فیبروآدنوم چیست
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مانند ماموگرافی سنتی ، در معرض تابش نیست.

م componentsلفه های منحصر به فرد این فناوری - مانند مبدل دایره ای - توسط سازمان غذا و داروی فدرال پاکسازی شده است.

Delphinus اکنون از FDA می خواهد تا نشان دهد که SoftVue برای بیماران با بافت پراکنده پستان مناسب است. یک کارآزمایی بالینی در کارمانوس در حال انجام است تا داده هایی را که آژانس فدرال برای تعیین آن نیاز دارد جمع آوری کند. به زودی یک آزمایش آزمایشی در هشت م institutionsسسه دیگر در سراسر کشور برگزار می شود.

سونوگرافی تصاویری از امواج صوتی ایجاد می کند که بسیار پرتحرک هستند و توسط انسان قابل شنیدن نیستند. به طور معمول ، امواج صوتی توسط وسیله ای دستی موسوم به مبدل ارسال می شود که از سطح پستان عبور می کند. SoftVue از مبدل حلقه مانند استفاده می کند که همزمان با شناور شدن در مایع ، سیگنال های اولتراسوند را در یک آرایه دایره ای توالی و 360 درجه اطراف پستان منتشر می کند.

فیبروآدنوم چیست

مارک فورشتت ، رئیس و مدیرعامل دلفینوس گفت: "سونوگرافی به طور طبیعی توده ها را در سینه های متراکم بهتر می بیند."

"ما توده ها را می بینیم ، اما همچنین سیگنال صوتی را که از طریق بافت عبور می کند ، ضبط می کنیم و آن را در طرف دیگر می گیریم تا بتوانیم تغییر سرعت صدا را ببینیم. کاری که به ما اجازه می دهد انجام دهیم این است که نه تنها توده را ببینیم ، بلکه می توانیم شخصیت توده را نیز ببینیم: آیا این یک سرطان ، (خوش خیم) فیبروآدنوم یا کیست است؟ این یک تغییر بزرگ است.

"در نهایت ،" او گفت. "اگر بتوانیم تعداد نمونه برداری های غیرضروری را کاهش دهیم ، خدمات بزرگی انجام داده ایم."

این فناوری جدید در حالی ارائه می شود که 43 ایالت از جمله میشیگان قوانینی را تصویب کرده اند که به زنان اطلاع داده می شود که در طی ماموگرافی دارای بافت متراکم پستان هستند ، که این امر می تواند برای رادیولوژیست تشخیص تومور را دشوارتر کند و ممکن است خطر سرطان پستان را افزایش دهد.

بافت متراکم می تواند تومورها را در تصاویر ماموگرافی نامرئی کند و یا وجود وجود تومورها را نشان می دهد.

کانکتیکات اولین ایالتی بود که با اصرار بیمار ، نانسی کاپلو ، که در سال 2004 با سرطان پستان در مرحله پیشرفته تشخیص داده شد ، قانون تراکم پستان را تصویب کرد. وی بیش از یک دهه گزارشات ماموگرافی طبیعی دریافت کرده بود. تومورهای او توسط بافت متراکم پستان پوشانده شده است.

کاپلو بعداً بنیانگذار و مدیر اجرایی Are You Dense Inc شد ، گروهی که در سراسر کشور از قوانین اطلاع رسانی حمایت می کنند.

متخصصان می گویند زنانی که از بافت متراکم پستان مطلع شده اند نباید وحشت کنند. یافتن بافت متراکم پستان لزوماً به معنای ابتلا به سرطان در یک زن نیست. طبق انجمن سرطان آمریکا ، بیشتر سرطان ها در ماموگرافی دیده می شود ، از جمله در زنان با سینه های متراکم. بنابراین مهم است که زنان حتی اگر بافت پراکنده سینه داشته باشند ، به انجام ماموگرافی ادامه دهند.

حتی با انجام یک ماموگرافی طبیعی ، زنان باید بدانند که پستان هایشان چگونه به طور معمول ظاهر و احساس می شوند ، بنابراین می توانند هرگونه تغییر را به پزشک خود گزارش دهند.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: