اصول موفقیت
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

سه اصول موفقیت
تعریف موفقیت در هر فردی متفاوت است ، اما یک تعریف ثابت در مورد موفقیت وجود دارد: همه می خواهند موفق شوند. هرکسی اهداف و چشم انداز زندگی خود را دارد که می خواهد عملی کند. با این حال ، بسیاری از مردم تمام زندگی خود را در انتظار آینده ای هستند که هرگز فرا نخواهد رسید.

بنابراین ، چرا تعداد کمی از افراد اهداف خود را درک می کنند؟ آیا فقط تعداد معدودی از افراد دارای استعدادهای ذاتی هستند که می توانند هر آنچه را که در زندگی می خواهند بدست آورند؟ جواب یک نه جانانه بود.

هرکسی می تواند موفق شود. من معتقدم که مسیر موفقیت استعداد نیست. مسئله داشتن اصول مناسب است. از نظر من ، سه معیار وجود دارد که افراد موفق را از کسانی که زندگی خود را با آرزوی موفقیت می گذرانند جدا می کند. از همه بهتر ، اتخاذ این سه معیار آسان است و می تواند نه تنها چشم انداز بلکه کل زندگی شما را نیز تغییر دهد.

درست است که هیچ موفقیت میانبری برای موفقیت وجود ندارد - با این حال ، با نزدیک شدن به موانعی که با یک طرز فکر صحیح در سر راه شما قرار دارد ، کسی می تواند موفقیت کسب کند.

علاقه مند باش.

رسیدن به آرزوها به سخت کوشی ، فداکاری و فداکاری نیاز دارد. به راحتی می توان گفت که انگیزه موفقیت را داری ، اما تحمل سختی های اجتناب ناپذیر در مسیر موفقیت داستان متفاوتی است. وقتی همه دنیا به آنها می گویند چطور ممکن است کسی به دید خود متعهد بماند؟ چگونه آنها می توانند اطمینان یابند که برای تحقق اهداف خود حاضرند هر فداکاری لازم را انجام دهند؟ پاسخ در اشتیاق نهفته است.

بدون اشتیاق ، انتخاب برای رسیدن به اهداف خود یک انتخاب گاه به گاه و گزنده می شود. وقتی کاری را که دوست دارید انجام می دهید ، مرتباً به سمت آن گرایش پیدا می کنید و با کمال میل خود را در تعقیب خود غرق می کنید. با همسو سازی اهداف خود با آنچه شما علاقه مند هستید ، می توانید تحت تأثیر ناصافین باقی بمانید و در سختی ها مقاومت کنید. شخصاً ، من علاقه زیادی به کسب دانش دارم. دانش قدرت است و چیزهای زیادی در جهان وجود دارد که می توانیم یاد بگیریم. من توانستم این اشتیاق را مهار کنم تا از جنبه های مختلف اداره یک کسب و کار مطلع شوم و در نهایت آن را موفق کنم.

عشق به شکست.

پایداری اگرچه قابل تحسین است اما کافی نیست. اگر می خواهید واقعاً موفق شوید ، فقط لازم نیست شکست را تحمل کنید - باید آن را دوست داشته باشید. کسانی که موفق هستند هر شکست را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت می پذیرند. شکست را شخصاً نگیرید. مهم است که تشخیص دهیم همه برای تبدیل هر شکست به یک منبع ارزشمند داده ، گاهی اوقات شکست می خورند.

به این ترتیب می توان از شکست برای نزدیک کردن شما به اهداف خود استفاده کرد. تجزیه و تحلیل آنچه اشتباه انجام شده و تدوین استراتژی برای غلبه بر این مشکلات تضمین می کند که از قضا ، شکست خوردن یکی از مولدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

به عنوان مثال ، من در مراحل اولیه کسب و کار خود وقتی که موضوع استخدام شد ، شکست خوردم. در آن زمان ، آنقدر ناامید و مأیوس بودم که تقریباً هرکسی را استخدام می کردم. با این کار ، وقت و پول خود را هدر دادم و به افراد آموزش دادم ، بدون اینکه متوجه شوم که چند ماه کوتاه مرا ترک خواهند کرد. بنابراین ، من روش خود را تنظیم کردم و شروع به جستجوی نامزدهای با کیفیت بالاتر کردم.

بهانه ها را بردارید.

هرگز بهانه ، عدم اطمینان یا س runال از بین نخواهیم رفت. اما شما می توانید تمام زندگی خود را با نگرانی در مورد مشکلاتی که ممکن است وجود نداشته باشد سپری کنید و دلایلی برای اقدام نکردن ارائه کنید. شخصی که همیشه بهانه می آورد هرگز آنچه را که برای موفقیت لازم است انجام نخواهد داد. افراد موفق به طور سیستماتیک بهانه ها را برطرف می کنند ، اگر اجازه دهید موانعی مانند کمبود دانش یا مشکلات احتمالی شما را از حتی تلاش منصرف کند ، نمی توانید اهداف خود را برآورده کنید. هنگامی که مجموعه مهارت های لازم را ندارید ، به سادگی فرصتی برای توسعه آن پیدا کنید. با نگرانی در مورد موضوعات احتمالی که ممکن است بوجود بیایند یا سکون نخورید. در عوض ، در صورت بروز و در صورت بروز هرگونه مشکل واقعی ، جلو بروید و با آنها مقابله کنید.

با نگاهی به مثال قبلی در مورد استخدام ، من بهانه ای نیاوردم ، و به دلیل ناکامی خود به کسی یا هر چیزی اشاره نکردم. در عوض ، من این شکست را دیدم ، اشتیاقم به دانش را به کار گرفتم و روش کار خود را تنظیم کردم تا شرکتم را به جلو سوق دهم.

وقتی از این دریچه شروع به فکر می کنید ، مسائل عدم توانایی یا کمبود منابع از بین می روند. پیروی از این سه اصل کارهایی فراتر از امکان دستیابی به رویاهایتان است - این کار را اجتناب ناپذیر می کند. بسیاری از چهره های موفق جهان ، از بنیامین فرانکلین گرفته تا استیو جابز ، این اصول را مجسم می کنند. اکنون ، راه آنها را دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: