ماموگرافی چیست؟
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

SoftVue As به عنوان یک سیستم سونوگرافی کامل سینه سه بعدی ، یک راه حل تصویربرداری ایمن و نرم تر ارائه می دهد و روش جدیدی را برای تصویربرداری از کل پستان با استفاده از آب و صدا ارائه می دهد. معاینه خصوصی و محرمانه است ، پستان در طول فرآیند اسکن به طور آشکار دیده نمی شود و هیچ فشرده سازی و تابش وجود ندارد

در Delphinus ، ما در حال تلاش برای کمک به پزشکان برای به دست آوردن اطلاعات دقیق برای تشخیص بهتر سرطان پستان در مواردی که چالش آورترین باشد ، در بافت متراکم پستان است. در حالی که علم تصویربرداری بهتری را توسعه می دهیم ، در تلاشیم تا تجربه تصویربرداری بهتر از پستان را برای خانم ها داشته باشیم. SoftVue مجوز FDA را برای اهداف تصویربرداری تشخیصی دریافت کرده است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای غربالگری ماموگرافی در نظر گرفته نشده است.
ایمنی پیشرفته
SoftVue از آب و صدا برای گرفتن تصویر 360 درجه از پستان استفاده می کند. این گزینه ایمن تر و ملایم تری را برای خانم ها فراهم می کند که پستان را فشرده نمی کند و در طی مراحل تصویربرداری هیچ اشعه ای ندارد.

ماموگرافی چیست؟

زنان م effectiveثر
به خصوص سینه های متراکم
بافت متراکم پستان و سرطان در ماموگرافی به نظر می رسد ، تشخیص سرطان در زنان با پستان متراکم فقط با استفاده از اشعه ایکس دشوارتر است. بر خلاف ماموگرافی ، SoftVue properties از ویژگی های صدا برای تشخیص توده های سرطانی در پستان های متراکم استفاده می کند.

استثنایی-راحتی
راحتی استثنایی
سیستم SoftVue lighting منحنی ظریف دارای فرو رفتگی با رنگین کمان رنگی قابل انتخاب برای مطابقت با دکوراسیون و روحیه ، در حالی که یک قدم یکپارچه و قوس های خمیده نرم برای قرارگیری دست ، رویکردی ایمن و آسان به فناوری بی نظیر SoftVue ارائه می دهد
SoftVue ™ دارای یک میز روکش دار است که موقعیت خوبی را برای شما فراهم می کند تا زنی روی شکم بخوابد و برای تصویربرداری از پستان آماده شود. هنگامی که روی شکم او قرار گرفت ، پستان در آب گرم غوطه ور می شود. سپس یک راهنمای ژل نرم با قسمت جلویی پستان درگیر می شود ، در حین انجام آن را شکل می دهد و ثابت می کند ، دسترسی به بافت را به حداکثر می رساند و پروفایل پستان را در حین ضبط تصویر بهینه می کند.

معاینه به ازای هر پستان 2-4 دقیقه طول می کشد ، و پس از اتمام ، یک زن به سادگی بلند می شود و پستان خود را خشک می کند.


SoftVue the شامل استفاده از آب و امواج صوتی برای ایجاد تصویری از پستان است. پستان در آب غوطه ور می شود و سپس یک حلقه تصویربرداری دایره ای شکل که امواج صوتی منتشر می کند ، به سمت بالا پستان حرکت می کند و تصاویر را برای بررسی تومورهای بالقوه سرطانی توسط پزشکان ایجاد می کند. از هیچ اشعه ای استفاده نمی شود بنابراین معاینه می تواند در دسترس زنان در هر سنی باشد و مانند آزمایشات تصویربرداری مبتنی بر اشعه محدودیت فرکانسی ندارد. SoftVue for مجوز FDA را برای اهداف تصویربرداری تشخیصی دریافت کرده است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای انجام ماموگرافی غربالگری در نظر گرفته نشده است.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: