انتخاب آینه مناسب برای حمام خود
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگرچه ما معمولاً مانند ملکه شیطانی از سفید برفی خیره نمی شویم ، همه ما ارزش آینه حمام را می دانیم. چه چیز دیگری صبح به ما خوشامد می گوید ، بر رژیم روزانه دندان و مراقبت از پوست ما نظارت می کند و در مورد اینکه آیا به نظر می رسد منصفانه ترین فرد از خانه است ، قضاوت می کند؟ در واقع ، آینه حمام تمیز و ثابت باعث ایجاد تفاوت می شود.



همانطور که گفته شد ، خرید آینه دستشویی و رعایت یک روال معمول برای نگه داشتن آن نیازی به کسل کننده ، دشوار یا خیلی سنگین کیف پول شما نیست. در حقیقت ، مبلمان حمام خود را با یک آینه جدید تهیه کنید - در نتیجه اتاق را برای شما و مهمانان خود ترشح می کنید - همه موارد در انتخاب نوع آینه مناسب ، قرار دادن آینه در موقعیت مناسب و تمیز کردن سطح آینه در صورت لزوم است. برای راحتی شما ، در اینجا لیستی سریع از "نکات پیشنهادی" برای خرید ، چسباندن و تمیز کردن آینه حمام جدید آورده شده است.

انتخاب آینه مناسب برای حمام خود

چه نوع آینه ای بهتر کار خواهد کرد؟
خواه به دنبال یک آینه شیک و انحطاطی برای ارتقا look کل نمای حمام خود باشید ، یا چیزی بدون مزاحمت و سودمندتر ، در نظر گرفتن خرید در کنار این عوامل کمک می کند:

بودجه: چقدر حاضرید برای آینه جدید خود هزینه کنید؟ چند نوع آینه را می توانید تهیه کنید؟ در مورد بودجه خود برای هر یک از آینه ها تصمیم بگیرید ، و اگر برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید ، نترسید که چیزی با کیفیت خوب را تهیه کنید.
اندازه: به چه آینه بزرگی نیاز دارید؟ آیا به دنبال آینه صفحه ای با اندازه استاندارد یا پیاده سازی به طول بدنه هستید که بتوانید آن را به دیوار بچسبانید؟ در مورد نوعی آینه تصمیم بگیرید که فضای محدودی را که در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند به حداکثر برساند.
قرار دادن: آینه را کجا قرار می دهید؟ آیا آن را بالای سینک ظرفشویی آویزان می کنید ، روی دیوار نصب می کنید و یا میز آشپزخانه خود را با آن مجهز می کنید؟ درک کنید که آینه را به کجا قرار می دهید به گونه ای که تمیز کردن و جابجایی مجدد آن در صورت لزوم آسان شود.

برگرفته : https://redpanel3d.com/mag/bedroom-decoration/


قاب بندی: چه نوع قاب بر روی آینه خود می خواهید ، یک قاب ساده یا یک قاب ظریف؟ آیا به جایگاه احتیاج دارد؟ برای آینه دستشویی سفارشی ، از سرویس دهنده محلی خود بخواهید که در صورت نیاز به تغییر ، لبه های قاب را اصلاح کند. خرید یک آینه گرد یا مستطیل شکل ساده هیچ مشکلی ندارد - نوع مینیمالیستی بدون هیچ لبه یا برجستگی تیز ، ایمن ترین نوع در اطراف کودکان است.
مواد: آینه جدید شما باید از چه نوع موادی ساخته شود؟ به این فکر کنید که آیا می خواهید روی مواد شیشه معتدل سرمایه گذاری کنید یا خیر ، که در صورت شکستن احتمال آسیب دیدگی را به حداقل می رساند. اگر در آب و هوای مرطوب تر و مرطوب زندگی می کنید ، ممکن است یک قاب مقاوم در برابر قالب را انتخاب کنید که همراه با آینه شما باشد.
انتخاب و استفاده از ابزار تمیز کردن مناسب
هنگامی که آینه را به جای مناسب آن در حمام خود چسباندید ، فقط چیزهای کم هزینه و کمی چربی آرنج برای نگه داشتن آن در چرخش و چرخش لازم است.

 

ما به شما توصیه می کنیم چیزی بیش از شیشه پاک کن و یک حوله میکروفیبر در اطراف خود نداشته باشید تا کار را برای شما به پایان برساند. استفاده از حوله میکروفیبر برای از بین بردن زباله های سطحی آسان تر و بسیار کارآمدتر از استفاده از جاروبرقی است که در صورت استفاده نادرست می تواند ردپای آشفته خود را روی سطح آینه باقی بگذارد.

وقتی زمان تمیز کردن آینه است ، یک لایه نازک از محلول تمیز کردن را از بالا به پایین بپاشید. برای از بین بردن برچسب ها یا برچسب های باقی مانده ، روی آنها کمی محلول بپاشید و با یک خراش پلاستیکی لبه های آن را به آرامی فشار دهید. سپس کاملاً پاک کنید تا اینکه بار دیگر سطح آینه براق شود.

انتخاب آینه مناسب برای حمام خود

این تمام چیزهایی است که در آن وجود دارد. پرسیدن "آینه ، آینه روی دیوار حمام" پاسخی سریع به این می دهد که چه کسی از همه منصفانه ، تمیز و سخت است.

https://beautyharmonylife.com/choosing-right-mirror-bathroom/





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: