن یک بسته خصوصی یا فراتر رفتن از برخی موارد خاص
استفاده از منابع. در اینترنت امروزی ، عناصر شبکه میانی (به عنوان مثال ،
روترها) به ندرت مجبور به انجام هر یک از این بررسی ها هستند. این نتیجه
بهترین سیاست های تخصیص منابع ذاتی شبکه های IP.
انکار حمله های سرویسی. مکانیسم های رمزنگاری برای عملکردهایی مانند شناسه گذاری و احراز هویت به طرز چشمگیری موفق بوده اند. اینها
توابع به طور معمول (اگرچه لزوماً نیستند) در پروتکل های دارای مدل زمان مجازی استفاده می شوند ، که بیشتر به دنباله بندی رویدادها مربوط می شود تا بیشتر
توالی محدود وقایع با محدودیت زمانی (مدل زمان واقعی).
مواردی که محدودیت های زمانی مشاهده می شود تقریباً همیشه به دلایل استحکام ، به عنوان مثال ، برای مجبور کردن فسخ نهایی است. از آنجا که چنین وقفه هایی برای در نظر گرفته شده اند
شرایط شدید ، آنها به اندازه کافی طولانی هستند تا بتوانند از پس هر شرایطی برآیند
تاخیر معقول



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خلاصه:
خدمات پسیو شبکه چیست ؟سرویس های شبکه برای عملکرد صحیح اغلب به سرویس های دیگر توزیع شده در شبکه بستگی دارند. اگر سرویسی از کار بیفتد ، مختل شود یا تخریب شود ، احتمالاً سرویس های دیگر را مختل می کند. شبکه وابستگی ها می تواند به طرز شگفت انگیزی پیچیده باشد - خصوصاً در یک شبکه سازمانی بزرگ - و با گذشت زمان تکامل می یابد. کسب ، حفظ و درک دانش وابستگی برای بسیاری از فعالیتهای مدیریت شبکه و دفاع سایبری ، مانند نقشه برداری ماموریت سایبری ، حیاتی است. در حالی که اتوماسیون می تواند آگاهی از وضعیت را برای اپراتورهای شبکه و پزشکان سایبری بهبود بخشد ، عملکرد ضعیف در تشخیص اعتماد به نفس آنها را کاهش می دهد و می تواند نقش های آنها را پیچیده کند. در این مقاله ، ما اثرات سطح فعالیت شبکه را بر عملکرد تشخیص روش های کشف وابستگی سرویس مبتنی بر شبکه غیر فعال بررسی می کنیم. عملکرد همه روش ها به جز یک روش با توجه به سطح فعالیت شبکه متناقض بود. روش همبستگی متقابل پیشنهادی ما به ویژه برای تأثیر فعالیت شبکه قوی بود. درمان آزمایشی پیشنهادی ، ارزیابی علمی بیشتری از روشها را بیشتر پیش می برد و پایه ای برای تعیین مرزهای عملیاتی آنها فراهم می کند. معرفی
شبکه های سازمانی شامل بسیاری از خدمات و برنامه ها هستند. خدمات و برنامه ها به ندرت به طور جداگانه کار می کنند اغلب اینگونه است که یک سرویس یا برنامه برای کارکرد صحیح و کارآمد باید با سرویسهای دیگر تعامل داشته باشد. اگر سرویسی از کار بیفتد ، مختل شود یا تخریب شود ، احتمالاً روی عملکرد سایر خدمات تأثیر می گذارد. شبکه وابستگی ها پیچیده است ، به ندرت مستند شده و به ندرت در شبکه های چند منظوره امروزی ایستا است [1]. به دست آوردن ، حفظ و درک دانش وابستگی برای بسیاری از فعالیتهای مدیریت شبکه و اقدامات دفاع سایبری از جمله محلی سازی خطا ، برنامه ریزی مجدد پیکربندی و ترمیم و نقشه برداری ماموریت سایبری ضروری است [2]. با دفاع پیشرفته در حال حرکت هدف ، شبکه در حال تغییر مداوم است (برای مثال ، به [3] مراجعه کنید) و دانش وابستگی برای حفظ عملکرد شبکه بسیار مهم است.

پهنای باند بالا ، تاخیر کم
مدیریت شبکه های سنتی دانشگاه پرهزینه و دشوار است ، با این وجود دوران دیجیتالی به رشد و گسترش مداوم شبکه نیاز دارد.

Huawei’s Passive Optical LAN (POL) - Huawei Campus OptiX - با این چالش ها روبرو می شود. از شرکت ها به م institutionsسسات آموزشی ، از طریق شرکت های برق ، گرفته تا سیستم های مدیریت ترافیک ، هتل ها و بیمارستان ها ، Huawei Campus OptiX انتقال کامل خدمات و انتقال غیرفعال از راه دور را برای بازسازی شبکه های محلی (LAN) فراهم می کند. الیاف برای کاهش کابل کشی انتهایی مستقیماً به نقاط دسترسی می رسند و پهنای باند بالا و تأخیر کم دارند. معماری hub-speaker شبکه را ساده می کند ، بهره وری عملیات و نگهداری (O&M) را بهبود می بخشد ، قابلیت های تکامل آینده گرا را فراهم می کند و از سرمایه گذاری شرکت محافظت می کند.
اجلاس سراسری پردیسهای تمام نوری که در پکن برگزار شد و با محوریت آن برگزار شد
"دنیای اتصال نوری ، آینده همگرایی هوشمند" وجود دارد
اعلام کرد که اتحاد شبکه نوری (ONA) راه اندازی شده است ،
با Huawei اولین واحد مدیر کل خود را منصوب کرد. Campus OptiX Solution for Video Backhaul
تقاضای فزاینده برای شهرها باعث توسعه توسعه بازنگری ویدئو می شود. تعداد زیادی دوربین با کیفیت بالا (HD) و سیستم عامل های تجزیه و تحلیل هوشمند ، تقاضای پهنای باند بیشتری را در شبکه های حامل ویدئو ایجاد می کنند. راه حل Huawei’s Campus OptiX برای بازپخش ویدئو ، فیبرهای نزدیک به دوربین را گسترش می دهد و بازگردانی داده های ویدیویی ایمن ، پایدار و قابل اطمینان را فراهم می کند. این از پشتیبان گیری ویدئویی جامع در مناطق عمومی ، دانشگاه ها و حمل و نقل پشتیبانی می کند. راه حل Campus OptiX برای مدارس
آموزش از اولویت های بین المللی است. شبکه های پردیس در حال حرکت به سمت هوش ، پوشش فراگیر و به اشتراک گذاری هستند ، در حالی که تدریس در حال پیشرفت از یادگیری روتین به فعالیت های در دسترس تعاملی مانند دوره آنلاین گسترده باز (MOOC) است. شبکه های دانشگاه باید با افزایش ترافیک و فشار O&M در سیستم های مختلف آموزشی ، پژوهشی و مدیریتی کنار بیایند. استادیوم ها و سفره خانه هایی با تراکم زیاد مردم با دسترسی بی سیم Wi-Fi ناپایدار روبرو هستند. راه حل Campus OptiX هواوی یک شبکه کاملاً فیبر با دسترسی بسیار گسترده گیگابیتی را برای سناریوهای مختلف دانشگاه فراهم می کند. علاوه بر این ، دستگاه ها باعث صرفه جویی در رد پا و قدرت می شوند ، اتاق ها را جمع و جورتر و محیط زیست دوستانه تر می کند. Campus OptiX Solution for Hotels
هتل ها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن هستند. شبکه های پرسرعت و پخش روان ویدئو برای رقابت در هتل بسیار مهم است. راه حل شبکه زیرساخت هتل Huawei Campus OptiX الیاف را به اتاق ها گسترش می دهد تا نیازهای شبکه را تأمین کند ، تمایز رقابتی برای هتل ها و افزایش میزان اشغال را فراهم می کند. علاوه بر این ، یک شبکه نوری کلیه خدمات هتل مانند نظارت تصویری ، شبکه های اداری و همگرایی سیستم های مختلف هوشمند را در اختیار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شبکه های فعال
خدمات اکتیو شبکه چیست ؟ معماری شبکه که اجازه می دهد تا:
کد سفارشی برنامه را به صورت پویا در شبکه مستقر کنید
کدی که در یک چارچوب کنترل شده در شبکه اجرا می شود
مشابه سیستم عامل های قابل توسعه (SPIN ، Synthesize و غیره)
بسته = کد + داده
انگیزه
استقرار پویا خدمات جدید اینترنت
حراج آنلاین
مشتری پیشنهادات خود را ارسال می کند
سرور مرکزی پیشنهادات را پردازش می کند
به درخواست های قیمت فعلی پاسخ می دهد
در هنگام بارگذاری زیاد روی سرور ، قیمت فعلی ممکن است تا زمان رسیدن به مشتری باطل شود
خدمات حراج در یک شبکه فعال
روال حمل و نقل سفارشی در روتر فعال
اگر (پیشنهاد معتبر باشد) موفقیت دیگری شکست می خورد
پیشنهادات کم در شبکه را قبل از رسیدن به سرور فیلتر می کند
سرور به صورت دوره ای قیمت های فعلی را به روترهای فعال به روز می کند
بار روی سرور را کاهش می دهد
دلهره ها
امنیت
اجرای کد کاربری نامعتبر در روترهای اصلی - آیا بی خطر است؟

بهره وری
توزیع کد پویا باعث مصرف پهنای باند می شود
اکنون هر بسته به پردازش اضافی نیاز دارد
مثال خدمات حراج: -
هر روتر باید بررسی کند که (پیشنهاد کاربر> پیشنهاد فعلی)
عملکرد حمل و نقل بسته را می کشد
امنیت
اجرای کد کاربری نامعتبر در روترهای اصلی - آیا بی خطر است؟

بهره وری
توزیع کد پویا باعث مصرف پهنای باند می شود
اکنون هر بسته به پردازش اضافی نیاز دارد
مثال خدمات حراج: -
هر روتر باید بررسی کند که (پیشنهاد کاربر> پیشنهاد فعلی)
عملکرد حمل و نقل بسته را می کشد
معماری طراحی شده برای ارائه خدمات لایه شبکه قابل توسعه

روترها فعال هستند

قابل تمدید در سطح بسته به صورت کپسول

یک طرح توزیع کد

گره های فعال:
روترهای قابل برنامه ریزی از طریق کانال های شبکه به روترهای IP متصل می شوند

حافظه پنهان کد حمل و نقل (پروتکل ها) و داده های استفاده شده توسط سرویس های مختلف را حفظ کنید

مسئول اجرای ایمن کد حمل و نقل

تایپ کنید
شناسه روال حمل و نقل که باید اجرا شود (کد را با مرجع حمل می کند)
آدرس قبلی
اگر روال حمل و نقل در گره موجود در دسترس نباشد از کجا تهیه کنید (کد توزیع)
زمینه های وابسته
پارامترهای کد حمل و نقل
ظرفیت ترابری
سرصفحه + داده های لایه های بالاتر
حراج آنلاین :
FILTER Capsule: برای به روزرسانی پیشنهادات فعلی ، سرور به صورت دوره ای ارسال می شود
BID Capsule: توسط مشتری برای ارسال پیشنهاد استفاده می شود
کد حمل و نقل یافت نشد؟
کد ارائه شده توسط نرم افزار کاربر نهایی
توزیع کد سبک وزن در شبکه
برای انتقال کد به کپسول Bootstrap نیاز دارید
نوع شناخته شده (سیستم کپسول)
سرویس دایرکتوری برای انتخاب پروتکل ها
مزایای
برای از دست دادن بسته ، خرابی گره ، تغییر مسیر سازگار است
معایب
تأخیر زیاد در بارگیری می تواند باعث وقفه در سیستم نهایی شود


فرآیند سطح کاربر در جاوا
زمان اجرا گره:
زمان بندی و اجرای نمونه های کپسول
دسترسی کنترل شده فروشگاه نرم با استفاده از API محدود
کانال کلاس: نمونه Capsule را از بسته IP ایجاد می کند
Capsule: روال های ارسال سفارشی را از حافظه پنهان اجرا کنید
نوع: اثر انگشت MD5 معمول
از جعل کد جلوگیری می کند
پایه تأیید اعتبار را فراهم می کند

جاوا SandBox
مانع از خراب شدن کد نامعتبر در زمان اجرا شدن گره می شود
فیلد type به صورت ثابت تعریف می شود
ایجاد فایروال غیرممکن است
بسیار آهسته (PLANet - 3 برابر سریعتر)


کد فقط خواندنی است

داده ها با هش کردن فروشگاه در مورد نوع خدماتی که به آن تعلق دارد محافظت می شوند

 

اشتراک R / W حالت Cached بین انواع کپسول مربوطه
نمونه حراج:
FILTER Capsule ارسال شده توسط سرور پیشنهادات فعلی را به روز می کند
BID Capsule ارسال شده توسط مشتری از این داده ها برای تأیید پیشنهاد خود استفاده می کند
اثر انگشت سلسله مراتبی برای حالت مشترک:
شناسه های نوع پیچیده برای حالت مشترک
حمل و نقل روال A و B دولت مشترک است
شناسه نوع برای حالت مشترک: (A ، (A ، B) H) H و (B ، (A ، B) H) H
یک سرویس واحد (A، B) H را مشخص می کند که هر دو A و B به آن تعلق دارند
استفاده بی حد و حصر از
منابع محاسباتی (روال طولانی حمل و نقل)
پهنای باند شبکه (سیل کپسول کودک)
راه حل ها:
تایمرهای ناظر برای شکستن روال های طولانی حمل و نقل
TTL برای محدود کردن تعداد هاپ
محدودیت ایستا در تعصب
برنامه سیلاب شبکه
تخصیص منابع مبتنی بر شبکه
مسائل اداری
چه کسی می تواند خدمات جدیدی را معرفی کند؟
هکرها بهشت

حوزه تحقیق باز: یک کاربرد قاتل؟
شبکه های رادیویی فعال
معماری قابل تنظیم شبکه بی سیم
قابلیت برنامه ریزی را به لایه فیزیکی گسترش دهید
از رادیوهای نرم افزاری و شبکه های فعال استفاده می کند
لایه های بالاتر برای مشاهده شرایط متغیر با لایه فیزیکی در تعامل هستند
بر اساس تغییر لایه فیزیکی مناسب انتخاب شده است
مثال: بستن به سیستم تلفن همراه
با توجه به جمعیت میزبان تلفن همراه ، به صورت پویا کانال ایجاد کنید
کانالهایی با اولویت و QoS متفاوت ایجاد کنید



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خدمات شبکه رایانه ای
خدمات شبکه کامپیوتری در تهران قلب هر مشاغل است و سهولت اتصال سیستم های جدید و در دسترس قرار دادن داده ها کلیدی برای بازپرداخت اولیه است. خواه در حال نصب یک شبکه رایانه ای جدید باشید ، یا زیرساخت های فعلی خود را به روز کنید یا فقط بخواهید عملکرد آن را بهبود ببخشید ، مهندسان شبکه باتجربه ITS می توانند به شما مشاوره ای صحیح ، آگاهانه و بی طرفانه ارائه دهند تا به شما امکان نصب یک شبکه رایانه ای سریع ، قابل اعتماد ، قوی و مقیاس پذیر را بدهند. راه حل.

شبکه های رایانه ای مزایای زیادی را به شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند:

بهره وری کارکنان از طریق دسترسی از راه دور و ایمن 24-7 به اسناد ، داده های مشتری ، جدول زمان ، اینترانت و غیره هنگامی که کارمندان خارج از دفتر کار هستند افزایش می یابد ، به کارکنان امکان دسترسی امن به اسناد مهم تجاری را در هر زمان و هر مکان می دهد
کارمندان می توانند از طریق ایمیل ، تلفن ، پیام رسانی فوری و کنفرانس ویدیویی با همکاران ، شرکا ، مشتریان و تأمین کنندگان همکاری و ارتباط موثرتری داشته باشند
داده ها و اطلاعات می توانند به سرعت و به راحتی بین کارمندان پخش شوند و از این طریق هزینه پرینت و توزیع کپی اسناد کاهش می یابد
تصمیم گیری آگاهانه با اشتراک سریع اطلاعات و دیدگاه ها بهبود یافته و تسریع می شود
هر رایانه متصل به شبکه می تواند به سخت افزار و نرم افزار دسترسی داشته باشد و از جمله فکس مرکزی از یک دستگاه و چاپ از چاپگر مشترک ، به اشتراک بگذارد
یک راه حل سرور مبتنی بر شبکه امنیت بیشتری را ارائه می دهد زیرا داده های موجود در هر رایانه به طور خودکار و به طور منظم در یک سرور مرکزی پشتیبان تهیه می شود
زیرساخت IT شما تأثیر عمده ای بر عملکرد کسب و کار دارد بنابراین برای درست سازی آن بسیار مهم است. تیم شبکه ITS سوالات اساسی را برای درک دقیق نیازهای شما می داند و ما برای انتخاب شبکه ای که نه تنها عملکرد فعلی شما را بهبود می بخشد بلکه نیازهای طولانی مدت شما را نیز در نظر می گیرد ، با شما کار خواهیم کرد.

ما طیف وسیعی از خدمات شبکه رایانه ای را ارائه می دهیم ، از جمله ارائه مشاوره و توصیه های شبکه در مورد گزینه های کابل کشی و عناصر شبکه موجود مانند روترها ، پل ها ، کارت های رابط ، سوئیچ ها ، دروازه ها ، سرورها ، راه حل های پشتیبان ، بازیابی بلایا و امنیت گزینه ها.

ITS خدمات شبکه رایانه ای را در طیف گسترده ای از بخشهای صنعت از جمله حسابداری ، حرفه وکالت ، آرایشگری ، خرده فروشی ، پذیرایی و مهمان نوازی ، مشاوره ، دامپزشکی ، مراسم تشییع جنازه ، پزشکی و بهداشت ، امور خیریه ، آژانس املاک و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

خدمات شبکه رایانه ای ITS شامل:

خدمات طراحی و پیکربندی شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات پشتیبان گیری از شبکه
خدمات شبکه رایانه ای
شبکه ها در هر سازمانی که از چند رایانه استفاده می کند به یک ضرورت تبدیل شده اند. با صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش بهره وری و سودآوری ، به همه کاربران اجازه می دهد تا به سرعت از هر کجا که هستند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند ، پرونده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از طریق یک اتصال اینترنتی ارتباط برقرار کنند.

خدمات جامع شبکه NerdsToGo به شما ساختار لازم برای به حداکثر رساندن بهره وری را می دهد ، نظارتی را که برای ادامه کار شبکه ها و خدمات پاسخگو در هر زمان به مشکلی احتیاج دارید ، به شما ارائه می دهد.
چه برای اتصال چاپگرهای خود به سادگی به یک شبکه احتیاج دارید و چه برای محافظت از تجارت خود به یک شبکه مقاوم در برابر خطا نیاز دارید ، NerdsToGo می تواند بهترین راه حل را برای تجارت شما طراحی کند.

نحوه کار آن در اینجا است:
ما نیازهای شما را ارزیابی می کنیم تا ببینیم چند سیستم باید به هم متصل شوند ، آیا برای کارکنان دورکاری یا مسافرتی که از راه دور نیاز دارید ، از کدام فناوری استفاده می کنید و غیره.
شما لیست آرزوهایی از تمام قابلیت هایی که دوست دارید شبکه شما ارائه دهد ایجاد می کنید.
ما شبکه جدید شما را طراحی ، پیکربندی ، نصب ، کابل ، مدیریت و پشتیبانی می کنیم ، از جمله:
هاب و سوییچ
روترهای VPN
فایروال ها
راه حل های بی سیم
آنالیز / یکپارچه سازی / به روزرسانی سیستم ها
سیستم موجود شما برای تأمین بازگشت مناسب سرمایه باید عملکرد خود را با گاز کامل انجام دهد. NerdsToGo ارزیابی هایی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما تمام الزامات انطباق برای مشاغل خاص خود را برآورده می کنید. ما به شما کمک می کنیم اطمینان حاصل کنید که زیرساخت IT برای شما مناسب است و توصیه هایی را در مورد ادغام یا ارتقا potential بالقوه ای که ممکن است بهره وری را افزایش دهد ارائه می دهیم.

شاید شما نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزارهای جدید داشته باشید ، اما شاید شما به سادگی نیاز داشته باشید تا از داشته های خود استفاده بهتری کنید. شما ممکن است سخت افزار بیشتری نسبت به نیاز خود داشته باشید و بتوانید برای بهبود استفاده و صرفه جویی در هزینه ، تلفیق کنید. NerdsToGo می تواند حقایقی را که درباره زیرساخت های موجود خود نیاز دارید - و آنچه ممکن است بخواهید انجام دهید تا بالقوه آن را به حداکثر برسانید ، به شما ارائه دهد.
کسب و کار شما باید تمام عملکرد و عملکردی را که می تواند از زیرساخت IT خود بدست آورد. اما بسیاری از شرکت ها در این زمینه شکست می خورند. گروه گارتنر تخمین می زند که ، "مدیریت سخت افزاری ضعیف می تواند هزینه مالکیت شرکت ها را سالانه 7-10٪ افزایش دهد." NerdsToGo به شرکت ها کمک می کند تا کیفیت ، عملکرد و امنیت زیرساخت های شبکه خود را بهینه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شبکه فعال
شبکه فعال ، شبکه ای است که در آن گره ها برای انجام عملیات سفارشی روی پیام هایی که از گره عبور می کنند ، برنامه ریزی شده اند. به عنوان مثال ، یک گره می تواند برنامه ریزی یا سفارشی شود تا بسته ها را براساس یک کاربر خاص اداره کند یا بسته های چندپخشی را متفاوت از بسته های دیگر اداره کند. تعرفه خدمات اکتیو شبکه انتظار می رود رویکردهای فعال شبکه در شبکه های کاربران تلفن همراه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند. "بسته های هوشمند" از یک زبان توصیف خود استفاده می کنند که اجازه می دهد انواع جدیدی از اطلاعات را درون یک بسته حمل و توسط گره ای کار کنند.

Secure Active Network Environment (SANE) معماری یک شبکه فعال مطمئن یا مطمئن است.
ادامه مطلب در مورد شبکه فعال
پروژه بسته های هوشمند BBN Netowork به طور خلاصه پروژه را بیان می کند.
آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی لیستی از شبکه های فعال مرتب شده توسط سازمان را ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد شبکه های فعال به SearchNetworking.com مراجعه کنید.
شبکه های رایانه ای معاصر مانند یک وسیله حمل و نقل غیرفعال رفتار می کنند که - یا در صورت تلاش بهترین سرویس برای ارائه --- داده های ارسالی از فرستنده به گیرنده را ارائه می دهد - یا در صورت تلاش بهترین سرویس. این الگوی حمل و نقل انفعالی ساده اما بسیار سریع می تواند به یک وسیله حمل و نقل فعال تبدیل شود ، که انتقال داده ها را براساس درخواست دارندگان داده یا کاربران داده پردازش می کند.

به دلیل مشکلات فراوان در ایجاد زیرساخت جدید شبکه ، شبکه های فعال با موفقیت از مفهوم شبکه های همپوشانی استفاده کرده اند --- شبکه فعال سپس متشکل از گره های فعال است که پردازش تعریف شده توسط کاربر را بر روی داده های کاربر عبوری و زیرساخت شبکه غیرفعال استفاده می کند. برای انتقال داده ها (در میان گره های فعال ، یا بین گره های فعال مرزی و گره های کاربر). مفاهیم اصلی شبکه های فعال پیشنهادی عبارتند از:

(الف) شبکه های فعال با عملکرد ثابت -
این شبکه های فعال کاربر را قادر می سازد تا عملکردی را که از طریق داده های وی انجام می شود ، فقط از طریق یک روتر ثابت انتخاب کند (عملکرد پردازش مورد نیاز در بار داده مشخص می شود) و بنابراین فقط پردازش کاربر گرا محدود را فراهم می کند.

(ب) شبکه های فعال با برنامه های جاسازی شده -
هر بسته فعال شامل کل برنامه فعال است که می تواند بیش از داده های بسته انجام شود.

(ج) شبکه های فعال با قابلیت بارگیری -
انعطاف پذیرترین رویکرد ، که کاربرانش را قادر می سازد برنامه های فعال خود را قبل از انتقال داده در گره های فعال بارگذاری کنند و سپس آنها را از طریق انتقال داده انجام دهند.


شبکه های فعال را می توان در بسیاری از برنامه ها با موفقیت به کار گرفت - پروتکل های جدید / توسعه و استخدام خدمات ، پردازش برنامه های چندرسانه ای (به عنوان مثال ، کنفرانس ویدیویی ، رمزگذاری ویدئو ، ویدئو درخواستی ، و غیره) ، سرویس های امنیتی (رمزگذاری داده ها از طریق لینک های غیرقابل اعتماد ، امن و امن چندرسانه ای قابل اعتماد و غیره) ، سیستم های تشخیص نفوذ و فایروال های اینترانت فقط چند سرویس ممکن است که می تواند ارائه شود. یکی از مناطقی که گروه ما بیشتر روی آنها تمرکز دارد ، با استفاده از شبکه های فعال برای پردازش چندرسانه ای و پشتیبانی شبکه های فعال بعدی برای همکاری گروه های از راه دور (با استفاده از ابزار کنفرانس ویدیویی). ما نمونه اولیه ای از روتر شبکه فعال ارائه داده ایم که از مفهوم شبکه های فعال با قابلیت بارگیری پیروی می کند و بعداً به عنوان پایه ای برای معرفی عنصر فعال کنترل شده توسط کاربر عمل کرده است - ابزاری که به شما امکان می دهد از بین رفته قابلیت چندپخشی بومی با تکرار انتقال داده ها به گروهی از کاربران متصل ، و در نتیجه ما به عنوان پایه ای برای برنامه های کنفرانس ویدیویی عمل می کنیم. معماری مدولار آن امکان گسترش کارایی آن توسط مجموعه ای از ماژول ها و در نتیجه انجام پردازش های مختلف کاربر محور (کدگذاری ، مقیاس گذاری ، تعدیل و غیره) را فراهم می کند.

رونق مجازی سازی --- فناوری جدید ، که در سال های اخیر به یکی از پرمصرف ترین فناوری ها تبدیل شده است --- ما را به سمت گسترش معماری روتر فعال (روتر اصلی شبکه فعال) در راستای پشتیبانی از مجازی سوق می دهد. ماشین آلات (VM) ، که می تواند انعطاف پذیری محیط اجرای آن را بسیار افزایش دهد. با تجدید نظر در معماری آن ، ما یک گره فعال جدید به نام DiProNN (گره شبکه قابل برنامه ریزی توزیع شده) پیشنهاد کرده ایم که ترکیبی از استفاده از مجازی سازی با مفاهیم مفید دیگر است - یعنی برنامه نویسی مبتنی بر م componentلفه ها و پردازش موازی / توزیع شده. بنابراین فراهم می کند بنابراین یک زیرساخت پردازش قدرتمند فراهم می کند ، که به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه های فعال را برای محیط های خودسرانه اجرا کنند و آنها را به راحتی در برنامه های پردازش پیچیده ترکیب کنند.

به طور کلی ، علاوه بر بسیاری از مشکلات (به عنوان مثال ، مشکلات عملکرد / کارایی) ، ویژگی های بسیاری وجود دارد که مفهوم مجازی سازی به شبکه فعال می رساند ، مانند انزوای قوی در میان برنامه های در حال اجرا و امکان دستیابی ساده تر از ضمانت های امنیتی قوی (از نظر کاربران و گره ها) نقطه نظر).



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خلاصه:
اینترنت به دلیل معرفی انواع جدیدی از دستگاه ها و سرویس های شبکه ، به ویژه در نقاط ناپیوسته معروف به لبه های شبکه ، افزایش پیچیدگی را تجربه کرده است. خدمات اکتیو شبکه در تهران در حالی که صنعت شبکه همچنان به اضافه کردن خدمات درآمدزایی در لبه های شبکه ادامه می دهد ، نیاز فزاینده ای به ارائه یک روش سیستماتیک برای معرفی و ارائه پویا این خدمات جدید به جای رویکرد موقت که امروزه استفاده می شود ، وجود دارد. برای این منظور ما از یک رویکرد مرحله ای برای "فعال کردن" اینترنت پشتیبانی می کنیم و پیشنهاد می کنیم که فوراً نیاز به تحقق مفاهیم شبکه های فعال در لبه های شبکه وجود دارد. در این زمینه ، ما تلاش های خود را در جهت توسعه یک دروازه فعال فعال (CAG) آگاه از محتوا ارائه می دهیم. با کمک دو سرویس عملی که بر روی نمونه اولیه ما ساخته شده و از دستگاه های شبکه تجاری ساخته شده اند ، از نظر کمی و کیفی پتانسیل CAG را ارائه می دهیم.
خلاصه. میل به
خدمات شبکه قابل مشاهده باعث ایجاد شده است
مفهوم \ شبکه های فعال. "شبکه های فعال کلی ارائه می دهند
چارچوبی برای طراحی و پیاده سازی خدمات تعبیه شده در شبکه ،
به طور معمول با استفاده از زیرساخت شبکه قابل برنامه ریزی. یک زیرساخت قابل برنامه ریزی شبکه چالش های جدیدی را برای آن ایجاد نمی کند
امنیت زیرساخت شبکه.
این مقاله با مروری بر شبکه فعال آغاز می شود. سپس حرکت می کند
به مسائل امنیتی ، شروع با یک مدل تهدید برای شبکه فعال ، حرکت از طریق شمارش چالش های طراحان سیستم ،
و در پایان با بررسی رویکردهای مقابله با این چالش ها.
محیط امن شبکه فعال (SANE) بسیاری از این موارد را درک می کند
این رویکردها یک پیاده سازی وجود دارد و حتی برای پرخاشگرانه ترین پیشنهادات شبکه فعال مانند عملکرد قابل قبولی نیز فراهم می کند
به عنوان بسته های فعال (که بعضی اوقات \ کپسول نامیده می شوند).
ما مقاله را با بحث در مورد مشکلات باز و یک تلاش می بندیم
آنها را در اولویت قرار دهید.
1 شبکه فعال چیست؟
در معماری های شبکه می توان از بین موارد زیر یک انتخاب را انجام داد:
1. محدود کردن اقدامات زیرساخت شبکه برای حمل و نقل ، و
2. کاهش این محدودیت ها برای اجازه
y سفارشی سازی شبکه
زیر ساخت.
مدل انتقال داده که با موفقیت در اینترنت IP اعمال شده است
و سایر شبکه ها ، از آنجا که زیرساخت (به عنوان مثال IP) ، شبکه غیرفعال نامیده می شود
روترها) بیشتر به بسته های عبوری و عملکرد آنها وابسته است
(انتقال و مسیریابی) نمی تواند مستقیماً وارد شود
توسط کاربران این نیست که
می گویند که سوئیچ ها در نتیجه دریافت یا ارسال بسته ، محاسبات پیچیده ای را انجام نمی دهند. بلکه ماهیت این محاسبات نمی تواند
به طور پویا فراتر از گزینه های تنظیم نسبتاً اساسی ارائه شده توسط
سازنده سوئیچ.
در مقابل ، شبکه فعال امکان دیگری را فراهم می کند که در شبکه تعبیه شده باشد
از حمل و نقل برای سیستم های فعلی ، این قابلیت از پروکسی WWW متغیر است
حافظه پنهان ، چندپخشی [Dee89] و RSVP [BZB +
97] به دیوار کشی مجدد. از آنجا که هر یک از
این توابع بصورت مستقل طراحی شده و پشتیبانی شده می توانند به صورت زیر انجام شوند
استفاده از زیرساخت های عمومی تر ، معماری از چنین فعال است
زیرساخت ها اکنون به طور تهاجمی در حال بررسی است. همانطور که اجازه می دهد ، اصل اساسی استفاده از قابلیت برنامه ریزی است
بسیاری از برنامه های ایجاد شده ، از جمله برنامه هایی که توسط طراحان پیش بینی نشده است
سوئیچ چندین فرم وجود دارد که این قابلیت برنامه ریزی می تواند داشته باشد ، از جمله درمان هر بسته به عنوان یک برنامه (بسته های فعال یا کپسول ") و
برنامه نویسی یا برنامه ریزی مجدد عناصر شبکه در
با بسته های انتخاب شده توجه داشته باشید که رویکرد دوم ، همانطور که ممکن است یک برنامه باشد ، مورد اول را دربرمی گیرد
loaded که تمام بسته های بعدی را به عنوان برنامه در نظر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در این مقاله تعریفی کاربردی و کاربردی از "خدمات شبکه در تهران " ارائه شده است.

تعریف: سرویس شبکه عملکردی است که از طریق زیرساخت شبکه ارائه می شود و به فرآیند تجارت ارزش می بخشد.

مفهوم ساخت "خدمات شبکه" طی ده سال آینده در حال تغییر است.

ده سال پیش یک سرویس شبکه "همه چیز را به هم متصل می کرد"
امروزه خدمات شبکه با "سرعت ، QOS ، فیلتر کردن ، انعطاف پذیری و افزونگی" تعریف می شوند. در حالی که ما تحویل داریم
پیچیدگی بازار در حال رشد است زیرا پیشرفت فناوری این وظایف را ساده و قابل درک کرده است. مشتریان در مرکز داده ، WAN و دانشگاه پیچیدگی هایی را اجرا می کنند و تقاضا برای پیشرفت در شبکه زیاد است.

مفاهیم سرویس شبکه فردا را می توان با لیست زیر تعریف کرد.

خدمات شبکه فردا
منطقه توصیف خدمات
منابع داده غنی از قابلیت رابط برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل ، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ، پیکربندی توسط سیاست ، مستندات شبکه پویا
پیکربندی مجدد شبکه مبتنی بر پارامتر عملیات خودکار ، خطای مستقل مبتنی بر خط مشی ،
نظارت ، هشدارهای پیش بینی شده و واکنشی داشبورد ، پیکربندی و سازگاری شبکه در آستانه ، داشبورد وضعیت پیشرفته و تجزیه و تحلیل ،
اتصال از چندین رسانه برای اتصال مانند WAN خصوصی ، اینترنت ، تلفن همراه 4G / LTE ، بی سیم بدون خطر و ترس استفاده کنید
اتوماسیون مسیر مدیریت مسیر خودکار برای عملکرد بهینه ، انعطاف پذیری قابل پیش بینی و تطبیق هزینه با نیاز کسب و کار
شبکه امنیتی میکرو تقسیم بندی و رمزگذاری به طور پیش فرض
فایروال های لوازم ایمنی (با کاربرد و کاربرد) ، IDS / IPS ،
بهبود عملکرد نظافت جریان ، بهینه سازی پروتکل ، شتاب محتوا
خدمات شبکه: توضیحات و مثالها
پنهان شدن در منظره دشت
شبکه ها در بسیاری از مکان ها وجود دارند ، گرچه ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید. تماس هایی که با تلفن های همراه خود برقرار می کنیم از آنها استفاده می کند ، پیام های فوری که در لپ تاپ های خود ایجاد می کنیم بر روی آنها سوار می شود و حتی ارائه دهندگان محتوا مانند YouTube ، LinkedIn و Netflix در بالای آنها قرار دارند. واقعیت این است که در جامعه مبتنی بر فناوری مانند جامعه ما ، شبکه ها جایگاه قابل توجهی در زندگی ما دارند. بنابراین ، چرا همه آن را نمی دانند؟ واقعیت این است که ما بیشتر به مزایایی که آنها ارائه می دهند (مانند تماس تلفنی ، پیام و فیلم) متمرکز می شویم تا فناوری که امکان دریافت این مزایا را به ما می دهد.

دوره امتحان درس
6.4K بازدید
شبکه چیست؟
شبکه به گروهی از دستگاه ها و / یا رایانه ها (همچنین به عنوان گره ها نیز معروف هستند) متصل به یکدیگر به نوعی ، كه می توانند اطلاعات را با یكدیگر مبادله كنند. به عنوان مثال ، Instant Teller در شعبه بانک محلی شما بخشی از یک شبکه است. آنها می توانند در حدود 2 گره یا حدود هزار گره داشته باشند. در یک مورد خاص (اینترنت) ، چندین میلیارد گره در سراسر جهان وجود دارد. هدف اصلی یک شبکه تسهیل ارتباط درون گره های عضو است. برای تماس های تلفن همراه ، صدای دیجیتالی دیجیتالی رد و بدل می شود ، متن پیام های فوری رد و بدل می شود و برای وب سایت هایی مانند YouTube محتوای آن است.

چرا خدمات شبکه مفید است؟
سرویس شبکه یک برنامه سطح پایین یا سطح بالا است که توسط شبکه ارائه می شود (که معمولاً روی سرور اجرا می شود) ، و این امکان را برای شبکه فراهم می کند تا عملکردهای اصلی را انجام دهد. به آنها مانند پیوست سمپاش برای شلنگ باغ خود فکر کنید. به خودی خود ، شیلنگ دارای کاربرد کمی نسبتاً مناسب است. به عنوان مثال ، می توانید ماشین را در بزرگراه خود بشویید ، پس از شستن ماشین ، مسیر را تمیز کنید و چمن یا گلها را آبیاری کنید. اما یک سر اسپری اضافه کنید و اکنون ابزاری دارید که می تواند کارهای بیشتری انجام دهد یا آن کارها را به روشی م moreثرتر انجام دهد.

نمونه هایی از خدمات شبکه
امروزه نمونه های زیادی از خدمات شبکه وجود دارد. برخی از نمونه های متداول سطح پایین به شرح زیر است:
سرویس شبکه چیست؟ تفاوت آن با یک برنامه چیست؟
این چیزی است که یک سرور شبکه فراهم می کند. سرویسی به سایر همتایان کلاینت شبکه ارائه می شود ، به گونه ای که مشتری چیزی را درخواست می کند و سرور آن را با استفاده از پروتکل های مطابق با نوع سرویس ارائه می دهد. مثالهای متداول سرورهای پرونده هستند ، جایی که سرویس یک سیستم فایل مشترک با استفاده از پروتکل های NFS یا SMB / CIFS ، سرویس ایمیل با استفاده از SMTP و / یا IMAP یا POP ، وب سرورها با استفاده از HTTP / HTTPS ، سرورهای زمانی با استفاده از NTP ، سرورهای TFTP با استفاده از ، حدس زده اید ، سرورهای TFTP ، SSH با استفاده از SSL و غیره. لیست طولانی و اساساً نامحدود است ، زیرا هر کسی آزادانه می تواند خودش را اختراع و اجرا کند.

تفاوت آن با برنامه عمدتا در نحوه توصیف آن است. به طور معمول ، سرویس های شبکه برنامه هایی هستند که روی میزبان سرور اجرا می شوند (سرورهای سیستم فایل از یک استثنا قابل توجه هستند). به طور کلی ، برنامه های ارائه دهنده خدمات شبکه ، برنامه تعاملی معمول با رابط کاربری گرافیکی یا رابط تعاملی خط فرمان نیستند ، بلکه درعوض به عنوان یک دایمون اجرا می شوند ، که یک روش فانتزی برای گفتن اینکه هیچ کنسول یا پایانه ای متصل نیستند ، اجرا می شود.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

یادداشت برداری قسمت مهمی از زندگی هر دانش آموز است. دو دلیل عمده برای مهم بودن یادداشت برداری وجود دارد:

هنگام خواندن یا گوش دادن ، یادداشت برداری به تمرکز شما کمک می کند. برای یادداشت برداری - برای نوشتن مطلبی منطقی - باید متن را درک کنید. از آنجا که گوش دادن و خواندن از وظایف تعاملی است ، یادداشت برداری به شما کمک می کند متن را درک کنید. یادداشت برداری به معنای نوشتن هر کلمه ای نیست که می شنوید. شما باید فعالانه تصمیم بگیرید که چه چیزی مهم است و چه چیزی به آنچه قبلاً نوشته اید مربوط می شود.
یادداشت ها به شما کمک می کند تا دائمی آنچه را خوانده اید یا گوش داده اید ، حفظ کنید. این در هنگام تجدیدنظر در آینده به معاینات یا دلایل دیگر مفید است.
یادداشت های خوب باید دقیق ، روشن و مختصر باشند. آنها باید سازماندهی متن را نشان دهند و این باید رابطه بین ایده ها را نشان دهد.

نحوه یادداشت برداری
هنگام مطالعه ، ابتدا متن را بررسی کنید تا نکات اصلی و نحوه ارتباط آنها را بیابید. سپس برای امتیازات فرعی مطالعه کنید. ببینید که چگونه آنها با نکات اصلی و یکدیگر ارتباط دارند. سپس ، نقاط را به یادداشت ها کاهش دهید. اطمینان حاصل کنید که پیوندها و روابط بین ایده ها نشان داده شده است.

یادداشت های خوب باید به طور مناسب سازماندهی شوند. دو روش اصلی برای این کار وجود دارد:

1. لیست کنید
موضوع یکی پس از دیگری با استفاده از اعداد و حروف و تورفتگی برای سازماندهی اطلاعات به ترتیب اهمیت خلاصه می شود. اعداد و حروف را خود آنها یا به صورت ترکیبی می توانند استفاده کنند.

منبع: https://rathgraphic.com/sarresid-khial.html

2. نمودار
نمودار اطلاعات نشان می دهد که چگونه ایده های اصلی به هم مرتبط هستند و سازماندهی اطلاعات را منعکس می کند. می توانید از نمودارهای جریان ، نمودارهای درختی ، نمودارها ، نقشه های ذهنی (بوزان ، 1974) و غیره استفاده کنید. همچنین می توانید دایره ها ، پیکان ها ، خطوط ، جعبه ها و غیره را نیز در آن قرار دهید.

مثال
مثال 2 ، مثال 3 ، مثال 4 ، مثال 5 ، مثال 6

به هر دو روش می توانید از عنوان ، زیر خط ، رنگ و فضای سفید برای شفاف سازی روابط استفاده کنید. به طور کلی بهترین طرح وجود ندارد - این به آنچه دوست دارید و هدف شما بستگی دارد. برخی از روش های یادداشت برداری برای برخی از موضوعات مناسب تر است. توصیف یک فرآیند متناسب با نمودار جریان است و طبقه بندی با استفاده از نمودار درختی به وضوح نشان داده می شود. نشان دادن چگونگی اتصال ایده ها و چگونگی سازماندهی اطلاعات مهم است.

حتماً یادداشت های خود را از کجا یادداشت کنید. وقتی نیاز به بررسی حقایق یا نوشتن کتابشناسی دارید ، در وقت شما صرفه جویی می شود. در یادداشت های سخنرانی ، اطمینان حاصل کنید که نام هرکسی را نقل قول کرده اید و نقل قول را از کجا آورده شده است. اگر می خواهید با استفاده دقیق تر از اطلاعات استفاده کنید ، می توانید آن را پیدا کنید.

ورزش
این تمرینات را امتحان کنید: ورزش 1 ، ورزش 2.

یادداشت ها خلاصه ای است و بنابراین باید بسیار کوتاه تر از نسخه اصلی باشد. بنابراین ، در صورت امکان ، از اختصارات و نمادها می توان استفاده کرد. جدول زیر برخی از نمادها و اختصارات متعارف انگلیسی را نشان می دهد. برای موضوع خود به موارد خاصی احتیاج دارید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

برای موثر بودن لازم نیست که در یادداشت برداری بسیار زیبا باشید ، اما چند تکنیک وجود دارد که به نظر می رسد برای اکثر افراد بهترین نتیجه را دارد.

1. طرح کلی
چه از اعداد رومی استفاده کنید و چه از نقاط گلوله ، خلاصه کردن یک روش موثر برای به دست آوردن روابط سلسله مراتبی بین ایده ها و داده ها است. به عنوان مثال ، در یک کلاس تاریخ ، شما می توانید نام یک رهبر مهم را بنویسید ، و در زیر آن رویدادهای کلیدی را که او در آن شرکت داشته است ، بنویسید. در زیر هر یک ، یک توضیح کوتاه. و غیره

طرح کلی یک روش عالی برای یادداشت برداری از کتاب است ، زیرا نویسنده معمولاً مطالب را به روشی کاملاً م organizedثر سازماندهی کرده است و شما می توانید از ابتدا تا انتهای یک فصل بروید و به سادگی آن ساختار را در یادداشت های خود بازتولید کنید.

برای سخنرانی ها ، با این حال ، رئوس مطالب محدودیت هایی دارد. رابطه بین ایده ها همیشه سلسله مراتبی نیست و ممکن است مربی خیلی پرش کند. یک نکته بعدی در سخنرانی ممکن است مربوط به اطلاعات اولیه سخنرانی باشد ، به شما این امکان را می دهد که یا به عقب و جلو بروید تا دریابید که اطلاعات به کجا می رود (و امیدوارم هنوز جایی برای نوشتن آنها وجود دارد) ، یا خطر از دست دادن رابطه بین استاد فقط گفته و آنچه قبلاً گفته است.

سررسید دستیار

 

2. ذهن نگاشت
برای سخنرانی ها ، نقشه ذهنی می تواند راهی مناسب تر برای پیگیری روابط بین ایده ها باشد. اکنون ، من بزرگترین طرفدار نقشه برداری ذهن نیستم ، اما ممکن است فقط در این مورد مناسب باشد.

 

این ایده:

مسئله این است که اگر یک نقطه باید تحت عنوان اول قرار بگیرد اما شما در عنوان چهارم قرار دارید ، می توانید به راحتی آن را در شاخه اول بکشید. به همین ترتیب ، اگر یک نقطه به دو ایده مختلف متصل شود ، می توانید آن را به دو شاخه مختلف متصل کنید.

اگر می خواهید بعداً چیزها را مرتب کنید ، می توانید نقشه را دوباره بکشید یا آن را تایپ کنید با استفاده از برنامه ای مانند FreeMind ، یک برنامه نقشه برداری ذهن رایگان (در برخی ویکی ها حتی افزونه هایی برای FreeMind mind-maps ، در صورت وجود " برای پیگیری یادداشت های خود از ویکی استفاده می کنید).

در اینجا می توانید درباره نقشه برداری ذهن بیشتر بیاموزید: چگونه می توان نقشه ذهنی را در نظر گرفت: افکار نامرتب خود را در 3 مرحله ساده تجسم کنید

3. سیستم کرنل
سیستم Cornell یک سیستم ساده اما قدرتمند برای افزایش یادآوری و سودمندی یادداشت های شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

یادداشت های منظمی را به صورت طرح کلی یادداشت کنید
این به شما کمک می کند تا ایده های اصلی را شناسایی کنید. بزرگ را شروع کنید ، جزئیات را پایین بیاورید

در افکار کامل یادداشت برداری کنید ، اما اختصار ، کاهش و ساده سازی کنید
سعی نکنید سخنرانی پروفسور را کلمه به کلمه بنویسید. عقب خواهید افتاد و چیز مهمی را از دست خواهید داد. هزینه های اضافی را کپی نکنید ، مگر اینکه استاد به شما وقت بدهد.

یادداشت های هر کلاس را جدا کرده و برچسب گذاری کنید
مجموعه ای جدید از یادداشت ها را برای هر روز ، به وضوح جدا شده از روز قبل ، شروع کنید. مطالعه یادداشت های شما را آسان تر می کند.

خواندن یادداشت های خود را آسان کنید
اگر می توانید یادداشت های خود را بخوانید ، مطالعه آنها آسان تر است.

یک یادداشت بردار تهاجمی باشید
در جایی که می توانید استاد را بشنوید و بدون هیچ زحمتی بشینید بنشینید. هوشیار باشید

یادداشت برداری را از زمانی که استاد شروع به صحبت می کند شروع کنید
منتظر فکر بزرگی نباشید. به راحتی می توانید حواس پرت شوید و فکر بزرگی را از دست بدهید.

واژگان تخصصی را جدا کرده و یاد بگیرید
کلمات دشوار یا جدید را یادداشت و برجسته کنید. تعاریف را بنویسید ، یا بعداً آنها را جستجو کنید.

واقعیت ها را از نظر جدا کنید و ایده های خود را اضافه کنید
توجه داشته باشید که واقعیت چیست و نظر استاد چیست. افکار خود را اضافه کنید مستقیماً برای خود یادداشت بنویسید.

 

سررسید ماهور ترمو

مجموعه نمادهای خود را ایجاد کنید. از آنها برای شناسایی یا تأکید بر موارد مختلف در یادداشت های خود استفاده کنید.
از حلقه ها ، زیر خطوط یا نمادهای دیگری استفاده کنید که برای شما معنی دار باشند.

شامل تصاویر ، نمودارها و سایر تصاویر
کپی کردن نمودارها یا سایر تصاویر به شما کمک می کند بعداً مفاهیم را درک کنید. ما تمایل داریم بر اساس تصاویر فکر کنیم.

درباره بحث یادداشت کنید
هنگام ملاقات با معلم خود ، یادداشت برداری کنید. برای ایجاد بحث با گروه مدرس خود از یادداشت هایی که در سخنرانی گرفته اید استفاده کنید.

همیشه برای تهیه مجموعه کاملی از یادداشت ها در سخنرانی ها شرکت کنید.
یادداشت های سخنرانی خود را به عنوان فصل هایی از یک کتاب در نظر بگیرید و سعی کنید همه فصل ها را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سیستم کرنل
- سیستم کرنل یکی از شناخته شده ترین روش ها برای یادداشت برداری است
- شامل یک ستون نشانه ، یک منطقه یادداشت برداری و یک منطقه خلاصه است
- منطقه یادداشت برداری تنها نقطه ای است که باید در طول کلاس استفاده شود
o برای تهیه این یادداشت ها از Outline یا List Format استفاده کنید
o سعی نکنید کل سخنرانی را در این فضا بنویسید ، تقریباً 10-15 تا داشته باشید
گلوله در این منطقه
- ستون نشانه هنگام مرور یادداشت ها برای کمک به یادآوری ایده های اصلی و پیوند استفاده می شود
روابط بین موضوعات در حین سخنرانی
o نکات کلیدی برای Cue Column
questions س questionsالهایی را بنویسید که بلافاصله در مجاورت آنها پاسخ داده خواهد شد
منطقه یادداشت برداری
§ یک بیانیه کوتاه برای کمک به یادآوری حافظه خود از مواد
points نکات کلیدی مهمی که باید به خاطر بسپارید
- از منطقه خلاصه باید برای جمع بندی همه موارد در یک صفحه تا 1 یا 2 جمله استفاده شود
برای کمک به هم بستن تمام اطلاعات

منبع: http://www.rathgraphic.com/sarresid-sepehr.html


مشخصات ست هدیه سپهر

تقسیم قالب صفحه
- هنگام مقایسه خواندن متن با یادداشت های سخنرانی یا حاشیه نویسی با اسلایدهای سخنرانی مفید است
o یک صفحه را از وسط تقسیم کرده و یادداشت ها را وارد کنید یا
o از دو صفحه جداگانه استفاده کنید ، در یک صفحه یادداشت های خود و در صفحه مجاور آن داشته باشید
اسلایدهای سخنرانی یا خواندن متن
- به ایجاد ارتباط مستقیم بین افکار خود و محتوای دوره کمک می کند
حاشیه نویسی و اسلایدهای متن و سخنرانی
قالب و لیست کلی
- استفاده راحت تر هنگام یادداشت برداری اصطلاحات ، تعاریف ، حقایق و توالی ها
- از گلوله ها و گلوله های فرعی (لیست) یا اعداد ، حروف و اعداد رومی (طرح کلی) استفاده می کند
- عناوین اصلی اولین مورد هر بخش با جزئیات مهم ذکر شده در زیر است
- مفید برای استفاده در منطقه یادداشت برداری سیستم کرنل یا به عنوان بخشی از قالب تقسیم صفحه

 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شرط می بندم که اخیراً لیست های بیشتری از موارد (محل کار ، خانه ، مواد غذایی ، بچه ها و ...) تهیه می کنید. یادداشت ها به طور استاندارد در آیفون ، iPad و iMac وجود دارد ، اما احتمالاً نمی دانید که چگونه می توانید از این برنامه استفاده کنید. این بسیار شبیه کاری است که با دستگاه قدیمی انجام می دهید. برای 10 روش استفاده از iPhone یا iPad قدیمی ، از تبدیل آن به داش کم اتومبیل به مانیتور دوم ، روی اینجا ضربه بزنید یا کلیک کنید.

یادداشت ها مانند یک دفترچه یادداشت کوچک زرد به نظر می رسد و یک سازمان دهنده فوق العاده دیجیتال است. برای افکار سریع یا مشاغل طولانی مدت و اواخر شب عالی است. هنگامی که با iCloud همگام سازی شد ، یادداشت های خود را در دستگاه های خود دارید.

حتماً این قدم اضافی را بردارید. به تنظیمات> (نام شما)> iCloud بروید ، سپس یادداشت ها را روشن کنید. یادداشت های خود را در همه دستگاه های Apple خود که با همان شناسه Apple وارد شده اید مشاهده خواهید کرد.

اکنون ، بیایید به چند روش جدید برای شروع استفاده از یادداشت ها بپردازیم:

1. از آن به عنوان اسکنر اسناد استفاده کنید
در صورت نیاز به اسکن یک سند ، دیگر نیازی به دریافت برنامه شخص ثالث نیست. یادداشت ها کار را مدیریت می کنند.

منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-sadra2.html

برنامه Notes را باز کنید. با کلیک روی نمادی که شبیه مربع با قلم واقع در پایین سمت راست صفحه است ، یادداشت جدیدی ایجاد کنید. روی نماد دوربین در پایین یادداشت جدید خود ضربه بزنید و اسناد اسکن را انتخاب کنید.

تلفن خود را روی سندی که می خواهید اسکن کنید نگه دارید. وقتی برنامه شما روی خودکار تنظیم شود ، سندی را شناسایی کرده و آن را اسکن می کند. در حالت دستی ، باید عکس را بگیرید. بین حالت ها در سمت راست بالای صفحه خود جابجا شوید.

2. از سیری بخواهید که برای شما یادداشت برداری کند
بگذارید بگوییم شما باید یک شماره خانه یا لیستی از مواردی را که در فروشگاه سخت افزار نیاز دارید به خاطر بسپارید. دیگر نیازی به برداشتن تلفن ، باز کردن قفل تلفن ، پیدا کردن برنامه یادداشت ها و شروع یادداشت جدید نیست. چقدر خسته کننده! درعوض ، بگویید: "سلام سیری ، توجه داشته باش که شماره خانه 1980 است" یا "Hey Siri ، یادداشتی به نام لیست Home Depot ایجاد کن".

3. خانواده را منظم نگه دارید
بیایید به عنوان مثال از لیست خرید فروشگاه های مواد غذایی استفاده کنیم. با یادداشت ها می توانید لیستی ایجاد کنید و از دیگران در خانواده بخواهید که به آن لیست اضافه کنند.

در حالی که قابلیت اشتراک گذاری یادداشت های فردی ویژگی جدیدی نیست ، با iOS 13 ، اکنون می توانید یک پوشه کامل را با هر کسی به اشتراک بگذارید. برای به اشتراک گذاشتن یک پوشه ، صفحه را به سمت چپ بکشید و روی نماد افزودن افراد ضربه بزنید.

نحوه دعوت از افراد را انتخاب کنید. اگر می خواهید در حالت فقط مشاهده به اشتراک بگذارید ، گزینه های اشتراک را انتخاب کنید و فقط مشاهده را علامت بزنید.

4. یک مکان برای بازسازی و ایده های پروژه
چه در حال بازسازی یک حمام کوچک باشید و چه در حال طراحی یک باغ حیاط خلوت ، ممکن است با طرح های خود چند طرح دستی طراحی کنید. از یادداشت ها برای ایجاد پوشه ای حاوی عکس از طرح های خود استفاده کنید. همچنین می توانید پیوست ها را اضافه کنید ، از جمله عکس ها ، فیلم ها یا پیوندهای وب دیگر ، بنابراین همه ایده های خود را در یک مکان داشته باشید.

اگر قبلاً از Apple Notes استفاده کرده اید ، می دانید که این برنامه در جستجوی متن تایپ شده یا دست نویس مشکلی ندارد. این برنامه نمی توانست تصاویر را در نسخه های قبلی جستجو کند ، اما با iOS 13 تغییر کرد.


مشخصات پالتویی صدرا

5. اسناد و اعداد مهم را ذخیره کنید
اگر نمی توانید شماره تأمین اجتماعی فرزندتان یا رمز عبور زنگ هشدار را به خاطر بسپارید ، آن را یادداشت کنید. اگر می خواهید یک یادداشت را از هر کسی که ممکن است از دستگاه شما استفاده کند محرمانه نگه دارید ، می توانید از Face ID ، Touch ID یا گذرواژه برای قفل و باز کردن قفل یادداشتهای خود استفاده کنید. (نمی دانید کدام روش بهتر است؟ برای مقایسه ضربه بزنید یا کلیک کنید)

برای هر یادداشت حاوی اطلاعات حساس ، یادداشتی را که می خواهید محافظت کنید باز کنید و روی نماد اشتراک گذاری در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید ، سپس قفل توجه را انتخاب کنید. به یادداشت رمزعبور بدهید و در صورت تمایل ، Face ID یا Touch ID را نیز فعال کنید. بخاطر داشته باشید که در صورت فراموش کردن این گذرواژه ، نمی توانید یادداشت قفل شده را مشاهده کنید.

پس از قفل شدن ، یک نماد قفل در کنار یادداشت همراه با آخرین تاریخ ویرایش آن مشاهده خواهید کرد. برای باز کردن قفل ، رمز ورود خود را وارد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

نوشتن وقتی شروع نمی شود که بنشینیم تا یک پاراگراف را پس از دیگری روی صفحه یا صفحه قرار دهیم. این کار بسیار بسیار زودتر آغاز می شود ، همانطور که ما در مورد مقالات یا کتابهایی که می خوانیم ، پادکست ها یا کتاب های صوتی که گوش می دهیم و گفتگوها و تجربیات جالب زندگی که داریم یادداشت می کنیم.

این یادداشت ها به عنوان یک محصول فرعی از خواندن که به هر حال انجام می دهیم ، ایجاد می شوند. حتی اگر هدف شما ایجاد نظریه ای کلان نیست ، شما به روشی برای سازماندهی افکار خود و پیگیری اطلاعاتی که مصرف می کنید نیاز دارید.

اگر می خواهید چیزی طولانی مدت یاد بگیرید و به خاطر بسپارید ، باید آن را یادداشت کنید. اگر می خواهید ایده ای را درک کنید ، باید آن را به کلمات خود ترجمه کنید. اگر به هر حال مجبوریم این نوشتار را انجام دهیم ، چرا از آن برای ایجاد منابع برای انتشارات آینده استفاده نمی کنیم؟

نوشتن نه تنها برای اعلام نظرات کاملاً شکل گرفته ، بلکه برای ایجاد عقایدی است که ارزش اشتراک گذاری را دارد.

نوشتن در بهبود تفکر فرد به خوبی کار می کند زیرا شما را مجبور می کند تا با سطحی عمیق تر با آنچه می خوانید درگیر شوید. صرف این که بیشتر بخوانید به طور خودکار به معنای داشتن ایده های بیشتر یا بهتر نیست. این Iike یادگیری شنا است - شما باید با انجام آن یاد بگیرید ، نه فقط با خواندن در مورد آن.

چالش نوشتن و همچنین یادگیری نه چندان یادگیری بلکه فهمیدن است ، زیرا قبلاً آنچه را می فهمید فرا گرفته اید. وقتی چیزی را به درستی درک می کنید ، در یک شبکه مشبک از ایده ها و معانی مرتبط قرار می گیرد که به راحتی به خاطر سپردن آن می پردازد.

به عنوان مثال ، شما می توانید این واقعیت را که قرمز عروق قرمز و رگها آبی هستند ، به خاطر بسپارید. اما فقط وقتی می فهمید که چرا - که شریان ها خون غنی از اکسیژن را از قلب به بقیه بدن می رسانند ، در حالی که رگ ها خون کم اکسیژن را به قلب منتقل می کنند - این واقعیت هیچ ارزشی ندارد. و همین که این ارتباط معنی دار را بین ایده ها برقرار کنیم ، فراموش کردن آن دشوار است.

مسئله این است که معنای چیزی همیشه واضح نیست. این مستلزم شرح و تفصیل است - ما باید ایده جدید را با اصطلاحات خود کپی ، ترجمه ، دوباره بنویسیم ، مقایسه کنیم ، مقایسه کنیم و توصیف کنیم. ما باید ایده را از چند منظر ببینیم و به س questionsالاتی از قبیل "این واقعیت با دیگران که قبلاً می شناسم مناسب است؟" پاسخ دهیم. و "چگونه می توان این پدیده را با آن نظریه توضیح داد؟" یا "این استدلال چگونه با آن بحث مقایسه می شود؟"

انجام این کارها در محدوده سر ما بسیار دشوار است. ما به یک رسانه خارجی احتیاج داریم که بتواند در آن این جزئیات را انجام دهد و نوشتن موثرترین و راحت ترین ابداعی است که تاکنون ابداع شده است.

منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-eskenas.html

کار خود را طوری انجام دهید که گویی نوشتن تنها چیزی است که مهم است
اصل دوم اصل قبلی را حتی بیشتر گسترش می دهد: آیا شما طوری کار می کنید که انگار نوشتن تنها چیزی است که مهم است.

در دانشگاه و علم ، تقریباً تمام تحقیقات با هدف انتشار نهایی است که ارنس خاطرنشان می کند: "چیزی به عنوان دانش خصوصی در دانشگاه وجود ندارد. ایده ای که به صورت خصوصی حفظ می شود به خوبی ایده ای است که شما هرگز نداشته اید. ”

هدف از تحقیق تولید دانش عمومی است که می تواند مورد موشکافی و آزمایش قرار گیرد. برای وقوع آن ، باید آن را نوشت. و همین که شد ، منظور نویسنده مهم نیست - فقط کلمات واقعی نوشته شده در صفحه مهم هستند.

این اصل ما را ملزم می کند تعریف خود از "انتشار" را فراتر از مفهوم محدود معمول آن گسترش دهیم. تعداد کمی از افراد می توانند کارهای خود را در یک ژورنال دانشگاهی یا حتی در یک وبلاگ منتشر کنند. اما همه آنچه را که ما یادداشت می کنیم و با شخص دیگری به اشتراک می گذاریم مهم است: یادداشت هایی که با دوست خود به اشتراک می گذاریم ، مشق شب که به استادی ارسال می کنیم ، ایمیل هایی که برای همکاران می نویسیم و سخنرانی هایی که به مشتری ارائه می دهیم همه دانش عمومی است.

این هنوز هم ممکن است یک اصل رادیکال به نظر برسد. آیا باید حتی ایده هایی را که فقط با آنها روبرو شده ایم ، یا نظرات نیمه شکل گرفته یا نظریه های وحشی که نمی توانیم آنها را اثبات کنیم ، تبلیغ کنیم؟ آیا واقعاً ما حتی به افراد بیشتری نیاز داریم که نظرات و نظریه های نیمه کاره را بصورت آنلاین پخش کنند؟

اما قسمت مهم این اصل است: طوری کار کنید که انگار نوشتن تنها چیزی است که مهم است. داشتن یک هدف مشخص و ملموس هنگام مصرف اطلاعات ، نحوه تعامل با آنها را کاملاً تغییر می دهد. شما بیشتر متمرکز ، کنجکاو ، دقیق تر و خواستار خواهید بود. وقت خود را برای نوشتن تمام جزئیات ، و تلاش برای ثبت یک ثبت کامل از همه آنچه گفته شد ، از دست نخواهید داد. درعوض ، سعی خواهید کرد که اصول را تا حد ممکن کارآمد فرا بگیرید تا بتوانید به جایی برسید که س questionsالات باز مطرح شود ، زیرا این تنها س questionsالاتی است که ارزش نوشتن دارد.

تقریباً همه جنبه های زندگی شما وقتی تغییر می کند که زندگی می کنید انگار که در حال کار برای انتشار هستید. شما متفاوت خواهید خواند ، و بیشتر به قسمتهای مربوط به استدلالی که ایجاد می کنید تمرکز می کنید. س sharالات واضح تری خواهید پرسید ، دیگر با توضیحات مبهم یا جهش منطقی راضی نیستید. شما به طور طبیعی به دنبال مکان هایی برای ارائه کارهای خود خواهید بود ، زیرا بازخوردی که دریافت می کنید فکر شما را مانند هیچ چیز دیگری پیش می برد. شما با در نظر گرفتن چندین مرحله فراتر از آنچه می خوانید و برای در نظر گرفتن پیامدها و پتانسیل های آن ، عمداً بیشتر عمل می کنید.

تمرین عمدی بهترین راه برای بهتر شدن در هر کاری است ، و در این حالت ، شما عمداً اساسی ترین مهارت را تمرین می کنید: تفکر. حتی اگر هرگز در واقع یک خط نوشتاری منتشر نکنید ، وقتی همه کارها را انجام می دهید انگار که جز نوشتن هیچ چیز مهم نیست ، هر جنبه از تفکر خود را به طرز چشمگیری بهبود خواهید بخشید.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد