نمایندگی انحصاری پنتاکس
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ بتن چیست؟
هنگام انجام هرگونه پروژه ساختمانی ، پمپاژ بتن در استرالیا یک خدمات ارزشمند است. در بسیاری از مواقع ، روشهای مرسوم حمل و نقل بتن عملی یا ممکن نیستند ، بنابراین هنگامی که مدیریت وقت ، کار و هزینه های بتن ریزی بسیار مهم است - خدمات پمپاژ بتن می تواند با ساده سازی روند به شما در کاهش مسائل کمک کند. پمپاژ بتن در اصل فرآیند انتقال بتن مایع به نقاط مختلف سایت است. آنچه با این وجود خدمات پمپاژ بتن را بسیار ارزشمند می کند ، سرعت و کارایی جابجایی و ارسال مواد است.

پمپ های بتن با ترسیم و تخلیه بتن مایع از طریق استوانه های جداگانه از طریق قیف بتن و مکانیزم پیستونی کار می کنند. با کارکرد سیستم ، یک سیلندر در حال تخلیه بتن دیده می شود ، در حالی که استوان دیگر بتن تازه را از قیف می کشد.

انواع مختلف پمپ های بتن کدامند؟
در حالی که هر دستگاه تمایل به هدفی مشابه دارد ، تعداد زیادی از خدمات و ماشین آلات پمپاژ بتن در دسترس است از جمله:

بوم پمپ
پمپ های خط
شلیک گلوله
Skid Pumps

پمپ های خط چیست؟
پمپ های خطی یک ماشین بتن سازی محبوب با پمپ های هیدرولیک است که قادر به پمپاژ بتن مایع از طریق بسیاری از خطوط لوله و شیلنگ های فولادی است. دستگاه با پمپاژ بتن از طریق این لوله ها کار می کند تا مواد را به یک مکان مشخص برساند. پمپ های خطی بالقوه متداول ترین دستگاه مورد استفاده برای بتن ریزی در کنار بوم پمپ ها هستند.

بوم پمپ ها چیست؟
بوم پمپ ها از مکانیزم مشابه پمپ های خطی استفاده می کنند که از سیستم های هیدرولیکی برای انتقال مواد به مکان مورد نظر استفاده می کنند. برخلاف پمپ های خطی ، با این وجود ، بوم پمپ ها به بازوی هیدرولیکی مجهز هستند و به آن توانایی مانور خطوط لوله را برای رسیدن به مکان های مشکل دار می دهند. بوم پمپ ها برای بتن ریزی پروژه هایی با فضای محدود یا موانع مختلف بسیار توصیه می شوند.

شاتکرینگ چیست؟
بتن ریزی به روش بتن ریزی گفته می شود که از سرعت بالایی برای تولید مواد روی سطح استفاده می کند - بتن را یکپارچه و پیوند می دهد. تراشکاری اغلب از طریق یک شلنگ و نازل فشار بالا پراکنده می شود که به تشکیل اجزای اصلی سازه یک ساختمان یا پروژه کمک می کند. ماهیت کاربرد مزایای بسیاری نسبت به برخی روشهای کلاسیک بتن ریزی دارد و برای پروژه هایی با اشیا or یا اشکال پیچیده یا غیر متعارف ایده آل است.

نمایندگی انحصاری پنتاکس

دلایل پمپاژ بتن
به طور کلی ، دلایل گسترده ای برای استفاده از خدمات پمپاژ بتن در پروژه های تجاری و مسکونی وجود دارد. ماشین آلات بتن ریزی صنعتی در درجه اول برای پمپاژ کارآمد بتن به مکانهای غیرقابل دسترسی یا غیرمعمول مکان مانند مکان های کوهستانی یا مناظر بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از خدمات پمپاژ بتن همچنین به از بین بردن خطرات آب و هوایی ، خطرات بهداشتی یا نگرانی های مربوط به کیفیت کمک می کند. در فضای مسکونی ، استفاده از پمپ های بوم یا پمپ های خطی به سادگی برای ساده سازی فرآیند و بهبود شدید بازده ، بهره وری و اغلب اوقات - کیفیت عمل می کنند.
پمپاژ بتن مسکونی و تجاری
در حالی که پمپاژ بتن معمولاً برای مصارف تجاری مورد علاقه است ، خدمات پمپاژ بتن مسکونی نیز می تواند برای پروژه هایی با مقیاس و بودجه خاص بسیار مفید باشد. در بخش تجاری ، پمپ های بتنی با توجه به لیست گسترده ای از مزایا ، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. ماشین آلات و خدمات بزرگ پمپاژ بتن ، مانند پمپ های بوم ، پمپ های خطی ، تخته پاش و لغزنده ، به دلیل توانایی بی نظیر آنها در قرار دادن بتن در مناطق غیرقابل دسترس یا غیر عملی ، معمولاً در بیشتر سایت های ساختمانی و زیربنایی دیده می شوند. بدون خدمات پمپاژ بتن در استرالیا ، اکثریت قریب به اتفاق پروژه ها به ظاهر غیرممکن یا بسیار غیر عملی می شوند. از طرف دیگر بخش مسکونی از نظر خدمات پمپاژ بتن غالباً مورد غفلت واقع می شود. کیفیت و کارایی غالباً معامله هایی است که در تلاش برای صرفه جویی در هزینه و یا کاهش بودجه اختصاص یافته به محل های عبور مسیرها ، پیاده روها یا تخته سنگ ها انجام می شود. در عوض بیشتر پیمانکاران بتن ریزی مسکونی کامیون های میکسر را انتخاب می کنند. با این حال ، کسانی که استخدام یک پیمانکار بتن ریزی را انتخاب می کنند ، می توانند انتظار یک روند ساده را با قرار دادن و حمل و نقل سریع ، آسان و دقیق داشته باشند.
مزایای پمپاژ بتن
از زمان معرفی پمپاژ بتن ، پروژه ها به طور قابل توجهی بهره وری و مقرون به صرفه تر شده اند و مزایای بسیاری را برای همه ذینفعان به ارمغان آورده اند. پمپاژ بتن در استرالیا در حال حاضر کارآمدترین شکل حمل و نقل و پراکندگی بتن محسوب می شود و به حق نیز چنین است. اگر می خواهید پمپاژ بتن را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، آدلاید ، پرت ، کانبرا ، هوبارت ، داروین یا جاهای دیگر انجام دهید - در اینجا فقط برخی از مزایا ذکر شده است:
پمپاژ بتن برای کاهش هزینه ها
با توجه به بهره وری برشی و عملی بودن سرویس های پمپاژ بتن ، هزینه های کارگری و نگرانی های ایمنی می تواند تا حد زیادی کاهش یابد - هزینه های مرتبط با آن را به حداقل برسانید. پمپ های بتونی نه تنها یک e





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: