نمایندگی انحصاری لوارا
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دیوارهای امدادی ude ، شارژ مصنوعی و زهکشی سیفون. با این وجود برای یافتن بهترین سیستم آبگیری زمین به تکنیک های سایت تغییر می کند.

این سیستم ها برای تسهیل کاهش موقتی فشار منافذ یا سطح آب ، برگرداندن خاک یا زیرزمین به سطح خشک ، پایدار و ایمن ، به ویژه برای مکان های حفاری که زیر سطح آب زیرزمینی هستند ، استفاده می شود. در حالی که این یک روش مقرون به صرفه است ، از بین رفتن زمین و تراوش بیش از حد می تواند زمانبر و مقابله با هزینه زیادی داشته باشد و باعث بی ثباتی زمین شود. به همین دلیل ، اغلب از سیستم های آبگیری قبل از زهکشی استفاده می شود ، و تعدادی تنظیم وجود دارد که قبلاً دستگاه های فیلتراسیون را نصب کرده اند ، به شما این امکان را می دهد که از هرگونه مشکل آب و لجن جلوگیری کنید. در iSeekplant ، تأمین کنندگان پمپ آب بی شماری وجود دارند که سیستم های آبگیری را در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن و سراسر استرالیا ارائه می دهند که برای استخدام در دسترس هستند.

پمپ های بلند

پمپ های با سر بالا در مکان هایی که به پمپاژ مایع در سربالایی یا پمپاژ آب در فواصل طولانی نیاز دارند ، استفاده می شود. به طور معمول پمپ های با سر بالا به دلیل سنگین بودن پمپ و توانایی تأمین پمپاژ آب با فشار بالا ، می توانند جریان های بزرگتری را کنترل کنند.

پمپ های قابل حمل

اگر به دنبال سیستم پمپاژ قابل حمل هستید که بتواند به سرعت آب را از قایق ، زیرزمین یا آبگرمکن خارج کند ، پمپ آب قابل حمل بهترین گزینه است. این پمپ ها همچنین به عنوان پمپ های انتقال آب قابل حمل نیز شناخته می شوند ، می توانند در پمپاژ آب در محل یا در هر مکانی که شما نیاز به انتقال آب از منطقه به منطقه دیگر دارید ، کمک کنند زیرا می توانند فشار آب خط را افزایش دهند ، در آبیاری چمن ها و باغ ها کمک می کند. بسیاری از تأمین کنندگان پمپ قابل حمل در سیستم عامل iSeekplant واقع در بریزبن ، ملبورن ، پرث و Nationwide وجود دارند که راه حل های اجاره پمپ قابل حمل را برای نرخ های عالی ارائه می دهند. امروز آنها را بررسی کنید.

پمپ های خاموش

پمپ های خاموش نام خود را به سطح نویز پایین هنگام تولید می رسانند و به عنوان پمپ های "بی صدا" شناخته می شوند. این پمپ ها که اغلب در سایت های ساختمانی که نیاز به کنترل آب سیل ، برنامه های فاضلاب یا کار حفاری در جریان است ، استفاده می شوند ، یک راه حل آرام ارائه می دهند. این پمپ ها با داشتن سایبان های ضد صدا ، صدای کارکرد پمپ آب معمولی را کاهش می دهند ، در حالی که فشار پمپ با کیفیتی را نیز ارائه می دهند.

پمپ های خاموش برای مکان های ساختمانی واقع در مناطق مسکونی یا محل کارهایی که باید سر و صدا به حداقل برسد بسیار مناسب است.

پمپ های زیر آب

نمایندگی انحصاری لوارا سیستم های پمپ شناور یا زیر پمپ ها وسیله ای برای پمپاژ آب هستند که دارای یک موتور بسته شده مهر و موم شده است که به بدنه پمپ متصل است ، و اجازه می دهد پمپ در آب غوطه ور شود. پمپ های زیر آب به عنوان کارآمدتر از پمپ های جت در نظر گرفته می شوند ، مایع را به جای کشیدن مایع به سطح فشار می دهند. این روش پمپاژ آب دارای مزایای زیادی است زیرا از ایجاد حفره پمپ جلوگیری می کند مشکلی که اغلب در صورت اختلاف ارتفاع بین سطح مایع و پمپ ایجاد می شود.

پمپ های زیر آب معمولاً در یک گمانه پایین می آیند ، به طور معمول در مکان های مسکونی ، تجاری و صنعتی که به استخراج آب نیاز دارند. مشاغل معمول که به پمپ زیر آب نیاز دارند شامل پمپاژ در چاه های آب یا چاه های نفت در سکوهای دریایی یا کارخانه های فاضلاب است. با این حال این برنامه ها می توانند به زهکشی ، پمپاژ فاضلاب ، پمپاژ عمومی صنعتی و پمپاژ دوغاب گسترش یابد.

اگر نیاز به استخدام پمپ آب دارید ، iSeekplant می تواند به شما کمک کند! فهرست ما حجم زیادی از تأمین کنندگان پمپ آب را در سراسر استرالیا ارائه می دهد. این تأمین کنندگان کاتالوگ متنوعی از راه حل های پمپاژ و آبگیری را متناسب با انواع پروژه ها و عملیات در سرتاسر بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت ، آدلاید و داروین و استرالیا ارائه می دهند! اگر از پمپ آب مورد نیاز برای پروژه خود اطمینان ندارید ، با شماره تلفن 1300 691 912 با ما تماس بگیرید یا در اینجا چند دقیقه نرخ دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: