نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بسیاری از تغییرات در خانه وجود دارد که می تواند به خانه شما ارزش افزوده دهد ، با اضافه شدن یک هنرستان جدید ، افزایش چشمگیر و تخمین ROI 108٪ تخمین زده می شود. با این حال ، اکثر تغییرات با بیشترین بازده سرمایه گذاری نیز هزینه های هنگفتی را باید انجام دهند ، با بازسازی و توسعه باغ ، موارد مشابه در این زمینه نیز ارائه می شود.

اگرچه نوبت به بهبود جذابیت بصری اتاق نشیمن می رسد ، روش های مقرون به صرفه تری برای دستیابی به این هدف وجود دارد. این شامل:

آن کابلهای ناخوشایند را بردارید (یا مخفی کنید)
اغلب ، سیم های شل و کابل های تلویزیون سقوط یک اتاق نشیمن کاملاً شیک و آراسته است. ممکن است ما انسانها را روی ماه قرار داده ایم ، اما هنوز نتوانسته ایم یک راه حل جهانی برای پنهان کردن م wثر این سیمها و حفظ توهم فضای داخلی سازمان یافته و زیبا از نظر زیبایی ایجاد کنیم.

 

خوشبختانه ، شما می توانید کابل ها را از طریق ابزارهای مختلف مدیریت و سازماندهی کنید ، بسیاری از آنها از طریق تأمین کنندگان بین المللی مانند RS Components در دسترس هستند. البته ، شما باید بهترین راه حل را با توجه به اندازه و چیدمان اتاق نشیمن خود تنظیم کنید ، اما این منبع یک نقطه شروع عالی برای حل مسئله است.

افزودن گیاهان
چند سال پیش ، مفهوم آوردن بیرون یکی از اصلی ترین روندهای طراحی داخلی در انگلستان بود ، زیرا مردم دیوارهای سبز را در اتاق های زندگی خود نصب می کردند تا رنگ و بافت را به همان اندازه اضافه کنند. اگر این ایده برای شما یک کشش به نظر می رسد ، شما می توانید با افزایش تعداد گیاهان در اتاق نشیمن خیلی ساده شروع به کار کنید (در حالی که به یک اصل طراحی مشابه پایبند هستید).

 منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/

این نه تنها رنگ و نشاط را به فضا می بخشد ، بلکه دارای یکسری فواید جسمی و روانی است که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد. مسلماً ثابت شده است که باعث افزایش خلق و خو و بهره وری می شود (برای کسانی که در حال حاضر از خانه کار می کنند) ، ضمن اینکه استرس را کاهش می دهد و کیفیت هوا را که هر روز در معرض آن قرار دارید به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

برای نور طبیعی بیشتر اجازه دهید
بهینه سازی نور طبیعی در اتاق نشیمن شما (و در واقع ، بقیه فضای داخلی شما) یک روند کلیدی در طراحی است ، و روشی است که می تواند واقعاً روح زندگی شما را بدهد. نور طبیعی مطمئناً به بهینه سازی توهم فضای طبیعی در هر اتاق یا خانه کمک می کند ، در حالی که همچنین می تواند مصرف انرژی را با گذشت زمان (به ویژه در طول تابستان) به حداقل برساند و به ویژه با چوب های طبیعی مانند بلوط کارایی خوبی دارد.

 

روش های مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد ، از نصب شیشه های کف تا سقف و استفاده از سطوح آینه ای در صورت لزوم. این نوع سطح به بهینه سازی سطح نور طبیعی در هر خانه کمک می کند ، بدون اینکه شما را مجبور به صرف هزینه های قابل توجهی کند.

http://beautyharmonylife.com/ideas-to-make-your-living-room-more-aesthetically-pleasing/



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

میز ناهار خوری جایی است که خانواده به عنوان یکی برای جمع کردن نه تنها وعده های غذایی بلکه داستان ها و خاطرات نیز جمع می شوند. افراد بیش از غذا غذا می خورند و میز ناهار خوری به این فرآیند کمک می کند که آیا در میان خانواده ، دوستان فقط افرادی که از آشنایان هستند اما سفر پیوند را آغاز می کنند.

هنگامی که میزهای غذاخوری چوبی را انتخاب می کنید؟
مبلمان چوبی هرگز از مد نمی افتند و میزهای ناهار خوری چوبی همیشه مد هستند ، چه مبلمان چوبی گیلاس یا میزهای غذاخوری چوبی قدیمی شما محکم ، قابل اعتماد و همه کاره باشند. دلیل دیگر اینکه بسیاری از مردم چوب را به سایر تغییرات ترجیح می دهند ارزان بودن چوب در مقایسه با چوب سخت دیگر است. در حالی که به میزهای ناهار خوری نگاه می کنیم ، غالباً اضافه کردن صندلی ها را فراموش می کنیم و در نتیجه با صندلی هایی با کیفیت پایین روبرو می شویم که مناسب میز نیست. اما ، در مورد میزهای ناهار خوری چوبی می توانید میزهای دارای صندلی با بهترین کیفیت را انتخاب کنید. می توانید یک مجموعه کامل غذاخوری را با مواد چوبی یا چوب سخت بسازید و برخی از طرح ها را روی میز و صندلی های خود حک کنید.

 

5 نکته ای که باید هنگام انتخاب میزهای ناهار خوری الوار به خاطر بسپارید
در حالی که بخش ظاهر مرتب شده است ، چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید میزهای غذاخوری چوبی به خاطر داشته باشید:

بودجه: اولین چیزی که باید هنگام خرید میزهای غذاخوری چوبی در بودجه خود به آن توجه کنید. در حالی که میزهای الوار در مقایسه با سایر قطعات چوبی ارزان تر هستند ، شما نمی خواهید با ظاهر و طراحی بیش از حد استفاده کنید. شما همچنین باید استفاده عملی از جدول را در نظر بگیرید زیرا این جدول قطعه نمایشی نیست. بنابراین ابتدا در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید و سپس با توجه به بودجه خود ، میز ناهار خوری با بهترین کیفیت را انتخاب کنید.

برگرفته از: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/


اندازه: اندازه مهم است زیرا شما نمی خواهید در نهایت یک میز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک برای استفاده روزانه یا جشن ها داشته باشید. اگر شما یک خانواده چهار نفره هستید ، پس چهار تا شش نفر صندلی برای شما ایده آل است. در غیر این صورت ، اگر خانواده بزرگی دارید ، می توانید یک میز ناهار خوری با سایز بزرگ سفارشی کنید.

شکل ظاهری: یک اتاق مربع بهتر است توسط یک میز گرد تعریف شود و میز گرد دارای مزیت خاص خود است که همه در دسترس همه است. پایان میز ناهار خوری مهم است زیرا به دکوراسیون و تم اتاق غذاخوری می افزاید. اگر فضای آشپزخانه باز دارید ، پس چوب ایده آل است برای مقاومت در برابر برش و گرما. چوب مقاوم به عنوان یک پیشخوان نیز در خدمت شما خواهد بود.


لوازم جانبی هوشمند: اگر فردی هستید که خانواده کوچکی دارید اما مهمانی های زیادی به ویژه مهمانی های شام برگزار می کنید ، پس میزهای غذاخوری چوبی را گسترش دهید. این نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود بلکه به نظر می رسد شسته و رفته است. در اینجا باید مراقب مفاصل و نوار لغزنده میز باشید. بررسی کنید که آیا نوار لغزنده نیز از چوب ساخته شده است و نباید اتصالات را با چسبندگی چسباند.


راحتی: در کنار کاربردی بودن ، میز ناهار خوری باید راحت باشد که شامل ارتفاع مناسب میز و صندلی ها باشد. فردی که نشسته است باید بتواند به بیشترین فضای سطح میز دسترسی داشته باشد بدون اینکه دائماً دیگران را تکان دهد ، به این معنی که عرض میز ، برای میزهای ناهار خوری چوبی مستطیل شکل ، نباید نه خیلی باریک و نه خیلی پهن باشد.


خرید میزهای ناهار خوری چوبی نه تنها از نظر زیبایی سودمند است زیرا جذابیتی به فضای شما می بخشد ، بلکه بسیار با دوام ، متنوع و محکم است و سرمایه گذاری های خوبی را برای آنها به همراه دارد. نگهداری کمی از میز با گچ زدن ، پاک کردن و دوباره پر کردن مجدد مورد نیاز است.

http://beautyharmonylife.com/how-choose-best-quality-timber-dining-tables/



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بستر وبلاگ نویسی ، نرم افزار یا سرویسی است که برای مدیریت و انتشار مطالب در اینترنت به صورت وبلاگ استفاده می شود. یک وبلاگ - مخفف وبلاگ - سابقه ای از ورود کاربر به صورت آنلاین است که معمولاً به ترتیب زمانی معکوس است.


درباره سیستم عامل های وبلاگ نویسی و نحوه کار آنها بیشتر بدانید.


بستر وبلاگ نویسی چیست؟
یک بستر وبلاگ نویسی به کاربر اجازه می دهد تا محتوای نوشتاری و بصری را بصورت آنلاین در یک وبلاگ ایجاد ، سازماندهی و منتشر کند.


نکته اصلی که یک وبلاگ را از سایر وب سایت ها متمایز می کند این است که محتوایی که در یک وبلاگ منتشر می شود به ترتیب زمانی معکوس نشان داده می شود ، به این معنی که بیشترین موارد اضافه شده به وب سایت ابتدا نشان داده می شود.

چگونگی عملکرد بسترهای وبلاگ نویسی
سیستم عامل های وبلاگ نویسی به کاربر اجازه می دهد تا یک پست را منتشر کند ، تاریخ انتشار پست را نمایش دهد و نویسنده خاصی را که به پست اختصاص داده شده اختصاص دهد. این نرم افزارها یا خدمات مبتنی بر وب همچنین به کاربران امکان می دهند محتوا را با دسته بندی خاص برچسب گذاری کنند ، جستجوی همه پست های مربوط به موضوع در وبلاگ را آسان می کند. این سیستم عامل ها همچنین به کاربران امکان می دهند پست ها را با چندین کلمه کلیدی به عنوان روش دیگری برای جستجوی موضوعات خاص برچسب گذاری کنند.

در گذشته ، برنامه های نرم افزاری که برای ساخت وب سایت استفاده می کردید در مقایسه با آنچه برای وبلاگ استفاده می کنید کاملاً متفاوت بود. اما امروزه ، تداخل های زیادی وجود دارد: یک سازنده وب سایت یا یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگ نویسی (CMS) قادر خواهد بود هم صفحات وب منظم و هم صفحاتی از نوع وبلاگ ایجاد کند.

متداول ترین ترتیبی که امروزه بیشتر وب سایت ها از آن استفاده می کنند داشتن CMS مبتنی بر وبلاگ است (مانند وردپرس) که امکان ایجاد صفحات ثابت در وب سایت آنها و وبلاگی را فراهم می کند که می تواند به طور مرتب به روز شود.

انواع سیستم عامل های وبلاگ نویسی
چندین شرکت مختلف وجود دارد که خدمات رایگان یا پولی را برای انتشار و میزبانی وبلاگ ارائه می دهند. برخی از پلتفرم های محبوب وبلاگ نویسی رایگان شامل WordPress ، Blogger ، Weebly ، Tumblr و Medium هستند.

اگر فقط به دنبال ایجاد یک ژورنال شخصی یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دیگران هستید ، یک بستر وبلاگ نویسی رایگان می تواند برای شما مناسب باشد. اما اگر قصد ایجاد درآمد آنلاین یا استفاده از وبلاگ خود برای اهداف تجاری را دارید ، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که از این سیستم عامل های رایگان وبلاگ نویسی پرهیز کرده و برای استفاده از یک وبلاگ خود میزبان در وردپرس هزینه پرداخت کنید. این بدان معنی است که شما حساب میزبانی خود و نصب وردپرس خود را دریافت می کنید ، جایی که کنترل کامل بر آنچه می توانید انجام دهید دارید.

گزینه های جایگزین برای سیستم عامل های وبلاگ نویسی
اگرچه استفاده از سیستم عامل های وبلاگ نویسی مانند وردپرس فواید بسیاری دارد ، اما ممکن است برخی از افراد استفاده از آنها را کمی فنی بدانند. سازندگان وب سایت های مشهوری وجود دارند که از نظر فنی بسیار کافی نیستند و می توانند وب سایت هایی با قابلیت وبلاگ نویسی خوب طراحی کنند. آنها شامل SquareSpace ، Web.com و Wix.com هستند.

تفاوت های زیادی بین استفاده از بستر وبلاگ نویسی یا بستر وب سایت برای وبلاگ شما وجود ندارد. اکثر سیستم عامل های وب سایت به شما امکان می دهند یک وبلاگ اضافه کنید ، و بیشتر سیستم عامل های وبلاگ نویسی توانایی ایجاد صفحات منظم وب سایت را دارند. نقطه ضعف اصلی سازندگان وب سایت ، توانایی کمتر در شخصی سازی سایت شما و ادغام کمتر با سایر سیستم عامل های شخص ثالث است.

اگر جنبه های فنی استفاده از یک پلتفرم مانند وردپرس فراتر از توانایی شما است ، ممکن است در نظر داشته باشید وبلاگ خود را به یک توسعه دهنده صالح بسپارید.

مزایای سیستم عامل های وبلاگ نویسی
یکی از مزایای استفاده از بستر وبلاگ نویسی این است که بهینه سازی وبلاگ شما برای موتورهای جستجو را آسان می کند. بیشتر سیستم عامل های وبلاگ نویسی برای شما در نظر دارند که شامل فراداده می باشد ، که به شما کمک می کند موتورهای جستجو در مورد وب سایت شما چیست. این اطلاعات معمولاً شامل یک عنوان برای صفحه شما ، شرح پست شما و برخی کلمات کلیدی مرتبط است.

علاوه بر این ، کلید دریافت ترافیک رایگان از موتورهای جستجو انتشار محتوای با کیفیت و اصلی به طور منظم است و افزودن محتوای جدید به وب سایت خود از طریق وبلاگ نویسی به صورت منظم ، راهی عالی برای این کار است. شما می خواهید برای یافتن موضوعاتی که افراد به دنبال آن هستند ، تحقیقاتی درباره کلمات کلیدی انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای احتمالی وبلاگ نویسی کسب درآمد از آن است: روش های زیادی برای استفاده از وبلاگ برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. شما می توانید کتاب های الکترونیکی را به صورت آنلاین بفروشید ، محصولات دیگران را تبلیغ کنید و به عنوان یک شرکت وابسته درآمد کسب کنید ، یا از وبلاگ خود برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

فقط توجه داشته باشید که وقتی صحبت از بسیاری از بسترهای وبلاگ نویسی رایگان می شود ، شما فقط مجاز به استفاده از وبلاگ خود برای استفاده شخصی هستید و اجازه استفاده از آن برای اهداف تجاری را ندارید. اگر قصد کسب درآمد از طریق وبلاگ خود را دارید ، می خواهید مطمئن باشید که از وبلاگی استفاده می کنید که اجازه استفاده تجاری را می دهد یا به سادگی وبلاگ خود را در حساب میزبانی خود میزبانی می کنید.

غذاهای کلیدی
بستر وبلاگ نویسی ، نرم افزار یا خدماتی است که به شما امکان می دهد در قالب وبلاگ ، محتوایی را در اینترنت ایجاد ، مدیریت و منتشر کنید.
سیستم عامل های وبلاگ نویسی معمولاً مطالب را با ترتیب زمانی معکوس با نویسنده و تاریخ نمایش داده شده منتشر می کنند.
بسیاری از سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگان یا پولی و همچنین سازندگان وب سایت وجود دارند که شامل قابلیت های وبلاگ نویسی هستند.
وبلاگ نویسی منظم به افراد کمک می کند تا تجارت شما را بصورت آنلاین پیدا کنند و حتی ممکن است بتوانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.

منیع: https://nashremahi.com/

https://www.thebalancesmb.com/what-is-a-blogging-platform-2531835



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگر همه چیز را به خوبی در آشپزخانه مرتب کنید ، آشپزی هنری است که می تواند پرشور و لذت بردن باشد. همه می خواهند یک آشپزخانه بزرگ با انواع راحتی داشته باشند اما اندازه ملک و طراحی خانه اجازه این کار را نمی دهد. در این صورت ، شما باید بیاموزید که چگونه فضا را برای ارائه یک ایده آشپزخانه جمع و جور طراحی و استفاده کنید. در اینجا چند ایده طراحی آشپزخانه برای آشپزخانه های کوچک و جمع و جور مانند شما آورده شده است.

ظروف جمع و جوری را برای ذخیره مواد تشکیل دهنده پیدا کنید
ذخیره مواد در ظروف کوچک مانند شیشه یا بطری یا حتی یک سبد می تواند به شما کمک کند تا بتوانید آنها را به خوبی سازماندهی کنید و به راحتی در یک مکان پیدا کنید. درصورت نیاز به افزودن ظرف در ظرف ، می توانید سریعاً به آن دست پیدا کنید. بعلاوه هنگامی که چاشنی های خود را در یک سبد ذخیره می کنید ، حمل همه آنها به یکباره و بدون حمل تک تک آنها به میز ناهار خوری برای شما راحت تر می شود. همچنین برای تغییر شکل طراحی آشپزخانه و مرتب تر کردن آن. قفسه ها و کابینت ها را به دیوارها اضافه کنید. این نه تنها می تواند فضای شما را ذخیره کند بلکه به شما امکان می دهد همه چیز را مرتب و ایمن از حشرات محافظت کنید.

 

جزایر برای آشپزخانه کوچک شما
آشپزخانه بدون جزیره کامل به نظر نمی رسد. همچنین این جزایر برای اهداف مختلف مانند حمل چای صبحانه یا گرفتن وعده های غذایی عالی هستند. این یکی از دلایلی است که بسیاری از آن طرح های آشپزخانه بازسازی شده با یک جزیره را انتخاب می کنند. اما آشپزخانه های کوچک به دلیل جذابیت بیشتر جزایر ندارند. اما اگر این ترفند را بدانید باز هم می توانید یک جزیره به آشپزخانه کوچک خود اضافه کنید. می توانید یک میز استیل ضد زنگ انتخاب کنید و آن را در وسط آشپزخانه قرار دهید تا به عنوان یک جزیره باشد. آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند. نه آنها یک جیب در جیب شما می گذارند. آنها باریک ، بادوام هستند و ظاهر آشپزخانه شما را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل می کنند.

 

عکس از شرکت هوم

از هر گوشه و گوشه آشپزخانه خود استفاده کنید
برای افزایش فضای کار ، باید وسایل آشپزخانه را در دو دسته مرتب کنید - کمتر استفاده می شود و بیشتر استفاده می شود. اقلام پرمصرف را در نزدیکی خود نگه دارید تا بتوانید به راحتی به آنها برسید و موارد کمتر استفاده شده را در مکان دیگری نگهداری کنید. به دنبال فضاهایی باشید که در حال هدر رفتن هستند و ایده های خلاقانه ای برای تبدیل آن به یک فضای ذخیره سازی مانند فضای زیر سینک ، قسمت هایی در گوشه ها ارائه دهید. قفسه ها ، قلاب های بالای درها یا تخته های مغناطیسی ، ریل های ظروف را روی درها ، دیوارها و کنار کمد ها اضافه کنید تا از فضای فضای آشپزی استفاده کنید و یک طراحی جذاب آشپزخانه ایجاد کنید.

 برگرفته از: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

آشپزخانه خود را ساده نگه دارید
طراحی آشپزخانه شما باید متناسب با فضای داخلی ساده و مینیمال باشد. کابینت ، قفسه یا قفسه زیاد باعث می شود بیش از حد تنگ و بهم ریخته به نظر برسد. با انتخاب طرح های حداقلی ، طرح خود را تمیز و بدون سر و صدا نشان دهید. سنگ مرمر یا تاپ سنگ سفید را انتخاب کنید تا در حین آشپزی نور بیشتری داشته باشید و در عین حال جادار و روشن به نظر برسد.

 

استفاده از واگن برقی را در نظر بگیرید
چرخ دستی ها قابل حمل هستند و حمل آنها با غذا و نوشیدنی به راحتی انجام می شود. همچنین می توانید از آن به عنوان محل ذخیره اضافی برای ذخیره کتاب ها و مجلات آشپزی استفاده کنید. از آنجا که قابل حمل هستند ، در صورت عدم نیاز می توانید آنها را جمع کنید.


یک میله به آشپزخانه خود اضافه کنید
این کشش عمودی یک جزیره متصل به دیوار یا کابینت نه تنها فضای کار اضافی را فراهم می کند بلکه به عنوان یک میز پیشخوان نیز عمل خواهد کرد.


هنگام طراحی آشپزخانه کوچک خود ، این نکات را در نظر بگیرید.

http://beautyharmonylife.com/small-kitchen-design-ideas-make-your-cooking-place-exceptional/



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1. یک فضای اداری تعیین شده ایجاد کنید
اولین ملاحظه - و شاید مهمترین نکته - محل کار شما باشد. در حالی که میز آشپزخانه یا تختخواب شما ممکن است در کوتاه مدت کار کند ، اما برای بهره وری مناسب نیستند. کار به خصوص از روی تخت می تواند ارتباط ذهنی بین محل خواب و محل کار شما ایجاد کند و باد کردن را دشوار کند. این می تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر منفی بگذارد ، که باعث از بین رفتن بهره وری روز بعد می شود.

 

در عوض ، ایجاد یک فضای کاری مشخص ضروری است که عاری از حواس پرتی مانند کارهای خانه ، تلویزیون یا افراد دیگر باشد. این به شما این امکان را می دهد که کار و زندگی خصوصی خود را جدا نگه دارید و به شما کمک می کند تا بهتر روی کار حاضر تمرکز کنید. بهترین مکان برای قرار دادن دفتر کار در منزل ، اتاق های اضافی است ، مخصوصاً اگر عملکرد منظم کمی در خانه شما بیش از محل نگهداری داشته باشد. اگر اتاق اضافی ندارید ، هرجای دیگری از خانه شما که حداقل مقدار حواس پرتی را ایجاد کند ، کار خواهد کرد.

2. فضای خود را به طور کارآمد سازماندهی کنید
حتی اگر الهام گرفته است و شما نمی خواهید میز خود را ترک کنید ، باید همیشه وقت خود را برای کشش پاها اختصاص دهید. با این حال ، انجام بیش از حد این کار می تواند تمرکز شما را مختل کرده و سرعت شما را کاهش دهد. به همین ترتیب ، شما باید دفتر خانه خود را طوری طراحی کنید که به راحتی به مواردی که بیشتر استفاده می کنید دسترسی داشته باشید.


همچنین باید سعی کنید از بهم ریختگی جلوگیری کنید. یک فضای کاری نامرتب می تواند بهره وری را مختل کرده و سطح استرس را افزایش دهد. یک مطالعه اخیر نشان داده است که افرادی که در یک فضای کاری بدون سر و صدا کار می کنند می توانند 7/5 دقیقه بیشتر از افرادی که در یک فضای نامرتب کار می کنند به طور ثابت کار کنند. حتی اگر اتاق بزرگی ندارید ، می توانید از فضایی که برای ایجاد یک محیط منظم و منظم استفاده می کنید ، استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قفسه هایی را روی دیوارهای خود نصب کنید ، و فضای اضافی برای نگهداری هرگونه وسایل اداری به شما می دهد. فضای زیر میز شما می تواند مواردی مانند چاپگر یا کابینت پرونده را نیز در خود جای دهد ، اگرچه باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای پا دارید.

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

3. آن را راحت و الهام بخش کنید
مشکلات کمر یکی از رایج ترین مسائلی است که افرادی که از خانه کار می کنند را تحت تأثیر قرار می دهد ، به خصوص اگر تمام روز روی لپ تاپ خود باشید. در حالی که موارد خاصی برای دفتر خانه وجود دارد که می توانید از آنها صرف نظر کنید ، اما یک صندلی راحت قطعاً یکی از آنها نیست. یک صندلی اداری ارگونومیک خوب دارای عرض و عمق کافی برای پشتیبانی از شما خواهد بود و به راحتی با بالشتک راحت قابل تنظیم است ، بنابراین این ویژگی ها را حتماً در نظر بگیرید.

 

همچنین مهم است که دفتر کار شما به زیبایی تزئین نشده باشد ، زیرا این می تواند انرژی شما را تخلیه کرده و دوباره مانع تولید شود. نشان داده شده است که افراد در دفاتر حمایت کننده از هویت ما بسیار بازده ترند. بنابراین حتماً آن را به طرز انگیزشی و شخصی طراحی کنید - برای مثال ، آن را به رنگی که دوست دارید رنگ کنید ، تصاویر ، پوسترها و سایر تزیینات را آویزان کنید و یک فرش دنج قرار دهید.

4- بیرون دفتر خود را بیاورید
طبق تحقیقات دانشگاه کرنل ، نور طبیعی می تواند بهره وری ، سلامتی و سلامتی را تقویت کند. به همین ترتیب ، مهم است که میز خود را در نزدیکی پنجره تنظیم کنید ، اجازه دهید نور به فضای کار شما برخورد کند. آوردن دنیای طبیعی به گیاهان در دفتر خانه خود نیز به شما کمک می کند تا از تولید و سلامتی بالاتری برخوردار باشید. مطالعه ای در سال 2017 توسط دانشگاه هاروارد نشان داد که مطب های پر از گیاه ، 26٪ در شناخت ، 30٪ موارد بیماری کمتر و 6٪ کیفیت خواب به ما افزایش می دهد. در حقیقت ، حتی تصاویر طبیعت نیز می توانند تأثیرات مشابهی در افزایش بهره وری داشته باشند.

http://beautyharmonylife.com/four-tips-designing-perfect-home-office/



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دیدن جذابیت یک آشپزخانه به سبک خانه های کشاورزی دشوار نیست. در طراحی گرم ، جذاب و بی تکلف ، آشپزخانه های خانه کشاورزی ترکیبی کامل از عملکرد و سبک را ارائه می دهند. این سبک آشپزخانه بدون زحمت مکانی راحت و معنی دار را برای جمع آوری ، استراحت و به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی برای خانواده ها فراهم می کند.

هنگام طراحی آشپزخانه خانه مزرعه ، باید قبل از انتخاب لوازم آشپزخانه برای خانه خود به دقت فکر کنید. برای حفظ فضای آرام و دنج آشپزخانه ، لوازم خانگی شما باید کاملاً کاربردی و دارای فن آوری بالا باشند بدون اینکه شخصیت کشور مانند آن را از بین ببرند.

اگر در حال حاضر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید ، اکنون زمان مناسب برای بررسی این است که کدام لوازم آشپزخانه برای فضای شما بهتر کار می کنند. در زیر ، ما قبل از بحث در مورد چگونگی انتخاب لوازم آشپزخانه مناسب برای مطابقت با سبک خانه خود ، در مورد عناصر آشپزخانه خانه مزرعه بحث خواهیم کرد.

چگونه می توان با وسایل مدرن آشپزخانه خانه دار ساخت

عکس از دلپینو خانه های سفارشی

عناصر برجسته یک آشپزخانه مدرن خانه مزرعه
اگرچه بسیاری از مردم بلافاصله ظاهر غیر قابل تردید آشپزخانه مدرن خانه کشاورزی را تشخیص می دهند ، اما همیشه مشخص نیست که کدام عناصر برای ایجاد سبک خانه مزرعه جمع شده اند. برای کمک به شما در انتخاب وسایل برای فضای خود ، در اینجا چند عنصر مشخص وجود دارد که به طور کلی آشپزخانه خانه مزرعه را تعریف می کنند:

گرم و پالت رنگ خنثی. پالت های رنگ گرم متشکل از بژ ، کرم ، سفید و حتی چند رنگ خاکستری گرم برای تزئینات به سبک خانه های کشاورزی ضروری است.
مواد طبیعی. چه تیرهای چوبی روی سقف نصب شده باشد و چه میزهای جلوی بلوک قصابی ، به ندرت می توان آشپزخانه ای در خانه مزرعه را مشاهده کرد که چند عنصر چوبی ندارد. سایر عناصر طبیعی ممکن است شامل یک صفحه پشتی باشد که از کاشی ها و پنجره هایی به شکل سنگ تشکیل شده است و مقدار زیادی نور طبیعی را به داخل وارد می کند.
مفهوم باز آشپزخانه در اکثر خانوارها مرکز فعالیت است و آشپزخانه هایی به سبک خانه های مزرعه تفاوتی ندارند. آشپزخانه های خانه های کشاورزی معمولاً مفهومی باز دارند تا فضای آنها برای مهمانان جذاب تر باشد.
فضاهای بدون نظم و مرتب. اگرچه آشپزخانه های خانه های کشاورزی بسیار مینیمال نیستند ، اما به دلیل تمیز و مرتب بودن قابل توجه هستند. دور نگه داشتن وسایل آشپزخانه مدرن و دور از ذهن شما کلیدی در دستیابی به یک سبک معتبر در خانه های کشاورزی است.
لهجه های صنعتی / عتیقه. یافتن عناصر صنعتی و عتیقه در آشپزخانه خانه کشاورزی غیرمعمول نیست. آویز تابه های فرفورژه از دیوار و تکمیل فضا با لوازم جانبی پرنعمت ، می تواند ظاهری "مسکونی" به آشپزخانه شما بدهد که غیر قابل انکار دنج و جذاب است.

چگونه می توان با لوازم آشپزخانه ظاهر را به دست آورد
اکنون که دانستید چه عناصری یک آشپزخانه در خانه مزرعه را تشکیل می دهد ، می توانید جستجوی لوازم آشپزخانه را که به شما کمک می کنند جلوه کنید ، شروع کنید. برای دستیابی به یک زیبایی خانه رویایی و مزرعه ای ، بهترین توصیه ما برای انتخاب لوازم آشپزخانه است که تعادل کامل بین سنتی و مدرن را ایجاد می کند:

1. رنگ ها و پایان های مناسب را انتخاب کنید
شما معمولاً بسیاری از آشپزخانه های خانه های کشاورزی را با وسایل مشکی مشاهده نمی کنید ، و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. آنها به سادگی با پالت رنگی گرم و خنثی ترکیب نمی شوند ، اگرچه چند مورد استثنا در این قانون وجود دارد.

برگرفته از:https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

یک انتخاب به مراتب بهتر برای آشپزخانه خانه مزرعه ، فولاد ضد زنگ است. فقط مواردی در مورد لوازم آشپزخانه از جنس استنلس استیل وجود دارد که باعث می شود آنها به زیبایی در هر آشپزخانه کار کنند ، چه خانه مدرن یا شیک. علاوه بر این ، تمیز کردن فولاد ضد زنگ آسان است و دارای ارزش طولانی مدت است ، و آن را به یک انتخاب محبوب در میان صاحبان خانه تبدیل کرده است.

2. یخچال داخلی را انتخاب کنید
اگر یک وسیله آشپزخانه وجود دارد که باید در آشپزخانه خانه کشاورزی لباس مبدل کنید ، این یخچال شماست. به عنوان بزرگترین وسیله آشپزخانه در خانه شما ، یخچال و فریزر شما این توانایی ناخوشایند را دارد که یک تکه فلز منحرف کننده باشد که می تواند دکوراسیون عجیب و غریب به سبک خانه شما را دور کند.


برای ایجاد یک آشپزخانه زیبا و یکپارچه ، یخچال ضد عمق داخلی را انتخاب کنید که کاملاً مطابق با کابینت شما باشد. شما همچنین می توانید یخچال داخلی خود را با روکش های سفارشی که مطابق با کابینت شما است و به آشپزخانه خانه مزرعه شما احساس می کند ، مبدل کنید.

3. یک آشپزخانه انتخاب کنید - ترجیحاً گاز
اگر هدف نهایی برای آشپزخانه خانه شما کاهش ظاهر لوازم پیشرفته و بدون آسیب رساندن به عملکرد است ، بدون شک بهترین گزینه برای استفاده از یک آشپزخانه است. آشپزخانه های گاز نسبت به خواهر و برادرشان سنتی تر هستند و برای پخت و پز کنترل پخت و پز بیشتری دارند.

4- اجاق گاز دو جداره را در نظر بگیرید
آشپزخانه های مزرعه به گونه ای طراحی شده اند که اجتماعات بزرگ را در خود جای دهند. چه راهی بهتر از استفاده هوشمندانه از اجاق گاز دو جداره برای پذیرایی از همه میهمانان خود؟

 

اجاق های دو جداره دارای یک اجاق بر روی دیگری قرار گرفته اند ، و به شما اتاق دو برابر می دهد تا کباب کباب و ماسوره مخصوص خانواده های بزرگ و مهمان بپزید. به همین دلیل ، بسیاری از آشپزخانه های خانه های کشاورزی را خواهید دید که دارای اجاق های دو جداره زیبا و عالی ، در کابینت آنها هستند.

5. مایکروویو را در جزیره آشپزخانه خود مخفی کنید
اکثر مردم تصور نمی کنند که بدون مایکروویو در خانه خود بمانند. متأسفانه ، مایکروویوها از نظر زیبایی پسند نیستند - به خصوص در آشپزخانه ای در خانه های کشاورزی که ظاهری روستایی و به سبک قدیمی دارد.

 

اگر قصد ایجاد یک جزیره آشپزخانه را برای فضای خود دارید ، می توانید به راحتی مکانی را برای مایکروویو داخلی طراحی کنید. با این کار مایکروویو شما مخفی می شود و بدون آسیب رساندن به عملکرد آن ، آن را از چشم دور نگه می دارد.

6. خانه ای برای لوازم کوچک پیدا کنید
برای به دست آوردن یک سبک آشپزخانه واقعی و خانه دار ، نگه داشتن آشفته و آشفته آشپزخانه ضروری است. وسایل کوچک آشپزخانه (مانند میکسر KitchenAid ، دستگاه قهوه ساز ، اجاق توستر و غیره) می توانند صفحات آشپزخانه را بهم ریخته و فضای شما را کمتر جذاب کند.

 

بنابراین ، لوازم کوچک خود را کجا باید قرار دهید؟ اگر آشپزخانه شما مانند بسیاری از آشپزخانه های خانه داری است که به جای کابینت ها دارای قفسه های دیواری باز هستند ، باید لوازم کوچک خود را در کابینت های پایین قرار دهید.

 

پایین اتاق کمتری برای وسایل آشپزخانه کوچک ندارید؟ به تنظیمات ذخیره سازی آشپزخانه هوشمند تکیه کنید تا به شما کمک کند تا فضای کابینت پایین خود را آزاد کنید و ظاهر تمیز داشته باشید.

7. Range Hood را ساده نگه دارید
اگرچه هودهای مدرن مدرن نسبت به مدل های قبلی خود بسیار فاصله دارند ، اما هنوز هم می توانند در آشپزخانه شما حواس را پرت کنند. اگر بودجه بازسازی آن را دارید ، یک کاپوت یکپارچه متناسب با کابینت ها یا صفحه پشتی خود انتخاب کنید.

 

نمی توانید هود محدوده سفارشی بخرید؟ با تطبیق آن با کابینت یا لوازم آشپزخانه بر ساده و یکنواخت نگه داشتن طراحی هود تمرکز کنید.

لوازم مدرن برای تکمیل آشپزخانه خانه شما
آشپزخانه های آرامش بخش ، گرم و مهیج ، مزرعه های زیادی برای آنها جذاب است. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب وسایلی است که زیبایی کشور مانند شما را دور بیندازند و جذابیت دنج آن را از بین ببرند. با استفاده از این نکات ، می توانید وسایل مدرنی را انتخاب کنید که با طراحی آشپزخانه خانه مزرعه شما یکپارچه باشد و همزمان تجربه آشپزی شما را بالا ببرد.

http://beautyharmonylife.com/how-to-build-a-farmhouse-kitchen-with-modern-appliances/



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بازسازی هر فضای خانه شما می تواند بسیار هیجان انگیز و مهیج باشد ، خصوصاً اگر علاقه زیادی به تزئین و ایجاد فضاهایی در سرتاسر خانه دارید که واقعاً بازتاب دهنده شما ، سبک و کل خانواده شما باشد. هنگامی که شما در حال بررسی یک پروژه جدید برای بازسازی خانه برای آشپزخانه خود هستید ، چند نکته تحول آور وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید قبل از اینکه با نقشه ها و نقشه های بازسازی خود شروع کنید.

رنگ جدید یا تصویر زمینه
هر زمان که در حال بازسازی یک اتاق یا منطقه پرترافیک مانند آشپزخانه خانه هستید ، مهم است که در نظر بگیرید از چه نوع رنگ یا کاغذ دیواری استفاده می کنید. در حالی که امروزه کاغذ دیواری های مدرن تری در بازار موجود است ، کاغذ دیواری برای آشپزخانه های معاصر ، سنتی و سبک یکپارچه سازی بهینه است ، در حالی که امروزه رنگ تر ، شیک و مدرن تر است.

 

اگر رنگ آمیزی آشپزخانه خود را انتخاب کرده اید ، استفاده از رنگ خنثی مانند خاکستری ، بژ یا حتی پوسته تخم مرغ را بسته به سبک دلخواه و موضوعی که در فضا می خواهید ، در نظر بگیرید. رنگ های روشن و الگوهای کم پیچیده برای فضاهای کوچکتر ایده آل هستند ، زیرا به ایجاد فضای بیشتر در فضای خیالی کمک می کنند. همچنین می توانید از رنگ خنثی به عنوان پایه برای تضاد با رنگ پویاتر استفاده کنید ، که با دقت در اتاق قرار گرفته است.

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

لوازم خانگی سازگار با محیط زیست را در نظر بگیرید
پروژه بازسازی آشپزخانه خود را به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری در لوازم آشپزخانه جدید سازگار با محیط زیست در نظر بگیرید. لوازم آشپزخانه سازگار با محیط زیست نه تنها برای کاهش اتلاف انرژی و هزینه های بالای انرژی عالی هستند ، بلکه مدرن هستند و در آشپزخانه های بازسازی شده نیز به خوبی کار می کنند. هزینه آنها از قبل بیشتر است اما احتمالاً در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند.

 

افزودن جزیره آشپزخانه
افزودن یک جزیره آشپزخانه به آشپزخانه جدید می تواند فضای اتاق را به شدت متحول کند و در عین حال فضای بیشتری برای سرگرمی ، غذا خوردن و تهیه غذا اضافه کنید. شما چه به یک جزیره آشپزخانه سنتی علاقه مند باشید یا یک جزیره شبه جزیره U شکل ، این افزودنی خود تحولات اساسی را ایجاد می کند. یک جزیره همچنین آشپزخانه شما را به مکانی عالی برای معاشرت تبدیل می کند. دعوت از دوستانتان برای نوشیدن نوشیدن و یا راحت بودن با شریک زندگی خود برای میان وعده نیمه شب آسان تر می شود.

 

نصب کابینت و قفسه های باز
اگر به فکر بازسازی تمام کابینت ها و پیشخوان های آشپزخانه خود هستید ، گزینه کابینت و قفسه های باز را در نظر بگیرید. کابینت ها و قفسه های باز مدرن هستند ، میزان فضایی را که در آشپزخانه شما استفاده می شود کاهش می دهند و مکانی برای نمایش چینی یا انواع دیگر ظروف شیک و فانتزی فراهم می کنند.

 

راه حل های خلاقانه روشنایی
راه حل های خلاقانه برای روشنایی مانند نور افتادگی یا حتی نور زیر کابینت شما می تواند به شکل گیری محیط و جو کمک کند. در نظر بگیرید که در کجا به نورهای روشن برای پخت و پز نیاز دارید ، اما می توانید نور خلق و خوی را نیز اضافه کنید.

 

در حالی که تبدیل یک کل آشپزخانه در خانه کار ساده یا سبکی نیست ، اما اگر یک طرح کلی و تصویری از نتیجه نهایی در ذهن خود داشته باشید ، بسیار راحت تر است. با تحقیق در مورد گزینه های خود و در نظر گرفتن اهداف نهایی خود ، از نکات متنوعی در زمینه بازسازی آشپزخانه استفاده کنید که مطمئناً چرخش می کند و به افزایش ارزش کلی دارایی شما کمک می کند.

http://beautyharmonylife.com/5-remodeling-tips-that-will-transform-your-kitchen/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اجاق گاز برقی برای هر خانوار ضروری است. اگر زمان تعویض اجاق گاز برقی فعلی شما فرا رسیده باشد ، خواه به دلیل فرسودگی دستگاه پس از سالها استفاده روزمره یا به دلیل اینکه می خواهید آشپزخانه خود را ارتقا و مدرن کنید ، ممکن است فکر کنید که نصب اجاق گاز یک کار ساده سیم کشی است .

با این وجود ، اگر علاقه مند به انجام کار خودتان نیستید ، نصب آسان اجاق گاز برقی به راحتی انجام نمی شود. حتی بیشتر ، قانونی است که شما باید از آنها آگاه باشید قبل از اینکه شما آماده باشید تا یاد بگیرید چگونه یک اجاق گاز را به تنهایی نصب کنید ، آستین ها را بالا بزنید و پروژه را حل کنید. اگر از علاقه مندان اصیل هستید و می خواهید نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را بیاموزید ، این راهنما را دنبال کنید و همه چیزهایی را که باید بدانید پیدا کنید.

مقررات برق
بررسی کنید آیا مدل اجاق برقی جدید شما از آنچه قبلاً مالکیت دارید قدرتمندتر است یا خیر. در این صورت ، احتمالاً باید مدار جدیدی را برای تأمین برق دستگاه نصب کنید. و نصب مدارهای جدید فقط توسط برق کاران معتبر Part P قابل انجام است.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

و درصورتی که بتوانید از واحد کنترل مدار و اجاق گاز موجود خود استفاده کنید ، آزادید که اجاق برقی جدید خود را سیم کشی کنید. اگر مراقب باشید و نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، این روش می تواند کشنده باشد. حتی اگر یک یا دو مورد در مورد مبانی اساسی برق می دانید ، یک برقکار واجد شرایط را استخدام کنید تا در مورد کار شما تحقیق کند و برای شما یک گواهی کار تأسیسات برق جزئی را صادر کند. حتماً گواهینامه را دریافت کنید ، زیرا عدم انجام این کار می تواند بیمه اموال شما را باطل کند و بدون شک در فروش خانه سخت تر خواهید شد.

بررسی کنید آیا خانه شما از نظر برق تأمین می شود یا خیر
از آنجا که آنها مقادیر زیادی گرما تولید می کنند ، اجاق های برقی امروزی برای عملکرد صحیح به انرژی زیادی احتیاج دارند. این بدان معناست که شما حداقل یک فیوز 13 آمپر تهیه خواهید کرد ، حتی اگر در آخرین مدل ها به فیوز 32 آمپر نیاز باشد. برای اطمینان ، کتابچه راهنمای اجاق برقی خود را بخوانید تا میزان آمپ دقیق آن را بررسی کنید. اجاق گاز برقی به فیوز جداگانه ای احتیاج دارد ، بنابراین باید دستگاه جدید خود را در مدار مشخصی قرار دهید. به این ترتیب ، سیستم جدا شده اطمینان می دهد که اجاق برقی شما در هر زمان برق کافی می کشد و استفاده از آن کاملاً ایمن است.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

یک سوئیچ جداسازی دو قطب نصب کنید
اجاق های برقی ماشین آلات گرسنگی هستند که باید به طور مداوم توسط سوئیچ های جدا کننده دو قطب نظارت شوند. سوئیچ جداسازی تضمین می کند که در صورت اتصال کوتاه ، سیم کشی دستگاه دیگر جریان الکتریکی را حمل نمی کند. سوئیچ اطمینان می دهد که اگر بعد از وقوع اتصال کوتاه دستگاه را لمس کنید ، شوک نخواهید خورد.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

آیا می خواهید بدانید که چرا ما سوئیچ جدا کننده دو قطب را به جای یک سوئیچ واحد توصیه می کنیم؟ سوئیچ های تنها تنها می توانند سیم برق را از برق کم کنند و اجاق گازها انرژی بسیار بیشتری را می گیرند که حتی می تواند سیم خنثی را نیز انرژی دهد. با استفاده از سوئیچ های دو قطب ، اطمینان حاصل کنید که در صورت اضطراری هر دو سیم را خاموش می کند تا ایمنی کامل داشته باشد.

موقعیت واحد کنترل اجاق گاز خود را شکل دهید
اجاق گاز برقی جدید باید از طریق کابل ضخیمی به نام واحد کنترل اجاق گاز متصل شود. با این وجود اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما در فاصله دو متری واحد قرار گرفته است ، اما هرگز به طور مستقیم زیر آن قرار ندارید تا از وضعیت خطر آتش سوزی جلوگیری کنید. اگر واحد کنترل شما مدل جدیدتری باشد ، احتمالاً چراغ های نئونی برقرار است. چراغ های نئون هنگام روشن شدن واحد نشانگر خواهند بود.

کابل مناسب را برای نیازهای آشپزی خود انتخاب کنید
اگر اجاق گاز برقی کاملاً جدید خود را خریداری کرده اید ، به احتمال زیاد کابل در بسته بندی موجود است. اگر اینگونه نیست ، در اینجا چند نکته در مورد انتخاب درست وجود دارد:

کابل با ضخامت کافی مانند کابل مقاوم در برابر حرارت 2.5 میلی متر که برای اکثر سناریوهای داخلی مناسب است ، انتخاب کنید.
یک کابل با چندین سیم را انتخاب کنید. انواع متداول فروخته شده دارای سه سیم است و کابل اغلب به عنوان "دو هسته و زمین" یا یک کابل "دوقلو و زمین" شناخته می شود.
اگر از اندازه و نوع مناسب کابل اجاق برقی خود اطمینان ندارید ، کتابچه راهنمای رسمی را بخوانید و با یک برق کار حرفه ای مشورت کنید!
نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

منطقه داغ را به حساب خود وارد کنید
منطقه گرم منطقه ای است که مستقیماً بالای اجاق گاز برقی شما قرار گرفته است. قبل از نصب اجاق گاز در محل مورد نظر ، منطقه گرم را از هرگونه مواد قابل اشتعال از راه دور مانند دیگهای بخار ، کاغذ دیواری ، چوب و موارد دیگر آزاد کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 30 سانتی متر بین اجاق گاز و سایر موارد نصب شده در فضای آشپزی شما فاصله وجود دارد. این موارد وقتی که شما به تازگی یک بازسازی جامع از جمله لوازم آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، تاسیسات یخچال یا سایر وسایل آشپزخانه را به اتمام رسانده اید ، بسیار حیاتی است.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

اجاق گاز را به شبکه برق خانه خود متصل کنید
اکنون که تمام اقدامات احتیاطی اساسی را انجام داده اید ، وقت آن است که اجاق برقی کاملاً جدید خود را سیم کشی کنید. برای اطمینان از نصب موفقیت آمیز ، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد اتصال اجاق گاز به شبکه برق خانه خود بدانید.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

اتصال کابل به پشت اجاق برقی
ابتدا و مهمترین نکته ، جعبه خروجی ترمینال پشت اجاق گاز را ردیابی کرده و صفحه را باز کنید. پس از آن ، سیم های زنده ، خنثی و ارت را به شکاف های مناسب آنها متصل کنید. پیچ ها را محکم کنید تا مطمئن شوید کابل ها در جای خود قرار دارند و صفحه پشتی را دوباره اعمال کنید.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

اتصال اجاق گاز به واحد کنترل اجاق گاز
اگر کابل اجاق گاز محکم به دستگاه متصل است ، مشاهده کنید. مدار دستگاه را روی جعبه فیوز قفل کنید تا از کسی که به طور ناخواسته سوئیچ را دور نمی زند ، در هنگام سیم کشی دستگاه جلوگیری کنید. کلید سوئیچ دو قطب را روشن کنید تا اجاق گاز از انرژی شما کم شود و برای جلوگیری از خاراندن سطح آشپزخانه خود ، قطعه ای از مقداری از پوشش محافظ را در زیر اجاق گاز قرار دهید. برای اطمینان از خاموش بودن کامل واحد کنترل اجاق گاز و کار با آن ، از دستگاه تست ولتاژ استفاده کنید. سیم ها را به شکاف های مطابق آنها فشار داده و پیچ ها را به عقب قرار دهید. بالاخره عایق را زیر سیم کشی پیچ کنید تا سیم ها در جای خود محکم شوند.

نحوه نصب ، سیم کشی و اتصال اجاق برقی کاملاً جدید خود را

وویلا اکنون می توانید اجاق گاز را روشن کنید تا بررسی کنید که آیا همه کارها آنطور که باید کار می کند یا خیر و آماده هستید تا غذاهای خوشمزه را در اجاق برقی کاملاً جدید خود بپزید.

کلمات نهایی
همانطور که می توان گفت ، نصب و سیم کشی اجاق برقی جدید آسان ترین کار در جهان نیست. این به صبر ، آمادگی ، تحقیق ، مهارت های DIY ، مراقبت شدید و طرز فکر مناسب نیاز دارد. با این حال ، اگر هنوز در مورد هر بخشی از فرآیند به اندازه یک تردید کوچک تردید دارید ، ما به شدت توصیه می کنیم یک برقکار معتبر را برای انجام کار برای شما استخدام کنید. از این گذشته ، ایمنی برچسب قیمتی ندارد.

برگرفته از: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

http://beautyharmonylife.com/how-to-install-wire-and-connect-your-brand-new-electric-cooker/



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01

یک اتاق نشیمن بزرگتر ایجاد کنید
استودیویی با کاناپه سبز ، تخت ، کمد و کارهای هنری بنفش روی دیوار.
LABLstudio
این آپارتمان در شهر نیویورک یک واحه کوچک و شهری است که سرشار از سبک است. طراحان LABLstudio با تقسیم نصف آپارتمان اتاق یک نفره مکان های جداگانه ای را برای خواب ، کار و سرگرمی تهیه کردند.

آنها برخی از متراژهای اتاق خواب را - که از پشت آپارتمان شروع می شود - به امانت گرفتند تا یک اتاق نشیمن بزرگتر با یک دفتر خانه کوچک در نزدیکی پنجره های جلو ایجاد کنند. دیوار از ویژگی های کاغذ دیواری حس تفکیک اتاق خواب و اتاق نشیمن را افزایش می دهد.

02

با پرده های جداکننده اتاق جدایی ایجاد کنید
آپارتمان استودیویی با دیوار پرده ای اتاق خواب را از بقیه آپارتمان جدا می کند.
طراحی و ساخت تالار بنیامین
پرده های جداکننده اتاق یک تختخواب به اندازه یک ملکه را در این آتلیه 450 فوت مربعی توسط بنیامین هال طراحی و ساخت مستقر در ققنوس ، آریزونا پنهان می کنند.

03

درهای کشویی را نصب کنید
آپارتمان استودیویی با آثار هنری بر روی دیوارها ، سایه های تزئینی ، تختخواب ، کاناپه و سبد خرید مارتینی.
Facet 14 Studio
طراحان هوشمند Facet 14 Studio با نصب درهای کشویی که بر روی یک مسیر داخلی نزدیک سقف سر می خورد ، گوشه ای از این آپارتمان استودیویی شهر نیویورک را به یک اتاق خواب خصوصی تبدیل کردند.

04

یک نیم دیوار موقت بسازید
آپارتمان استودیویی با نیم دیوار جدا کننده تختخواب از فضای زندگی.
آلوهم مکلری
یک نیم دیوار موقت ، متراژ این آپارتمان استودیویی اسکاندیناوی را در Alvhem Makleri تقسیم کرده است. این خصوصاً ایده خوبی برای اجاره است که ساختن چیزی دائمی ممنوع است.

05

اضافه کردن شخصیت با تقسیم اتاق سفارش داده شده
استودیوی خانه مدرن با کاناپه سفید ، فرش آبی و سفید ، میز انتهایی با دو لامپ و میز قهوه.
شرکت بروکلین هوم
طراحان داخلی شرکت بروکلین هوم با ترکیب چوب های فرسوده و فضای ذخیره سازی شخصی ، فضای خصوصی اتاق خواب در این آپارتمان استودیویی در شهر نیویورک را ایجاد کردند. تقسیم اتاق سفارشی ، ویژگی های روستایی به اتاق نشیمن شیک و شیک اضافه می کند.

06

تقسیم کننده کتابخانه را امتحان کنید
آپارتمان استودیویی با تقسیم اتاق قفسه کتاب فضای زندگی و اتاق خواب را از هم جدا می کند.
خیابان یورک
وبلاگ نویس جکی کلر از خیابان یورک از یک واحد قفسه بندی IKEA KALLAX برای تقسیم آپارتمان کوچک استودیویی خود به دو منطقه مجزا برای زندگی استفاده کرد. بهترین قسمت: هزینه مبلمان هوشمند برای ذخیره سازی کمتر از 110 دلار است.

این مجموعه مبلمان خاص را می توان با قطعات افزودنی - کشوها ، سبدها و جعبه های ذخیره سازی رنگارنگ - سفارشی کرد که در عین فراهم کردن فضای ذخیره سازی ، به شخصیت افزوده است.

 

برگرفته از: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/interior-decorating-4127997



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

cheapoldhouses
کاخ سفید در میشیگان
ارزان خانه ها / اینستاگرام
در حالی که صفحه اینستاگرامcheapoldhouses نسبت به بسیاری دیگر از انتخاب ها حساب کاربری بسیار متفاوتی برای دنبال کردن است ، ما فکر می کنیم این صفحه برای هر کسی که نمی تواند خانه های قدیمی را به اندازه کافی سیر کند و دوست دارد در مورد پروژه بزرگ بازسازی بعدی خود آرزو کند ، یک صفحه عالی است. این صفحه اینستاگرام سرپرستی دارای خانه های قدیمی و منحصر به فردی است که برای فروش در سراسر کشور به فروش می رسند. متولی صفحه ، الیزابت فینکلشتاین ، روی خانه های ارزان قیمتی تمرکز دارد که برای زنده شدن دوباره یک بار به کمی عشق احتیاج دارند.


reddymadedesign
رستوران داخلی با وسایل روشنایی
reddymadedesign / اینستاگرام
Reddymade یک شرکت معماری و طراحی است که توسط سوچی ردی تاسیس شده است. صفحه آنها شامل فضای داخلی و داخلی و همه چیز از مرمت بناهای تاریخی گرفته تا فضای داخلی مدرن تجاری و خانه های مسکونی است. کار آنها در درجه اول در شهر نیویورک است و اغلب به همان اندازه که یک طراحی عملی است ، یک کار هنری است.


Laneylainc
ساختمان سفید مدرن
Laneylainc / اینستاگرام
اگر خود را به اندازه یک ناخوشایند طراحی ، اهل فن می دانید ، عاشق کار Laney LA در خارج از Hermosa Beach ، کالیفرنیا خواهید بود. صفحه اینستاگرام آنها صدها خانه با طراحی سفارشی را نشان می دهد که غالباً از نظر فناوری عرضه می شوند. کار آنها مرزها را برطرف می کند و برای هر کسی که طراحی مسکونی سطح بالا را دوست دارد یک دنباله عالی است.


siqueira_azularquitetura
اتاق هتل با صندلی حصیری آویز
siqueira_azularquitetura / اینستاگرام
ساکیرا آزول در خارج از برزیل مستقر است و کارهای خیره کننده ای را در دو فضای مسکونی و تجاری انجام می دهد. صفحه اینستاگرام آنها پر از فضای داخلی و خارجی رویایی است که همیشه طبیعت اطراف هر سازه را در آغوش می گیرد و از آن استقبال می کند. بیشتر طرح های آنها مفهومی باز است و از چشم انداز اقیانوس ها و کوه ها برخوردار است.

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

https://www.thespruce.com/best-architecture-instagram-accounts-5069882



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()