روانشناسی موفقیت
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

روانشناسی موفقیت همانطور که این 5 کارآفرین گفته اند
وقتی از اکثر مردم می پرسید که موفقیت لازم چیست ، به شما خواهند گفت که موفقیت ناشی از سخت کوشی است. روانشناسی موفقیت اغلب به طور کامل نادیده گرفته می شود. در حالی که بله ، سخت کوشی بخشی از معادله است ، اما قسمت عمده ای آنها از دست رفته است. اگر ذهنیت درستی نداشته باشید ، هرگز نمی توانید موفق شوید.

ذهنیت درست همه چیز را درمان می کند. طرز فکر شما تعیین می کند که شما موفق هستید یا موفق نیستید. طرز فکر شما به شما می گوید که شما یک شکست هستید و باید فقط تسلیم شوید یا در مسیر درست موفقیت قرار دارید. شما به کدام صدا گوش می دهید؟

کارآفرین شدن سخت ترین چالش زندگی شما خواهد بود زیرا شما در حال تبدیل شدن به فردی متفاوت از بقیه هستید. وقتی این اتفاق می افتد ، خودتان را زیر سوال می برید. آیا در مسیر درستی هستید؟ چرا فقط برای شخص دیگری کار نمی کنید؟ اگر همچنان این س questionsالات را از خود بپرسید ، ضرر خواهید کرد. وقتی ذهنیت درستی داشته باشید ، مهم نیست که با چه روبرو شوید ، از آن طرف بیرون می آیید.

پنج کارآفرین وجود دارد که طرز فکر صحیحی را ایجاد کرده اند که به آنها امکان موفقیت در زمینه های مربوطه را می دهد.

 

Grant Cardone - روانشناسی موفقیت
گرانت کاردون نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، خالق تلویزیون گرانت کاردون ، مدیرعامل چهار مشاغل است و در حال حاضر بیش از 400 میلیون دلار دارایی املاک و مستغلات دارد.

کار در شغلی که از او متنفر بود ، نیروی محرکه گرانت بود که ذهنیت خود را تغییر می دهد. او در شغلی که از او متنفر بود تبحر پیدا کرد. گرانت به تمرکز بر خودسازی ادامه داد و به همین دلیل ، او توانست درآمد ماهانه خود را از طریق کار کمیسیون فروش که مشغول کار بود ، افزایش دهد.

گرانت فهمید که اگر می خواهد ذهنیت خود را در مورد پول درآوردن تغییر دهد ، تنها کاری که باید انجام دهد این بود که راه های تولید پول بیشتر را کشف کند. با کشف راه های بیشتر برای تولید ، او توانست ذهنیت خود را تغییر دهد زیرا او فقط بر رشد درآمد خود تمرکز داشت.

وقتی ذهنیت خود را برای موفقیت آموزش می دهید ، می توانید تمام تمرکز خود را برای دستیابی به موفقیت بگذارید؟ برای گرانت ، این امر به درآمدزایی منجر شد. برای شما ، این می تواند مشتری های بیشتری را جذب کند.

آسان است که خود را لاغر کنید و به جای یک ایده بزرگ ، روی ایده های زیادی تمرکز کنید. موفقیت در یک کار بسیار راحت تر از موفقیت در چندین کار است. امروز می توانید روی چه چیزهایی تمرکز کنید که بتواند فردا به نتیجه برسد؟ ملیسا گریفین - روانشناسی موفقیت
Melyssa Griffin بنیانگذار melyssagriffin.com است و در آنجا به شما مشاوره می دهد که چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق و میزبان پادکست هدف را شروع کنید.

ذهنیت ملیسا وقتی فهمید که به خودش بگوید نمی تواند کاری انجام دهد نتیجه ای نخواهد گرفت. اگر می خواست در سطح زندگی خود به سطح بالاتری برسد ، می دانست حتی اگر بلد نباشد چطور کاری انجام دهد. او قصد داشت این موضوع را بفهمد هر چقدر طول بکشد

روش های بسیاری وجود دارد که می توانید در عصر امروز چیزی یاد بگیرید که به خود بگویید نمی توانید کاری انجام دهید مسخره است. اگر می خواهید شش رقمی بسازید ، در مورد چگونگی ساخت شش شکل دیگران تحقیق کنید. آنها چه عادت هایی را با عادتهایی که شما دارید متفاوت انجام می دهند؟ آنها چگونه روز خود را برنامه ریزی می کنند؟ آنها چه نوع کاری را انجام می دهند؟ اگر می خواهید تحقیق کنید ، پاسخ هر سالی وجود دارد. فقط به این دلیل که نمی دانید چطور کاری انجام دهید نباید مانع رسیدن به هر آنچه که ذهن خود را در نظر می گیرید باشد.

ملیسا که یک کارآفرین بود ، فهمید که اتفاقات منفی زیادی می تواند رخ دهد. برای مقابله با وقایع منفی ، ملیسا مجله سپاسگزاري را تحریر می کند و وقایع مثبت زندگی خود را می نویسد. آنچه شما اساساً انجام می دهید ایجاد یک دیدگاه مثبت از جهان برای خودتان است.

امروز چه تحقیقی می توانید انجام دهید که به تقویت ذهنیت شما در فردا کمک کند؟

 

آلن بوراک - روانشناسی موفقیت
آلن بوراک بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری مشهور ، Never Alone Capital است.

آلان از کودکی هنر اراده را آموخت. آلن دو بار شکست و هر دو بار برگشته است. او علی رغم شکست هایی که چندین بار با آن روبرو شد ، از رویاهای خود برای شروع کار دست نکشید.

آلن فهمید که اگر او چیزی را می خواهد ، باید یک الزام باشد. او فقط نمی توانست آن را بخواهد. افراد زیادی فقط آن را می خواهند. و آیا متوجه شدید که اکثر مردم در مکانی که می خواهند زندگی کنند نیستند؟ اگر آماده نیستید که همه کارها را انجام دهید و ایده خود را به صورت 100٪ ارائه دهید ، هرگز موفق نخواهید شد زیرا در ثانیه ای که به خودتان شک دارید شکست خواهید خورد. هر روز بخواهید یا نخواهید کار را انجام دهید و هیچ وقت خالی را ترک نکنید تا به خودتان شک کنید.

وقتی که او در زندگی خود احساس رضایت نمی کرد ، آلن به توسعه خود روی آورد ، اما مهمتر از همه ، روانشناسی برای بیرون آوردن او از وضعیت فعلی که احساس کرده بود در آن گرفتار شده است. شما ، با آنچه در درون شماست شروع می شود.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: