نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

به کودکان کمک کنید تا عادتهای خوب مطالعه را شکل دهند

در مورد کمک به تکالیف ، تحقیقات در زمینه آموزش و روانشناسی نشان می دهد که همه اینها به چگونگی درگیر شدن والدین بستگی دارد.

وقتی بچه ها احساس کنند تکلیف خانه ارزش دارد و انجام آن انتخاب خود آنهاست ، جالب تر به نظر می رسد و منجر به موفقیت بیشتری می شود.
آنچه ضروری است تمرکز والدین بر حمایت از انگیزه دانش آموزان است. کمک والدین می تواند نتیجه معکوس داشته باشد که شامل ارائه دستورالعمل درباره محتوای تکالیف باشد. در مقابل ، وقتی والدین انتظارات واضحی از خود نشان می دهند و به دانش آموزان کمک می کنند تا یک تکالیف درسی را انجام دهند ، والدین از موفقیت در مدرسه حمایت می کنند. دانش آموزانی که روال مشخصی در مورد تکالیف دارند - زمان مشخص ، مکان مشخص و روش مشخص برای تکمیل تکالیف - به احتمال زیاد معتقدند که می توانند هنگام انجام تکالیف بر چالش ها غلبه کنند ، مسئولیت بیشتری برای یادگیری به عهده بگیرند و در نهایت در مدرسه بهتر عمل کنند . تکالیف ویژه با استفاده از مدل سازی استراتژی های مطالعه و کمک به دانش آموزان در تعیین اهداف و برنامه ریزی برای اتمام تکالیف ، تکالیف ویژه ای است که به والدین کمک می کند تا کودکان خود را در تنظیم مهارت های خودتنظیمی کمک کنند.

والدین همچنین باید به بچه ها استقلال دهند. وقتی بچه ها با مشق شب مشكل می خورند ، والدین گاهی اوقات این غریزه را دارند كه با استفاده از دستورات ، مشوق ها ، تهدیدها ، مراقبت ها یا فقط كارها را خودشان كنترل كنند. این تاکتیک ها ممکن است در کوتاه مدت کار کنند ، اما در دراز مدت به درد بچه ها نخواهند خورد. یک استراتژی بهتر توضیح این است که چرا حتی خسته کننده ترین تکالیف درسی می تواند به دانش آموزان در دستیابی به اهداف شخصی کمک کند (جدا از کسب نمره خوب). ارائه انتخاب های مربوط به تکالیف و تأکید بر اینکه دانش آموزان باید به روش خودشان کار کنند نیز مهم است. وقتی بچه ها احساس کنند تکلیف خانه ارزش دارد و انجام آن انتخاب خود آنهاست ، جالب تر به نظر می رسد و منجر به موفقیت بیشتری می شود. سرانجام ، هر آنچه والدین در رابطه با تکالیف مدرسه می گویند یا انجام می دهند ، بسیار مهم است که اعلام کنیم اشتباهات بخشی از روند یادگیری است و تلاش در قلب موفقیت بچه ها است. خودمختاری برای کلاس بهترین کار را دارد
جسیکا لاهی
جسیکا لاهی نویسنده همکاری در روزنامه آتلانتیک ، ستون نویس در Motherlode و نویسنده کتاب آینده "هدیه شکست: چگونه بهترین والدین یاد می گیرند که چگونه اجازه دهند فرزندانشان موفق شوند".

نشر ماهی

تحقیقات نشان داده است که فرزندان والدین پشتیبان خودمختاری - والدینی که به فرزندان خود استقلال و کنترل کار خود را می دهند - بعداً در صورت عدم حضور والدین ، ​​بهتر می توانند تکالیف را به تنهایی انجام دهند. برعکس ، فرزندان والدین "راهنما" یا "کنترل کننده" ، که مداخله می کنند و همه جزئیات عملکرد کودک خود را مدیریت می کنند ، وقتی با چالش و ناامیدی روبرو می شوند ، تسلیم می شوند. هنگامی که این بچه ها در مدرسه به سر می برند ، فرزندان والدین حمایت کننده از استقلال از یک مزیت مشخص برخوردار می شوند ، زیرا چالش و ناامیدی در هنگام یادگیری ، اصطلاحاً مشکلات مطلوب ، از بهترین روش ها برای تبدیل گذرا ، تحقق های کوتاه مدت و خاطرات به طولانی است. یادگیری طولانی مدت ، با دوام

فرزندان والدین کنترل کننده ، که هرگونه جزئیات عملکرد کودک خود را مداخله و مدیریت می کنند ، وقتی با چالش و ناامیدی روبرو می شوند ، تسلیم می شوند.
والدین باید با توجه به هدف انجام تکالیف با کیفیت بالا ، به دانش آموزان در انجام تکالیف کمک کنند: دستیابی به تسلط بر مطالب دانشگاهی ، تقویت مهارت های سازمانی و تقویت عادت های کاری.

متأسفانه ، نوعی "کمک" که بسیاری از والدین در زمان انجام تکالیف به کودکان می دهند ، این اهداف را تضعیف می کند. من در مورد کمک های ضد مثلی معلمان صحبت نمی کنم: پاسخهایی که والدین در مورد تکالیف ریاضی ارائه می دهند و به طور مشکوک ویرایش های بزرگسالان در مقاله های انگلیسی. من درمورد مدیریت عادی ، کارگردانی و کنترل زمان ، مکان و نحوه کار در مدرسه کودکان صحبت می کنم.

والدین وقتی به فرزندان خود فرصت و مکانی را می دهند که برای کار با ناامیدی و چالش به تنهایی در اختیار آنها قرار دهند ، کمک می کنند. و در نهایت ، هنگامی که آن کودکان بهترین نتیجه را به خود داده اند و به والدین نیاز دارند تا با کمک بیشتری وارد عمل شوند ، این می تواند به جای راه حل و پاسخ آسان به شکل تغییر مسیر و تشویق عاشقانه باشد.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در حال مطالعه
اطلاعات زیادی در مورد اهمیت بازی کودکان در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است زیرا این امر به رشد و نمو کمک می کند. حتی اگر بازی مهم است ، با وجود فضای چالش برانگیز فعلی ، مهم این است که والدین به بچه های خود کمک کنند تا از سنین پایین عادت های مطالعه را ایجاد کنند. این به آنها کمک می کند تا در نتیجه مهارت در این زمینه ، خود را با این محیط دانشگاهی تغییر دهند. اما باید توجه داشت که عادت های خوب مطالعه به طور طبیعی یا به راحتی به وجود نمی آیند. به کودکان آموزش داده می شود که چگونه آنها را پرورش دهند. اما سوال این است که چگونه؟

نکات
فعالیت های دانشگاهی را در سنین پایین معرفی کنید
هنگامی که کودک شما هنوز دو ساله نیست ، فعالیت هایی مانند نقاشی ، مطالعه کتاب ، یادگیری واژگان جدید ، تمرین های گرامری و حتی یادگیری حسابهای ساده را به او معرفی کنید. برخی از مواد یادگیری تجاری را که کودک برای فرزندانتان در حال تحصیل است مانند کارتهای فلش ، کتابهای کار ، بازیها و وسایل هنری انتخاب کنید. همچنین کمی وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که بچه های شما فعالیت تعیین شده را انجام می دهند. نه اینکه فقط به آنها کتاب بدهید و دور شوید. آنجا بنشینید و ببینید که آنها چگونه روی فعالیت کار می کنند.

به آنها بیاموزید که مطالعات را به عنوان یک اولویت در نظر بگیرند
هنگامی که بچه ها از مدرسه تکالیف خود را دریافت می کنند ، به آنها دستور دهید یا قبل از شروع بازی ، تکالیف را به پایان برسانند. آخر هفته ها ، می توانید ساعتی را بگذارید که بگذارید از ساعت 10 صبح تا 11 صبح برای تکمیل تکالیف یا هر کار دانشگاهی که ممکن است برای آنها آماده کرده باشید. همچنین خوب است که شما در تحصیل فرزندان خود فعال باشید و می توانید این کار را با طرح س questionsال و پرسیدن سال در مورد موضوعاتی که در حال مطالعه آن هستند انجام دهید.


علاوه بر این ، والدین باید به کودکان بیاموزند که مطالعه را به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و نه یک کار روزمره ببینند. به عنوان یک والدین ، ​​وقتی به فرزند خود اصرار می کنید که تکالیف را انجام دهد ، مانند این است که به او بگویید اتاق را تمیز کند که دستورالعمل است. در عوض باید در مورد تکالیف و مدرسه به عنوان یک موضوع لذت صحبت کنید. این کار به کودک انگیزه می دهد که تکالیف را تکمیل کند.
اگر کودک شما از موضوع لذت نمی برد یا بهتر است استعدادش را نمی گوید ، در کار به او کمک کنید و او را تشویق کنید. با ارائه س questionsالاتی که می دانید آنها می توانند به تنهایی با موفقیت پاسخ دهند ، می توانید به آنها کمک کنید. این روحیه آنها را برای مقابله با سخت ترها تقویت می کند.

اگر بچه ها شرکتی ندارند هرگز ناامید نشوید. صبور باشید و همیشه اصرار داشته باشید که برنامه روزمره شما دقیقاً مانند روشهایی است که باید انجام شود.

منبع: نشر ماهی



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در سال های اخیر کتابفروشی های آنلاین به یک موضوع مهم تبدیل شده اند و بسیاری از مردم در حال خرید آنلاین کتاب هستند. یکی از دلایل عمده این تغییر روند به دلیل مزایایی است که نسبت به یک کتابفروشی معمولی دارد. اینها مزایای متعددی است که با خرید کتاب بصورت آنلاین و برخی از آنها همراه است.

مزایای
مقایسه قیمت
اگر خرید کتاب از یک فروشگاه معمولی و کتابفروشی آنلاین را مقایسه کنید ، هنگام ورود به یک فروشگاه ، باید با قیمتی که فروشنده برای یک کتاب خاص قرار داده است اما با یک فروشگاه آنلاین تسویه کنید ، این امتیاز را دارید که قیمت آن را مقایسه کنید فروشگاه های مختلف

کتابهای راحتی
وقتی به صورت آنلاین خرید می کنید ، وقت زیادی صرفه جویی می کنید که اگر بخواهید در کتابفروشی های معمولی خرید کنید ، سرگردانی از این فروشگاه به فروشگاه دیگر را هدر می دادید. گذشته از آن ، زمان مشخصی برای خرید آنلاین وجود ندارد. در هر زمان می توانید خرید کنید. این یک مزیت بزرگ برای افراد خانه نشین یا در شرایطی است که هوا خارج از خانه خصمانه است.

دسترسی به نظرات مصرف کننده آسان است
وقتی خرید اینترنتی می کنید ، این امکان را دارید که به مشتریانی که در آن فروشگاه خرید کرده اند دسترسی پیدا کرده و آنها را مرور کنید و درباره کتابی که قصد خرید آن را دارید مرور کنید. این به شما اطلاعات قبلی درباره کتاب را می دهد.

تخفیف های بسیار زیاد
هنگام خرید آنلاین کتاب مورد علاقه خود ، در هزینه ، انرژی و وقت خود صرفه جویی می کنید. این کتابفروشی های آنلاین کوپن تخفیف ارائه می دهند که به مشتریان کمک می کند تا در خرید خود صرفه جویی کنند. خرید کتاب به صورت آنلاین به دلیل پایین بودن قیمت حمل و نقل از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

بدون انتخاب محدود
فروشگاه های معمولی فضای محدودی برای نمایش کتاب  نشرماهی دارند اما فروشگاه آنلاین دارای پایگاه داده های عظیمی است و به سختی می توانید کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. در کتاب و گلدان کتابی که می خواهید پیدا نمی کنید ، به سادگی به فروشگاه دیگری می روید و بهترین قسمت این است که فقط با یک کلیک فاصله دارید.

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین کتاب این است که می توانید نسخه چاپی آن را به صورت دیجیتالی خریداری کنید که می توانید کتاب را در دستگاه خود (رایانه لوحی ، دسک تاپ) بارگیری و ذخیره کنید. این امر بسیاری از افراد را مجبور به خرید آنلاین کتاب کرده است زیرا با فناوری پیشرفته می توانید کتاب را به قالبی که دوست دارید سفارش دهید. خرید آنلاین کتاب همچنین به شما کمک می کند تا بسیاری از کتاب ها را بشناسید و به آنها دسترسی داشته باشید زیرا هنگام مرور کتاب ها ، بیشتر و بیشتر کتاب هایی را می بینید که به آنها علاقه مند می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مانند ماموگرافی سنتی ، در معرض تابش نیست.

م componentsلفه های منحصر به فرد این فناوری - مانند مبدل دایره ای - توسط سازمان غذا و داروی فدرال پاکسازی شده است.

Delphinus اکنون از FDA می خواهد تا نشان دهد که SoftVue برای بیماران با بافت پراکنده پستان مناسب است. یک کارآزمایی بالینی در کارمانوس در حال انجام است تا داده هایی را که آژانس فدرال برای تعیین آن نیاز دارد جمع آوری کند. به زودی یک آزمایش آزمایشی در هشت م institutionsسسه دیگر در سراسر کشور برگزار می شود.

سونوگرافی تصاویری از امواج صوتی ایجاد می کند که بسیار پرتحرک هستند و توسط انسان قابل شنیدن نیستند. به طور معمول ، امواج صوتی توسط وسیله ای دستی موسوم به مبدل ارسال می شود که از سطح پستان عبور می کند. SoftVue از مبدل حلقه مانند استفاده می کند که همزمان با شناور شدن در مایع ، سیگنال های اولتراسوند را در یک آرایه دایره ای توالی و 360 درجه اطراف پستان منتشر می کند.

فیبروآدنوم چیست

مارک فورشتت ، رئیس و مدیرعامل دلفینوس گفت: "سونوگرافی به طور طبیعی توده ها را در سینه های متراکم بهتر می بیند."

"ما توده ها را می بینیم ، اما همچنین سیگنال صوتی را که از طریق بافت عبور می کند ، ضبط می کنیم و آن را در طرف دیگر می گیریم تا بتوانیم تغییر سرعت صدا را ببینیم. کاری که به ما اجازه می دهد انجام دهیم این است که نه تنها توده را ببینیم ، بلکه می توانیم شخصیت توده را نیز ببینیم: آیا این یک سرطان ، (خوش خیم) فیبروآدنوم یا کیست است؟ این یک تغییر بزرگ است.

"در نهایت ،" او گفت. "اگر بتوانیم تعداد نمونه برداری های غیرضروری را کاهش دهیم ، خدمات بزرگی انجام داده ایم."

این فناوری جدید در حالی ارائه می شود که 43 ایالت از جمله میشیگان قوانینی را تصویب کرده اند که به زنان اطلاع داده می شود که در طی ماموگرافی دارای بافت متراکم پستان هستند ، که این امر می تواند برای رادیولوژیست تشخیص تومور را دشوارتر کند و ممکن است خطر سرطان پستان را افزایش دهد.

بافت متراکم می تواند تومورها را در تصاویر ماموگرافی نامرئی کند و یا وجود وجود تومورها را نشان می دهد.

کانکتیکات اولین ایالتی بود که با اصرار بیمار ، نانسی کاپلو ، که در سال 2004 با سرطان پستان در مرحله پیشرفته تشخیص داده شد ، قانون تراکم پستان را تصویب کرد. وی بیش از یک دهه گزارشات ماموگرافی طبیعی دریافت کرده بود. تومورهای او توسط بافت متراکم پستان پوشانده شده است.

کاپلو بعداً بنیانگذار و مدیر اجرایی Are You Dense Inc شد ، گروهی که در سراسر کشور از قوانین اطلاع رسانی حمایت می کنند.

متخصصان می گویند زنانی که از بافت متراکم پستان مطلع شده اند نباید وحشت کنند. یافتن بافت متراکم پستان لزوماً به معنای ابتلا به سرطان در یک زن نیست. طبق انجمن سرطان آمریکا ، بیشتر سرطان ها در ماموگرافی دیده می شود ، از جمله در زنان با سینه های متراکم. بنابراین مهم است که زنان حتی اگر بافت پراکنده سینه داشته باشند ، به انجام ماموگرافی ادامه دهند.

حتی با انجام یک ماموگرافی طبیعی ، زنان باید بدانند که پستان هایشان چگونه به طور معمول ظاهر و احساس می شوند ، بنابراین می توانند هرگونه تغییر را به پزشک خود گزارش دهند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اطلاعات مربوط به سلامت پستان
سلامتی شما ، اولویت ماست
زنانی که بافت متراکم پستان دارند ، در مقایسه با زنانی که بافت پراکنده کمتری دارند ، بیشتر در معرض خطر سرطان پستان هستند. در حقیقت ، تراکم بالای پستان نسبت به داشتن دو خویشاوند درجه یک مبتلا به سرطان پستان ، عامل خطر بیشتری است.

فقط 1 از 5 زن می داند که چگالی دقت ماموگرافی را کاهش می دهد
در حالی که در حال حاضر ماموگرافی راهی برای تعیین تراکم پستان است ، ماموگرافی 50٪ سرطان در پستانهای متراکم را از دست می دهد. شش مطالعه عمده نشان داد که سونوگرافی همراه با ماموگرافی میزان تشخیص سرطان را از 48٪ به 97٪ در زنان با بافت متراکم پستان افزایش می دهد.
منابع گسترده ای برای یادگیری در مورد سلامت پستان ، بیماری هایی که بر پستان تأثیر می گذارند ، تراکم بافت پستان ، دستورالعمل های آزمایش توصیه شده برای غربالگری سرطان پستان ، انواع سرطان پستان و گزینه های درمان سرطان پستان وجود دارد.

در زیر چند پیوند وب به سازمانهای مختلف موجود وجود دارد.

آیا شما سازمان متراکمی هستید
DenseBreast-Info.org
سرطان پستان
موسسه سرطان کارمانوس
Cancer.Net
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها
موسسه ملی سرطان
MedLine Plus
تمرکز ما شما هستید
ما در Delphinus در تلاشیم تا یک تصویربرداری بهتر از پستان را برای خانم ها تجربه کنیم. در محیط مراقبت های بهداشتی امروز ، تجربه مثبت بیمار در ارائه مراقبت های عالی از بیماران بسیار مهم است. این نتایج از طریق رضایت بیشتر بیمار و افزایش انطباق نتایج بهتری دارد.
سونوگرافی SoftVue M از Delphinus Medical Technologies

بیش از 40٪ زنان بافت متراکم پستان دارند که خطر سرطان پستان را افزایش می دهد. برای اکثر زنان ، ماموگرافی در کمک به اطمینان از تشخیص به موقع سرطان پستان مثر است. برای زنان با پستان متراکم ، ماموگرافی به تنهایی ممکن است کافی نباشد. مطالعات نشان داده است که سرطان های پستان در سینه های متراکم توسط سونوگرافی یافت می شود که توسط پزشکان در ماموگرافی قابل مشاهده نیست.

در پی دستیابی به فناوری بهتر برای تکمیل ماموگرافی ، ما در Weinstein Imaging در یک مطالعه مهم ملی از یک فناوری جدید و پیشرفته سونوگرافی سه بعدی سینه به نام SoftVue شرکت کردیم. SoftVue یک سیستم کاملاً خودکار ، ملایم و راحت است که در حالی که بیمار در حالی که پستان را در یک حمام آب گرم بر روی شکم خود آرام می گیرد ، اسکن انجام می دهد.

بر خلاف سیستم های سونوگرافی دستی و خودکار فعلی ، SoftVue از یک مبدل حلقه ای 360 درجه استفاده می کند که تمام پستان را در یک عبور تصویری می دهد ، بدون اینکه پرتو یا فشرده سازی پستان داشته باشد ، از جلو پستان به دیواره قفسه سینه حرکت می کند. مبدل حلقوی منحصر به فرد می تواند چندین کیفیت متمایز بافت را ارزیابی کند تا درک درستی از بافت درون پستان از دیواره قفسه سینه تا نوک پستان به پزشکان ارائه دهد. این معاینه فقط چند دقیقه طول می کشد و سیگنال های گرفته شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای که برش های مقطعی کل حجم پستان را ارائه می دهند ، تجزیه و تحلیل می شوند.

انتشارات ناشی از این تحقیق در دست انتشار است. اطلاعات بیشتر در سایت www.discoversoftvue.com در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه SoftVue ، اینجا را کلیک کنید. اگر یک دستگاه پخش فیلم mp4 روی دستگاه یا رایانه خود دارید ، می توانید ویدیویی درباره این فناوری را در اینجا تماشا کنید:

سونوگرافی سینه
فناوری جدید سونوگرافی توسعه یافته در دیترویت به طور بالقوه می تواند سرطان های پستان را که توسط بافت متراکم پستان پوشانده شده اند ، با دقت بیشتری نسبت به سونوگرافی معمولی ، و بدون ناراحتی ماموگرافی سنتی تشخیص دهد.

فناوری SoftVue به جای فشرده سازی پستان بین دو صفحه و دستکاری آن در زوایای مختلف دید ، بیمار را روی میز دراز می کشد و پستان را در مخزن آب گرم غوطه ور می کند. کمتر از دو دقیقه طول می کشد تا کل پستان ، از جمله دیواره قفسه سینه ، بدون دست زدن به بیمار اسکن شود.

لیزا بی نایت ، سمت چپ ، دستیار تحقیق ، با استفاده از دستگاه SoftVue در حال انجام اسکن از Velma Francine Dent است. فناوری جدید سونوگرافی امکان شناسایی سرطان ها در بافت متراکم پستان را دارد.
لیزا بی نایت ، سمت چپ ، دستیار تحقیق ، با استفاده از دستگاه SoftVue در حال انجام اسکن از Velma Francine Dent است. فناوری جدید سونوگرافی امکان… نمایش موارد بیشتر را دارد
CLARENCE TABB JR. / اخبار دیترویت
Velma Francine Dent ، بازمانده سرطان پستان در دیترویت ، در مورد ماموگرافی های سنتی متعددی که تحمل کرده گفت: "این له کردن وحشتناک است." دنت 67 ساله گفت که در هنگام سونوگرافی SoftVue اخیر در موسسه سرطان باربارا آن کارمانوس در Detroit’s فقط یک برس نرم و ملایم از آب احساس کرده است.

Delphinus Medical Technologies مستقر در دیترویت ، که توسط دو استاد دانشگاه ایالتی وین در موسسه کارمانوس تاسیس شده است ، 39.5 میلیون دلار سرمایه خطرناک برای تأمین مالی ساخت و بازاریابی محصول دریافت کرده است. نب دوریچ ، استاد انکولوژی و پیتر لیتروپ ، استاد رادیولوژی و انکولوژی ، سالها برای تولید این محصول صرف کردند.

سونوگرافی برای زنی که بافت متراکم پستان می تواند تومور را در صورت استفاده از ماموگرافی سنتی استفاده کند ، مرحله بعدی است. این فناوری جدید تصویری جامع تر از پستان نسبت به دستگاه های سونوگرافی دستی ارائه می دهد. و



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

SoftVue As به عنوان یک سیستم سونوگرافی کامل سینه سه بعدی ، یک راه حل تصویربرداری ایمن و نرم تر ارائه می دهد و روش جدیدی را برای تصویربرداری از کل پستان با استفاده از آب و صدا ارائه می دهد. معاینه خصوصی و محرمانه است ، پستان در طول فرآیند اسکن به طور آشکار دیده نمی شود و هیچ فشرده سازی و تابش وجود ندارد

در Delphinus ، ما در حال تلاش برای کمک به پزشکان برای به دست آوردن اطلاعات دقیق برای تشخیص بهتر سرطان پستان در مواردی که چالش آورترین باشد ، در بافت متراکم پستان است. در حالی که علم تصویربرداری بهتری را توسعه می دهیم ، در تلاشیم تا تجربه تصویربرداری بهتر از پستان را برای خانم ها داشته باشیم. SoftVue مجوز FDA را برای اهداف تصویربرداری تشخیصی دریافت کرده است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای غربالگری ماموگرافی در نظر گرفته نشده است.
ایمنی پیشرفته
SoftVue از آب و صدا برای گرفتن تصویر 360 درجه از پستان استفاده می کند. این گزینه ایمن تر و ملایم تری را برای خانم ها فراهم می کند که پستان را فشرده نمی کند و در طی مراحل تصویربرداری هیچ اشعه ای ندارد.

ماموگرافی چیست؟

زنان م effectiveثر
به خصوص سینه های متراکم
بافت متراکم پستان و سرطان در ماموگرافی به نظر می رسد ، تشخیص سرطان در زنان با پستان متراکم فقط با استفاده از اشعه ایکس دشوارتر است. بر خلاف ماموگرافی ، SoftVue properties از ویژگی های صدا برای تشخیص توده های سرطانی در پستان های متراکم استفاده می کند.

استثنایی-راحتی
راحتی استثنایی
سیستم SoftVue lighting منحنی ظریف دارای فرو رفتگی با رنگین کمان رنگی قابل انتخاب برای مطابقت با دکوراسیون و روحیه ، در حالی که یک قدم یکپارچه و قوس های خمیده نرم برای قرارگیری دست ، رویکردی ایمن و آسان به فناوری بی نظیر SoftVue ارائه می دهد
SoftVue ™ دارای یک میز روکش دار است که موقعیت خوبی را برای شما فراهم می کند تا زنی روی شکم بخوابد و برای تصویربرداری از پستان آماده شود. هنگامی که روی شکم او قرار گرفت ، پستان در آب گرم غوطه ور می شود. سپس یک راهنمای ژل نرم با قسمت جلویی پستان درگیر می شود ، در حین انجام آن را شکل می دهد و ثابت می کند ، دسترسی به بافت را به حداکثر می رساند و پروفایل پستان را در حین ضبط تصویر بهینه می کند.

معاینه به ازای هر پستان 2-4 دقیقه طول می کشد ، و پس از اتمام ، یک زن به سادگی بلند می شود و پستان خود را خشک می کند.


SoftVue the شامل استفاده از آب و امواج صوتی برای ایجاد تصویری از پستان است. پستان در آب غوطه ور می شود و سپس یک حلقه تصویربرداری دایره ای شکل که امواج صوتی منتشر می کند ، به سمت بالا پستان حرکت می کند و تصاویر را برای بررسی تومورهای بالقوه سرطانی توسط پزشکان ایجاد می کند. از هیچ اشعه ای استفاده نمی شود بنابراین معاینه می تواند در دسترس زنان در هر سنی باشد و مانند آزمایشات تصویربرداری مبتنی بر اشعه محدودیت فرکانسی ندارد. SoftVue for مجوز FDA را برای اهداف تصویربرداری تشخیصی دریافت کرده است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای انجام ماموگرافی غربالگری در نظر گرفته نشده است.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

افزایش زایمان با پراکندگی دقیق ، بلکه باعث کاهش ساعت تلف شده با یک فرآیند حمل و نقل سریع "بتن" می شود.
پمپاژ بتن برای افزایش سرعت ، دقت و کارایی
پمپاژ بتن به سادگی یکی از کارآمدترین و دقیق ترین خدمات قرار دادن بتن است. تمام توقف میزان تکمیل عناصر خاص یک کار می تواند پیامدهای عمده ای را برای کل پروژه به همراه داشته باشد ، به این معنی که کاهش کار بیش از حد دستی و مداخله می تواند تفاوت ایجاد کند. پمپ های بتن ریزی ، چرخ های دستی ، جرثقیل ها و سطل ها را از رده خارج می کند - سریع ، کارآمد و ایمن به مناطق مشکل دار می رسند.
پمپاژ بتن برای افزایش مقاومت بتن
کاملاً مشهود است که کیفیت بتن به یک اندازه ، اگر نه از سرعتی که در آن قرار دارد ، مهمتر باشد. خدمات پمپاژ بتن معمولاً در مقایسه با سایر روشهای معروف پمپاژ بتن به آب کمتری نیاز دارند که می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه - جلوگیری از جمع شدن یا ترک خوردن بتن عمل کند.

مجله پمپ

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ بتن چیست؟
هنگام انجام هرگونه پروژه ساختمانی ، پمپاژ بتن در استرالیا یک خدمات ارزشمند است. در بسیاری از مواقع ، روشهای مرسوم حمل و نقل بتن عملی یا ممکن نیستند ، بنابراین هنگامی که مدیریت وقت ، کار و هزینه های بتن ریزی بسیار مهم است - خدمات پمپاژ بتن می تواند با ساده سازی روند به شما در کاهش مسائل کمک کند. پمپاژ بتن در اصل فرآیند انتقال بتن مایع به نقاط مختلف سایت است. آنچه با این وجود خدمات پمپاژ بتن را بسیار ارزشمند می کند ، سرعت و کارایی جابجایی و ارسال مواد است.

پمپ های بتن با ترسیم و تخلیه بتن مایع از طریق استوانه های جداگانه از طریق قیف بتن و مکانیزم پیستونی کار می کنند. با کارکرد سیستم ، یک سیلندر در حال تخلیه بتن دیده می شود ، در حالی که استوان دیگر بتن تازه را از قیف می کشد.

انواع مختلف پمپ های بتن کدامند؟
در حالی که هر دستگاه تمایل به هدفی مشابه دارد ، تعداد زیادی از خدمات و ماشین آلات پمپاژ بتن در دسترس است از جمله:

بوم پمپ
پمپ های خط
شلیک گلوله
Skid Pumps

پمپ های خط چیست؟
پمپ های خطی یک ماشین بتن سازی محبوب با پمپ های هیدرولیک است که قادر به پمپاژ بتن مایع از طریق بسیاری از خطوط لوله و شیلنگ های فولادی است. دستگاه با پمپاژ بتن از طریق این لوله ها کار می کند تا مواد را به یک مکان مشخص برساند. پمپ های خطی بالقوه متداول ترین دستگاه مورد استفاده برای بتن ریزی در کنار بوم پمپ ها هستند.

بوم پمپ ها چیست؟
بوم پمپ ها از مکانیزم مشابه پمپ های خطی استفاده می کنند که از سیستم های هیدرولیکی برای انتقال مواد به مکان مورد نظر استفاده می کنند. برخلاف پمپ های خطی ، با این وجود ، بوم پمپ ها به بازوی هیدرولیکی مجهز هستند و به آن توانایی مانور خطوط لوله را برای رسیدن به مکان های مشکل دار می دهند. بوم پمپ ها برای بتن ریزی پروژه هایی با فضای محدود یا موانع مختلف بسیار توصیه می شوند.

شاتکرینگ چیست؟
بتن ریزی به روش بتن ریزی گفته می شود که از سرعت بالایی برای تولید مواد روی سطح استفاده می کند - بتن را یکپارچه و پیوند می دهد. تراشکاری اغلب از طریق یک شلنگ و نازل فشار بالا پراکنده می شود که به تشکیل اجزای اصلی سازه یک ساختمان یا پروژه کمک می کند. ماهیت کاربرد مزایای بسیاری نسبت به برخی روشهای کلاسیک بتن ریزی دارد و برای پروژه هایی با اشیا or یا اشکال پیچیده یا غیر متعارف ایده آل است.

نمایندگی انحصاری پنتاکس

دلایل پمپاژ بتن
به طور کلی ، دلایل گسترده ای برای استفاده از خدمات پمپاژ بتن در پروژه های تجاری و مسکونی وجود دارد. ماشین آلات بتن ریزی صنعتی در درجه اول برای پمپاژ کارآمد بتن به مکانهای غیرقابل دسترسی یا غیرمعمول مکان مانند مکان های کوهستانی یا مناظر بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از خدمات پمپاژ بتن همچنین به از بین بردن خطرات آب و هوایی ، خطرات بهداشتی یا نگرانی های مربوط به کیفیت کمک می کند. در فضای مسکونی ، استفاده از پمپ های بوم یا پمپ های خطی به سادگی برای ساده سازی فرآیند و بهبود شدید بازده ، بهره وری و اغلب اوقات - کیفیت عمل می کنند.
پمپاژ بتن مسکونی و تجاری
در حالی که پمپاژ بتن معمولاً برای مصارف تجاری مورد علاقه است ، خدمات پمپاژ بتن مسکونی نیز می تواند برای پروژه هایی با مقیاس و بودجه خاص بسیار مفید باشد. در بخش تجاری ، پمپ های بتنی با توجه به لیست گسترده ای از مزایا ، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ماشین آلات و خدمات بزرگ پمپاژ بتن ، مانند پمپ های بوم ، پمپ های خطی ، تخته پاش و لغزنده ، به دلیل توانایی بی نظیر آنها در قرار دادن بتن در مناطق غیرقابل دسترس یا غیر عملی ، معمولاً در بیشتر سایت های ساختمانی و زیربنایی دیده می شوند. بدون خدمات پمپاژ بتن در استرالیا ، اکثریت قریب به اتفاق پروژه ها به ظاهر غیرممکن یا بسیار غیر عملی می شوند. از طرف دیگر بخش مسکونی از نظر خدمات پمپاژ بتن غالباً مورد غفلت واقع می شود. کیفیت و کارایی غالباً معامله هایی است که در تلاش برای صرفه جویی در هزینه و یا کاهش بودجه اختصاص یافته به محل های عبور مسیرها ، پیاده روها یا تخته سنگ ها انجام می شود. در عوض بیشتر پیمانکاران بتن ریزی مسکونی کامیون های میکسر را انتخاب می کنند. با این حال ، کسانی که استخدام یک پیمانکار بتن ریزی را انتخاب می کنند ، می توانند انتظار یک روند ساده را با قرار دادن و حمل و نقل سریع ، آسان و دقیق داشته باشند.
مزایای پمپاژ بتن
از زمان معرفی پمپاژ بتن ، پروژه ها به طور قابل توجهی بهره وری و مقرون به صرفه تر شده اند و مزایای بسیاری را برای همه ذینفعان به ارمغان آورده اند. پمپاژ بتن در استرالیا در حال حاضر کارآمدترین شکل حمل و نقل و پراکندگی بتن محسوب می شود و به حق نیز چنین است. اگر می خواهید پمپاژ بتن را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، آدلاید ، پرت ، کانبرا ، هوبارت ، داروین یا جاهای دیگر انجام دهید - در اینجا فقط برخی از مزایا ذکر شده است:
پمپاژ بتن برای کاهش هزینه ها
با توجه به بهره وری برشی و عملی بودن سرویس های پمپاژ بتن ، هزینه های کارگری و نگرانی های ایمنی می تواند تا حد زیادی کاهش یابد - هزینه های مرتبط با آن را به حداقل برسانید. پمپ های بتونی نه تنها یک e



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ بتن چیست؟
هنگام انجام هرگونه پروژه ساختمانی ، پمپاژ بتن در استرالیا یک خدمات ارزشمند است. در بسیاری از مواقع ، روشهای مرسوم حمل و نقل بتن عملی یا ممکن نیستند ، بنابراین هنگامی که مدیریت وقت ، کار و هزینه های بتن ریزی بسیار مهم است - خدمات پمپاژ بتن می تواند با ساده سازی روند به شما در کاهش مسائل کمک کند. پمپاژ بتن در اصل فرآیند انتقال بتن مایع به نقاط مختلف سایت است. آنچه با این وجود خدمات پمپاژ بتن را بسیار ارزشمند می کند ، سرعت و کارایی جابجایی و ارسال مواد است.

پمپ های بتن با ترسیم و تخلیه بتن مایع از طریق استوانه های جداگانه از طریق قیف بتن و مکانیزم پیستونی کار می کنند. با کارکرد سیستم ، یک سیلندر در حال تخلیه بتن دیده می شود ، در حالی که استوان دیگر بتن تازه را از قیف می کشد.

انواع مختلف پمپ های بتن کدامند؟
در حالی که هر دستگاه تمایل به هدفی مشابه دارد ، تعداد زیادی از خدمات و ماشین آلات پمپاژ بتن در دسترس است از جمله:

بوم پمپ
پمپ های خط
شلیک گلوله
Skid Pumps

پمپ های خط چیست؟
پمپ های خطی یک ماشین بتن سازی محبوب با پمپ های هیدرولیک است که قادر به پمپاژ بتن مایع از طریق بسیاری از خطوط لوله و شیلنگ های فولادی است. دستگاه با پمپاژ بتن از طریق این لوله ها کار می کند تا مواد را به یک مکان مشخص برساند. پمپ های خطی بالقوه متداول ترین دستگاه مورد استفاده برای بتن ریزی در کنار بوم پمپ ها هستند.

بوم پمپ ها چیست؟
بوم پمپ ها از مکانیزم مشابه پمپ های خطی استفاده می کنند که از سیستم های هیدرولیکی برای انتقال مواد به مکان مورد نظر استفاده می کنند. برخلاف پمپ های خطی ، با این وجود ، بوم پمپ ها به بازوی هیدرولیکی مجهز هستند و به آن توانایی مانور خطوط لوله را برای رسیدن به مکان های مشکل دار می دهند. بوم پمپ ها برای بتن ریزی پروژه هایی با فضای محدود یا موانع مختلف بسیار توصیه می شوند.

شاتکرینگ چیست؟
بتن ریزی به روش بتن ریزی گفته می شود که از سرعت بالایی برای تولید مواد روی سطح استفاده می کند - بتن را یکپارچه و پیوند می دهد. تراشکاری اغلب از طریق یک شلنگ و نازل فشار بالا پراکنده می شود که به تشکیل اجزای اصلی سازه یک ساختمان یا پروژه کمک می کند. ماهیت کاربرد مزایای بسیاری نسبت به برخی روشهای کلاسیک بتن ریزی دارد و برای پروژه هایی با اشیا or یا اشکال پیچیده یا غیر متعارف ایده آل است.

نمایندگی انحصاری پنتاکس

دلایل پمپاژ بتن
به طور کلی ، دلایل گسترده ای برای استفاده از خدمات پمپاژ بتن در پروژه های تجاری و مسکونی وجود دارد. ماشین آلات بتن ریزی صنعتی در درجه اول برای پمپاژ کارآمد بتن به مکانهای غیرقابل دسترسی یا غیرمعمول مکان مانند مکان های کوهستانی یا مناظر بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از خدمات پمپاژ بتن همچنین به از بین بردن خطرات آب و هوایی ، خطرات بهداشتی یا نگرانی های مربوط به کیفیت کمک می کند. در فضای مسکونی ، استفاده از پمپ های بوم یا پمپ های خطی به سادگی برای ساده سازی فرآیند و بهبود شدید بازده ، بهره وری و اغلب اوقات - کیفیت عمل می کنند.
پمپاژ بتن مسکونی و تجاری
در حالی که پمپاژ بتن معمولاً برای مصارف تجاری مورد علاقه است ، خدمات پمپاژ بتن مسکونی نیز می تواند برای پروژه هایی با مقیاس و بودجه خاص بسیار مفید باشد. در بخش تجاری ، پمپ های بتنی با توجه به لیست گسترده ای از مزایا ، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ماشین آلات و خدمات بزرگ پمپاژ بتن ، مانند پمپ های بوم ، پمپ های خطی ، تخته پاش و لغزنده ، به دلیل توانایی بی نظیر آنها در قرار دادن بتن در مناطق غیرقابل دسترس یا غیر عملی ، معمولاً در بیشتر سایت های ساختمانی و زیربنایی دیده می شوند. بدون خدمات پمپاژ بتن در استرالیا ، اکثریت قریب به اتفاق پروژه ها به ظاهر غیرممکن یا بسیار غیر عملی می شوند. از طرف دیگر بخش مسکونی از نظر خدمات پمپاژ بتن غالباً مورد غفلت واقع می شود. کیفیت و کارایی غالباً معامله هایی است که در تلاش برای صرفه جویی در هزینه و یا کاهش بودجه اختصاص یافته به محل های عبور مسیرها ، پیاده روها یا تخته سنگ ها انجام می شود. در عوض بیشتر پیمانکاران بتن ریزی مسکونی کامیون های میکسر را انتخاب می کنند. با این حال ، کسانی که استخدام یک پیمانکار بتن ریزی را انتخاب می کنند ، می توانند انتظار یک روند ساده را با قرار دادن و حمل و نقل سریع ، آسان و دقیق داشته باشند.
مزایای پمپاژ بتن
از زمان معرفی پمپاژ بتن ، پروژه ها به طور قابل توجهی بهره وری و مقرون به صرفه تر شده اند و مزایای بسیاری را برای همه ذینفعان به ارمغان آورده اند. پمپاژ بتن در استرالیا در حال حاضر کارآمدترین شکل حمل و نقل و پراکندگی بتن محسوب می شود و به حق نیز چنین است. اگر می خواهید پمپاژ بتن را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، آدلاید ، پرت ، کانبرا ، هوبارت ، داروین یا جاهای دیگر انجام دهید - در اینجا فقط برخی از مزایا ذکر شده است:
پمپاژ بتن برای کاهش هزینه ها
با توجه به بهره وری برشی و عملی بودن سرویس های پمپاژ بتن ، هزینه های کارگری و نگرانی های ایمنی می تواند تا حد زیادی کاهش یابد - هزینه های مرتبط با آن را به حداقل برسانید. پمپ های بتونی نه تنها یک e



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دیوارهای امدادی ude ، شارژ مصنوعی و زهکشی سیفون. با این وجود برای یافتن بهترین سیستم آبگیری زمین به تکنیک های سایت تغییر می کند.

این سیستم ها برای تسهیل کاهش موقتی فشار منافذ یا سطح آب ، برگرداندن خاک یا زیرزمین به سطح خشک ، پایدار و ایمن ، به ویژه برای مکان های حفاری که زیر سطح آب زیرزمینی هستند ، استفاده می شود. در حالی که این یک روش مقرون به صرفه است ، از بین رفتن زمین و تراوش بیش از حد می تواند زمانبر و مقابله با هزینه زیادی داشته باشد و باعث بی ثباتی زمین شود. به همین دلیل ، اغلب از سیستم های آبگیری قبل از زهکشی استفاده می شود ، و تعدادی تنظیم وجود دارد که قبلاً دستگاه های فیلتراسیون را نصب کرده اند ، به شما این امکان را می دهد که از هرگونه مشکل آب و لجن جلوگیری کنید. در iSeekplant ، تأمین کنندگان پمپ آب بی شماری وجود دارند که سیستم های آبگیری را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن و سراسر استرالیا ارائه می دهند که برای استخدام در دسترس هستند.

پمپ های بلند

پمپ های با سر بالا در مکان هایی که به پمپاژ مایع در سربالایی یا پمپاژ آب در فواصل طولانی نیاز دارند ، استفاده می شود. به طور معمول پمپ های با سر بالا به دلیل سنگین بودن پمپ و توانایی تأمین پمپاژ آب با فشار بالا ، می توانند جریان های بزرگتری را کنترل کنند.

پمپ های قابل حمل

اگر به دنبال سیستم پمپاژ قابل حمل هستید که بتواند به سرعت آب را از قایق ، زیرزمین یا آبگرمکن خارج کند ، پمپ آب قابل حمل بهترین گزینه است. این پمپ ها همچنین به عنوان پمپ های انتقال آب قابل حمل نیز شناخته می شوند ، می توانند در پمپاژ آب در محل یا در هر مکانی که شما نیاز به انتقال آب از منطقه به منطقه دیگر دارید ، کمک کنند زیرا می توانند فشار آب خط را افزایش دهند ، در آبیاری چمن ها و باغ ها کمک می کند. بسیاری از تأمین کنندگان پمپ قابل حمل در سیستم عامل iSeekplant واقع در بریزبن ، ملبورن ، پرث و Nationwide وجود دارند که راه حل های اجاره پمپ قابل حمل را برای نرخ های عالی ارائه می دهند. امروز آنها را بررسی کنید.

پمپ های خاموش

پمپ های خاموش نام خود را به سطح نویز پایین هنگام تولید می رسانند و به عنوان پمپ های "بی صدا" شناخته می شوند. این پمپ ها که اغلب در سایت های ساختمانی که نیاز به کنترل آب سیل ، برنامه های فاضلاب یا کار حفاری در جریان است ، استفاده می شوند ، یک راه حل آرام ارائه می دهند. این پمپ ها با داشتن سایبان های ضد صدا ، صدای کارکرد پمپ آب معمولی را کاهش می دهند ، در حالی که فشار پمپ با کیفیتی را نیز ارائه می دهند.

پمپ های خاموش برای مکان های ساختمانی واقع در مناطق مسکونی یا محل کارهایی که باید سر و صدا به حداقل برسد بسیار مناسب است.

پمپ های زیر آب

نمایندگی انحصاری لوارا سیستم های پمپ شناور یا زیر پمپ ها وسیله ای برای پمپاژ آب هستند که دارای یک موتور بسته شده مهر و موم شده است که به بدنه پمپ متصل است ، و اجازه می دهد پمپ در آب غوطه ور شود. پمپ های زیر آب به عنوان کارآمدتر از پمپ های جت در نظر گرفته می شوند ، مایع را به جای کشیدن مایع به سطح فشار می دهند. این روش پمپاژ آب دارای مزایای زیادی است زیرا از ایجاد حفره پمپ جلوگیری می کند مشکلی که اغلب در صورت اختلاف ارتفاع بین سطح مایع و پمپ ایجاد می شود.

پمپ های زیر آب معمولاً در یک گمانه پایین می آیند ، به طور معمول در مکان های مسکونی ، تجاری و صنعتی که به استخراج آب نیاز دارند. مشاغل معمول که به پمپ زیر آب نیاز دارند شامل پمپاژ در چاه های آب یا چاه های نفت در سکوهای دریایی یا کارخانه های فاضلاب است. با این حال این برنامه ها می توانند به زهکشی ، پمپاژ فاضلاب ، پمپاژ عمومی صنعتی و پمپاژ دوغاب گسترش یابد.

اگر نیاز به استخدام پمپ آب دارید ، iSeekplant می تواند به شما کمک کند! فهرست ما حجم زیادی از تأمین کنندگان پمپ آب را در سراسر استرالیا ارائه می دهد. این تأمین کنندگان کاتالوگ متنوعی از راه حل های پمپاژ و آبگیری را متناسب با انواع پروژه ها و عملیات در سرتاسر بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت ، آدلاید و داروین و استرالیا ارائه می دهند! اگر از پمپ آب مورد نیاز برای پروژه خود اطمینان ندارید ، با شماره تلفن 1300 691 912 با ما تماس بگیرید یا در اینجا چند دقیقه نرخ دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()