مرکز مشاوره موفقیت
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

مرکز مشاوره موفقیت
ما شما هستیم
ما راه حل های بهداشت روانی مجازی برای کسانی که توسط بسیاری از تجارب زندگی ، فرهنگ ها ، هویت ها و محیط ها تعریف شده اند ، آورده ایم. مواردی که مطابقت ندارند ، در وضعیت موجود نمی گنجند و احساس می کنند کاملا متعلق به هیچ کجا نیستند - "در این بین".

ما در فضای بهداشت روان ، از جمله بیماران و درمانگران ، به گروه های کم نماینده خدمت می کنیم. خدمات درمانی مجازی ما فضایی باز و بی حد و حصر است که توسط ارتباطات و افراد واقعی تعریف می شود. درمان مجازی ما مبتنی بر پرورش ارتباطات ، فراتر از مکان ها است.
چالش خود را برای ما بیاورید. ما برای زندگی روزمره شما یک راه حل توانمندانه ، متناسب با شخصیت ، محیط و داستان شما ارائه خواهیم داد. وی در طول آموزش خود و پس از تبدیل شدن به یک روانشناس مجاز ، تلاش کرد تا بازتاب و صدای دو فرهنگی خود را در زمینه بهداشت روان پیدا کند. در عوض ، دکتر لاراكونتا دوباره بدون ارتباطات و مربیان حرفه ای كه دارای دیدگاه ها و دیدگاه های جهانی مشابه بودند ، دوباره خود را در بین جهانیان یافت.

سرانجام ، او زیبایی در انعطاف پذیری ، خلاقیت و گشودگی نسبت به تجربیاتی را تجربه کرد که وقتی شخص فرصت رقصیدن در امتداد اختلافات و اتصال به بخشهای مختلف تجربیات و خود را پیدا می کند.

دکتر Laracuenta یک قلب اتصال دهنده است! او باعث می شود افراد احساس راحتی و پرورش پیدا کنند ، به سرعت نقاط قوت و چالش های آنها را شناسایی کند. او با استفاده از رویکردهای درمانی نامتعارف نتایج تحول آفرین و آزادسازی در زندگی واقعی ایجاد می کند.

دکتر Laracuenta معتقد است با حمایت یک درمانگر فداکار و دلسوز واقعی زندگی شما شادتر است. این یک کار متناسب با همه نیست. این داستان و محیط شما را در نظر می گیرد. و ، با پایان جلسه هفتگی شما ، درمان متوقف نمی شود. شما با اقدام با تمرینات ساده و م effectiveثر روزمره خود را کشف می کنید. اتصال کلیدی است! ما شما هستیم ، شما را می بینیم ، شما را می گیریم ، مراقبت می کنیم.

"چالش های خود را بپذیرید و آنها را دوباره به عنوان فرصت های رشد تصور کنید. لازم نیست که خود را ذاتاً شکسته ببینید ، شما انسان هستید ، این بدان معناست که نقص هایی دارید و می توانید به عنوان مالکیت خود را داشته باشید تا بتوانید آنها را دگرگون کنید.
"که هستیم و چه می کنیم
روان درمانگران ما تمام علائم ذهنی و جسمی شما را ارزیابی می كنند. آنها تشخیص می دهند و با شما همکاری می كنند تا برنامه مدیریتی برای بهبود و بهبودی شما تهیه كنند. به عنوان بخشی از كار ما ، می توانیم:
مراقبت فوری برای یک بیماری ناگهانی روان
به شما کمک می کند تا یک وضعیت سلامت روان طولانی مدت را مدیریت کنید
در مورد تغییر شیوه زندگی مشاوره ارائه دهید
با شما به صورت جداگانه ، یا با شما و شریک زندگی ، خانواده یا مراقبان خود کار کنید
نظرات و مشاوره دوم را به سایر پزشکان و متخصصان بهداشت ارائه دهید
شما را به سایر متخصصان بهداشت ارجاع دهیم
در صورت نیاز شما را در بیمارستان بستری کنید.

متخصصان ما توصیه های عملی در مورد رژیم غذایی ، خواب و روش های دیگری که می توانید به بهبود خود کمک کنید ارائه می دهند. آنها اطلاعاتی در مورد وضعیت شما به شما ارائه می دهند ، که می تواند به شما در درک علائم و روشهای درمانی کمک کند و ما فقط درمانهایی را پیشنهاد می کنیم که ثابت شده ایمن و م effectiveثر هستند. متخصص شما توضیح می دهد:
چرا آنها روش خاص درمان را توصیه می کنند
عوارض جانبی چیست
هر گونه خطرات درمانی
چقدر هزینه دارد
این که شما موافقت خود را برای انجام این درمان بر عهده دارید ، به خود شما بستگی دارد.

دلایل متداول اینکه کسی ممکن است به روان درمانگر مراجعه کند:
تنظیم مشکلات پس از تغییرات عمده زندگی یا استرس
اضطراب ، نگرانی یا ترس
افسرده یا روحیه کم که از بین نمی رود
تفکر خودکشی
افکار صدمه زدن به افراد دیگر
از عمد به خود آسیب رساندن
انرژی بیش از حد ، عدم توانایی خواب ، کم باد یا آرامش
افکار منفی مداوم
تفکر وسواسی
احساس لبه یا پرش
احساس اینکه مردم به دنبال شما هستند یا می خواهند به توهمات آسیب برسانند (شنیدن یا دیدن چیزهایی که در آنجا نیست)
هذیان (اعتقادات ثابت و بدون اساس در واقعیت)
افکار عجول ، متلاشی
خارج از کنترل مصرف الکل یا مواد مخدر
مشکل قمار ، بازی یا سایر رفتارهای اعتیاد آور
مشکلات مربوط به تصویر بدن ، غذا خوردن یا رژیم گرفتن
مشکلات حافظه
تمرکز و توجه ضعیف ، بیش فعالی
خشونت ، تحریک یا انفجارهای عاطفی
بی خوابی و سایر مشکلات خواب
شرایطی که از کودکی مانند اوتیسم ، ناتوانی ذهنی و اضطراب کودک آغاز می شود.
به مشاوره و موفقیت دانشجویی خوش آمدید!
دفتر مشاوره و موفقیت دانشجویی در ارزیابی و حمایت از حقوق بشر ، برابری ، تنوع و احترام به همه مردم متعهد است. مأموریت ما همچنان صرف خدمت به همه دانش آموزان صرف نظر از نژاد ، قومیت ، وضعیت اقتصادی ، منشأ ملی ، هویت جنسیتی ، گرایش جنسی ، گرایش مذهبی ، سن و هر یک از ویژگی هایی که به غنای انسان می افزایند ، باقی مانده است.

ما درک می کنیم که به عنوان یک جامعه ، با سطح آسیب دیدگی تاریخی روبرو هستیم که می تواند بر پیچیدگی استرسی که از قبل با آن روبرو هستیم ، اضافه کند.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: