فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

باغ جایی است که شما می توانید واقعاً خلاقیت خود را از بین ببرید و ایده های مختلف شجاعانه ای را برای زیبا و منحصر به فرد نشان دادن حیاط خود اجرا کنید. اگر می خواهید کارهای داخلی باغ را خودتان انجام دهید ، باید بدانید که استفاده از ابزارهای کلاسیک به ندرت در قرن 21 قابل توجیه است. مطمئناً به برخی از آنها احتیاج خواهید داشت ، اما نه برای مشاغل وقت گیر. متخصصان Electro Garden Tools توصیه می کنند که به دنبال ابزارهای برقی حرفه ای باشید تا در زمان کمتری کیفیت بهتری کسب کنید. در اینجا ابزارهای اساسی مورد نیاز شما آورده شده است.



اره ها را ردیابی کنید
بازار طیف گسترده ای از اره های برقی را برای هر منظور ارائه می دهد. مارک هایی مانند Makita ، Festool ، DeWalt ، Triton و برخی دیگر ابزارهای با کیفیت برتر می سازند. با این حال ، شما باید عناصر اساسی را که باید هنگام خرید به دنبال آنها باشید ، بدانید. قبلاً آنها را می شناسید؟ این بررسی دقیق اره آهنگ را بررسی کنید.

فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

در اینجا چیزی است که باید جستجو کنید:

دامنه دور در دقیقه - این ویژگی نشان می دهد که چند چرخش در دقیقه می تواند اره ایجاد کند. اکثر مدل های حرفه ای به شما امکان می دهند RPM را از 3000 به 5000 تنظیم کنید ، که آنها را برای برش مواد مختلف مناسب می کند.
ظرفیت اریب - این توانایی دستگاه را برای ایجاد برش های زاویه دار تعریف می کند. به دنبال مدل هایی بگردید که دامنه زاویه آنها از -1 درجه تا 48 درجه باشد.
طول سیم - البته اگر فاقد طول کابل هستید ، می توانید یک سیم کشی خریداری کنید ، اما سفارش اره با سیم که از قبل برای اهداف شما کافی است بسیار عاقلانه تر است.
قدرت - بعضی از انواع چوب به طور قابل توجهی توانایی برش بیشتری نسبت به متوسط ​​دارند. ما به شما موتورهای AMP 12-13 را برای مقابله با چوب های سخت و حتی در صورت لزوم مواد ضخیم تر ، توصیه می کنیم.
طول آهنگ - به طول بریدنی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. خوشبختانه ، طول را می توان با یک قسمت اضافی افزایش داد.
تیغه - می توانید تیغه ای از فولاد را که به آسانی تیز می شود یا نوک کاربیدی را تهیه کنید که بسیار با دوام تر است اما گران تر نیز هست. قطر باید حداقل 3 برابر بزرگتر از ضخامت برش هایی باشد که باید ایجاد کنید.
ابزار اره برقی
اره منبت کاری اره مویی یک ابزار قدرت اساسی برای ایجاد برشهای منحنی و برشهای ریز به طور متوسط ​​و مواد نسبتاً نازک مانند تخته سه لا ، تخته خرده چوب و سایر موارد است. با انتخاب این ابزار برای کارهای خود ، باید به دنبال ویژگی های زیر باشید:

عملکرد مداری - این نوع اره مویی برشهای نرم تری نسبت به مدلهای عمل استاندارد ایجاد می کند و ساییدگی تیغه شما را به حداقل می رساند.
سرعت - سرعت های متغیر معمولاً در اره های برقی سطح بالا وجود دارد و به شما امکان می دهد برش های منحنی را با دشواری بیشتر انجام دهید و همچنین به دلیل توانایی استفاده از عمل با سرعت پایین ، فلزات را با دقت بیشتری برش دهید.
قدرت - توصیه می کنیم به دنبال مدل های 6.5-AMP و 7-AMP باشید.
عمق برش - بیشتر مدل ها می توانند چوب را تا 2 "برش دهند ، که برای اکثر قریب به اتفاق برنامه ها کافی است.
سیم / باتری - با خرید اولین اره منبت کاری اره مویی خود را به سیم سیم ترجیح دهید زیرا معمولاً از قدرت بیشتری برخوردار هستند.
راهنمای لیزر - این ویژگی انجام برشهای مستقیم را بسیار آسان می کند زیرا اره مویی معمولاً مستعد پیچش است.
دمنده گرد و غبار - این مورد ضروری نیست اما برای برش راحت تر مسیر برش را واضح تر می کند.
مورب کفش - از کفش های آلومینیومی اجتناب کنید و فقط آنهایی را که از فولاد ریخته شده ساخته شده استفاده کنید و به شما امکان می دهد زاویه برش های مورب را تنظیم کنید.
فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

مته پیچ گوشتی
خوب ، شما می توانید یک پیچ گوشتی و یک مته جداگانه تهیه کنید ، اما قطعاً به هر دو برای کارهای چوبی احتیاج خواهید داشت ، پس چرا یک ابزار 2 در 1 تهیه نمی کنید؟ اگر پروژه شما به حفاری بیشتر از پیچ پیچی نیاز دارد ، این بهترین گزینه است. در غیر این صورت ، دو ابزار جداگانه تهیه کنید. بهترین راه حل تهیه یک مته با حالت پیچ گوشتی و یک پیچ گوشتی باتری دار برای کارهای سبک تر است. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به ویژگی اول جستجو کنید:

کنترل کننده سرعت - شما باید بتوانید گشتاور کم را تنظیم کنید تا پیچ هموار شود.
معکوس - اگر ویژگی عملکرد معکوس نداشته باشید چگونه می توانید پیچ ​​و مهره ها را باز کنید؟
سرعت اوج بالا - کارهای حفاری معمولاً به حرکت بالایی نیاز دارند.
وزن - یک محلول ترکیبی باید تا حد ممکن سبک باشد تا از خستگی جلوگیری کنید. متأسفانه ، مدلهای سبک به ندرت به اندازه کافی قدرتمند هستند.
فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

ابزارهای اضافی: برقی و غیر برقی
این موارد ضروری بودند ، اما ممکن است شما به ابزارهای زیادی نیز نیاز داشته باشید تا بتوانید طیف وسیعی از کارها را بر عهده بگیرید. حتی جهانی ترین ابزارها هم محدودیت دارند! در اینجا لیستی از ابزارهایی وجود دارد که ممکن است در پروژه های چوبی به شما کمک کنند:

میز کار - این جدول با تجهیزات اضافی (پیچ های شست ، انبر ، گیره و غیره) به شما در حل انواع کارها کمک می کند.
کاغذ سنباده - این مورد مصرفی برای اتمام کارها ، خصوصاً در مکانهایی که صعب العبور نیستند ، بسیار مفید است.
ابزار سنگ زنی - این یکی برای اتمام سریع قطعات بزرگ چوب ضروری است.
خط کش ، نوار اندازه گیری ، مداد نجاری - اندازه گیری های شما باید دقیق باشد.
فضای داخلی باغ: راهنمای ابزارهای پردازش چوب برقی

https://beautyharmonylife.com/garden-interior-the-guide-to-electric-wood-processing-instruments/





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: