سونوگرافی سینه
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اطلاعات مربوط به سلامت پستان
سلامتی شما ، اولویت ماست
زنانی که بافت متراکم پستان دارند ، در مقایسه با زنانی که بافت پراکنده کمتری دارند ، بیشتر در معرض خطر سرطان پستان هستند. در حقیقت ، تراکم بالای پستان نسبت به داشتن دو خویشاوند درجه یک مبتلا به سرطان پستان ، عامل خطر بیشتری است.

فقط 1 از 5 زن می داند که چگالی دقت ماموگرافی را کاهش می دهد
در حالی که در حال حاضر ماموگرافی راهی برای تعیین تراکم پستان است ، ماموگرافی 50٪ سرطان در پستانهای متراکم را از دست می دهد. شش مطالعه عمده نشان داد که سونوگرافی همراه با ماموگرافی میزان تشخیص سرطان را از 48٪ به 97٪ در زنان با بافت متراکم پستان افزایش می دهد.
منابع گسترده ای برای یادگیری در مورد سلامت پستان ، بیماری هایی که بر پستان تأثیر می گذارند ، تراکم بافت پستان ، دستورالعمل های آزمایش توصیه شده برای غربالگری سرطان پستان ، انواع سرطان پستان و گزینه های درمان سرطان پستان وجود دارد.

در زیر چند پیوند وب به سازمانهای مختلف موجود وجود دارد.

آیا شما سازمان متراکمی هستید
DenseBreast-Info.org
سرطان پستان
موسسه سرطان کارمانوس
Cancer.Net
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها
موسسه ملی سرطان
MedLine Plus
تمرکز ما شما هستید
ما در Delphinus در تلاشیم تا یک تصویربرداری بهتر از پستان را برای خانم ها تجربه کنیم. در محیط مراقبت های بهداشتی امروز ، تجربه مثبت بیمار در ارائه مراقبت های عالی از بیماران بسیار مهم است. این نتایج از طریق رضایت بیشتر بیمار و افزایش انطباق نتایج بهتری دارد.
سونوگرافی SoftVue M از Delphinus Medical Technologies

بیش از 40٪ زنان بافت متراکم پستان دارند که خطر سرطان پستان را افزایش می دهد. برای اکثر زنان ، ماموگرافی در کمک به اطمینان از تشخیص به موقع سرطان پستان مثر است. برای زنان با پستان متراکم ، ماموگرافی به تنهایی ممکن است کافی نباشد. مطالعات نشان داده است که سرطان های پستان در سینه های متراکم توسط سونوگرافی یافت می شود که توسط پزشکان در ماموگرافی قابل مشاهده نیست.

در پی دستیابی به فناوری بهتر برای تکمیل ماموگرافی ، ما در Weinstein Imaging در یک مطالعه مهم ملی از یک فناوری جدید و پیشرفته سونوگرافی سه بعدی سینه به نام SoftVue شرکت کردیم. SoftVue یک سیستم کاملاً خودکار ، ملایم و راحت است که در حالی که بیمار در حالی که پستان را در یک حمام آب گرم بر روی شکم خود آرام می گیرد ، اسکن انجام می دهد.

بر خلاف سیستم های سونوگرافی دستی و خودکار فعلی ، SoftVue از یک مبدل حلقه ای 360 درجه استفاده می کند که تمام پستان را در یک عبور تصویری می دهد ، بدون اینکه پرتو یا فشرده سازی پستان داشته باشد ، از جلو پستان به دیواره قفسه سینه حرکت می کند. مبدل حلقوی منحصر به فرد می تواند چندین کیفیت متمایز بافت را ارزیابی کند تا درک درستی از بافت درون پستان از دیواره قفسه سینه تا نوک پستان به پزشکان ارائه دهد. این معاینه فقط چند دقیقه طول می کشد و سیگنال های گرفته شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ای که برش های مقطعی کل حجم پستان را ارائه می دهند ، تجزیه و تحلیل می شوند.

انتشارات ناشی از این تحقیق در دست انتشار است. اطلاعات بیشتر در سایت www.discoversoftvue.com در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه SoftVue ، اینجا را کلیک کنید. اگر یک دستگاه پخش فیلم mp4 روی دستگاه یا رایانه خود دارید ، می توانید ویدیویی درباره این فناوری را در اینجا تماشا کنید:

سونوگرافی سینه
فناوری جدید سونوگرافی توسعه یافته در دیترویت به طور بالقوه می تواند سرطان های پستان را که توسط بافت متراکم پستان پوشانده شده اند ، با دقت بیشتری نسبت به سونوگرافی معمولی ، و بدون ناراحتی ماموگرافی سنتی تشخیص دهد.

فناوری SoftVue به جای فشرده سازی پستان بین دو صفحه و دستکاری آن در زوایای مختلف دید ، بیمار را روی میز دراز می کشد و پستان را در مخزن آب گرم غوطه ور می کند. کمتر از دو دقیقه طول می کشد تا کل پستان ، از جمله دیواره قفسه سینه ، بدون دست زدن به بیمار اسکن شود.

لیزا بی نایت ، سمت چپ ، دستیار تحقیق ، با استفاده از دستگاه SoftVue در حال انجام اسکن از Velma Francine Dent است. فناوری جدید سونوگرافی امکان شناسایی سرطان ها در بافت متراکم پستان را دارد.
لیزا بی نایت ، سمت چپ ، دستیار تحقیق ، با استفاده از دستگاه SoftVue در حال انجام اسکن از Velma Francine Dent است. فناوری جدید سونوگرافی امکان… نمایش موارد بیشتر را دارد
CLARENCE TABB JR. / اخبار دیترویت
Velma Francine Dent ، بازمانده سرطان پستان در دیترویت ، در مورد ماموگرافی های سنتی متعددی که تحمل کرده گفت: "این له کردن وحشتناک است." دنت 67 ساله گفت که در هنگام سونوگرافی SoftVue اخیر در موسسه سرطان باربارا آن کارمانوس در Detroit’s فقط یک برس نرم و ملایم از آب احساس کرده است.

Delphinus Medical Technologies مستقر در دیترویت ، که توسط دو استاد دانشگاه ایالتی وین در موسسه کارمانوس تاسیس شده است ، 39.5 میلیون دلار سرمایه خطرناک برای تأمین مالی ساخت و بازاریابی محصول دریافت کرده است. نب دوریچ ، استاد انکولوژی و پیتر لیتروپ ، استاد رادیولوژی و انکولوژی ، سالها برای تولید این محصول صرف کردند.

سونوگرافی برای زنی که بافت متراکم پستان می تواند تومور را در صورت استفاده از ماموگرافی سنتی استفاده کند ، مرحله بعدی است. این فناوری جدید تصویری جامع تر از پستان نسبت به دستگاه های سونوگرافی دستی ارائه می دهد. و





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: