تعمیر تخصصی پمپ آب
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

پمپ های آب و سیستم های آبگیری تجهیزات کنترل آب هستند که با استفاده از پمپاژ یا تبخیر ، انواع مختلف آب را از سایت های ساختمانی ، بستر رودخانه ها ، چاه های معدن ، شبکه های زیرزمینی مترو ، تونل ها ، کیسون ها و حتی ساختمانهای مسکونی حذف یا تخلیه می کنند. برای بسیاری از سایت ها ، این سیستم ها در فصل بارندگی ، دوره های باران شدید یا مکان در مناطق طغیان کننده بسیار مهم هستند ، زیرا آبهای زیرزمینی و باران می توانند فقط در عرض چند ساعت کل سایت را طغیان کنند و باعث تاخیر ، فرسایش سطحی ، آسیب ساختاری ، خرابی و بیشتر.

چند نوع پمپ آب وجود دارد ، از جمله پمپ های جابجایی مثبت ، پمپ های گریز از مرکز ، پمپ های جت و پمپ های زیر آب. برخی از سیستم ها برای کار مداوم به عنوان یک راه حل طولانی مدت نصب می شوند ، جایی که آنها آماده هستند تا با اطلاع قبلی وارد عمل شوند ، در حالی که برخی دیگر بصورت خاموش و یا کوتاه مدت (به عنوان اجاره تجهیزات یا خدمات) معمولاً پس از نفوذ آب استفاده می شوند یا خسارتی رخ داده است.

پمپ های آب چگونه کار می کنند؟
انواع مختلفی از پمپ های آب وجود دارد از جمله پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز ، که خدمات یکسانی را ارائه می دهند ، اما به روش دیگری کار می کنند. مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از موتور برای تبدیل انرژی چرخشی یا انرژی جنبشی و تبدیل آن به انرژی برای حرکت سیال یا جریان سیال (انرژی هیدرودینامیکی) است.

پمپ های سانتریفیوژ با پروانه کار می کنند ، مایع از طریق پروانه چرخان وارد می شود و از طریق نیروی گریز از مرکز از طریق نوک های پروانه خارج می شود. روند این کار سرعت و فشار سیال را افزایش می دهد و آن را به سمت خروجی پمپ هدایت می کند. نوعی پمپ گریز از مرکز پمپ شناور است که برای استخدام در سیستم عامل iSeekplant موجود است.

پمپ جابجایی مثبت دارای یک حفره انبساطی در سمت مکش دستگاه و حفره کاهشی است که در سمت تخلیه دستگاه قرار دارد. پمپ آب با پر کردن جایگزین حفره و سپس جابجایی سیال با هر چرخه دارای حجم ثابت بدون توجه به فشار یا سر پمپ استفاده می شود.

اگرچه با ارائه کاربردهای مشابه ، تفاوت اصلی بین پمپ های آب گریز از مرکز و پمپ های جابجایی مثبت این است که پمپ های گریز از مرکز بسته به فشار نوع سر پمپ مورد استفاده در مقایسه با پمپ های جابجایی مثبت می توانند جریان متفاوتی داشته باشند که بدون توجه به فشار سیستم یا فشار ، می تواند جریان را تغییر دهد. سر استفاده شده تفاوت مهم دیگر این است که وقتی جریان پمپ های سانتریفیوژ کاهش می یابد ، گرانروی در مقایسه با پمپ جابجایی مثبت افزایش می یابد ، همانطور که جریان افزایش می یابد بنابراین ویسکوزیته نیز افزایش می یابد.

پمپ های آب چه کاری انجام می دهند؟
هدف اصلی سیستم پمپاژ آب انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر است. آنها اغلب به عنوان نوعی استخراج آب در سایت های ساختمانی استفاده می شوند ، که به حذف آب هنگام حفاری ، گیاهان فاضلاب ، مناطق سیل زده یا کار با چاه های آب و چاه های روغن کمک می کند. پمپ های آب فقط به سایت های ساختمانی محدود نمی شوند ، می توان آنها را در مکان های مسکونی ، سایت های صنعتی یا سایت های تجاری که به اهداف آبگیری کمک می کنند استفاده کرد. برای استخدام سیستم های پمپاژ آب ، یک پمپ آب مورد نیاز است. یک پمپ آب دستگاه پمپاژ آب را کار می کند و اطمینان از عملکرد موثر آن را می دهد. با وجود هزاران تامین کننده پمپ آب که در iSeekplant ذکر شده است ، می توانید یک پمپ آب واجد شرایط در نزدیکی خود با تأمین کنندگان مستقر در بریزبن ، سیدنی ، پرت ، داروین و استرالیا در سراسر خود پیدا کنید.

به چه پمپ آبی نیاز دارم؟
وقتی به دنبال نوع پمپ آب مناسب برای وظیفه خود هستید ، باید محل کار ، اندازه عملیات و مسافت مورد نیاز را در نظر بگیرید. همه این عوامل می تواند تعیین کند که شما به چه سیستم پمپاژ آب نیاز دارید.

سیستم های پمپ آب اغلب طول شلنگ متفاوتی دارند ، بنابراین حتماً مسافت مورد نیاز خود را بررسی کنید ، این امر در آبگیری یک چاه یا کار آبگیری زمین بسیار حیاتی است. هنگام کار در فواصل زیاد افزودن پمپ با سر زیاد یک گزینه عالی است. اگرچه هنگام بررسی اینکه آیا اختلاف پستی بین پمپ و سیال وجود دارد ، یک پمپ زیر آب بهترین خواهد بود. در نظر گرفتن موقعیت مکانی همچنین می تواند تعیین کند که کدام پمپ آب بهتر است استفاده شود. هنگام کار در مناطق مسکونی و مسکونی ، ممکن است محدودیت های صوتی وجود داشته باشد و بنابراین پمپ آب خاموش می تواند بهینه باشد.

با بسیاری از تأمین کنندگان پمپ آب در بریزبن ، سیدنی ، ملبورن ، پرت و استرالیا ، iSeekplant می تواند به شما در یافتن منبع مناسب برای شما کمک کند. به سادگی با یک تامین کننده در منطقه محلی خود تماس بگیرید تا پمپ آب صحیحی را برای پروژه بعدی خود پیدا کنید.

انواع مختلف پمپ آب چیست؟
سیستم های آبگیری زمینی

سیستم های آبگیری زیر زمینی به طور معمول در سایت های ساختمانی یا ساختمانهایی که کف آنها از سطح دریا یا سطح آب زیرزمینی کف است استفاده می شود. متداول ترین و ساده ترین سیستم آبگیری ، پمپاژ مخزن است ، وقتی بیل مکانیکی آبگیر را نصب می کند و آب زیرزمینی قبل از اینکه از محل پمپاژ شود ، درون گلدان جمع می شود. سایر متخصصان تکنیک های آبگیری را شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی پمپ آب





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: