ایده هایی برای زیبایی بیشتر اتاق نشیمن شما
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بسیاری از تغییرات در خانه وجود دارد که می تواند به خانه شما ارزش افزوده دهد ، با اضافه شدن یک هنرستان جدید ، افزایش چشمگیر و تخمین ROI 108٪ تخمین زده می شود. با این حال ، اکثر تغییرات با بیشترین بازده سرمایه گذاری نیز هزینه های هنگفتی را باید انجام دهند ، با بازسازی و توسعه باغ ، موارد مشابه در این زمینه نیز ارائه می شود.

اگرچه نوبت به بهبود جذابیت بصری اتاق نشیمن می رسد ، روش های مقرون به صرفه تری برای دستیابی به این هدف وجود دارد. این شامل:

آن کابلهای ناخوشایند را بردارید (یا مخفی کنید)
اغلب ، سیم های شل و کابل های تلویزیون سقوط یک اتاق نشیمن کاملاً شیک و آراسته است. ممکن است ما انسانها را روی ماه قرار داده ایم ، اما هنوز نتوانسته ایم یک راه حل جهانی برای پنهان کردن م wثر این سیمها و حفظ توهم فضای داخلی سازمان یافته و زیبا از نظر زیبایی ایجاد کنیم.

 

خوشبختانه ، شما می توانید کابل ها را از طریق ابزارهای مختلف مدیریت و سازماندهی کنید ، بسیاری از آنها از طریق تأمین کنندگان بین المللی مانند RS Components در دسترس هستند. البته ، شما باید بهترین راه حل را با توجه به اندازه و چیدمان اتاق نشیمن خود تنظیم کنید ، اما این منبع یک نقطه شروع عالی برای حل مسئله است.

افزودن گیاهان
چند سال پیش ، مفهوم آوردن بیرون یکی از اصلی ترین روندهای طراحی داخلی در انگلستان بود ، زیرا مردم دیوارهای سبز را در اتاق های زندگی خود نصب می کردند تا رنگ و بافت را به همان اندازه اضافه کنند. اگر این ایده برای شما یک کشش به نظر می رسد ، شما می توانید با افزایش تعداد گیاهان در اتاق نشیمن خیلی ساده شروع به کار کنید (در حالی که به یک اصل طراحی مشابه پایبند هستید).

 منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/

این نه تنها رنگ و نشاط را به فضا می بخشد ، بلکه دارای یکسری فواید جسمی و روانی است که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد. مسلماً ثابت شده است که باعث افزایش خلق و خو و بهره وری می شود (برای کسانی که در حال حاضر از خانه کار می کنند) ، ضمن اینکه استرس را کاهش می دهد و کیفیت هوا را که هر روز در معرض آن قرار دارید به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

برای نور طبیعی بیشتر اجازه دهید
بهینه سازی نور طبیعی در اتاق نشیمن شما (و در واقع ، بقیه فضای داخلی شما) یک روند کلیدی در طراحی است ، و روشی است که می تواند واقعاً روح زندگی شما را بدهد. نور طبیعی مطمئناً به بهینه سازی توهم فضای طبیعی در هر اتاق یا خانه کمک می کند ، در حالی که همچنین می تواند مصرف انرژی را با گذشت زمان (به ویژه در طول تابستان) به حداقل برساند و به ویژه با چوب های طبیعی مانند بلوط کارایی خوبی دارد.

 

روش های مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد ، از نصب شیشه های کف تا سقف و استفاده از سطوح آینه ای در صورت لزوم. این نوع سطح به بهینه سازی سطح نور طبیعی در هر خانه کمک می کند ، بدون اینکه شما را مجبور به صرف هزینه های قابل توجهی کند.

http://beautyharmonylife.com/ideas-to-make-your-living-room-more-aesthetically-pleasing/





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: