نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مشهورترین آنها به دلیل دیوارهای گچ بری سفید ، کاشی های سقفی سفالی قرمز و استفاده از لهجه های چوبی سنگین و روستایی ، خانه هایی به سبک حدیثه در دهه های گذشته در جنوب غربی ایالات متحده آمریکا - همچنین کالیفرنیا و فلوریدا - بسیار محبوب بوده اند. معماری hacienda که از ویژگی های بسیاری با معماری استعمار اسپانیا ، معماری اسپانیایی و معماری احیای استعمار اسپانیا برخوردار است ، سابقه طولانی در کشورهایی مانند اسپانیا و مکزیک دارد ، اما از سال های 1600 تا اواسط 1800 به ایالات متحده راه پیدا کرد.


اگرچه نزدیک به چهارصد سال در ایالات متحده خانه های به سبک حاشیه محبوب بوده است ، اما معماری حاشیه امروزی بسیاری از عناصر اصلی را حفظ کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معماری hacienda ، از جمله تاریخچه و عناصر معماری لازم ، در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخچه معماری بواسیر
معماری Hacienda در اسپانیا و مکزیک اصل است ، جایی که یک سبک معماری سنتی با تکنیک های سنتی ساختمان در نظر گرفته می شود. قدمت قریب به چهارصد سال قبل ، خانه های سبک حاشیه نیز در ایالات متحده سابقه طولانی دارند. بین سالهای 1600 و اواسط 1800 ، مهاجران اسپانیایی خانه های خود را در ایالت هایی مانند کالیفرنیا ، آریزونا ، نیومکزیکو و فلوریدا ساختند زیرا در آنها آب و هوای گرمتر و خشک تری شبیه به میهن های خود داشتند.

از آنجا که مهاجران اسپانیایی مناطقی با آب و هوای مشابه اسپانیا و مکزیک را انتخاب کردند ، آنها توانستند سبک های سنتی خود را در ساخت خانه اجرا کنند - با منابع زیادی که در اسپانیا ، مکزیک و آب و هوای گرمتر در ایالات متحده موجود بود. برخی از منابع مشترک شامل خشت خشت ، ساخته شده از کاه و خاک رس (با گچ سفید تمام شده) و خاک رس قرمز برای کاشی های برجسته برج حاشیه بود.


دوره استعمار اسپانیا در اواسط دهه 1800 به پایان رسید ، اما خانه هایی به سبک حاشیه سنتی به عنوان یک سبک معماری محبوب در میان سازندگان خانه باقی مانده است. در طول دهه 1900 ، هنگامی که خانه های حشیش توسط جنبش احیای استعمار رواج بیشتری یافت ، بسیاری از سازندگان خانه ها ترجیح دادند خانه های خود را با مواد سنتی مانند خشت خشت و خاک رس بسازند ، نه اینکه از آنها به دلیل ضرورت استفاده کنند. در این مدت ، سبک های منطقه ای در خانه های حاشیه ظهور پیدا کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از عناصر اصلی را دارند.


عناصر ضروری
همانطور که قبلاً ذکر شد ، ممکن است برخی از تفاوت های جغرافیایی را در خانه های سبک حاشیه در سراسر کشور پیدا کنید ، اما بسیاری از آنها عناصر اصلی را حفظ کرده اند. برخی از ویژگی های معماری hacienda عبارتند از:

کاشی های سقف سفالی قرمز
یکی از قابل تشخیص ترین خصوصیات یک خانه به سبک شاه ماهی ، سقف کم ارتفاع با کاشی های دستی سفالی و سفالی است. کاشی ها به شکل نیمی از لوله هستند ، بنابراین می توانند هوای خنک را گرفته و به خانه منتقل شوند. از آنجا که سقف های سفالی مستعد نشت هستند ، برای محیط های گرم و خشک که در آن معماری حاشیه دیده می شود ، مناسب ترین آنها هستند.

دیوارهای گچ سفید
خانه های سنتی آیین همیشه دارای دیوارهای ضخیم و خشتی با گچ سفید بود. علاوه بر این که خشت یک ماده ساختمانی است که به راحتی در دسترس است ، دیوارهای ضخیم و سفید برای آب و هوای گرم و آفتابی ایده آل هستند. در روزهای آفتابی ، دیوارها می توانند هوای خنک را حفظ کنند. در شب ، آنها به آرامی گرمای جذب شده از خورشید را به خانه منتقل می کنند.

لهجه های چوبی روستایی
درهای چوبی سنگین و تیرهای چوبی در معرض ، معمولاً عناصری هستند که در خانه هایی به سبک حاشیه استفاده می شوند. از آنجا که دیوارهای گچ بری اغلب با تزئینات چوبی به پایان نمی رسند ، از تیرهای در معرض به عنوان تکیه گاه های دیواری و سقفی استفاده می شود. علاوه بر این ، آنها گرما و بافت را به دیوارهای داخلی و خارجی ساده حاشیه اضافه می کنند.

 

پنجره های کوچک با دوک
بیشتر خانه های به سبک حاشیه پنجره های بسیار کمی و بسیار کوچکی دارند. چرا؟ داشتن تنها چند پنجره کوچک باعث می شود نسیمی خنک به خانه وارد شود ، اما از گرم شدن بیش از حد نور مستقیم خورشید جلوگیری می کند. اگرچه خانه های سنتی آیین پنجره های شیشه ای در پنجره های خود ندارند ، اما بعید است که بسیاری از حاشیه های امروزی بدون آنها را پیدا کنید. از اسپیندل ها ، یک نوار سبک ، اغلب برای تزئین پنجره های حاشیه استفاده می شود.

حیاط ها
داخلی یا خارجی آن ، حیاط یکی از عناصر اصلی معماری آیین نامه است. خانه های سنتی حاشیه حیاط در مرکز خانه دارند - بنابراین صاحبان می توانند در داخل یا خارج از خانه آشپزی کنند ، در حالی که مقداری از گرمای تولید شده توسط پخت و پز را آزاد می کنند - اما حیاط های امروزی معمولاً در کنار یا پشت خانه هستند.

بایگانی
اگرچه خانه های به سبک حاشیه معمولاً نمای بیرونی بسیار ساده و بدون دکوراسیون کم و بدون هیچ دکوراسیون دارند ، اما طاق نماها یک عنصر معماری شیک به آن اضافه می کنند. آنها معمولاً در راهروهای خارج از حیاط یا حیاط های مازندران استفاده می شوند.

منبع: https://redpanel.co/

https://www.thespruce.com/what-is-hacienda-architecture-5075599



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
succulentcity
گیاهان روی یک قفسه
کاشت گلدان / اینستاگرام
Succulent City با 348 هزار نفر دنبال کننده بزرگترین جامعه کاکتوس ها و آبدارهای اینترنت است. آنها نکات ، ترفندها ، راهنماها و الهام بخشی را در سراسر صفحه و وب سایت خود ارائه می دهند. هر عکس ارسال شده با الهام و زندگی رسیده است - مطمئنا این آب نبات برای انواع دوستداران گیاهان است.

2
earthychildren
در اتاق نشیمن پر از نور بکارید
sonia.handgefertigt / اینستاگرام
Earthy Children حسابی است که به نمایش 260K پیروان خود برای نحوه زندگی در سبزترین زندگی اختصاص داده شده است. از اتاق خواب های زیبا گرفته تا اتاق های نشیمن دقیقاً مانند این اتاق ، ایده های زیادی برای یک ظاهر طراحی شده برای خانه خود در این صفحه خواهید یافت.

3
hiltoncarter
گیاهان در لوله های آزمایش
hiltoncarter / اینستاگرام
هیلتون کارتر یک سبک گیاه و داخلی است. او همیشه زیباترین و خلاقانه ترین راه ها را برای داستان گفتن با گیاهان در خانه خود پیدا می کند. کارتر یکی دو چیز در مورد ایجاد محیط با گیاهان می داند و حساب او گواه استعداد او است.

4
idrinkandigrowthings
در گلدان صورتی بکارید
idrinkandigrowthings / اینستاگرام
یونیس هرناندز گیاهان آپارتمانی را دوست دارد. صفحه او جشن سرپرستی بهترین گیاهان از اطراف اینستاگرام است. او از قفسه هایی که با دقت طراحی شده تا زیبایی های گلدانی ، گیاهان و نحوه واقعی جلوه دادن آنها را می شناسد.

5
@هنوز_______
کاکتوسها در گلخانه
هنوز هم ______ / اینستاگرام
صفحه Janneke Lurrsema موزه ای از عکس های بسیار پیچیده است ، حدس می زنید ، از گیاهان آپارتمانی! خوراک او تأکید می کند که گیاهان آپارتمانی پیچیده ، شگفت انگیز و تقویت کننده می توانند باشند. آنها لایه ای از پیچیدگی و آرامش را به خانه ای اضافه می کنند که سایر وسایل دکور واقعاً نمی توانند.

6
@ olivra.houseplants
گیاهان خانگی a در کف کاشی
growplantshop / اینستاگرام
هوایی ، صلح آمیز و خوشامدگویی حال و هوایی است که از حساب گیاه Olivra Homedecor خواهید گرفت. خوراک آنها شاهکاری از عکسهای سرپرستی از بهترین حالت گیاهان از سراسر اینترنت است. ما گیاهان و کاشی هایی که روی آنها قرار دارد را می پرستیم.

7
earthwindandcactus
earthwindandcactus / اینستاگرام
Earthwindandcactus حسابی را اجرا می کند که به عنوان پرتره ای از "کنجکاوی های گیاه شناسی" و جشن کاکتوس ها است. صفحه آنها جذاب و گرم است و پس از مشاهده تصاویر آنها ، خواهید فهمید که چرا آنها اینقدر توسط کاکتوسها مسحور شده اند.

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/best-instagrams-for-houseplants-4772067



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

حمام تریلیس بامبو
حمام الهام بخش تصویر زمینه بامبو سبز التقاطی عجیب و غریب
طراحی سارا بارتولومیو
این اتاق پودر تازه کننده با این کاغذ دیواری مایل به سبز بامبو انتخاب جسورانه ای را ایجاد می کند. این فضا با یک قاب پنجره سبز تازه ، پرده های بامبو و یک قاب آینه ای ظریف برجسته شده است ، این فضا هم غیر عادی و هم شخصی است.

اتاق پودر سبز با کاغذ دیواری بامبو سبز Trellis توسط Sarah Bartholomew Design ، از طریق Decor Pad


دوش آبشار سبک آبشار
تخته سنگ سنگ الهام حمام راه رفتن در آبشار دوش
کاشی Sognare
همه ما آرزو داشته ایم (و حتی بعضی از ما تجربه کرده ایم!) در زیر یک آبشار با طراوت در یک جنگل گرمسیری دوش بگیریم. این دوش حمام مجلل دارای یک احساس غار کوچک مخصوص در برخی از جزایر گرمسیری خصوصی است که دارای یک دیوار تخته سنگ و دیگری دیوار سنگی تراشیده و خشن است. این آبشار قطعاً تغییری نسبت به سرهای معمول باران است.

حمام توسط کاشی Sognare


حمام کوچک با دوش توپی
حمام الهام بخش کوچک اتاق مرطوب راه رفتن زیر دوش
تام فرگوسن
ریز به معنای این نیست که نمی تواند کار کند! این حمام به سبک اتاق مرطوب توالت را در فضای دوش قرار می دهد و باعث صرفه جویی در تعداد اتاق می شود. طاقچه هم به عنوان فضایی برای قرار دادن گیاه در نزدیکی پنجره و هم به عنوان محل نگهداری وسایل دوش عمل می کند. یک گیاه جلوه ای سبز و با طراوت می بخشد تا احساس بالینی کاشی سفید و خاکستری را تضاد دهد.

حمام مدرن Mid-Century توسط تام فرگوسن ، از طریق ویرایش خانه


حمام مدرن دهه 1960
الهام از حمام 60s حداقل سیاه و سفید مدرن
شان فنسی
لمس های الهام بخش 1960s برای این حمام ظریف است ، با این حال آنها توجه را می طلبند. آینه با گوشه های گرد و مدفوع با پاهای طلایی ابتدا بیرون می زند. سپس غلبه سیاه و سفید و خطوط هندسی قوی سینک استوانه ای و وان مستقل مکعبی وجود دارد.

حمام لوکس توسط Mim Design ، از طریق Homes To Love


حمام با کاشی لانه زنبوری
کاشی مترو شش ضلعی الهام بخش
دیوید فوسل
این حمام کوچک با کاشی لانه زنبوری فراوانی که دارد ، منگنه های شیرینی زیادی دارد. شکل کاشی به وسیعتر نشان دادن اتاق کمک می کند ، که انتخاب بسیار خوبی برای چنین فضای باریکی است. و شیرهای برنجی فقط کمی لمس عسل را به کل اضافه می کنند.

سرویس بهداشتی کوچک توسط David Foessel برای معماری Septembre ، از طریق My Domaine


حمام با حداکثر ذخیره سازی قفسه
حمام الهام بخش سفید ذخیره سازی سنتی
اشلی ویتاکر
بهترین چیز در مورد این حمام سفیدی خنک ، سنتی یا نور عالی آن نیست. آنچه واقعاً ما را مورد توجه قرار می دهد فضای ذخیره سازی هوشمندانه بالای وان است که دقیقاً در مکان مناسب برای گرفتن حوله پس از حمام آرامش بخش است.

حمام سنتی توسط اشلی ویتاکر ، از طریق Houzz


حمام شیک با صندلی شفاف
الهام از حمام غرور مرمر با طراحی مدرن
Talbot Cooley Interiors
این حمام شیک ، براق و فوق العاده مدرن از سنگ مرمر سفید و خاکستری در صفحات میز و کف بسیار استفاده می کند. اما بهترین جزئیات صندلی لوسیت شفاف آن است که مشخصه ای از طراحی مدرن دهه 1960 است و برای سلیقه امروز به روز شده است.

Vanity ساخته شده در خاکستری با صندلی Lucite Klismos توسط Talbot Cooley Interiors ، از طریق دکور پد


حداقل حمام روستیک
الهام از حمام حداقل مدرن
چه خانه ای شگفت انگیز
حمام برای جلوه عالی نیازی به اسراف ندارد. این دستشویی مروارید و روستایی با داشتن نردبان چوبی برای حوله ها ، کف بتونی و غرور باز چوب ، بهترین بهره را از کمترین دکوراسیون ممکن می برد. آینه بدون قاب به سبک استخوان های برهنه می افزاید.

عکس بدون اعتبار در What A Wonderful Home

 


حمام صنعتی با درب سیاه و کاشی موزاییک
الهام بخش حمام کنتراست کاشی مشکی کوچک
طراحی کتی مارتینز
رنگ آمیزی سیاه و سفید این درب حمام باعث شده است که این حمام از بقیه برجسته باشد. با وجود مقدار زیادی سفید برای دور زدن ، درب تضاد خوشایند را ایجاد می کند. جلوه های نهایی به سبک صنعتی (روشنایی ، شیرهای برنجی و لوله کشی در معرض دید) شخصیت خاصی به آنچه می توانست یک حمام سفید خسته کننده باشد ، می بخشد.

حمام اوکلند توسط کتی مارتینز

منبع: https://redpanel.co/mag/bedroom-decoration/

https://www.thespruce.com/bathroom-design-ideas-and-inspiration-4101873



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
Velvet Is In دعوت (و حیوان خانگی دوستانه)
تخت خواب مخمل آبی
خانه هیپسترها
مخمل فقط برای اتاق نشیمن نیست. این یک روش خیره کننده و رمانتیک برای افزودن جلوه جذاب به اتاق خواب با یک صفحه سر یا پرتاب بالش است. ما عاشق این هستیم که این پارچه در برابر سایش بایستد و این به خصوص برای صاحبان حیوانات اهلی حیوان خانگی یک انتخاب عالی است زیرا تمیز کردن آن آسان است.

2
زمان سبز شدن است
آینه پوشیده از اکالیپتوس
سقوط برای DIY
با عرض پوزش ، نارنجی ها و زردها ، سبز در حال حاضر در کانون توجه قرار دارد - از سال گذشته ، کاربران Pinterest در حال صرفه جویی و جستجوی سبزه 101٪ بیشتر هستند. در حالی که طرح های رنگی سنتی پاییزی دوست داشتنی هستند ، ترکیب اکالیپتوس ، شمشاد یا پیچک در خانه شما در پاییز امسال راهی آسان و تازه برای استقبال در فصل جدید است.

3
سبزی همه جا است
قطعه مرکزی شکرگذاری با کدو تنبل و گیاهان
شیروانی سنگی
آغوش خنثی و سبز در این فصل به معنی بوسیدن کدو تنبل و خداحافظی برگ نیست. خرید کدو تنبل و کدو تنبل با رنگ های مختلف یا رنگ آمیزی آنها با رنگ های خنثی و روشن راهی خیره کننده برای نشان دادن نعمت پاییز امسال است.

4
فانوس هایی برای گرما و زیبایی
شومینه با فانوس بالای آن
Planete Deco
وقتی هوا سرد می شود ، چیزی بهتر از شومینه ها و شمع های گرم وجود ندارد. در این فصل ، همه به فانوس های ستونی ساده متوسل می شوند تا خانه های خود را تزئین کنند ، 39 درصد نسبت به سال گذشته. در حالی که فانوس های سبک مراکشی دوست داشتنی هستند ، این پاییز کاملاً ساده و ظریف است. چند فانوس ستونی شیشه ای برای میز ناهار خوری یا فضای زندگی شما باعث می شود خانه شما دنج و دلپذیر باشد.

5
فضایی ساده و زیبا
فانوس های ستونی
Greg Finck Photography / کیک 100 لایه
اگر واقعاً می خواهید این ظاهر را به سطح بالاتری برسانید ، آستر گذرگاه یا ایوان خود با فانوس های شیشه ای با کمترین تلاش فضای شیک و مجلل شما را احساس می کند. استفاده از چراغ های چای که با باتری کار می کنند روشی عالی برای ایجاد امنیت در کودکان و حیوانات اهلی است.

6
پارچه گل و لای همه جا
دکور پارچه گلی در یک اتاق
قدیمی جدید
پارچه های گلی شیبوری ، نیلی رنگ و خنثی در Pinterest هم اکنون بسیار گسترده هستند ، که 550 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بازی نساجی خود را در این فصل آغاز کنید و ابتدا به پارچه های گلی بروید. از بالش پرتاب تا پتو گرفته تا فرش ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید از این روند دکور تحت تأثیر آفریقا استفاده کنید.

7
پارچه گل و لای بیشتر
بالش های گلی
خانه هفت
سعی کنید چند بالش بزنید (در اینجا یک آموزش از The Painted Hive است) تا پارچه گل را در پاییز نشان دهید. پارچه های گلی خنثی را با فضای سبز و فانوس ها جفت کنید و در پاییز خانه ای مد روز و جذاب خواهید داشت.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/fall-home-decor-trends-from-pinterest-4151778



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

برای بیشتر ما ، زمانی می رسد که به طراحی اتاق نشیمن خود نگاه می کنیم و دیگر آن جلوه و جلای مورد نظر ما را ندارد. شاید شما چند سال پیش روندی را اتخاذ کرده باشید که اکنون احساس بیات و منسوخ شدن می کند ، یا شاید شخصی را به خانه خود اضافه کرده اید که وسایل کمتر از ایده آل را به همراه خود آورده است. صرف نظر از استدلال شما ، اکثر افراد در مرحله ای یا مرحله دیگر برای یک طراوت سبک آماده هستند.

اما دانستن اینکه شما می خواهید اتاق نشیمن را به روز کنید بسیار متفاوت از دستیابی به آن است. خوشبختانه ، تغییرات کمی وجود دارد که شما می توانید در فضای خود ایجاد کنید تا بدون نیاز به سرمایه گذاری در کارهای گران قیمت مبلمان یا رنگ آمیزی ، ظاهر شما کاملا تغییر شکل دهد. به روزرسانی های ساده زیر برای استفاده ساده است و شما را عاشق فضای خود می کند.


01
از 07
بالشهای پرتابی خود را بالا ببرید
هال
متصدی سبک
یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای تغییر در طراحی اتاق نشیمن ، به روزرسانی بالش های پرتاب است. این لهجه ها اغلب اولین چیزهایی هستند که افراد هنگام ورود به فضایی متوجه می شوند و این قدرت را دارند که با رنگ ، سبک و شخصیت بیشتری به ظاهر شما تزریق کنند.

اگر در حال حاضر بالش های تک رنگ را تکان می دهید ، الگوهای جذاب را انتخاب کنید ، مانند نمونه هایی که از Style Curator به نمایش درآمده است. همچنین می توانید با بافت های مختلف مانند حاشیه و چرم بازی کنید تا ابعاد بیشتری به طرح خود بیفزایید.

02
از 07
فرش خود را تغییر دهید
هال
همه دختران
فرش ها مهارت بستن یک طرح را به هم دارند ، بنابراین خواه فرش اضافه کنید جایی که آنجا نبوده و یا لباس خود را با یک مدل جدید عوض کنید ، این راهی بدون شک برای تزریق ظاهر شما به زندگی جدید است.

و زیبایی این ایده این است که انواع بی پایان برای انتخاب وجود دارد. یک فرش طرح دار پشمالو ، مانند این فرش از The Everygirl ، گرما و فتنه را به ظاهر شما می بخشد در حالی که یک فرش تخت و تک رنگ ، تعریف می کند.

03
از 07
دیوارهای خود را به روز کنید
دیوارهای اتاق نشیمن
kismethouse / اینستاگرام
دیوارهای شما هنگام تعریف طراحی شما قدرت زیادی را جمع می کنند. اما این بدان معنا نیست که شما باید کل اتاق را دوباره رنگ کنید تا تأثیر بگذارد. تغییر ساده دکوراسیون دیوار کافی است تا یک تغییر بزرگ ایجاد کنید.

اگر در حال حاضر دیوار گالری دارید ، در نظر بگیرید که آن را با یک قطعه بزرگ بیانیه هنری جایگزین کنید. یا اگر با آینه کار می کنید ، آن را با یک گالری برجسته پیچیده عوض کنید ، مانند این طرح ازkismethouse در اینستاگرام.

04
از 07
مبلمان خود را مرتب کنید
هال
کهربا داخلی
آنچه در این ایده بسیار جالب است این است که شما نیازی به افزودن چیز جدید به فضای خود ندارید. با مرتب سازی ساده مبلمان ، می توانید ظاهر و احساس اتاق نشیمن خود را کاملاً متحول کنید.

هنگام تنظیم مجدد ، توجه داشته باشید که به وزن بصری توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر یک وسیله بزرگ در یک طرف اتاق دارید ، آن را با یک مورد مشابه بزرگ یا یک دسته از وسایل کوچک در طرف دیگر متعادل کنید. این اتاق توسط Amber Interiors کاملاً نمونه این رویکرد است.

به 5 از 7 زیر ادامه دهید.

05
از 07
Vignette میز قهوه خود را به روز کنید
میز قهوه اتاق نشیمن
همه دختران
میز قهوه خوری شما اساساً اتاق نشیمن شما است ، بنابراین به روزرسانی ظاهر میز قهوه خود - یا در وهله اول ایجاد یک میز - راهی عالی برای تازه سازی ظاهر شماست.

نگاه شما یا چیزهایی که روی آن قرار می دهید ، برای تأثیرگذاری نیازی به جزئیات ندارد. چیدمان ساده چند مورد متفکر ، مانند شمع و گل های تازه در یک سینی زیبا ، مانند این ظاهر از The Everygirl ، تمام چیزی است که برای بالا بردن طرح شما لازم است.

به 6 از 7 زیر ادامه دهید.
06
از 07
برخی از قفسه ها را سوار کنید
قفسه های اتاق نشیمن
ohmydearblog / اینستاگرام
قفسه ها اضافه شده ای عالی به اتاق نشیمن شما هستند زیرا در هنگام نمایش موارد مورد علاقه شما برای نشان دادن شخصیت و حساسیت سبک شما ، هیچ فیلم مربعی را اشغال نمی کنند.

شما می توانید قفسه های کوچک را تکان دهید تا ضربات ناکافی کمی به نمایش درآید و به ظاهر خود حرکت دهید. یا می توانید مجموعه ای از قفسه های شناور را در گوشه ای قرار دهید تا مجموعه ای منسجم از دکورهای مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید ، مانند این مثال از @ the.beautyrevival در اینستاگرام.

به 7 از 7 زیر ادامه دهید.
07
از 07
مقداری سبز اضافه کنید
گیاهان اتاق نشیمن
قدیمی جدید
بسیاری از افراد از توانایی گیاهان برای ایجاد تأثیر شیک چشم پوشی می کنند ، اما سبز هرگز نتواند زندگی (چه به معنای واقعی و چه به صورت تصویری) را به یک طرح اضافه کند. به علاوه ، این یکی از معدود گزینه های دکور است که واقعاً می تواند با هر زیبایی شناسی کار کند.

یکی از جنبه های جالب این ایده این است که روش های نامحدودی برای سبک دادن به دوستان گیاه خود وجود دارد. مینیمالیست ها از فقط چند گیاه مرتب شده روی میز یا در پنجره آویزان بهره می برند در حالی که کسانی که به زیبایی بیشتری پایبند هستند می توانند به وفور به آنها اضافه کنند ، مانند این طرح که توسط Old Brand New به اشتراک گذاشته شده است.

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.thespruce.com/small-living-room-upgrades-4176541



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01

منظم شوید
سازمان دیواری در راهرو
جزئیات وبلاگ
از هر اینچ مربع استفاده کنید. فقط به این دلیل که کمد سالن جلویی ندارید یا فضای معتبری ندارید ، به این معنی نیست که باید وسایل خود را روی اولین سطحی که می بینید بیندازید. از جزئیات بلاگ نشانه بگیرید و "با بیشترین کارایی ممکن" را با یک سازمان دیواری بسته بندی کنید. یک علامت عجیب و غریب یا یک اثر هنری مورد علاقه هرکسی را که اتفاق بیفتد جذاب می کند

02

یک دیوار گالری ایجاد کنید
قاب عکس در راهرو
سبک در خانه
ممکن است بعضی ها یک راهرو خالی ببینند ، اما ما یک گالری را می بینیم که فقط منتظر اتفاق است. آویختن پرتره ها ، عکس ها و کارهای هنری خانوادگی یک راه حل ساده برای ایجاد جلوه ای شخصی به مسیر شما است. انتخاب فریم های هماهنگ در یک رنگ ، مانند آنچه در این راهرو طولانی از Style at Home مشاهده می کنیم ، یک نگاه منسجم ایجاد می کند.

03

با کاغذ دیواری راه راه پررنگ شوید
تصویر زمینه راهرو راه راه
بریتنی آمبریج از طریق دومینو
آیا به دنبال راهی برای اثرگذاری در برابر شکست فوری هستید؟ سالن های خود را به صورت راه راه بچرخانید. سیاه و سفید کلاسیک است. یا برای یک پاپ اضافی با ترکیب رنگ سرگرم کننده بازی کنید. برای اجاره دهندگان و انواع بلاتکلیف؟ کاغذ دیواری قابل جابجایی وجود دارد! (P.S. در اینجا 10 مارک پوست و چسب وجود دارد که باید بدانید).

04

یک لبه تصویر اضافه کنید
لبه تصویر در راهرو
کالوی
دیوارهای برهنه التماس می کنند برای پیتزا. برآمدگی تصویر عالی است! فراتر از فقط عکس ها ، می توانید خرده ریزها و لحظه های معناداری را به نمایش بگذارید. بیشتر می خواهید؟ جلوه را با چاپهای قاب شده تقویت کنید.

05

آن را در جهت مدرن قرار دهید
نیمکت ذخیره سازی در راهرو
کلبه پد لیلی
طرفدار زیبایی شناسی مدرن هستید؟ رنگ های خنثی تکمیل کننده ، کف پوش های براق ، الگوهای هندسی و قطعات لهجه سرپرستی یک جریان معاصر و خنک را ایجاد می کنند. به مکانی برای ذخیره کردن موارد نیاز دارید؟ در یک نیمکت ذخیره سازی تعویض کنید.

 

06

با Accuerements مختصر باشید
طراحی راهرو با الهام از پاریس
MyDomaine
به این راهرو الهام گرفته از پاریس "بونجور" بگویید. دیوارهای سفید و کف های چوبی سبک یک تخته سنگ تمیز است. جذابیت فرانسوی را با یک دونده شطرنجی ، گلدان پر از شکوفه و هنر قاب دار تزریق کنید. Très شیک!

 

07

فضا را با آینه گسترش دهید
استقبال از طراحی راهرو
شان لیچفیلد از طریق Homepolish
آینه گرد و کنسول باریک بهترین دوست ساکن آپارتمان است. اما حرف ما را قبول نکنید ورودی خوشامدگویی این پد لیسانس ، طراحی شده توسط نیکول واتس اثبات انکارناپذیری است.

 

08

همه چیز را با پوشش دیوار گیاهان زنده کنید
پوشش دیوار گیاه شناسی در راهرو
Planete Deco
چیدمان های ناجور اغلب به هم می ریزند زیرا صاحبان خانه برای تعیین صحیح آنها تلاش می کنند. چالش پذیرفته شد! یک سالن شسته و رفته را با یک دیوار پوششی گیاهان جسورانه لباس کنید فکر کنید: تاک های انگور ، درختان نخل ، برگ موز و گل های گلدار.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/hallway-decor-ideas-4172489



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دورمر پنجره ای است که به طور معمول در سقف شیب دار به صورت عمودی تنظیم می شود. خوابگاه سقف مخصوص به خود را دارد که ممکن است تخت ، قوسی ، لگن ، نوک تیز یا تزئین شده باشد. پنجره های جابجایی ممکن است در سقف یا دیوار تعبیه شده باشند و دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. نوع سقف در خوابگاه ممکن است سقف بزرگتر یا سایر جزئیات معماری خانه را تکمیل کند. جابجایی ها می توانند زیبایی و زیبایی را به خانه شما بیفزایند ، یا ممکن است در نهایت باعث خنده آور نشان دادن خانه شما شود ، بنابراین باید با دقت در نظر بگیرید که چه موقع و کجا آنها را اضافه کنید.

به این نمونه از خوابگاه های دوره های مختلف معماری در طول تاریخ نگاهی بیندازید.

 

 

 

01

چشم های یک مسکن
هفت خوابگر و سه دودکش در سقف ولزی قرن شانزدهم
LatitudeStock / گتی ایماژ
خوابگاه هایی که در اینجا نشان داده شده اند ، هرکدام دارای سقف شیروانی هستند ، از میخانه ای به نام The Myddelton Arms هستند. این خوابگران برجسته و محبوب قرن 16 در شهر روتین در قرون وسطی واقع در شمال ولز واقع شده اند و به عنوان "چشم روتین" شناخته می شوند.

برای قرن ها ، پنجره ها به عنوان "چشم" یک خانه شناخته می شدند. مانند دودکش ، درب های سقفی بخشی از سقف نیستند اما از پشت بام می چسبند. برخی از درب خواب ها ، به نام دوربان های دیواری ، از لبه سقف قرنیز می چسبند.

اساساً ، خوابگاه ها "سازه های لعاب دار" هستند ، به این معنی که پنجره هستند. در حقیقت ، آنها گاهی اوقات لوکارن (lucarne) نامیده می شوند ، واژه ای فرانسوی برای "نورگیر". شیروانی بالای دراور را سر دورمر می نامند و غالباً به شکل فونداسیون است.

برای نصب دراور در خانه خود ، به جای سقف با یک متخصص پنجره و استاد نجاری تماس بگیرید.

02

چرا دورمر اضافه کنید؟
خانه ای یک طبقه در مجاورت خیابان ، ایوان جلویی با عرض کامل ، در خوابگاه شیروانی
فیلیپ اسپیرز / گتی ایماژ
دوربان ها می توانند زیبایی و جذابیت خارجی و داخلی داشته باشند. در قسمت داخلی ، ممکن است تاریک باشد ، فضای اتاق زیر شیروانی می تواند با یک پنجره خالی قابل سکونت شود. یک سرویس بهداشتی اضافی را می توان با یک خوابگاه که درون یک اتاق خواب بزرگ قرار گرفته است ، بزرگ کرد. علاوه بر فضای اضافی برای یک خانه ، نور طبیعی و تهویه می تواند فضای داخلی را جذابتر و سالمتر کند.

از خارج ، یک خوابگاه می تواند سبک های خاصی از خانه را تعریف کند - Neo-colonial and Colonial Revival، Stick Style، Chateauesque، Second Empire و American Foursquare همگی سبک های خانه هستند که به طور کلی در طراحی های خود یک dormer دارند. همچنین ، یک خواب آور می تواند به یک خانه افقی گرا احساس ارتفاع دهد ، به خصوص اگر خانه در نزدیکی یک خیابان واقع شده باشد. در صورت طراحی صحیح ، یک جاسوسی می تواند جزئیات معماری را در بدنه خانه برجسته کند - پیچ دستی ویکتوریا ، زیراندازها ، و حتی شباهت و تقارن پنجره را می توان با یک خوابگاه همفکر افزایش داد.

اجتناب از دروازه بان دروغین
مانند کابین های لوازم آرایشی که بدون عملکرد بالای سقف قرار می گیرند ، خوابگاه کاذب نیز روند رو به رشدی است ، به ویژه در املاک و مستغلات تجاری جدید. در تلاش برای تقلید از یک سبک خاص استعماری در شهر زادگاه ، واحدهای بولدوز بدون شکستن سقف به سقف متصل می شوند. خواب آورهای دروغین ممکن است از تناسب زیادی برخوردار باشند - چه خیلی بزرگ و چه خیلی کوچک - و غیر طبیعی به نظر برسند. مصنوعی بودن جوامع برنامه ریزی شده مانند جشن ، فلوریدا ، تا حدودی به دلیل این نوع جزئیات ساختگی جعلی است.

03

دورمر از خوابگاه می آید
فضای داخلی اتاق خواب دوجداره ، اتاق خواب با سقف زاویه دار
استودیوهای تصویر / تصاویر UpperCut / گتی ایماژ
کلمه "دورمر" از همان ریشه کلمه "خوابگاه" می آید که هر دو از واژه لاتین dormitorium به معنی "مکانی برای خواب" گرفته شده است. بنابراین جای تعجب نیست که فضاهای اتاق زیر شیروانی اغلب به اتاق خواب های اضافی با یک درامور تبدیل می شوند تا با پنجره شیروانی از تهویه عبور کنند. خوابگاه های اصلی ممکن است در یک خانه بزرگ قدیمی برای اسکان کارگران خانگی که در آن زندگی می کنند ساخته شده است.

04

فضای حمام
توالت کوچک و سینک ظرفشویی در زیر پنجره های 9 تخته از فضای داخلی اتاق خواب
نیکلز آلیستر / گتی ایماژ
علاوه بر محوطه های خواب اضافی ، فضای داخلی اضافی ایجاد شده توسط یک خوابگاه با اختراع لوله کشی داخل خانه تغییر دیگری پیدا کرد. حمام ها برای ایستادن به فضای اصلی احتیاج دارند و درب منزل اجازه می دهد تا این ارتفاع بالاتر از توالت ، سینک ظرفشویی یا وان اضافه شود. این به فضای اتاق زیر شیروانی اجازه می دهد تا حمامی برای مجموعه اصلی یا به عنوان حمام اضافی برای خانه داشته باشد.

05

گزینه های داخل فضا و پنجره
یک دختر نوجوان با تبلت دیجیتال در صندلی پنجره dormer alcove
تصاویر قهرمان / گتی ایماژ
میزان نور و تهویه موجود در خوابگاه تابعی از تصورات است. پنجره ها می توانند با پنجره های دیگر خانه مطابقت داشته باشند ، یا ممکن است شیشه پنجره خوابیده را شیک تر کنید ، مانند شیشه های رنگی یا شکل غیر سنتی. ممکن است پنجره ها ثابت باشند یا بتوانند طوری باز شوند که امکان تهویه فراهم شود.

06

دروازه بان های گیبل
طوفان مخصوصاً در دهه 1950 در طراحی خانه های Cape Cod از رونق ساخت و ساز ساختمان در قرن میانه آمریکا محبوبیت داشتند. هیچ چیز فانتزی با این اضافات وجود ندارد - اتاق خواب های ساده سقف شیروانی که برای افزودن نور ، هوا ، فضا و تقارن به خانه آمریکایی کار می کنند. سقف شیروانی توسط دو بخش شیب دار که در یال بالا قرار دارند تشکیل می شود و به شکل یک مثلث در می آید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

https://www.thespruce.com/what-is-a-dormer-photo-glossary-4084343



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01
از 09
با استفاده از شیشه های میسون یک شربت خانه ایجاد کنید
آشپزخانه میمیم جدید
Minimhomes.com
شربت خانه ندارید؟ مشکلی نیست می توانید از شیشه های سنگ تراشی برای ایجاد محل ذخیره سازی مورد نیاز روی یک دیوار خالی استفاده کنید.

شما می دانید که محصولاتی مانند آرد ، ماکارونی و حتی خوراکی های سگ چگونه در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند؟ Minim Micro House با ریختن هرکدام در یک ظرف شیشه ای جداگانه به اندازه کوارت ، نظم و ترتیب غذایی را برای ذخیره مواد غذایی خشک مانند اینها فراهم می کند.

سپس هر شیشه در یکی از دو قفسه آشپزخانه نشان داده شده در بالا قرار می گیرد. هر رک می تواند 25 شیشه سنگ تراشی به اندازه کوارت را در خود جای دهد.

02
از 09
یک گوشه کوچک را به گوشه ذخیره سازی آشپزخانه تبدیل کنید
گوشه آشپزخانه قبل
دختر خانگی DIY
DIY Home Girl یکی از سایتهای کوچک مورد علاقه من در فضای زندگی است. شیکاوی حیله گر پشت این وبلاگ هوشمندانه با افزودن فضای ذخیره سازی تخته های چوبی و فضای پیشخوان یک گوشه کوچک در آشپزخانه کوچک او تغییر شکل داد.

03
از 09
کشوی آشغال آشپزخانه خود را به یک قفسه ادویه تبدیل کنید
ادویه ها
komargallery / گتی ایماژ
کشوها می توانند ابزار سازمانی قدرتمندی باشند. تعیین یکی به عنوان قلم نگهدارنده برای شانس و انتهای تصادفی ، اتلاف عظیم املاک و مستغلات با ارزش در آشپزخانه است. همچنین شما را قادر می سازد تا درهم و برهمی جمع کنید.

دوست دارید آشپزی کنید؟ تبدیل کشوی ناخواسته به کشوی ادویه شاید راه بهتری باشد. این ایده نه تنها می تواند فضای کابینت را آزاد کند ، بلکه نگه داشتن ادویه های شما در یک مکان منظم و قابل دسترسی آسان می تواند آشپزی را آسان کند.

04
از 09
جزیره آشپزخانه ای که شراب را ذخیره می کند
جزیره آشپزخانه مرکزی
من جونز / Instructables.com
این جزیره آشپزخانه DIY توسط کاربر Instructables MeJones فضای اضافی را در هنگام ایجاد مکانی برای ذخیره حداکثر 18 بطری شراب فراهم می کند.

05
از 09
آشپزخانه قفسه باز
قفسه های چوبی و ظروف روی دیوار
پریوان وسانروک / گتی ایماژ
قفسه های باز یک راه حل ذخیره سازی هوشمند برای آشپزخانه های کوچک است که جای کابینت های آویز استاندارد ندارند. به عنوان یک جایزه ، قفسه هایی از این دست ، گرفتن ظروف ، لیوان ها و لیوان ها را آسان می کنند. تیم طراحی خانه ، چارلز و هادسون ، قفسه های باز را که در بالا نشان داده شده نصب کردند.

06
از 09
یک قفسه صفحه DIY
قفسه ظرف دیواری
الیور و زنگ
این صفحه دیواری DIY توسط Meg و Trevor در Oliver and Rust یک راه حل جذاب برای نگهداری وسایل با اندازه بزرگ مانند بشقاب و تخته های برش است.

07
از 09
شربت خانه نورد
انبار رولینگ
DIY Passion
ارین و دان از سایت ، وبلاگ نویسان هالیفاکس ، یک انباری نورد ایجاد کردند که می تواند در فضای بین دیوار آشپزخانه و یخچال قرار بگیرد.

08
از 09
قفسه ادویه مغناطیسی
praktiklyfunksional.com/
در اینجا ایده تند دیگری برای بهره برداری از فضای استفاده نشده وجود دارد. جسی از وبلاگ کاربردی تزئینات منزل ، عملی کاربردی ، یک قفسه ادویه مغناطیسی ایجاد کرد که در پشت در کابینت آشپزخانه قرار می گیرد.

به 9 از 9 زیر ادامه دهید.

09
از 09
یک سیستم ذخیره سازی که میز کوچک آشپزخانه را بسته بندی می کند
ذخیره سازی آشپزخانه IKEA Hackers
هکرهای ایکیا
این هک یک واحد قفسه بندی Ikea Expedit را به سیستم ذخیره سازی آشپزخانه تبدیل می کند که میز کشویی را بسته بندی می کند.

توجه: امسال ایکیا مجموعه Expedit را متوقف کرد. اما ترس نداشته باشید ، می توانید پروژه ای که در بالا نشان داده شده را با استفاده از م componentsلفه های سری Kallax Ikea انجام دهید.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/space-making-storage-hacks-for-small-kitchens-3017229



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1. در مجلات بگردید
Pinterest نیز عالی است ، اما در آن واحد تصاویر بسیار زیبایی در Pinterest وجود دارد که به صفر رساندن سبکی که بیشتر به آن علاقه دارید دشوار است. درعوض ، صفحات مجله را یکی یکی ورق بزنید و عکسهای اتاق ها و خانه هایی را که بیشتر به سمت شما جذب می شوند ، پاره کنید. درست یا غلطی وجود ندارد - فقط آنچه را که دوست دارید پاره کنید! آنچه را پاره می کنید مطالعه کرده و اشتراکات مشترک تصاویر را شناسایی کنید.

2. یک مسابقه آنلاین انجام دهید
تعداد زیادی مسابقه آنلاین وجود دارد که برای کمک به شما در یافتن سبک تزئینات شما طراحی شده است. برای اوقات فراغت خود چند مسابقه به سبک طراحی انتخاب کنید. اگر به نتایج مشابهی ختم شوند ، شما قطعاً در مسیر درستی هستید. آنها سرگرم کننده هستند و واقعاً می توانند به شما کمک کنند سبک خود را تعریف کنید. من این یکی را از Houzz و این یکی را از Better Homes and Gardens توصیه می کنم.

رنگ و بافت موجود در سبک طراحی شما از کمد لباس شما نیز تقلید می کند.

3. به کمد لباس خود نگاه کنید
نگاهی سخت و خوب به لباسهای مورد علاقه خود بیندازید. به رنگها و بافت ها توجه کنید. آیا آنها بیشتر بی طرف هستند؟ در این صورت ، ممکن است شما یک پالت رنگی خنثی را برای خانه خود ترجیح دهید. آیا لباس های مورد علاقه شما با رنگ های زیاد و نقش های برجسته ساخته شده اند؟ اگر چنین است ، هنگام انتخاب پارچه برای خانه خود به دنبال ظاهری مشابه باشید.

4. به نمای بیرونی خانه ها توجه کنید
وقتی در اطراف شهر یا شهر خود می رانید ، چه خانه هایی قلب شما را به شدت تکان می دهد؟ آیا آنها خانه های آجری سنتی هستند ، یا مینیمالیستی و مدرن هستند؟ اگر خانه های مدرن را دوست دارید ، از خطوط تمیز و مینیمالیسم دکوراسیون منزل مدرن نیز لذت خواهید برد. اگر خانه های سنتی را دوست دارید ، احتمالاً عاشق مبلمان سنتی مانند مبل هایی با بازوی غلتک خواهید بود.

 

5- از دکوراسیون فعلی خود فهرست برداری کنید
در خانه خود قدم بزنید و یادداشت برداری کنید. در هر اتاق ، لیستی از مبلمان / هنر / لوازمی را که دوست دارید ، و یک لیست جداگانه از کسانی که آرزو می کنید جایگزین کنید ، تهیه کنید. سپس ، لیست چیزهایی را که دوست دارید مرور کنید تا مشترکات آنها را ببینید و موارد را یادداشت کنید. هر بار که خریدی برای خانه خود انجام می دهید ، آن لیست را با خود داشته باشید - این یک راهنمای عالی برای وفادار نگه داشتن شما به سبک شما خواهد بود!

 

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.livingwellspendingless.com/5-steps-for-finding-your-decorating-style/



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

وقتی اصول اساسی طراحی داخلی را می دانید می توانید هر فضایی را تغییر دهید تا افسانه به نظر برسد. شما می دانید که وقتی وارد یک اتاق خوب طراحی شده می شوید چه حسی دارد. شما می توانید احساس کنید که همه چیز چسبیده و در کنار هم قرار گرفته است. درست احساس می شود با کمی آگاهی از اصول اولیه طراحی می توانید در خانه خود به این اثر برسید. این دانش را با تمرین و آزمایش مرتبط کنید و در راه ایجاد یک خانه زیبا هستید.


تعادل
در طراحی ، تعادل احساس تعادل ایجاد می کند. همه چیز در مورد برابر یا تقریب وزن بصری اشیا objects است. تعادل نه تنها از طریق شکل ، بلکه از طریق رنگ ، الگو و بافت نیز ایجاد می شود.

سه نوع تعادل وجود دارد:

متقارن یا رسمی: فضاهای سنتی یا رسمی خواستار تعادل متقارن هستند در جایی که فضا به طور مساوی به دو طرف تقسیم می شود که آینه یکدیگر هستند. به عنوان مثال می توان گفت دو صندلی در دو طرف یک میز قهوه به طور متقارن متعادل هستند. دستیابی به این نوع تعادل آسان است زیرا عناصر طراحی در هر طرف تکرار می شوند. اگر مراقب نباشید ، این نوع تعادل می تواند یکنواخت و کسل کننده شود.

نامتقارن یا غیررسمی: وزن بصری خطوط ، رنگ ها ، فرم ها و بافت ها بدون تکرار دقیق متعادل هستند. به اندازه تعادل متقارن نیست و می تواند پیچیده تر و جالب تر باشد. به عنوان مثال ، یک مبل را می توان با قرار دادن دو صندلی در سمت دیگر متعادل کرد.

تعادل شعاعی زمانی حاصل می شود که یک نقطه کانونی مرکزی با سایر عناصر تابش شده از آن یا اطراف آن وجود داشته باشد. به عنوان مثال می توان به میز ناهار خوری گرد ، صندلی هایی که در اطراف آن چیده شده اند اشاره کرد. تکرار زیادی از فرم ، بافت و رنگ وجود دارد.

ریتم
همانند موسیقی ، ریتم در طراحی همه چیز در ایجاد الگوهای تکرار و کنتراست برای ایجاد علاقه بصری است. با استفاده از همان رنگ یا شکل در فواصل مختلف می توانید به این هدف برسید. هدف آن حرکت چشم شما در اتاق است. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از رنگی در بالش ها ، انتخاب آن در یک تابلو و تکرار دوباره آن در یک فرش ، ریتم خود را ایجاد کنید. این تکرارها به حمل چشم شما در اتاق کمک می کند.

هماهنگی
هماهنگی هنگامی ایجاد می شود که همه عناصر با هم برای ایجاد یک پیام واحد عمل کنند. همانطور که ریتم می تواند هیجان ایجاد کند ، هماهنگی نیز احساس آرامش را ایجاد می کند. به عنوان مثال ، شما می توانید فقط با استفاده از یک رنگ هماهنگی ایجاد کنید ، حتی اگر فرم های شما از لحاظ شکل ، اندازه و بافت بسیار متفاوت باشد.

تاکید
اتاقی که همه چیز از اهمیت یکسانی برخوردار باشد ، پراکنده یا کسل کننده به نظر می رسد. شما به لنگر احتیاج دارید. فضاهای معماری اغلب دارای نقاط دیدنی مانند شومینه یا پنجره ای با منظره زیبا هستند. می توانید با چیدمان مبلمان در اطراف آن ، برای تأکید بر آن ، نقطه کانونی داخلی را ارتقا دهید. در اتاقی که فاقد چنین مکان دیدنی داخلی است ، می توانید از طریق گروه بندی مبلمان یا استفاده از یک قطعه غیرمعمول یا بزرگ یکی را ایجاد کنید.

تناسب و مقیاس
تناسب نسبت بین اندازه یک قسمت به قسمت دیگر است و مقیاس نحوه ارتباط اندازه یک شی با جسم دیگر یا فضایی است که در آن قرار گرفته است. به عنوان مثال ، یک مقطع بزرگ با پرشدگی زیاد در یک اتاق کوچک از مقیاس خارج خواهد شد.

بعضی از روابط متناسب از دیگران لذت بخش ترند. یونانیان باستان با بخش طلایی روبرو شدند که می خواست همه نسبت را به یک فرمول ساده کاهش دهد: نسبت بخش کوچکتر به بخش بزرگتر باید همان نسبت بخش بزرگتر به کل باشد. این نسبت در طبیعت وجود دارد و هنرمندان و معماران نیز از آن استفاده کرده اند.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/basic-interior-design-principles-1391370



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در بیالال ونیز 2014 ، معمار و کیوریتور مشهور رم کولهااس یک موضوع نظمی غیرمعمول را انتخاب کرد. به جای کاوش در موضوعات اصلی که جامعه مدرن یا مظاهر آن را در حرفه معماری آزار می دهند ، موضوع این رویداد ، "مبانی" و نمایشگاه اصلی آن ، "عناصر معماری" ، به طور دقیق مبانی ساختمان ، عناصر ساده مورد استفاده را بررسی کرد توسط معماران روزمره برای طراحی های روزمره. به گفته کولهاس ، "معماری حرفه ای است که برای جمع آوری چیزها و نه برای برچیدن آنها آموزش دیده است. فقط با مشاهده عناصر معماری در زیر میکروسکوپ می توان ترجیحات فرهنگی ، پیشرفت های تکنولوژیکی ، تغییرات ناشی از تشدید مبادلات جهانی ، سازگاری های اقلیمی ، هنجارهای محلی و ، جایی درهم آمیخته ، ایده های معمار را که ساختار معماری را تشکیل می دهد ، شناخت. امروز."

هنگامی که ما به معماری در مقیاس کوچک با راه حلهایی می پردازیم که باید برای فضای محدود کارآمد باشد ، معماران باید عناصر خاصی از اهمیت حیاتی را داشته باشند تا امکان انعطاف پذیری و حرکت در فضاها و مبلمان را فراهم کند. در آپارتمان های کوچک ، انعطاف پذیری ارائه شده توسط محلول های نجاری خصوصاً ضروری است ، و به هر سطح اجازه می دهد تا چندین کاربری مانند محل ذخیره سازی یا درب را انجام دهد. اما به همان اندازه که همه چیز در زندگی روزمره ما وجود دارد ، ما معمولاً به این قطعات کوچک که سهولت فوق العاده ای را فراهم می کنند اهمیت زیادی نمی دهیم.

شما احتمالاً امروز بدون اینکه متوجه شوید از چندین لولا استفاده کرده اید. امروزه قیمت لولا آنقدر مقرون به صرفه است که به سختی هر خانه ای می تواند یک خانه داشته باشد. اما همیشه اینطور نبود. رواج لولاها موفق به تکامل ساخت و محبوبیت قطعات فلزی شد. دقیقاً مشخص نیست که چه کسی لولای درب را اختراع کرده است ، اما در درب های معبد سلیمان از اوایل عهد عتیق ذکر قطعات طلا وجود دارد. علیرغم تجسم یک مفهوم فوق العاده ساده ، که اجازه می دهد بخشی به چرخش در یک محور انجام شود ، لولا ها به مقدار تعجب آور فن آوری تعبیه شده نیاز دارند.

شما احتمالاً امروز بدون اینکه متوجه شوید از چند لولا استفاده کرده اید. قیمت منحصر به فرد لولا آنقدر مقرون به صرفه است که به سختی هر خانه ای می تواند یک خانه داشته باشد. اما همیشه اینطور نبود. رواج لولاها موفق به ساخت کامل و محبوب ترین قطعات فلزی شد. دقیقاً مشخص نیست که چه کسی لولای در را انتخاب کرده است ، اما در درب معلم سلیمان از اوایل عهد عتیق ذکر شده است که قطعات موجود وجود دارد. علیرغم تجسم یک مفهوم فوق العاده ساده است ، که اجازه می دهد بخشی از چرخش در یک محور انجام شود ، لولا به مقدار تعجب آور است فن آوری مورد نیاز شماست.

لولاها
لولا همان چیزی است که اجازه می دهد درب محوری شود. برای مبلمان ، سه مکانیزم اصلی لولا وجود دارد که با توجه به پوشش لبه ای که به آن ثابت شده متفاوت است:

روکش کامل: در اکثر موارد ، لبه کناری مبلمان را کاملاً بپوشانید.
نیم روکش: تا حدی بپوشانید. این اجازه می دهد تا ، برای مثال ، دو در روی یک کابینت قرار بگیرند.
Insert embed: این نوع به درها اجازه می دهد تا رو به کابینت قرار بگیرند.
این تصویر را ذخیره کنید!

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.archdaily.com/947153/hinges-and-slides-mobile-mechanisms-to-take-advantage-of-tiny-spaces



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

طراحی داخلی هنر و دانش درک رفتار مردم برای ایجاد فضاهای عملکردی در داخل ساختمان است. دکوراسیون مبلمان یا تزئین فضایی با عناصر تزئینی است که گاهی اوقات با مشاوره و کمک عملی تکمیل می شود. به طور خلاصه ، طراحان داخلی ممکن است تزئین کنند ، اما تزئین کنندگان طراحی نمی کنند.

طراح داخلی
طراح داخلی بیان می کند که در مقایسه با تزئینات داخلی بیشتر بر برنامه ریزی ، طراحی عملکردی و استفاده موثر از فضا تأکید شده است. یک طراح داخلی در طراحی خط پایینی می تواند پروژه هایی را انجام دهد که شامل تنظیم طرح اصلی فضاها در داخل ساختمان و همچنین پروژه هایی است که نیاز به درک موضوعات فنی مانند موقعیت پنجره و درب ، آکوستیک و روشنایی دارند. [1] اگرچه یک طراح داخلی ممکن است طرح یک فضا را ایجاد کند ، اما ممکن است دیوارهای تحمل کننده را بدون مهر زدن به طرح های آنها برای تأیید توسط یک مهندس سازه ، تغییر ندهد. طراحان داخلی اغلب مستقیماً با معماران ، مهندسان و پیمانکاران کار می کنند.

طراحان داخلی باید مهارت بالایی داشته باشند تا بتوانند محیط های داخلی را از لحاظ عملکردی ، ایمن و مطابق با کدهای ساختمان ، مقررات و الزامات ADA ، ایجاد کنند. آنها فراتر از انتخاب پالت رنگ و اثاثیه هستند و دانش خود را در تهیه اسناد ساختمانی ، بارهای اشغال ، مقررات مراقبت های بهداشتی و اصول طراحی پایدار ، و همچنین مدیریت و هماهنگی خدمات حرفه ای از جمله مکانیکی ، برقی ، لوله کشی و زندگی استفاده می کنند. ایمنی - همه برای اطمینان از اینکه مردم می توانند در یک محیط بی ضرر زندگی کنند ، یاد بگیرند یا کار کنند ، از نظر زیبایی نیز خوشایند است.

ممکن است شخصی بخواهد تخصص و توسعه دانش فنی خاص یک منطقه یا نوع طراحی داخلی ، مانند طراحی مسکونی ، طراحی تجاری ، طراحی مهمان نوازی ، طراحی مراقبت های بهداشتی ، طراحی جهانی ، طراحی نمایشگاه ، طراحی مبلمان و مارک تجاری فضایی را داشته باشد. طراحی داخلی حرفه ای خلاقانه است که نسبتاً جدید است ، به طور مداوم در حال پیشرفت است و اغلب برای مردم گیج کننده است. این یک کار هنری نیست و متکی به تحقیقات بسیاری از زمینه ها است تا بتواند درک درستی از نحوه تأثیر پذیری افراد از محیط خود ارائه دهد.

رنگ در طراحی داخلی
رنگ یک ابزار طراحی قدرتمند در دکوراسیون و همچنین در طراحی داخلی است که هنر ترکیب و هماهنگی رنگ ها برای ایجاد یک طرح شیک در معماری داخلی فضا است. [21]

برای طراحان داخلی داشتن تجربه ای عمیق از رنگ ها ، درک تأثیرات روانشناختی آنها و درک معنای هر رنگ در مکان ها و موقعیت های مختلف برای ایجاد ترکیبات مناسب برای هر مکان ضروری است. [22]

ترکیب رنگها با هم می تواند باعث ایجاد یک حالت ذهنی شود که توسط ناظر مشاهده می شود و در نهایت می تواند بر آنها اثرات مثبت یا منفی بگذارد. رنگ ها باعث می شوند اتاق آرام تر ، شاد ، راحت ، استرس زا و یا چشمگیرتر باشد. ترکیب رنگ ها باعث می شود یک اتاق کوچک بزرگتر یا کوچکتر به نظر برسد. [23] بنابراین برای حرفه طراحی داخلی این است که رنگ های مناسب را برای مکانی انتخاب کند تا مشتری بتواند به آن فضا نگاه کند و احساس کند. [22]

تخصصها

یک حلقه سیم برق به عنوان میز وسط در نمایشگاه دکوراسیون ریودوژانیرو مورد استفاده مجدد قرار گرفت
مسکونی
طراحی مسکونی ، طراحی فضای داخلی اقامتگاه های خصوصی است. از آنجا که این نوع طراحی برای موقعیت های فردی بسیار خاص است ، نیازها و خواسته های فرد در این زمینه از طراحی داخلی در درجه اول قرار دارد. طراح داخلی ممکن است از مرحله برنامه ریزی اولیه روی پروژه کار کند یا ممکن است روی بازسازی ساختار موجود کار کند. این اغلب فرایندی کاملاً درگیر است که تنظیم و ایجاد فضایی با دید مشتری ماه ها به طول می انجامد. [24]

تجاری
طراحی تجاری طیف گسترده ای از فوق تخصصها را در بر می گیرد.

خرده فروشی: شامل مراکز خرید و مراکز خرید ، فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های ویژه ، کالاهای تجسمی و نمایشگاه ها می باشد.
مارک تجاری بصری و فضایی: استفاده از فضا به عنوان یک رسانه برای بیان یک برند شرکتی.
شرکت: طراحی دفتر برای هر نوع مشاغل مانند بانک ها.
بهداشت و درمان: طراحی بیمارستان ها ، امکانات زندگی مساعدت کننده ، مطب های پزشکی ، مطب های دندانپزشکی ، امکانات روانپزشکی ، آزمایشگاه ها ، مراکز تخصصی پزشکی.
مهمان نوازی و تفریح: شامل هتل ها ، متل ها ، استراحتگاه ها ، کشتی های تفریحی ، کافه ها ، کافه ها ، کازینوها ، کلوپ های شبانه ، تئاترها ، سالن های موسیقی و کنسرت ، سالن های اپرا ، اماکن ورزشی ، رستوران ها ، سالن های ورزشی ، کلوپ های بهداشتی و آبگرم و غیره
نهادی: ادارات دولتی ، م institutionsسسات مالی (بانک ها و اتحادیه های اعتباری) ، مدارس و دانشگاه ها ، امکانات مذهبی و غیره
تسهیلات صنعتی: امکانات تولید و آموزش و همچنین امکانات واردات و صادرات. [24]
نمایشگاه: شامل موزه ها ، گالری ها ، سالن های نمایشگاه ، به ویژه طراحی نمایشگاه و گالری نمایشگاه است.
ساختمان ترافیک: شامل ایستگاه اتوبوس ، ایستگاه مترو ، فرودگاه ها ، اسکله و غیره است.
ورزش: شامل سالن های ورزشی ، استادیوم ها ، اتاق های شنا ، سالن های بسکتبال و غیره
تدریس در یک موسسه خصوصی که کلاس های طراحی داخلی را ارائه می دهد
خوداشتغالی
اشتغال در شرکت های بخش خصوصی
دیگر
سایر زمینه های تخصصی شامل طراحی پارک تفریحی و موضوعی ، طراحی موزه و نمایشگاه ، طراحی نمایشگاه ، طراحی مراسم (شامل مراسم ، عروسی ، دوش های کودک و عروس ، مهمانی ها ، کنفرانس ها و کنسرت ها) ، یک ظاهر طراحی داخلی و یکپارچه ، یک ظاهر طراحی صنایع دستی ، یک ظاهر طراحی شده مواد غذایی ، یک ظاهر طراحی شده محصول ، طراحی جدول ، طراحی تئاتر و اجرا ، طراحی صحنه و صحنه ، طراحی منظره و طراحی تولید برای فیلم و تلویزیون. فراتر از اینها ، طراحان داخلی ، به ویژه کسانی که تحصیلات تکمیلی دارند ، می توانند در طراحی مراقبت های بهداشتی ، طراحی زمین شناسی ، طراحی امکانات آموزشی و سایر زمینه هایی که نیاز به دانش تخصصی دارند تخصص داشته باشند. برخی از برنامه های دانشگاهی تحصیلات تکمیلی را در پایان نامه ها و زمینه های دیگر ارائه می دهند. به عنوان مثال ، هر دو دانشگاه کرنل و دانشگاه فلوریدا برنامه های تحصیلات تکمیلی طراحی داخلی را در مطالعات محیط و رفتار ارائه می دهند.

حرفه


تحصیلات
مقاله اصلی: آموزش طراحی داخلی
مسیرهای مختلفی وجود دارد که می توان برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی حرفه ای گام برداشت. همه این مسیرها نوعی آموزش را شامل می شود. کار با یک طراح حرفه ای موفق یک روش غیر رسمی آموزش است و قبلاً رایج ترین روش آموزش بوده است. در بسیاری از ایالات ، این مسیر به تنهایی نمی تواند منجر به صدور مجوز به عنوان یک طراح داخلی حرفه ای شود. آموزش از طریق موسسه ای مانند کالج ، مدرسه هنری یا طراحی یا دانشگاه راهی رسمی تر برای تمرین حرفه ای است.

در بسیاری از کشورها ، چندین دوره تحصیلات دانشگاهی در حال حاضر در دسترس است ، از جمله دوره های مربوط به معماری داخلی ، که سه یا چهار سال طول می کشد.

یک برنامه آموزش رسمی ، به ویژه برنامه ای که توسط سازمانی حرفه ای از طراحان داخلی معتبر یا توسعه یافته باشد ، می تواند آموزشی را ارائه دهد که حداقل استاندارد تعالی را داشته باشد و بنابراین از دانش سطح بالایی برخوردار است. همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه و دکتری وجود دارد. برنامه هایی که برای کسانی که به دنبال آموزش بیشتر در یک تخصص خاص طراحی هستند (به عنوان مثال طرح پیشگیری از بارداری یا مراقبت های بهداشتی) یا کسانی که مایل به آموزش طراحی داخلی در سطح دانشگاه هستند ، در دسترس است.

شرایط کاری
طیف گسترده ای از شرایط کار و فرصت های شغلی در طراحی داخلی وجود دارد. شرکت های بزرگ و کوچک اغلب طراحان داخلی را به عنوان کارمند در ساعات کاری منظم استخدام می کنند. طراحان شرکت های کوچکتر و سیستم عامل های نوسازی آنلاین معمولاً بر اساس قرارداد یا هر شغل کار می کنند. طراحان خود اشتغالی ، که 26٪ از طراحان داخلی را تشکیل می دهند ، [25] معمولاً بیشترین ساعات را کار می کنند. طراحان داخلی معمولاً برای تأمین ضرب العجل ها ، ماندن در بودجه و تأمین نیازهای مشتری تحت فشار و استرس کار می کنند.

در برخی موارد ، متخصصان دارای مجوز قبل از ارائه طرح برای تأیید توسط مشتری یا مجوز ساخت ، کار را بررسی کرده و آن را امضا می کنند. نیاز به بازبینی و امضا با مجوز از نظر محل ، قانون مربوطه و دامنه کار متفاوت است. کار آنها می تواند شامل سفر قابل توجهی برای بازدید از مکان های مختلف باشد. با این وجود ، با توسعه فناوری ، روند تماس با مشتری و برقراری ارتباط با گزینه های طراحی آسان تر شده و به سفر کمتری نیاز دارد. [26] آنها همچنین فضایی را نوسازی می کنند تا سلیقه خاص مشتری را برآورده سازد.

 

منبع: https://redpanel.co/mag/bedroom-decoration/

https://en.wikipedia.org/wiki/Interior_design



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بگذارید طبقه صحبت کند

مانند سقف ، کف اغلب به عنوان یک فکر بعدی در طرح های تزئینی باقی مانده است ، اما یک طبقه بیانیه می تواند نتایج چشمگیری ایجاد کند که فاکتور واو را به اتاق اضافه می کند. نکته اصلی در ایجاد تعادل است ، به عنوان مثال ، اگر کف زمین الگوی شلوغی است ، اطمینان حاصل کنید که بقیه اتاق به عقب و خنثی شده است. به دنبال قطعات مبلمان با ردپای کوچک باشید و آنچه را که می توانید از زمین بلند کنید.

با رنگهای مکمل تماس بگیرید

چرخ رنگ یک طراحی داخلی ضروری است. هنگامی که برای الهام گرفتن تلاش می کنید می تواند به شما کمک کند تا رنگ بندی خود را برنامه ریزی کنید یا شما را از یک شیار طراحی خارج کند. از آن برای کمک به شما در تهیه طرح های مکمل (استفاده از رنگ های طرف مقابل چرخ) ، طرح های مشابه (استفاده از رنگ های کنار هم روی چرخ) یا طرح های جسورتر مانند تقسیم مکمل یا سه بعدی استفاده کنید که از سه رنگ استفاده می کنند.

از نسبت طلایی پیروی کنید

نسبت طلایی نسبی است که غالباً در طبیعت دیده می شود و طی قرن ها به خوبی به هنرمندان خدمت کرده است. طراحان داخلی می توانند از آن به خوبی استفاده کنند و طرح هایی را ایجاد کنند که بدون هیچ زحمتی هماهنگ باشند. این کار با تقسیم فضاها به تقریباً دو سوم برای یک بخش و یک سوم برای بقیه کار می کند. در اینجا ، تختخواب و میز کنار تقریباً دو سوم چیدمان را اشغال می کنند ، در حالی که واحد قفسه بندی حدود یک سوم را اشغال می کند ، بدون ایجاد احساس زیاد رسمی تعادل ایجاد می کند.

لوازم جانبی منزل را تکرار کنید

تکرار اشکال در کل طرح یک روش ظریف برای کمک به مغز انسان برای خواندن یک فضا به عنوان یک کل هماهنگ است. به عنوان مثال ، در اینجا مجموعه ای از مستطیل ها - در تصاویر ، مبل و کوسن های پراکنده - مانند جفت آینه های گرد ، میز قهوه گرد و گلدان ، به یکدیگر پژواک می زنند. آمپرسند مرکزی به طور هدفمند تکرار را مختل می کند تا طرح خیلی قابل پیش بینی نشود.

روشنایی داخلی را ارکستر کنید

نور خوب اغلب آخرین چیزی است که اکثر مردم هنگام ارائه یک طرح جدید در مورد آن فکر می کنند ، اما واقعاً باید اولین باشد. قبل از استفاده از تزئینات باید با دقت برنامه ریزی کنید که چراغ ها ، سوئیچ ها و پریزها به کجا می روند ، و اطمینان حاصل کنید که ترکیب خوبی از روشنایی بالای سر ، روشنایی وظیفه ، نور خلق و خو و نور لهجه را شامل می شوید. استفاده از رنگ و روشنایی مناسب لامپ برای کارهای مناسب نیز به اتاق شما کمک می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

رنگ های تیره را در آغوش بگیرید

بهترین روش برای استفاده بیشتر از یک اتاق تاریک چیست؟ پاسخ غریزی ممکن است این باشد که آن را به رنگ سفید روشن درآورید تا نور هرچه بیشتر منعکس شود. اما این می تواند به یک اتاق خسته کننده لحنی خاموش و خاکستری بدهد که بیهوده احساس تاریکی کند. درعوض ، قسمت تاریک را در آغوش بگیرید و دیوارهای خود را با رنگ های عمیق و غنی رنگ آمیزی کنید تا طرحی دگرگون ناپذیر و دلباز ایجاد کند که شما را به خود جلب کند. با چند لهجه روشن حالت را سبک کرده و از نورپردازی لایه ای زیادی مطمئن شوید.

نکات طراحی را از طبیعت بگیرید

DFS برای پیدا کردن طرح رویایی خود لازم نیست ساعتها به جستجوی تصاویر زیبا از فضای داخلی بپردازید. به اطراف خود نگاه کنید و همه جا شاهد الهام گرفتن خواهید بود - از بافت آرامش دهنده سنگریزه های ساحل تا لرزش بنزین در گودال پیشخوان. عکس بگیرید و از آنها استفاده کنید تا به شما کمک کند یک صفحه مفهومی برای اطلاع از طرح خود ایجاد کنید. این اتاق با مضمون ساحلی ، از نور گلدان خرچنگ دریایی گرفته تا دیوارهای چوبی سفید شده ، در ساحل کشیده می شود.

یک اتاق بیرون ایجاد کنید

در حال برنامه ریزی یک اتاق ناهار خوری به سبک alfresco برای سرگرمی در فضای باز هستید؟ با فضای بیرونی خود همانند یک اتاق نشیمن و عامل فرش ، نورپردازی ، نشیمن راحت و مکان هایی برای نوشیدن نوشیدنی ها رفتار کنید. نرده ها را با رنگ های آفتابی نقاشی کنید ، کارهای هنری را به نمایش بگذارید (برای زنده ماندن از عناصر می توانید چاپ را به طور خاص برای فضای باز خریداری کنید) و گیاهان آویز. در آخر ، از یک فرش برای زمین زدن طرح استفاده کنید.

با الگو تند و تیز باشید

ترکیب الگوهای مختلف در یک اتاق ممکن است روی حیله و تزویر باشد ، اما نکته خوب استفاده از الگوهای متنوع در رنگ های مشابه یا همان الگو اما در مقیاس های مختلف است. به عنوان مثال ، گلهای کوچک را که با شکوفه های بزرگ پر از گل مخلوط شده اند ، امتحان کنید یا همانطور که در اینجا نشان داده شده ، به دنبال شکل های جغرافیایی پررنگ در رنگ های مختلف هستید.

کاشی های کف را به دیوارها ببرید

چه کسی می گوید شما نمی توانید از کاشی های طرح دار یکسان در هر دو دیوار و کف استفاده کنید؟ برای طراحی برجسته و حداکثر ضربه ، آنها را از کف به سقف حمل کنید.

از کل اتاق خود استفاده کنید

احساس نکنید که باید مبلمان خود را در امتداد دیوارها بچینید ... اگر یک اتاق نشیمن بزرگ دارید ، آوردن مبل و صندلی راحتی به مرکز فضا فضای نشیمن دنج و بسیار اجتماعی تری ایجاد می کند. این امر به ویژه در فضاهای با نقشه باز بسیار خوب عمل می کند و شما همیشه می توانید یک کنسول در پشت نشیمن خود قرار دهید تا به یک فضای بزرگ مبل نگاه نکنید. اگر اتاق شما برای یک کاناپه مرکزی خیلی کوچک است ، آن را کنار دیوار نگه دارید و چند صندلی را به صورت زاویه دار (رو به سمت مبل) بچینید تا به طراح جلوه دهید.

فرش خود را درست بگیرید

فرش ها بهترین راه برای ترسیم یک طرح طراحی داخلی با هم هستند ، اما خیلی کوچک می شوند و فرش گم شده به نظر می رسد و طرح شما صاف می شود. در حالت ایده آل ، یک فرش باید به اندازه کافی بزرگ باشد که برخی یا تمام پایه های مبلمان شما بتوانند روی آن بنشینند - استفاده از یک فرش کوچک زیر یک میز قهوه فقط باعث ایجاد حس پوکی در اتاق می شود. در یک مکان ناهار خوری ، باید بتوانید کنار میز ناهار خوری بنشینید و چهار پایه صندلی خود را روی فرش قرار دهید. استفاده از آنها را به روش های مختلف نیز در نظر بگیرید - خواه چند قالیچه با هم تداخل داشته باشند یا حتی به جای دیوارپوش ها آویزان شوند.

با یک دونده پله شورش را اجرا کنید

ورودی کمی کم رنگ به نظر می رسد؟ طراحان داخلی می دانند که حتی سخت کوش ترین دکوراسیون راهرو هم نیازی به سبک زدن ندارد. آیا می خواهید یک راهرو باریک یا راه پله به صورت عریض تر ایجاد کنید؟ به جای پوشاندن همه اینها در فرش ، یک دونده را بگذارید که تقریباً 8 سانتی متر کف لخت در دو طرف آن باشد. دونده فضا را تقسیم می کند ، چشم را از فاصله دور می کشد و آن را فریب می دهد تا فکر کند منطقه ناحیه وسیعتر از آن است.

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.loveproperty.com/gallerylist/71465/interior-design-secret-tips



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

ساخت تیزر تبلیغاتی با موبایل

 

بهترین سازنده فیلم تبلیغاتی برنامه تلفن همراه

بیشتر مردم فکر می کنند تهیه یک فیلم تبلیغاتی برای یک برنامه کاری دشوار است. آیا شما یکی از آنها هستید؟

اگر شما هستید ، ما برای شما چند خبر خوب داریم.

با وجود سازنده ویدیو آنلاین قدرتمند MotionDen ، ساخت فیلم تبلیغی جذاب برنامه های موبایل هرگز آسان تر نبوده است. به سادگی الگوی ویدیوی تبلیغی برنامه تلفن همراه مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، آن را از طریق ابر با ویرایشگر ویدیوی ساده ما سفارشی دهید، و کار را تمام کنید.

ما شوخی نمی کنیم. شما می توانید فقط چند دقیقه فیلم ارتقاء برنامه تلفن همراه با کیفیت استودیویی برای برنامه خود تهیه کنید ، هیچ تجربه ای لازم نیست.

ما سالها را صرف بهبود برنامه سازنده ویدیو کرده ایم ، بنابراین نیازی نیست وقت گرانبهای خود را صرف برنامه نویسی حافظه ، وقت گیر، انیمیشن سازمانی کنید ... با کمک کمی از MotionDen ، شما قادر خواهید بود فیلم های تبلیغاتی با برنامه پر کاربرد و زیبایی ساخته شده را ایجاد کنید که بینندگان مخاطبان شما از فروشگاه برنامه سیل بزنند.

 

الگوهای ویدیویی تبلیغاتی محبوب برنامه های موبایل

صدها قالب ویدئویی کاملاً قابل تنظیم را انتخاب کنید که به ویدیوهای تبلیغاتی برنامه موبایل تبدیل شوند. تمامی طراحی ها توسط طراحان بسیار تأیید شده اند تا اطمینان حاصل شود که فقط طرح های ویدیویی با کیفیت استودیو برای کاربران ما در دسترس است.

 

بهترین سازنده ویدیو تبلیغی برنامه تلفن همراه

اگر قصد شما معرفی محصول به بهترین شکل و کمترین زحمت است، ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می­دهیم.

اکثر مردم فکر می کنند تهیه یک فیلم تبلیغاتی برای یک برنامه دشوار است.

با سازنده قدرتمند فیلم MotionDen ، لازم نیست که چنین باشد. یک فیلم تبلیغاتی با کیفیت استودیویی برای برنامه خود تهیه کنید ، هیچ تجربه ای لازم نیست. ما سالها برای بهبود برنامه سازنده فیلم خود صرف کرده ایم ، بنابراین نیازی نیست.

 

اولین تصور عالی را ایجاد کنید

در بازار برنامه تلفن همراه ، برداشت اول همه چیز است.

بهترین پای خود را به جلو تنظیم کرده و مشتریان بالقوه خود را با یک فیلم تبلیغاتی جذاب برنامه موبایل که برای کمک به قلاب بینندگان خود در حالی که برنامه خود را در بهترین نور خود قرار داده اید ، درگیر کنید.

 

نصب برنامه بیشتری دریافت کنید

از فیلم ساز قدرتمند ما برای ساخت فیلم های تبلیغاتی استفاده کنید که ترافیک سرد را به لیدهای گرم تبدیل می کند.

دریافت نصب بیشتر برنامه می تواند به معنای درآمدزایی بیشتر برای تجارت شما باشد و این هرگز چیز بدی نیست.

 

شروع به صورت رایگان

اولین ویدیوی تبلیغاتی برنامه تلفن همراه خود را به صورت رایگان تهیه کنید و به کارت اعتباری نیازی نیست. به سادگی ثبت نام کنید و اولین ویدیوی خود را ایجاد کنید.

ما درک می کنیم که ایجاد برنامه های تلفن همراه ممکن است هزینه بر باشد ، و حتی گاهی اوقات احساس غیرممکن است که تبلیغ شود ، به همین دلیل به همه اجازه داده ایم که اگر جدی در بازاریابی برنامه خود فعالیت می کنند ، سازنده فیلم MotionDen بخشی اساسی از جعبه ابزار آنها است.

 

اولین برداشت عالی را ایجاد کنید

در بازار برنامه تلفن همراه، برداشت اول همه چیز است. این روانشناسی اساسی است به گفته روانشناسان ، از هر 10 نفر 9 نفر نظر خود را براساس اولین برداشت خود استوار می کنند.

بدون ارائه برنامه شما در بهترین حالت ، مخاطبان می توانند فقط در عرض چند دقیقه همه چیز شما را فراموش کنند.

به عبارت دیگر، اگر در حال حاضر از فیلم های تبلیغاتی برنامه تلفن همراه برای بازاریابی برنامه جدید خود استفاده نمی کنید، می توانید به راحتی آن را فراموش کنید. ما مطمئن هستیم که برنامه شما بسیار جذاب است، اما چگونه می توانید دیگران را متقاعد کنید؟ر

مشتریان بالقوه خود را با ویدئوی تبلیغاتی برنامه تلفن همراه با تأثیر بالا جذب کنید تا به شما کمک کند بینندگان خود را در هنگام نمایش برنامه در بهترین حالت نشان دهد.

ورژن های بعدی اپلیکیشن را دریافت کنید

آیا می دانید در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون برنامه مختلف در فروشگاه Google Play وجود دارد؟

فروشگاه App اپل دومین بازار بزرگ دیجیتال است که تقریباً دو میلیون برنامه موبایل برای بارگیری در دسترس است.

این رقابت بسیار زیاد است و برجسته کردن برنامه شما در میان جمعیت یک کار دشوار است. حتی اگر فکر می کنید برنامه شما بسیار جذاب است ، تا زمانی که آن را تبلیغ نکنید نصب نخواهید شد.

به سادگی راه اندازی یک کمپین بازاریابی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت ، برای موفقیت ، شما نیاز به تلاشهای بازاریابی درجه یک دارید. کمپین تبلیغاتی شما باید باعث شود آنها بخواهند درباره برنامه شما بیشتر بدانند یا بهتر از این ، آنها را ترغیب به نصب آن کند. شما می توانید از شرکت طلوع فیلم https://tolofilm.com/ هم برای ساخت کلیپ تبلیغاتی خود مشاوره رایگان بگیرید.

MotionDen برای کمک به شما در انجام دقیق این کار اینجاست. با استفاده از سازنده فیلم قدرتمند ما ، قادر خواهید بود فیلم های تبلیغاتی تهیه کنید که در کمترین زمان ، ترافیک سرد را به سرنشین گرم تبدیل می کند.

دریافت نصب بیشتر برنامه می تواند به معنای درآمدزایی بیشتر برای تجارت شما باشد و این هرگز چیز بدی نیست.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

نحوه ایجاد تبلیغات

https://classroom.synonym.com/create-entertaining-advertisement-school-project-7553419.html

https://tolofilm.com/

https://www.wikihow.com/Create-an-Advertisement
قطعات
1 درک مخاطبان خود
2 نوشتن تبلیغات
طراحی سه بعدی یک تبلیغ
+ نمایش 1 مورد دیگر ...
بخشهای دیگر
سوال ها و جواب ها
مقالات مرتبط
منابع
خلاصه مقاله
نویسنده مشترک جیمز مک کنا است
آخرین به روزرسانی: منابع 28 ژانویه ، 2020

ساخت تبلیغاتی که مصرف کنندگان بالقوه را فریب دهد ممکن است دشوار به نظر برسد ، اما ساده تر از آن است که فکر می کنید. در حقیقت هر چه ساده تر ، بهتر باشد. یک آگهی خلاصه همه چیزهای هوشمند ، نوآورانه و برجسته در مورد برند شماست و تقریباً در بازار اقتصادی امروز ضروری است. توجه داشته باشید که در فضای دیجیتالی امروز ، تبلیغات به سرعت در حال پیشرفت هستند. بسیاری از شرکت ها هستند که اگر از تبلیغات سنتی استفاده می کنند کمی استفاده می کنند و در عوض به شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند. اگرچه سکوها ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند ، مستاجرین اصلی تبلیغات همچنان کاربرد دارند. برای برنامه ریزی ، نوشتن ، طراحی و آزمایش آگهی ، این مراحل را دنبال کنید.



قسمت
1
درک مخاطب خود
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 1
1
مشتری هدف را شناسایی کنید. تجارت یا کالای شما ممکن است مورد توجه طیف گسترده ای از مصرف کنندگان قرار بگیرد ، اما برای اهداف تبلیغاتی ، معمولاً فکر کردن فقط درباره یک زیر مجموعه خاص از این مخاطب بالقوه مفید است. یک آگهی منفرد نمی تواند برای هر شخص درخواست تجدید نظر کند و یا آن را مورد هدف قرار دهد - این را بپذیرید و سپس در نظر بگیرید که مصرف کنندگان برای این پروژه مهمترین کدامند. [1] مثلا:
اگر در حال ایجاد تبلیغات برای کالسکه کودک هستید ، به احتمال زیاد مخاطبان مادران جدیدتر از افرادی هستند که حتی بچه هم ندارند.
اگر در حال ایجاد آگهی برای کارت گرافیک هستید ، مخاطبان شما احتمالاً از رایانه به اندازه کافی می دانند تا بدانند که می توانند کارت گرافیک قدیمی خود را ارتقا دهند.
تصویر با عنوان ایجاد آگهی مرحله 2
2
مشتری هدف خود را توصیف کنید. هرچه تیم شما در اینجا توصیف بیشتری داشته باشد ، تبلیغات شما هدفمند و موثرتر خواهد بود. مشتری هدف خود را در چشم ذهن خود تصور کنید و س yourselfالات زیر را از خود بپرسید: [2]
چه سن یا جنس تقریبی هستند؟
آیا آنها در یک شهر بزرگ زندگی می کنند یا یک منطقه روستایی بیشتر؟
دامنه درآمد آنها چیست؟ آیا آنها مدیرعامل ثروتمند یا دانشجویان دانشگاه با بودجه هستند؟
آنها از چه محصولات دیگری استفاده می کنند یا از آنها لذت می برند؟ آیا آنها از سایر محصولات ساخت شرکت شما استفاده می کنند؟
تصویر با عنوان ایجاد آگهی مرحله 3
3
رابطه مشتری هدف را با محصول خود توصیف کنید. پس از توصیف سبک زندگی اساسی و اطلاعات دموگرافیک مصرف کننده هدف ، اکنون نحوه تعامل آن شخص با محصول خاص شما را در نظر بگیرید. [3] موارد زیر را در نظر بگیرید:
چه زمانی از آن استفاده خواهند کرد؟ آیا آنها بلافاصله از آن استفاده می کنند ، یا در صورت نیاز به آن؟
آنها هر چند وقت یک بار از محصول شما استفاده می کنند؟ یک بار؟ روزانه؟ هفتگی؟
آیا آنها فوراً مزایا / عملکردهای آن را تشخیص می دهند یا شما مجبورید به آنها آموزش دهید؟
تصویر با عنوان ایجاد آگهی مرحله 4
4
رقابت را مشخص کنید. شما امیدوارم که از قبل محصول خود را با در نظر گرفتن رقابت طراحی کرده باشید. [4] اکنون باید در نظر بگیرید که چگونه تبلیغات شما ممکن است به طور خاص تلاش های تبلیغاتی رقابت شما را به چالش بکشد (یا مکمل آنها باشد) و اینکه آنها چگونه می توانند در برابر اقدامات تبلیغاتی شما عکس العمل نشان دهند.
از خود بپرسید: آیا غیر از محصولات شما محصولات دیگری نیز وجود دارند که عملکردهای مشابهی را انجام می دهند؟ در این صورت ، روی تفاوت ها تمرکز کنید ، به ویژه اینکه محصول شما از محصول رقبا چقدر فراتر رفته است.
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 5
5
بازار فعلی را توصیف کنید. به نحوه قرارگیری محصول خود توجه کنید. در حال حاضر یک مورد داغ و محبوب است؟ در این صورت ، از خود بپرسید که آیا و چگونه می توانید محصول خود را از آنچه در بازار موجود است متمایز کنید. شما همچنین باید فضای رقابتی و مشتریانی را که در حال حاضر مشغول بازی هستند ، در نظر بگیرید. [5] موارد زیر را از خود بپرسید:
آیا مشتریان از قبل برند شما را تشخیص می دهند؟
آیا امیدوارید افرادی که در حال حاضر از محصول این رقابت استفاده می کنند را تبدیل کنید؟
آیا آنها را بدون راه حل فعلی هدف قرار خواهید داد؟ اگر محصول شما تنها این محصول را دوست دارد؟
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 6
6
یک استراتژی تدوین کنید. با توجه به اطلاعاتی که اکنون درمورد مخاطبانی که سعی در جلب آنها دارید و نحوه بازدید آنها از محصول شما ، جمع آوری کرده اید ، اکنون آماده فکر کردن در مورد استراتژی تبلیغات هستید. استراتژی شما باید مواردی را که معمولاً به عنوان C 3 شناخته می شوند ، در نظر بگیرد: شرکت (شما) ، مشتری (آنها ، هدف شما) و رقابت. [6]
استراتژی یک موضوع پیچیده است ، اما با تمرکز روی خواسته ها ، نقاط قوت و اقدامات احتمالی آینده 3 بازیکن در این زمینه (خود ، مشتری و رقابت شما) ، هر کسی می تواند با گذشت زمان یک استراتژی پیچیده بسازد.

قسمت
2
نوشتن تبلیغات
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 7
1
با یک برچسب جذاب و جذاب عرضه کنید. آن را کوتاه و شیرین نگه دارید؛ متوسط ​​محصول بیش از شش یا هفت کلمه نیاز ندارد. اگر آن را با صدای بلند می گویید و به نظر می رسد دهانتان بسته است ، آن را ویرایش کنید. هرچه که باشد ، باید توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و او را متقاعد کند که محصول شما با محصولات دیگر متفاوت است. [7] استفاده از موارد زیر را در نظر بگیرید:
قافیه - "آیا شما یاهو هستید؟"
طنز - «دهان کثیف؟ آن را با آدامس Orbit تمیز کنید! "
بازی با کلمات - "Every kis



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

چرا باید دنبال کنندگان اینستاگرام را در سال 2020 خریداری کنید؟

خرید فالوور ها راگان خارجی و ایرانی از سایت فالولند - لینک برای دیدن پنل فالوور اینستا
با داشتن دنبال کنندگان بیشتر در حساب شما ، نمایه شما نشان دهنده شایستگی ، کیفیت و بینش است. صرف نظر از اینکه شما وقت خود را در اینترنت با ارتباط با دیگران یا گشت و گذار در اینترنت می گذرانید یا خیر ، به احتمال زیاد اکنون از برنامه های معروف مانند Instagram یا Facebook برای برقراری ارتباط روزانه با دیگران استفاده می کنید. دریافت فالوورهای اینستاگرام از طریق خرید راهی عالی برای تثبیت خود در اینترنت و کمک به نمایه شما برای جذب مخاطبان بیشتر و جذب فرصت های تجاری جالب است.

هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، نمایه اینستاگرام شما در موتورهای جستجوگر Google رتبه بندی می شود که افرادی را که بیشترین تعامل را با دیگران دارند نظارت و منتشر می کند. اینستاگرام یک بستر رسانه اجتماعی است که در آن 90٪ پروفایل ها از طریق تلفن ها تأیید می شوند و در حال حاضر نقطه شماره یک برای کسب هدایت است.

با خرید دنبال کننده های اینستاگرام شما مطمئناً رتبه خود را در سراسر جهان افزایش می دهید بدون توجه به آنچه برای آن استفاده می کنید! دیر یا زود این امر از جهات مختلف برای شما سودمند خواهد بود. و فقط بخاطر بسپار - ما اینجا هستیم تا شما را به سوی اهداف خود راهنمایی کنیم!

ما 100 پروفایل برتر اینستاگرام را بررسی کردیم تا میزان تعامل آنها را بررسی کنیم
در حال حاضر 100 پروفایل برتر اینستاگرام در جهان ، همه فرمول مشابهی را در هنگام مدیریت حسابهای خود به اشتراک می گذارند. چیزی که ما پیدا کردیم اینست که چقدر تعامل باید از طریق دنبال کردن اینستاگرام 10 نفر از تأثیرگذارترین رسانه های اجتماعی اینستاگرام از طرفداران اینستاگرام خود دریافت کنید.

استراتژی ما یک حق فوری در مورد چگونگی به دست آوردن این شماره ها است که هیچ سرویس دیگری قادر به ارائه آن نیست. با جذب فالوورهای اینستاگرام با ما ، به نوع اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد نمایه ایده آل دسترسی خواهید داشت. ما در دستیابی به درصد مناسب تعامل و تعامل در شبکه های اجتماعی با شما همراه خواهیم بود و پشتیبانی خود را ارائه خواهیم داد!

نرخ تعامل مطلوب برای رسانه های اجتماعی:
نسبت بهینه / دنبال کننده بهینه:

این بدان معنی است که فقط 6٪ از دنبال کنندگان شما باید پست های شما را دوست داشته باشند

نسبت:
پسندیدن: 7.5٪
نظرات: 0.5٪
نسبت نظر / پیروی بهینه:
0.5٪
این بدان معنی است که فقط 0.5٪ از پیروان شما نیاز به ارسال پست های شما دارند

نسبت:
پسندیدن: 6٪
نظرات: 0.3٪
لحظه ای احساس ترس نکنید زیرا این اعداد در ابتدا گیج کننده به نظر می رسند. ما در Social Followers می خواهیم به شما کمک کنیم تا از نردبان شبکه های اجتماعی بالا بروید و ما اینجا هستیم تا شما را در هر مرحله راهنمایی کنیم. ما از هرگونه س questionsال ممکن است پشتیبانی کامل خود را ارائه دهیم. ما تعهدات خود را نسبت به مشتریان خود جدی می گیریم - اهداف شما اهداف ما هستند! شما می توانید به ما به عنوان کارشناسان متخصص و بازاریابی دیجیتال مارکتینگ اعتماد کنید و ما در رسیدن به اهداف خود به شما کمک خواهیم کرد.

سه دلیل عمده برای کاربران خصوصی برای افزایش نرخ تعامل خود عبارتند از:
1. تعامل کاربر با کیفیت بالا در پست ها را تقویت کنید
2. افزایش محبوبیت
3. فالوورهای فعال اینستاگرام را تقویت کنید

هدف حساب های تجاری ، از جمله مالکان و بازاریابان تبلیغاتی ، سوق دادن شرکت یا نام تجاری خود به سمت مخاطبان بیشتر است و در عین حال ارقام فروش و فروش آنها را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه علاقه زیادی به شهرت و نمایشی کلی برند و حضور آنلاین خود دارند.

مهم نیست که چه نوع شغلی دارید ، یک استراتژی بازاریابی خوب نقش اساسی در افزایش سودآوری کلی شما خواهد داشت و فروش خود را بتدریج رونق می دهد. با نمایش پست هایی که جزئیات نبوغ محصولات شما را برای مخاطبان گسترده تر نشان می دهد ، مشتریان بیشتری به محصول شما علاقه مند می شوند! با استفاده از خدمات ما شاهد افزایش خیره کننده علاقه در طی چند ساعت خواهید بود. تنها با بخشی از سرمایه گذاری ما برای بازاریابی می توانید ده برابر درآمد شما بازپرداخت شود.

این بدان معنی است که سه دلیل اصلی برای افزایش مشاغل اینستاگرام در کسب و کارها عبارتند از:
1. افزایش آگاهی از برند
2. وفاداری به نام تجاری را تقویت کنید
3. فروش را افزایش دهید

خدمات ما بسته های مختلفی را ارائه می دهد که عبارتند از: دنبال کنندگان اینستاگرام ، نظرات ، بازدیدها ، لایک ها و حتی نظرات شخصی سازی شده برای مشخصات شما در دسترس هستند. اگر هنوز مطمئن نیستید ، نسخه آزمایشی رایگان ما را امتحان کنید!

اعتقاد ما: محتوای شما برای دیگران جذاب تر خواهد شد
اگر به طور منظم محتوای با کیفیت ارائه دهید ، افراد بیشتری از تلاش شما قدردانی می کنند و شروع به دنبال کردن شما می کنند ، اینستاگرام اغلب دارای حساب های جدید پرطرفدار در لیست حساب های برجسته آنها است. با افزودن دنبال کنندگان ، حساب شما کشش مورد نیاز را پیدا می کند که با قرار دادن شما در لیست بالاترین استعدادها ، هزینه خود را پرداخت می کند. به این ترتیب مردم از سراسر جهان نگاهی اجمالی به حساب شما خواهند داشت و از تعهد شما قدردانی می کنند.

وعده ما: شما خیلی سریعتر به مخاطبان ایده آل خود خواهید رسید
در دنیای رو به افزایش رسانه های اجتماعی ، رسیدن به اوج اغلب امتحان سرعت بیش از هر چیز دیگری است. در حالی که برای برخی افراد ممکن است سالها طول بکشد تا به سطح شهرت برسند که از آن راحت هستند ، اما متأسفانه برخی از حساب ها هرگز متوجه پتانسیل کامل خود نمی شوند و برای همیشه نامرئی می شوند. از خدمات ما به عنوان یک شروع پرش سریع فکر کنید



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در بسیاری از مقالات در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) صحبت می شود که این یک موضوع ساده است. در حقیقت ، برنامه نویسی برای SEO بسیار مهم است ، اما نیاز به زمان و مهارت دارد. با این حال ، ما عمداً از کلمه "مهارت" برای توصیف این فرآیند استفاده می کنیم ، زیرا این برنامه کاملاً قابل تعلیم است و جادوگری را انجام نمی دهد.

در این پست ، ما در مورد کد بهینه سازی شده SEO و چگونگی اجرای آن در پروژه های خود بحث خواهیم کرد. بیایید به آن برسیم!

یکی به سادگی محتوای صفحه را برای سئو بهینه نمی کند
بیشتر مطالبی که در مورد SEO می خوانید مربوط به تکنیک های صفحه است. این شامل ترفند گزینه های وب سایت با استفاده از یک افزونه باطن مانند Yoast SEO یا The SEO Framework است. به این ترتیب ، شما اغلب توصیه هایی را خواهید خواند:

از متن "alt" مناسب برای تصاویر خود استفاده کنید.
پست های خود را در اطراف یک کلمه کلیدی تمرکز قوی ایجاد کنید
بخشهای خود را به صورت انبوه قرار ندهید و از عناوین زیادی استفاده کنید.
اینها همه دستورالعملهای عالی برای کمک به Google برای ایجاد یک وب سایت است ، اما اگر این حذف چشمگیر را در اینجا مشاهده کنید ، احتمالاً شوخی اخیر Matt Mullenweg با کوکی ها را دریافت خواهید کرد. به عبارت دیگر ، هیچکدام از اینها ارتباطی با توسعه اولیه وب سایت (یا موضوع) مورد نظر ندارد.

حتی اگر هر یک از این (و ده ها تن از دیگر قوانین معمول) SEO استفاده شده است ، اگر موضوع شما کد شده بود به مانند یک محافظ صفحه ماتریکس از سال 2003 کدنویسی شده است ، نتایج ضعیفی کسب خواهید کرد.

با توجه به این نکته ، شما اغلب مضامین را مشاهده می کنید که می گویند "دوستانه SEO" دارند:

کدگذاری برای تم SEO
روشی که بعضی اوقات از این اصطلاح استفاده می شود می تواند گمراه کننده باشد. با این حال ، نکته این است که آسانتر کردن سایت شما برای خزیدن و نمایه سازی در یک سطح HTML اساسی ، عملاً برای یک رتبه بندی کلی جستجوگرها ضروری است.

مرتبط: نحوه استفاده از Bing Webmaster Tools برای بهبود SEO سایت شما

پیچ و تاب طرح Shyamalan به سبک: رباتها عاشق کد قابل خواندن انسان هستند (این هم شیطان است)
خوب ، بنابراین کد قابل خواندن انسان در واقع شیطان نیست ، اما ممکن است هنگام رسیدن به سرعت صفحه نیز اتفاق بیفتد. البته برای مقابله با پرونده های گاهاً پف کرده حاوی نوسان هایی از فضای سفید که کیلوبایت های گرانبها را به خود اختصاص می دهند ، minification وجود دارد. شما ممکن است فکر کنید که ما در اینجا مسخره هستیم ، اما در واقع ، این تعداد به ظاهر کم می تواند عواقب بسیار بزرگی را به همراه داشته باشد.

کامپیوترها به منظور تجزیه کد شما به فضای سفید احتیاج ندارند ، اما باید منطق شما را دنبال کنند. همانطور که minification یک روش عالی برای بهبود سئو بدون تأثیر در خوانایی رایانه است ، نوشتن کد به راحتی قابل درک و خواندنی توسط انسان است.

به طور خلاصه ، بهترین کاری که می توانید برای ایجاد محصولاتی سازگار با موتورهای جستجو انجام دهید این است که به سادگی کدهای شفاف و ساختار یافته را در سطح اساسی بنویسید.

با این حساب ، بیایید به برخی از بهترین تکنیک ها برای انجام کار بپردازیم.

مرتبط: 12 ابزار بهینه سازی وب سایت

توسعه دهندگان WordPress و ربات های موتور جستجو که آنها را دوست داشتند
قبل از اینکه بتوانید کد بهینه سازی شده را بررسی کنید ، باید بدانید که به نظر می رسد. این فقط یک مورد مشاهده نسخه cached یک سایت است که SEO را به خوبی انجام می دهد. در Google می توانید این کار را از طریق فلش کشویی که در کنار URL سبز در هر صفحه نتایج موتور جستجو وجود دارد انجام دهید:

برنامه نویسی برای SEO Cached
برای افراد ناآگاه ، این سایت را همانطور که برای خزنده موتور جستجو نشان می دهد نشان می دهد (وقتی گزینه فقط متن را انتخاب می کنید). همانطور که می توانید تصور کنید ، این امر بینایی واضح تری در مورد آنچه که برای کدگذاری سایت ها و موضوعات خود باید اولویت بندی کنید ، می دهد.

به عنوان مثال ، این نسخه ذخیره شده WordPress.org را بررسی کنید:

برنامه نویسی برای عکس فوری SEO
متوجه خواهید شد که سلسله مراتب بسیار آسان است. یک عنوان ، و سپس ناوبری اصلی وجود دارد. این مورد با استفاده از اندازه های نزولی و بخش های قابل خواندن ادامه می یابد.

اگر می خواهید به چیزی مشابه برسید ، می توانید به راحتی الهام بگیرید که چگونه می توانید با آزمایش یک مضمون آغازین با کیفیت مانند Underscores شروع کنید. حتی اگر نمی خواهید از این موضوع به عنوان پایه استفاده کنید ، می تواند به شما کمک کند ساختار سایت خود را درست در زیر هود قرار دهید.

برنامه نویسی برای زیر نویسندگان SEO
توسعه دهندگان وردپرس عموماً خوش شانس هستند ، به دلیل این که برخی از ملاحظات اساسی سئو که دیگر توسعه دهندگان وب نیاز به مراقبت از دستی دارند قبلاً برای شما پرداخته شده است. این شامل جنبه هایی از جمله عناوین ، توضیحات متا ، برچسب های متعارف و متن alt است. با این حال ، نشانه گذاری Schema یکی از مناطقی است که ممکن است لازم باشد کمی کار با دست انجام دهید.

سرانجام ، مانند بسیاری از جنبه های دیگر وردپرس ، Codex شامل یک مرور کلی مفید درباره نحوه نوشتن کد بهینه است. ما توصیه می کنیم آن را کاملاً شبیه سازی کنید ، به ویژه توصیه هایی در مورد اطمینان از اعتبار کد شما. به نظر ما ، این منطقه جایی است که باید توجه کند.

برنامه نویسی برای سئو الهام بخش کارما جستجو خوب است
SEO یک نگرانی مشترک برای صاحبان وب سایت و توسعه دهندگان به طور یکسان است. با این حال ، در مورد چگونگی ارتباط آن با کد اساسی یک سایت صحبت کافی نیست.

یک سایت وردپرس یا موضوعی که دارای کدگذاری نباشد ، کابوسی برای تجزیه و تحلیل خزندگان خواهد بود.

به این ترتیب ، اطمینان حاصل کنید که چگونه سایت شما در حال حاضر توسط موتورهای جستجو مشاهده می شود ، یک ایده هوشمند است. از طرف دیگر

منبع

https://www.godaddy.com/garage/coding-for-seo/

https://javadyasemi.ir/beginners-guide-to-seo/

https://websima.com/



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()