نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خدمات شبکه رایانه ای
خدمات شبکه کامپیوتری در تهران قلب هر مشاغل است و سهولت اتصال سیستم های جدید و در دسترس قرار دادن داده ها کلیدی برای بازپرداخت اولیه است. خواه در حال نصب یک شبکه رایانه ای جدید باشید ، یا زیرساخت های فعلی خود را به روز کنید یا فقط بخواهید عملکرد آن را بهبود ببخشید ، مهندسان شبکه باتجربه ITS می توانند به شما مشاوره ای صحیح ، آگاهانه و بی طرفانه ارائه دهند تا به شما امکان نصب یک شبکه رایانه ای سریع ، قابل اعتماد ، قوی و مقیاس پذیر را بدهند. راه حل.

شبکه های رایانه ای مزایای زیادی را به شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند:

بهره وری کارکنان از طریق دسترسی از راه دور و ایمن 24-7 به اسناد ، داده های مشتری ، جدول زمان ، اینترانت و غیره هنگامی که کارمندان خارج از دفتر کار هستند افزایش می یابد ، به کارکنان امکان دسترسی امن به اسناد مهم تجاری را در هر زمان و هر مکان می دهد
کارمندان می توانند از طریق ایمیل ، تلفن ، پیام رسانی فوری و کنفرانس ویدیویی با همکاران ، شرکا ، مشتریان و تأمین کنندگان همکاری و ارتباط موثرتری داشته باشند
داده ها و اطلاعات می توانند به سرعت و به راحتی بین کارمندان پخش شوند و از این طریق هزینه پرینت و توزیع کپی اسناد کاهش می یابد
تصمیم گیری آگاهانه با اشتراک سریع اطلاعات و دیدگاه ها بهبود یافته و تسریع می شود
هر رایانه متصل به شبکه می تواند به سخت افزار و نرم افزار دسترسی داشته باشد و از جمله فکس مرکزی از یک دستگاه و چاپ از چاپگر مشترک ، به اشتراک بگذارد
یک راه حل سرور مبتنی بر شبکه امنیت بیشتری را ارائه می دهد زیرا داده های موجود در هر رایانه به طور خودکار و به طور منظم در یک سرور مرکزی پشتیبان تهیه می شود
زیرساخت IT شما تأثیر عمده ای بر عملکرد کسب و کار دارد بنابراین برای درست سازی آن بسیار مهم است. تیم شبکه ITS سوالات اساسی را برای درک دقیق نیازهای شما می داند و ما برای انتخاب شبکه ای که نه تنها عملکرد فعلی شما را بهبود می بخشد بلکه نیازهای طولانی مدت شما را نیز در نظر می گیرد ، با شما کار خواهیم کرد.

ما طیف وسیعی از خدمات شبکه رایانه ای را ارائه می دهیم ، از جمله ارائه مشاوره و توصیه های شبکه در مورد گزینه های کابل کشی و عناصر شبکه موجود مانند روترها ، پل ها ، کارت های رابط ، سوئیچ ها ، دروازه ها ، سرورها ، راه حل های پشتیبان ، بازیابی بلایا و امنیت گزینه ها.

ITS خدمات شبکه رایانه ای را در طیف گسترده ای از بخشهای صنعت از جمله حسابداری ، حرفه وکالت ، آرایشگری ، خرده فروشی ، پذیرایی و مهمان نوازی ، مشاوره ، دامپزشکی ، مراسم تشییع جنازه ، پزشکی و بهداشت ، امور خیریه ، آژانس املاک و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

خدمات شبکه رایانه ای ITS شامل:

خدمات طراحی و پیکربندی شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات پشتیبان گیری از شبکه
خدمات شبکه رایانه ای
شبکه ها در هر سازمانی که از چند رایانه استفاده می کند به یک ضرورت تبدیل شده اند. با صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش بهره وری و سودآوری ، به همه کاربران اجازه می دهد تا به سرعت از هر کجا که هستند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند ، پرونده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از طریق یک اتصال اینترنتی ارتباط برقرار کنند.

خدمات جامع شبکه NerdsToGo به شما ساختار لازم برای به حداکثر رساندن بهره وری را می دهد ، نظارتی را که برای ادامه کار شبکه ها و خدمات پاسخگو در هر زمان به مشکلی احتیاج دارید ، به شما ارائه می دهد.
چه برای اتصال چاپگرهای خود به سادگی به یک شبکه احتیاج دارید و چه برای محافظت از تجارت خود به یک شبکه مقاوم در برابر خطا نیاز دارید ، NerdsToGo می تواند بهترین راه حل را برای تجارت شما طراحی کند.

نحوه کار آن در اینجا است:
ما نیازهای شما را ارزیابی می کنیم تا ببینیم چند سیستم باید به هم متصل شوند ، آیا برای کارکنان دورکاری یا مسافرتی که از راه دور نیاز دارید ، از کدام فناوری استفاده می کنید و غیره.
شما لیست آرزوهایی از تمام قابلیت هایی که دوست دارید شبکه شما ارائه دهد ایجاد می کنید.
ما شبکه جدید شما را طراحی ، پیکربندی ، نصب ، کابل ، مدیریت و پشتیبانی می کنیم ، از جمله:
هاب و سوییچ
روترهای VPN
فایروال ها
راه حل های بی سیم
آنالیز / یکپارچه سازی / به روزرسانی سیستم ها
سیستم موجود شما برای تأمین بازگشت مناسب سرمایه باید عملکرد خود را با گاز کامل انجام دهد. NerdsToGo ارزیابی هایی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما تمام الزامات انطباق برای مشاغل خاص خود را برآورده می کنید. ما به شما کمک می کنیم اطمینان حاصل کنید که زیرساخت IT برای شما مناسب است و توصیه هایی را در مورد ادغام یا ارتقا potential بالقوه ای که ممکن است بهره وری را افزایش دهد ارائه می دهیم.

شاید شما نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزارهای جدید داشته باشید ، اما شاید شما به سادگی نیاز داشته باشید تا از داشته های خود استفاده بهتری کنید. شما ممکن است سخت افزار بیشتری نسبت به نیاز خود داشته باشید و بتوانید برای بهبود استفاده و صرفه جویی در هزینه ، تلفیق کنید. NerdsToGo می تواند حقایقی را که درباره زیرساخت های موجود خود نیاز دارید - و آنچه ممکن است بخواهید انجام دهید تا بالقوه آن را به حداکثر برسانید ، به شما ارائه دهد.
کسب و کار شما باید تمام عملکرد و عملکردی را که می تواند از زیرساخت IT خود بدست آورد. اما بسیاری از شرکت ها در این زمینه شکست می خورند. گروه گارتنر تخمین می زند که ، "مدیریت سخت افزاری ضعیف می تواند هزینه مالکیت شرکت ها را سالانه 7-10٪ افزایش دهد." NerdsToGo به شرکت ها کمک می کند تا کیفیت ، عملکرد و امنیت زیرساخت های شبکه خود را بهینه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شبکه فعال
شبکه فعال ، شبکه ای است که در آن گره ها برای انجام عملیات سفارشی روی پیام هایی که از گره عبور می کنند ، برنامه ریزی شده اند. به عنوان مثال ، یک گره می تواند برنامه ریزی یا سفارشی شود تا بسته ها را براساس یک کاربر خاص اداره کند یا بسته های چندپخشی را متفاوت از بسته های دیگر اداره کند. تعرفه خدمات اکتیو شبکه انتظار می رود رویکردهای فعال شبکه در شبکه های کاربران تلفن همراه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند. "بسته های هوشمند" از یک زبان توصیف خود استفاده می کنند که اجازه می دهد انواع جدیدی از اطلاعات را درون یک بسته حمل و توسط گره ای کار کنند.

Secure Active Network Environment (SANE) معماری یک شبکه فعال مطمئن یا مطمئن است.
ادامه مطلب در مورد شبکه فعال
پروژه بسته های هوشمند BBN Netowork به طور خلاصه پروژه را بیان می کند.
آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی لیستی از شبکه های فعال مرتب شده توسط سازمان را ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد شبکه های فعال به SearchNetworking.com مراجعه کنید.
شبکه های رایانه ای معاصر مانند یک وسیله حمل و نقل غیرفعال رفتار می کنند که - یا در صورت تلاش بهترین سرویس برای ارائه --- داده های ارسالی از فرستنده به گیرنده را ارائه می دهد - یا در صورت تلاش بهترین سرویس. این الگوی حمل و نقل انفعالی ساده اما بسیار سریع می تواند به یک وسیله حمل و نقل فعال تبدیل شود ، که انتقال داده ها را براساس درخواست دارندگان داده یا کاربران داده پردازش می کند.

به دلیل مشکلات فراوان در ایجاد زیرساخت جدید شبکه ، شبکه های فعال با موفقیت از مفهوم شبکه های همپوشانی استفاده کرده اند --- شبکه فعال سپس متشکل از گره های فعال است که پردازش تعریف شده توسط کاربر را بر روی داده های کاربر عبوری و زیرساخت شبکه غیرفعال استفاده می کند. برای انتقال داده ها (در میان گره های فعال ، یا بین گره های فعال مرزی و گره های کاربر). مفاهیم اصلی شبکه های فعال پیشنهادی عبارتند از:

(الف) شبکه های فعال با عملکرد ثابت -
این شبکه های فعال کاربر را قادر می سازد تا عملکردی را که از طریق داده های وی انجام می شود ، فقط از طریق یک روتر ثابت انتخاب کند (عملکرد پردازش مورد نیاز در بار داده مشخص می شود) و بنابراین فقط پردازش کاربر گرا محدود را فراهم می کند.

(ب) شبکه های فعال با برنامه های جاسازی شده -
هر بسته فعال شامل کل برنامه فعال است که می تواند بیش از داده های بسته انجام شود.

(ج) شبکه های فعال با قابلیت بارگیری -
انعطاف پذیرترین رویکرد ، که کاربرانش را قادر می سازد برنامه های فعال خود را قبل از انتقال داده در گره های فعال بارگذاری کنند و سپس آنها را از طریق انتقال داده انجام دهند.


شبکه های فعال را می توان در بسیاری از برنامه ها با موفقیت به کار گرفت - پروتکل های جدید / توسعه و استخدام خدمات ، پردازش برنامه های چندرسانه ای (به عنوان مثال ، کنفرانس ویدیویی ، رمزگذاری ویدئو ، ویدئو درخواستی ، و غیره) ، سرویس های امنیتی (رمزگذاری داده ها از طریق لینک های غیرقابل اعتماد ، امن و امن چندرسانه ای قابل اعتماد و غیره) ، سیستم های تشخیص نفوذ و فایروال های اینترانت فقط چند سرویس ممکن است که می تواند ارائه شود. یکی از مناطقی که گروه ما بیشتر روی آنها تمرکز دارد ، با استفاده از شبکه های فعال برای پردازش چندرسانه ای و پشتیبانی شبکه های فعال بعدی برای همکاری گروه های از راه دور (با استفاده از ابزار کنفرانس ویدیویی). ما نمونه اولیه ای از روتر شبکه فعال ارائه داده ایم که از مفهوم شبکه های فعال با قابلیت بارگیری پیروی می کند و بعداً به عنوان پایه ای برای معرفی عنصر فعال کنترل شده توسط کاربر عمل کرده است - ابزاری که به شما امکان می دهد از بین رفته قابلیت چندپخشی بومی با تکرار انتقال داده ها به گروهی از کاربران متصل ، و در نتیجه ما به عنوان پایه ای برای برنامه های کنفرانس ویدیویی عمل می کنیم. معماری مدولار آن امکان گسترش کارایی آن توسط مجموعه ای از ماژول ها و در نتیجه انجام پردازش های مختلف کاربر محور (کدگذاری ، مقیاس گذاری ، تعدیل و غیره) را فراهم می کند.

رونق مجازی سازی --- فناوری جدید ، که در سال های اخیر به یکی از پرمصرف ترین فناوری ها تبدیل شده است --- ما را به سمت گسترش معماری روتر فعال (روتر اصلی شبکه فعال) در راستای پشتیبانی از مجازی سوق می دهد. ماشین آلات (VM) ، که می تواند انعطاف پذیری محیط اجرای آن را بسیار افزایش دهد. با تجدید نظر در معماری آن ، ما یک گره فعال جدید به نام DiProNN (گره شبکه قابل برنامه ریزی توزیع شده) پیشنهاد کرده ایم که ترکیبی از استفاده از مجازی سازی با مفاهیم مفید دیگر است - یعنی برنامه نویسی مبتنی بر م componentلفه ها و پردازش موازی / توزیع شده. بنابراین فراهم می کند بنابراین یک زیرساخت پردازش قدرتمند فراهم می کند ، که به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه های فعال را برای محیط های خودسرانه اجرا کنند و آنها را به راحتی در برنامه های پردازش پیچیده ترکیب کنند.

به طور کلی ، علاوه بر بسیاری از مشکلات (به عنوان مثال ، مشکلات عملکرد / کارایی) ، ویژگی های بسیاری وجود دارد که مفهوم مجازی سازی به شبکه فعال می رساند ، مانند انزوای قوی در میان برنامه های در حال اجرا و امکان دستیابی ساده تر از ضمانت های امنیتی قوی (از نظر کاربران و گره ها) نقطه نظر).



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خلاصه:
اینترنت به دلیل معرفی انواع جدیدی از دستگاه ها و سرویس های شبکه ، به ویژه در نقاط ناپیوسته معروف به لبه های شبکه ، افزایش پیچیدگی را تجربه کرده است. خدمات اکتیو شبکه در تهران در حالی که صنعت شبکه همچنان به اضافه کردن خدمات درآمدزایی در لبه های شبکه ادامه می دهد ، نیاز فزاینده ای به ارائه یک روش سیستماتیک برای معرفی و ارائه پویا این خدمات جدید به جای رویکرد موقت که امروزه استفاده می شود ، وجود دارد. برای این منظور ما از یک رویکرد مرحله ای برای "فعال کردن" اینترنت پشتیبانی می کنیم و پیشنهاد می کنیم که فوراً نیاز به تحقق مفاهیم شبکه های فعال در لبه های شبکه وجود دارد. در این زمینه ، ما تلاش های خود را در جهت توسعه یک دروازه فعال فعال (CAG) آگاه از محتوا ارائه می دهیم. با کمک دو سرویس عملی که بر روی نمونه اولیه ما ساخته شده و از دستگاه های شبکه تجاری ساخته شده اند ، از نظر کمی و کیفی پتانسیل CAG را ارائه می دهیم.
خلاصه. میل به
خدمات شبکه قابل مشاهده باعث ایجاد شده است
مفهوم \ شبکه های فعال. "شبکه های فعال کلی ارائه می دهند
چارچوبی برای طراحی و پیاده سازی خدمات تعبیه شده در شبکه ،
به طور معمول با استفاده از زیرساخت شبکه قابل برنامه ریزی. یک زیرساخت قابل برنامه ریزی شبکه چالش های جدیدی را برای آن ایجاد نمی کند
امنیت زیرساخت شبکه.
این مقاله با مروری بر شبکه فعال آغاز می شود. سپس حرکت می کند
به مسائل امنیتی ، شروع با یک مدل تهدید برای شبکه فعال ، حرکت از طریق شمارش چالش های طراحان سیستم ،
و در پایان با بررسی رویکردهای مقابله با این چالش ها.
محیط امن شبکه فعال (SANE) بسیاری از این موارد را درک می کند
این رویکردها یک پیاده سازی وجود دارد و حتی برای پرخاشگرانه ترین پیشنهادات شبکه فعال مانند عملکرد قابل قبولی نیز فراهم می کند
به عنوان بسته های فعال (که بعضی اوقات \ کپسول نامیده می شوند).
ما مقاله را با بحث در مورد مشکلات باز و یک تلاش می بندیم
آنها را در اولویت قرار دهید.
1 شبکه فعال چیست؟
در معماری های شبکه می توان از بین موارد زیر یک انتخاب را انجام داد:
1. محدود کردن اقدامات زیرساخت شبکه برای حمل و نقل ، و
2. کاهش این محدودیت ها برای اجازه
y سفارشی سازی شبکه
زیر ساخت.
مدل انتقال داده که با موفقیت در اینترنت IP اعمال شده است
و سایر شبکه ها ، از آنجا که زیرساخت (به عنوان مثال IP) ، شبکه غیرفعال نامیده می شود
روترها) بیشتر به بسته های عبوری و عملکرد آنها وابسته است
(انتقال و مسیریابی) نمی تواند مستقیماً وارد شود
توسط کاربران این نیست که
می گویند که سوئیچ ها در نتیجه دریافت یا ارسال بسته ، محاسبات پیچیده ای را انجام نمی دهند. بلکه ماهیت این محاسبات نمی تواند
به طور پویا فراتر از گزینه های تنظیم نسبتاً اساسی ارائه شده توسط
سازنده سوئیچ.
در مقابل ، شبکه فعال امکان دیگری را فراهم می کند که در شبکه تعبیه شده باشد
از حمل و نقل برای سیستم های فعلی ، این قابلیت از پروکسی WWW متغیر است
حافظه پنهان ، چندپخشی [Dee89] و RSVP [BZB +
97] به دیوار کشی مجدد. از آنجا که هر یک از
این توابع بصورت مستقل طراحی شده و پشتیبانی شده می توانند به صورت زیر انجام شوند
استفاده از زیرساخت های عمومی تر ، معماری از چنین فعال است
زیرساخت ها اکنون به طور تهاجمی در حال بررسی است. همانطور که اجازه می دهد ، اصل اساسی استفاده از قابلیت برنامه ریزی است
بسیاری از برنامه های ایجاد شده ، از جمله برنامه هایی که توسط طراحان پیش بینی نشده است
سوئیچ چندین فرم وجود دارد که این قابلیت برنامه ریزی می تواند داشته باشد ، از جمله درمان هر بسته به عنوان یک برنامه (بسته های فعال یا کپسول ") و
برنامه نویسی یا برنامه ریزی مجدد عناصر شبکه در
با بسته های انتخاب شده توجه داشته باشید که رویکرد دوم ، همانطور که ممکن است یک برنامه باشد ، مورد اول را دربرمی گیرد
loaded که تمام بسته های بعدی را به عنوان برنامه در نظر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در این مقاله تعریفی کاربردی و کاربردی از "خدمات شبکه در تهران " ارائه شده است.

تعریف: سرویس شبکه عملکردی است که از طریق زیرساخت شبکه ارائه می شود و به فرآیند تجارت ارزش می بخشد.

مفهوم ساخت "خدمات شبکه" طی ده سال آینده در حال تغییر است.

ده سال پیش یک سرویس شبکه "همه چیز را به هم متصل می کرد"
امروزه خدمات شبکه با "سرعت ، QOS ، فیلتر کردن ، انعطاف پذیری و افزونگی" تعریف می شوند. در حالی که ما تحویل داریم
پیچیدگی بازار در حال رشد است زیرا پیشرفت فناوری این وظایف را ساده و قابل درک کرده است. مشتریان در مرکز داده ، WAN و دانشگاه پیچیدگی هایی را اجرا می کنند و تقاضا برای پیشرفت در شبکه زیاد است.

مفاهیم سرویس شبکه فردا را می توان با لیست زیر تعریف کرد.

خدمات شبکه فردا
منطقه توصیف خدمات
منابع داده غنی از قابلیت رابط برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل ، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ، پیکربندی توسط سیاست ، مستندات شبکه پویا
پیکربندی مجدد شبکه مبتنی بر پارامتر عملیات خودکار ، خطای مستقل مبتنی بر خط مشی ،
نظارت ، هشدارهای پیش بینی شده و واکنشی داشبورد ، پیکربندی و سازگاری شبکه در آستانه ، داشبورد وضعیت پیشرفته و تجزیه و تحلیل ،
اتصال از چندین رسانه برای اتصال مانند WAN خصوصی ، اینترنت ، تلفن همراه 4G / LTE ، بی سیم بدون خطر و ترس استفاده کنید
اتوماسیون مسیر مدیریت مسیر خودکار برای عملکرد بهینه ، انعطاف پذیری قابل پیش بینی و تطبیق هزینه با نیاز کسب و کار
شبکه امنیتی میکرو تقسیم بندی و رمزگذاری به طور پیش فرض
فایروال های لوازم ایمنی (با کاربرد و کاربرد) ، IDS / IPS ،
بهبود عملکرد نظافت جریان ، بهینه سازی پروتکل ، شتاب محتوا
خدمات شبکه: توضیحات و مثالها
پنهان شدن در منظره دشت
شبکه ها در بسیاری از مکان ها وجود دارند ، گرچه ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید. تماس هایی که با تلفن های همراه خود برقرار می کنیم از آنها استفاده می کند ، پیام های فوری که در لپ تاپ های خود ایجاد می کنیم بر روی آنها سوار می شود و حتی ارائه دهندگان محتوا مانند YouTube ، LinkedIn و Netflix در بالای آنها قرار دارند. واقعیت این است که در جامعه مبتنی بر فناوری مانند جامعه ما ، شبکه ها جایگاه قابل توجهی در زندگی ما دارند. بنابراین ، چرا همه آن را نمی دانند؟ واقعیت این است که ما بیشتر به مزایایی که آنها ارائه می دهند (مانند تماس تلفنی ، پیام و فیلم) متمرکز می شویم تا فناوری که امکان دریافت این مزایا را به ما می دهد.

دوره امتحان درس
6.4K بازدید
شبکه چیست؟
شبکه به گروهی از دستگاه ها و / یا رایانه ها (همچنین به عنوان گره ها نیز معروف هستند) متصل به یکدیگر به نوعی ، كه می توانند اطلاعات را با یكدیگر مبادله كنند. به عنوان مثال ، Instant Teller در شعبه بانک محلی شما بخشی از یک شبکه است. آنها می توانند در حدود 2 گره یا حدود هزار گره داشته باشند. در یک مورد خاص (اینترنت) ، چندین میلیارد گره در سراسر جهان وجود دارد. هدف اصلی یک شبکه تسهیل ارتباط درون گره های عضو است. برای تماس های تلفن همراه ، صدای دیجیتالی دیجیتالی رد و بدل می شود ، متن پیام های فوری رد و بدل می شود و برای وب سایت هایی مانند YouTube محتوای آن است.

چرا خدمات شبکه مفید است؟
سرویس شبکه یک برنامه سطح پایین یا سطح بالا است که توسط شبکه ارائه می شود (که معمولاً روی سرور اجرا می شود) ، و این امکان را برای شبکه فراهم می کند تا عملکردهای اصلی را انجام دهد. به آنها مانند پیوست سمپاش برای شلنگ باغ خود فکر کنید. به خودی خود ، شیلنگ دارای کاربرد کمی نسبتاً مناسب است. به عنوان مثال ، می توانید ماشین را در بزرگراه خود بشویید ، پس از شستن ماشین ، مسیر را تمیز کنید و چمن یا گلها را آبیاری کنید. اما یک سر اسپری اضافه کنید و اکنون ابزاری دارید که می تواند کارهای بیشتری انجام دهد یا آن کارها را به روشی م moreثرتر انجام دهد.

نمونه هایی از خدمات شبکه
امروزه نمونه های زیادی از خدمات شبکه وجود دارد. برخی از نمونه های متداول سطح پایین به شرح زیر است:
سرویس شبکه چیست؟ تفاوت آن با یک برنامه چیست؟
این چیزی است که یک سرور شبکه فراهم می کند. سرویسی به سایر همتایان کلاینت شبکه ارائه می شود ، به گونه ای که مشتری چیزی را درخواست می کند و سرور آن را با استفاده از پروتکل های مطابق با نوع سرویس ارائه می دهد. مثالهای متداول سرورهای پرونده هستند ، جایی که سرویس یک سیستم فایل مشترک با استفاده از پروتکل های NFS یا SMB / CIFS ، سرویس ایمیل با استفاده از SMTP و / یا IMAP یا POP ، وب سرورها با استفاده از HTTP / HTTPS ، سرورهای زمانی با استفاده از NTP ، سرورهای TFTP با استفاده از ، حدس زده اید ، سرورهای TFTP ، SSH با استفاده از SSL و غیره. لیست طولانی و اساساً نامحدود است ، زیرا هر کسی آزادانه می تواند خودش را اختراع و اجرا کند.

تفاوت آن با برنامه عمدتا در نحوه توصیف آن است. به طور معمول ، سرویس های شبکه برنامه هایی هستند که روی میزبان سرور اجرا می شوند (سرورهای سیستم فایل از یک استثنا قابل توجه هستند). به طور کلی ، برنامه های ارائه دهنده خدمات شبکه ، برنامه تعاملی معمول با رابط کاربری گرافیکی یا رابط تعاملی خط فرمان نیستند ، بلکه درعوض به عنوان یک دایمون اجرا می شوند ، که یک روش فانتزی برای گفتن اینکه هیچ کنسول یا پایانه ای متصل نیستند ، اجرا می شود.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

یادداشت برداری قسمت مهمی از زندگی هر دانش آموز است. دو دلیل عمده برای مهم بودن یادداشت برداری وجود دارد:

هنگام خواندن یا گوش دادن ، یادداشت برداری به تمرکز شما کمک می کند. برای یادداشت برداری - برای نوشتن مطلبی منطقی - باید متن را درک کنید. از آنجا که گوش دادن و خواندن از وظایف تعاملی است ، یادداشت برداری به شما کمک می کند متن را درک کنید. یادداشت برداری به معنای نوشتن هر کلمه ای نیست که می شنوید. شما باید فعالانه تصمیم بگیرید که چه چیزی مهم است و چه چیزی به آنچه قبلاً نوشته اید مربوط می شود.
یادداشت ها به شما کمک می کند تا دائمی آنچه را خوانده اید یا گوش داده اید ، حفظ کنید. این در هنگام تجدیدنظر در آینده به معاینات یا دلایل دیگر مفید است.
یادداشت های خوب باید دقیق ، روشن و مختصر باشند. آنها باید سازماندهی متن را نشان دهند و این باید رابطه بین ایده ها را نشان دهد.

نحوه یادداشت برداری
هنگام مطالعه ، ابتدا متن را بررسی کنید تا نکات اصلی و نحوه ارتباط آنها را بیابید. سپس برای امتیازات فرعی مطالعه کنید. ببینید که چگونه آنها با نکات اصلی و یکدیگر ارتباط دارند. سپس ، نقاط را به یادداشت ها کاهش دهید. اطمینان حاصل کنید که پیوندها و روابط بین ایده ها نشان داده شده است.

یادداشت های خوب باید به طور مناسب سازماندهی شوند. دو روش اصلی برای این کار وجود دارد:

1. لیست کنید
موضوع یکی پس از دیگری با استفاده از اعداد و حروف و تورفتگی برای سازماندهی اطلاعات به ترتیب اهمیت خلاصه می شود. اعداد و حروف را خود آنها یا به صورت ترکیبی می توانند استفاده کنند.

منبع: https://rathgraphic.com/sarresid-khial.html

2. نمودار
نمودار اطلاعات نشان می دهد که چگونه ایده های اصلی به هم مرتبط هستند و سازماندهی اطلاعات را منعکس می کند. می توانید از نمودارهای جریان ، نمودارهای درختی ، نمودارها ، نقشه های ذهنی (بوزان ، 1974) و غیره استفاده کنید. همچنین می توانید دایره ها ، پیکان ها ، خطوط ، جعبه ها و غیره را نیز در آن قرار دهید.

مثال
مثال 2 ، مثال 3 ، مثال 4 ، مثال 5 ، مثال 6

به هر دو روش می توانید از عنوان ، زیر خط ، رنگ و فضای سفید برای شفاف سازی روابط استفاده کنید. به طور کلی بهترین طرح وجود ندارد - این به آنچه دوست دارید و هدف شما بستگی دارد. برخی از روش های یادداشت برداری برای برخی از موضوعات مناسب تر است. توصیف یک فرآیند متناسب با نمودار جریان است و طبقه بندی با استفاده از نمودار درختی به وضوح نشان داده می شود. نشان دادن چگونگی اتصال ایده ها و چگونگی سازماندهی اطلاعات مهم است.

حتماً یادداشت های خود را از کجا یادداشت کنید. وقتی نیاز به بررسی حقایق یا نوشتن کتابشناسی دارید ، در وقت شما صرفه جویی می شود. در یادداشت های سخنرانی ، اطمینان حاصل کنید که نام هرکسی را نقل قول کرده اید و نقل قول را از کجا آورده شده است. اگر می خواهید با استفاده دقیق تر از اطلاعات استفاده کنید ، می توانید آن را پیدا کنید.

ورزش
این تمرینات را امتحان کنید: ورزش 1 ، ورزش 2.

یادداشت ها خلاصه ای است و بنابراین باید بسیار کوتاه تر از نسخه اصلی باشد. بنابراین ، در صورت امکان ، از اختصارات و نمادها می توان استفاده کرد. جدول زیر برخی از نمادها و اختصارات متعارف انگلیسی را نشان می دهد. برای موضوع خود به موارد خاصی احتیاج دارید.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

برای موثر بودن لازم نیست که در یادداشت برداری بسیار زیبا باشید ، اما چند تکنیک وجود دارد که به نظر می رسد برای اکثر افراد بهترین نتیجه را دارد.

1. طرح کلی
چه از اعداد رومی استفاده کنید و چه از نقاط گلوله ، خلاصه کردن یک روش موثر برای به دست آوردن روابط سلسله مراتبی بین ایده ها و داده ها است. به عنوان مثال ، در یک کلاس تاریخ ، شما می توانید نام یک رهبر مهم را بنویسید ، و در زیر آن رویدادهای کلیدی را که او در آن شرکت داشته است ، بنویسید. در زیر هر یک ، یک توضیح کوتاه. و غیره

طرح کلی یک روش عالی برای یادداشت برداری از کتاب است ، زیرا نویسنده معمولاً مطالب را به روشی کاملاً م organizedثر سازماندهی کرده است و شما می توانید از ابتدا تا انتهای یک فصل بروید و به سادگی آن ساختار را در یادداشت های خود بازتولید کنید.

برای سخنرانی ها ، با این حال ، رئوس مطالب محدودیت هایی دارد. رابطه بین ایده ها همیشه سلسله مراتبی نیست و ممکن است مربی خیلی پرش کند. یک نکته بعدی در سخنرانی ممکن است مربوط به اطلاعات اولیه سخنرانی باشد ، به شما این امکان را می دهد که یا به عقب و جلو بروید تا دریابید که اطلاعات به کجا می رود (و امیدوارم هنوز جایی برای نوشتن آنها وجود دارد) ، یا خطر از دست دادن رابطه بین استاد فقط گفته و آنچه قبلاً گفته است.

سررسید دستیار

 

2. ذهن نگاشت
برای سخنرانی ها ، نقشه ذهنی می تواند راهی مناسب تر برای پیگیری روابط بین ایده ها باشد. اکنون ، من بزرگترین طرفدار نقشه برداری ذهن نیستم ، اما ممکن است فقط در این مورد مناسب باشد.

 

این ایده:

مسئله این است که اگر یک نقطه باید تحت عنوان اول قرار بگیرد اما شما در عنوان چهارم قرار دارید ، می توانید به راحتی آن را در شاخه اول بکشید. به همین ترتیب ، اگر یک نقطه به دو ایده مختلف متصل شود ، می توانید آن را به دو شاخه مختلف متصل کنید.

اگر می خواهید بعداً چیزها را مرتب کنید ، می توانید نقشه را دوباره بکشید یا آن را تایپ کنید با استفاده از برنامه ای مانند FreeMind ، یک برنامه نقشه برداری ذهن رایگان (در برخی ویکی ها حتی افزونه هایی برای FreeMind mind-maps ، در صورت وجود " برای پیگیری یادداشت های خود از ویکی استفاده می کنید).

در اینجا می توانید درباره نقشه برداری ذهن بیشتر بیاموزید: چگونه می توان نقشه ذهنی را در نظر گرفت: افکار نامرتب خود را در 3 مرحله ساده تجسم کنید

3. سیستم کرنل
سیستم Cornell یک سیستم ساده اما قدرتمند برای افزایش یادآوری و سودمندی یادداشت های شماست.

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

یادداشت های منظمی را به صورت طرح کلی یادداشت کنید
این به شما کمک می کند تا ایده های اصلی را شناسایی کنید. بزرگ را شروع کنید ، جزئیات را پایین بیاورید

در افکار کامل یادداشت برداری کنید ، اما اختصار ، کاهش و ساده سازی کنید
سعی نکنید سخنرانی پروفسور را کلمه به کلمه بنویسید. عقب خواهید افتاد و چیز مهمی را از دست خواهید داد. هزینه های اضافی را کپی نکنید ، مگر اینکه استاد به شما وقت بدهد.

یادداشت های هر کلاس را جدا کرده و برچسب گذاری کنید
مجموعه ای جدید از یادداشت ها را برای هر روز ، به وضوح جدا شده از روز قبل ، شروع کنید. مطالعه یادداشت های شما را آسان تر می کند.

خواندن یادداشت های خود را آسان کنید
اگر می توانید یادداشت های خود را بخوانید ، مطالعه آنها آسان تر است.

یک یادداشت بردار تهاجمی باشید
در جایی که می توانید استاد را بشنوید و بدون هیچ زحمتی بشینید بنشینید. هوشیار باشید

یادداشت برداری را از زمانی که استاد شروع به صحبت می کند شروع کنید
منتظر فکر بزرگی نباشید. به راحتی می توانید حواس پرت شوید و فکر بزرگی را از دست بدهید.

واژگان تخصصی را جدا کرده و یاد بگیرید
کلمات دشوار یا جدید را یادداشت و برجسته کنید. تعاریف را بنویسید ، یا بعداً آنها را جستجو کنید.

واقعیت ها را از نظر جدا کنید و ایده های خود را اضافه کنید
توجه داشته باشید که واقعیت چیست و نظر استاد چیست. افکار خود را اضافه کنید مستقیماً برای خود یادداشت بنویسید.

 

سررسید ماهور ترمو

مجموعه نمادهای خود را ایجاد کنید. از آنها برای شناسایی یا تأکید بر موارد مختلف در یادداشت های خود استفاده کنید.
از حلقه ها ، زیر خطوط یا نمادهای دیگری استفاده کنید که برای شما معنی دار باشند.

شامل تصاویر ، نمودارها و سایر تصاویر
کپی کردن نمودارها یا سایر تصاویر به شما کمک می کند بعداً مفاهیم را درک کنید. ما تمایل داریم بر اساس تصاویر فکر کنیم.

درباره بحث یادداشت کنید
هنگام ملاقات با معلم خود ، یادداشت برداری کنید. برای ایجاد بحث با گروه مدرس خود از یادداشت هایی که در سخنرانی گرفته اید استفاده کنید.

همیشه برای تهیه مجموعه کاملی از یادداشت ها در سخنرانی ها شرکت کنید.
یادداشت های سخنرانی خود را به عنوان فصل هایی از یک کتاب در نظر بگیرید و سعی کنید همه فصل ها را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سیستم کرنل
- سیستم کرنل یکی از شناخته شده ترین روش ها برای یادداشت برداری است
- شامل یک ستون نشانه ، یک منطقه یادداشت برداری و یک منطقه خلاصه است
- منطقه یادداشت برداری تنها نقطه ای است که باید در طول کلاس استفاده شود
o برای تهیه این یادداشت ها از Outline یا List Format استفاده کنید
o سعی نکنید کل سخنرانی را در این فضا بنویسید ، تقریباً 10-15 تا داشته باشید
گلوله در این منطقه
- ستون نشانه هنگام مرور یادداشت ها برای کمک به یادآوری ایده های اصلی و پیوند استفاده می شود
روابط بین موضوعات در حین سخنرانی
o نکات کلیدی برای Cue Column
questions س questionsالهایی را بنویسید که بلافاصله در مجاورت آنها پاسخ داده خواهد شد
منطقه یادداشت برداری
§ یک بیانیه کوتاه برای کمک به یادآوری حافظه خود از مواد
points نکات کلیدی مهمی که باید به خاطر بسپارید
- از منطقه خلاصه باید برای جمع بندی همه موارد در یک صفحه تا 1 یا 2 جمله استفاده شود
برای کمک به هم بستن تمام اطلاعات

منبع: http://www.rathgraphic.com/sarresid-sepehr.html


مشخصات ست هدیه سپهر

تقسیم قالب صفحه
- هنگام مقایسه خواندن متن با یادداشت های سخنرانی یا حاشیه نویسی با اسلایدهای سخنرانی مفید است
o یک صفحه را از وسط تقسیم کرده و یادداشت ها را وارد کنید یا
o از دو صفحه جداگانه استفاده کنید ، در یک صفحه یادداشت های خود و در صفحه مجاور آن داشته باشید
اسلایدهای سخنرانی یا خواندن متن
- به ایجاد ارتباط مستقیم بین افکار خود و محتوای دوره کمک می کند
حاشیه نویسی و اسلایدهای متن و سخنرانی
قالب و لیست کلی
- استفاده راحت تر هنگام یادداشت برداری اصطلاحات ، تعاریف ، حقایق و توالی ها
- از گلوله ها و گلوله های فرعی (لیست) یا اعداد ، حروف و اعداد رومی (طرح کلی) استفاده می کند
- عناوین اصلی اولین مورد هر بخش با جزئیات مهم ذکر شده در زیر است
- مفید برای استفاده در منطقه یادداشت برداری سیستم کرنل یا به عنوان بخشی از قالب تقسیم صفحه

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شرط می بندم که اخیراً لیست های بیشتری از موارد (محل کار ، خانه ، مواد غذایی ، بچه ها و ...) تهیه می کنید. یادداشت ها به طور استاندارد در آیفون ، iPad و iMac وجود دارد ، اما احتمالاً نمی دانید که چگونه می توانید از این برنامه استفاده کنید. این بسیار شبیه کاری است که با دستگاه قدیمی انجام می دهید. برای 10 روش استفاده از iPhone یا iPad قدیمی ، از تبدیل آن به داش کم اتومبیل به مانیتور دوم ، روی اینجا ضربه بزنید یا کلیک کنید.

یادداشت ها مانند یک دفترچه یادداشت کوچک زرد به نظر می رسد و یک سازمان دهنده فوق العاده دیجیتال است. برای افکار سریع یا مشاغل طولانی مدت و اواخر شب عالی است. هنگامی که با iCloud همگام سازی شد ، یادداشت های خود را در دستگاه های خود دارید.

حتماً این قدم اضافی را بردارید. به تنظیمات> (نام شما)> iCloud بروید ، سپس یادداشت ها را روشن کنید. یادداشت های خود را در همه دستگاه های Apple خود که با همان شناسه Apple وارد شده اید مشاهده خواهید کرد.

اکنون ، بیایید به چند روش جدید برای شروع استفاده از یادداشت ها بپردازیم:

1. از آن به عنوان اسکنر اسناد استفاده کنید
در صورت نیاز به اسکن یک سند ، دیگر نیازی به دریافت برنامه شخص ثالث نیست. یادداشت ها کار را مدیریت می کنند.

منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-sadra2.html

برنامه Notes را باز کنید. با کلیک روی نمادی که شبیه مربع با قلم واقع در پایین سمت راست صفحه است ، یادداشت جدیدی ایجاد کنید. روی نماد دوربین در پایین یادداشت جدید خود ضربه بزنید و اسناد اسکن را انتخاب کنید.

تلفن خود را روی سندی که می خواهید اسکن کنید نگه دارید. وقتی برنامه شما روی خودکار تنظیم شود ، سندی را شناسایی کرده و آن را اسکن می کند. در حالت دستی ، باید عکس را بگیرید. بین حالت ها در سمت راست بالای صفحه خود جابجا شوید.

2. از سیری بخواهید که برای شما یادداشت برداری کند
بگذارید بگوییم شما باید یک شماره خانه یا لیستی از مواردی را که در فروشگاه سخت افزار نیاز دارید به خاطر بسپارید. دیگر نیازی به برداشتن تلفن ، باز کردن قفل تلفن ، پیدا کردن برنامه یادداشت ها و شروع یادداشت جدید نیست. چقدر خسته کننده! درعوض ، بگویید: "سلام سیری ، توجه داشته باش که شماره خانه 1980 است" یا "Hey Siri ، یادداشتی به نام لیست Home Depot ایجاد کن".

3. خانواده را منظم نگه دارید
بیایید به عنوان مثال از لیست خرید فروشگاه های مواد غذایی استفاده کنیم. با یادداشت ها می توانید لیستی ایجاد کنید و از دیگران در خانواده بخواهید که به آن لیست اضافه کنند.

در حالی که قابلیت اشتراک گذاری یادداشت های فردی ویژگی جدیدی نیست ، با iOS 13 ، اکنون می توانید یک پوشه کامل را با هر کسی به اشتراک بگذارید. برای به اشتراک گذاشتن یک پوشه ، صفحه را به سمت چپ بکشید و روی نماد افزودن افراد ضربه بزنید.

نحوه دعوت از افراد را انتخاب کنید. اگر می خواهید در حالت فقط مشاهده به اشتراک بگذارید ، گزینه های اشتراک را انتخاب کنید و فقط مشاهده را علامت بزنید.

4. یک مکان برای بازسازی و ایده های پروژه
چه در حال بازسازی یک حمام کوچک باشید و چه در حال طراحی یک باغ حیاط خلوت ، ممکن است با طرح های خود چند طرح دستی طراحی کنید. از یادداشت ها برای ایجاد پوشه ای حاوی عکس از طرح های خود استفاده کنید. همچنین می توانید پیوست ها را اضافه کنید ، از جمله عکس ها ، فیلم ها یا پیوندهای وب دیگر ، بنابراین همه ایده های خود را در یک مکان داشته باشید.

اگر قبلاً از Apple Notes استفاده کرده اید ، می دانید که این برنامه در جستجوی متن تایپ شده یا دست نویس مشکلی ندارد. این برنامه نمی توانست تصاویر را در نسخه های قبلی جستجو کند ، اما با iOS 13 تغییر کرد.


مشخصات پالتویی صدرا

5. اسناد و اعداد مهم را ذخیره کنید
اگر نمی توانید شماره تأمین اجتماعی فرزندتان یا رمز عبور زنگ هشدار را به خاطر بسپارید ، آن را یادداشت کنید. اگر می خواهید یک یادداشت را از هر کسی که ممکن است از دستگاه شما استفاده کند محرمانه نگه دارید ، می توانید از Face ID ، Touch ID یا گذرواژه برای قفل و باز کردن قفل یادداشتهای خود استفاده کنید. (نمی دانید کدام روش بهتر است؟ برای مقایسه ضربه بزنید یا کلیک کنید)

برای هر یادداشت حاوی اطلاعات حساس ، یادداشتی را که می خواهید محافظت کنید باز کنید و روی نماد اشتراک گذاری در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید ، سپس قفل توجه را انتخاب کنید. به یادداشت رمزعبور بدهید و در صورت تمایل ، Face ID یا Touch ID را نیز فعال کنید. بخاطر داشته باشید که در صورت فراموش کردن این گذرواژه ، نمی توانید یادداشت قفل شده را مشاهده کنید.

پس از قفل شدن ، یک نماد قفل در کنار یادداشت همراه با آخرین تاریخ ویرایش آن مشاهده خواهید کرد. برای باز کردن قفل ، رمز ورود خود را وارد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

نوشتن وقتی شروع نمی شود که بنشینیم تا یک پاراگراف را پس از دیگری روی صفحه یا صفحه قرار دهیم. این کار بسیار بسیار زودتر آغاز می شود ، همانطور که ما در مورد مقالات یا کتابهایی که می خوانیم ، پادکست ها یا کتاب های صوتی که گوش می دهیم و گفتگوها و تجربیات جالب زندگی که داریم یادداشت می کنیم.

این یادداشت ها به عنوان یک محصول فرعی از خواندن که به هر حال انجام می دهیم ، ایجاد می شوند. حتی اگر هدف شما ایجاد نظریه ای کلان نیست ، شما به روشی برای سازماندهی افکار خود و پیگیری اطلاعاتی که مصرف می کنید نیاز دارید.

اگر می خواهید چیزی طولانی مدت یاد بگیرید و به خاطر بسپارید ، باید آن را یادداشت کنید. اگر می خواهید ایده ای را درک کنید ، باید آن را به کلمات خود ترجمه کنید. اگر به هر حال مجبوریم این نوشتار را انجام دهیم ، چرا از آن برای ایجاد منابع برای انتشارات آینده استفاده نمی کنیم؟

نوشتن نه تنها برای اعلام نظرات کاملاً شکل گرفته ، بلکه برای ایجاد عقایدی است که ارزش اشتراک گذاری را دارد.

نوشتن در بهبود تفکر فرد به خوبی کار می کند زیرا شما را مجبور می کند تا با سطحی عمیق تر با آنچه می خوانید درگیر شوید. صرف این که بیشتر بخوانید به طور خودکار به معنای داشتن ایده های بیشتر یا بهتر نیست. این Iike یادگیری شنا است - شما باید با انجام آن یاد بگیرید ، نه فقط با خواندن در مورد آن.

چالش نوشتن و همچنین یادگیری نه چندان یادگیری بلکه فهمیدن است ، زیرا قبلاً آنچه را می فهمید فرا گرفته اید. وقتی چیزی را به درستی درک می کنید ، در یک شبکه مشبک از ایده ها و معانی مرتبط قرار می گیرد که به راحتی به خاطر سپردن آن می پردازد.

به عنوان مثال ، شما می توانید این واقعیت را که قرمز عروق قرمز و رگها آبی هستند ، به خاطر بسپارید. اما فقط وقتی می فهمید که چرا - که شریان ها خون غنی از اکسیژن را از قلب به بقیه بدن می رسانند ، در حالی که رگ ها خون کم اکسیژن را به قلب منتقل می کنند - این واقعیت هیچ ارزشی ندارد. و همین که این ارتباط معنی دار را بین ایده ها برقرار کنیم ، فراموش کردن آن دشوار است.

مسئله این است که معنای چیزی همیشه واضح نیست. این مستلزم شرح و تفصیل است - ما باید ایده جدید را با اصطلاحات خود کپی ، ترجمه ، دوباره بنویسیم ، مقایسه کنیم ، مقایسه کنیم و توصیف کنیم. ما باید ایده را از چند منظر ببینیم و به س questionsالاتی از قبیل "این واقعیت با دیگران که قبلاً می شناسم مناسب است؟" پاسخ دهیم. و "چگونه می توان این پدیده را با آن نظریه توضیح داد؟" یا "این استدلال چگونه با آن بحث مقایسه می شود؟"

انجام این کارها در محدوده سر ما بسیار دشوار است. ما به یک رسانه خارجی احتیاج داریم که بتواند در آن این جزئیات را انجام دهد و نوشتن موثرترین و راحت ترین ابداعی است که تاکنون ابداع شده است.

منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-eskenas.html

کار خود را طوری انجام دهید که گویی نوشتن تنها چیزی است که مهم است
اصل دوم اصل قبلی را حتی بیشتر گسترش می دهد: آیا شما طوری کار می کنید که انگار نوشتن تنها چیزی است که مهم است.

در دانشگاه و علم ، تقریباً تمام تحقیقات با هدف انتشار نهایی است که ارنس خاطرنشان می کند: "چیزی به عنوان دانش خصوصی در دانشگاه وجود ندارد. ایده ای که به صورت خصوصی حفظ می شود به خوبی ایده ای است که شما هرگز نداشته اید. ”

هدف از تحقیق تولید دانش عمومی است که می تواند مورد موشکافی و آزمایش قرار گیرد. برای وقوع آن ، باید آن را نوشت. و همین که شد ، منظور نویسنده مهم نیست - فقط کلمات واقعی نوشته شده در صفحه مهم هستند.

این اصل ما را ملزم می کند تعریف خود از "انتشار" را فراتر از مفهوم محدود معمول آن گسترش دهیم. تعداد کمی از افراد می توانند کارهای خود را در یک ژورنال دانشگاهی یا حتی در یک وبلاگ منتشر کنند. اما همه آنچه را که ما یادداشت می کنیم و با شخص دیگری به اشتراک می گذاریم مهم است: یادداشت هایی که با دوست خود به اشتراک می گذاریم ، مشق شب که به استادی ارسال می کنیم ، ایمیل هایی که برای همکاران می نویسیم و سخنرانی هایی که به مشتری ارائه می دهیم همه دانش عمومی است.

این هنوز هم ممکن است یک اصل رادیکال به نظر برسد. آیا باید حتی ایده هایی را که فقط با آنها روبرو شده ایم ، یا نظرات نیمه شکل گرفته یا نظریه های وحشی که نمی توانیم آنها را اثبات کنیم ، تبلیغ کنیم؟ آیا واقعاً ما حتی به افراد بیشتری نیاز داریم که نظرات و نظریه های نیمه کاره را بصورت آنلاین پخش کنند؟

اما قسمت مهم این اصل است: طوری کار کنید که انگار نوشتن تنها چیزی است که مهم است. داشتن یک هدف مشخص و ملموس هنگام مصرف اطلاعات ، نحوه تعامل با آنها را کاملاً تغییر می دهد. شما بیشتر متمرکز ، کنجکاو ، دقیق تر و خواستار خواهید بود. وقت خود را برای نوشتن تمام جزئیات ، و تلاش برای ثبت یک ثبت کامل از همه آنچه گفته شد ، از دست نخواهید داد. درعوض ، سعی خواهید کرد که اصول را تا حد ممکن کارآمد فرا بگیرید تا بتوانید به جایی برسید که س questionsالات باز مطرح شود ، زیرا این تنها س questionsالاتی است که ارزش نوشتن دارد.

تقریباً همه جنبه های زندگی شما وقتی تغییر می کند که زندگی می کنید انگار که در حال کار برای انتشار هستید. شما متفاوت خواهید خواند ، و بیشتر به قسمتهای مربوط به استدلالی که ایجاد می کنید تمرکز می کنید. س sharالات واضح تری خواهید پرسید ، دیگر با توضیحات مبهم یا جهش منطقی راضی نیستید. شما به طور طبیعی به دنبال مکان هایی برای ارائه کارهای خود خواهید بود ، زیرا بازخوردی که دریافت می کنید فکر شما را مانند هیچ چیز دیگری پیش می برد. شما با در نظر گرفتن چندین مرحله فراتر از آنچه می خوانید و برای در نظر گرفتن پیامدها و پتانسیل های آن ، عمداً بیشتر عمل می کنید.

تمرین عمدی بهترین راه برای بهتر شدن در هر کاری است ، و در این حالت ، شما عمداً اساسی ترین مهارت را تمرین می کنید: تفکر. حتی اگر هرگز در واقع یک خط نوشتاری منتشر نکنید ، وقتی همه کارها را انجام می دهید انگار که جز نوشتن هیچ چیز مهم نیست ، هر جنبه از تفکر خود را به طرز چشمگیری بهبود خواهید بخشید.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()