نشر ماهی
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

در حال مطالعه
اطلاعات زیادی در مورد اهمیت بازی کودکان در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است زیرا این امر به رشد و نمو کمک می کند. حتی اگر بازی مهم است ، با وجود فضای چالش برانگیز فعلی ، مهم این است که والدین به بچه های خود کمک کنند تا از سنین پایین عادت های مطالعه را ایجاد کنند. این به آنها کمک می کند تا در نتیجه مهارت در این زمینه ، خود را با این محیط دانشگاهی تغییر دهند. اما باید توجه داشت که عادت های خوب مطالعه به طور طبیعی یا به راحتی به وجود نمی آیند. به کودکان آموزش داده می شود که چگونه آنها را پرورش دهند. اما سوال این است که چگونه؟

نکات
فعالیت های دانشگاهی را در سنین پایین معرفی کنید
هنگامی که کودک شما هنوز دو ساله نیست ، فعالیت هایی مانند نقاشی ، مطالعه کتاب ، یادگیری واژگان جدید ، تمرین های گرامری و حتی یادگیری حسابهای ساده را به او معرفی کنید. برخی از مواد یادگیری تجاری را که کودک برای فرزندانتان در حال تحصیل است مانند کارتهای فلش ، کتابهای کار ، بازیها و وسایل هنری انتخاب کنید. همچنین کمی وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که بچه های شما فعالیت تعیین شده را انجام می دهند. نه اینکه فقط به آنها کتاب بدهید و دور شوید. آنجا بنشینید و ببینید که آنها چگونه روی فعالیت کار می کنند.

به آنها بیاموزید که مطالعات را به عنوان یک اولویت در نظر بگیرند
هنگامی که بچه ها از مدرسه تکالیف خود را دریافت می کنند ، به آنها دستور دهید یا قبل از شروع بازی ، تکالیف را به پایان برسانند. آخر هفته ها ، می توانید ساعتی را بگذارید که بگذارید از ساعت 10 صبح تا 11 صبح برای تکمیل تکالیف یا هر کار دانشگاهی که ممکن است برای آنها آماده کرده باشید. همچنین خوب است که شما در تحصیل فرزندان خود فعال باشید و می توانید این کار را با طرح س questionsال و پرسیدن سال در مورد موضوعاتی که در حال مطالعه آن هستند انجام دهید.


علاوه بر این ، والدین باید به کودکان بیاموزند که مطالعه را به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و نه یک کار روزمره ببینند. به عنوان یک والدین ، ​​وقتی به فرزند خود اصرار می کنید که تکالیف را انجام دهد ، مانند این است که به او بگویید اتاق را تمیز کند که دستورالعمل است. در عوض باید در مورد تکالیف و مدرسه به عنوان یک موضوع لذت صحبت کنید. این کار به کودک انگیزه می دهد که تکالیف را تکمیل کند.
اگر کودک شما از موضوع لذت نمی برد یا بهتر است استعدادش را نمی گوید ، در کار به او کمک کنید و او را تشویق کنید. با ارائه س questionsالاتی که می دانید آنها می توانند به تنهایی با موفقیت پاسخ دهند ، می توانید به آنها کمک کنید. این روحیه آنها را برای مقابله با سخت ترها تقویت می کند.

اگر بچه ها شرکتی ندارند هرگز ناامید نشوید. صبور باشید و همیشه اصرار داشته باشید که برنامه روزمره شما دقیقاً مانند روشهایی است که باید انجام شود.

منبع: نشر ماهی





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: