راز موفقیت افراد موفق
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

4 راز کوچک کثیف که باید درباره افراد موفق بدانید در ادامه راز موفقیت افراد موفق را بررسی می کنیم.

 
در جهان ناامیدی و درد کم نیست. درماندگی کم ندارد. پشیمانی کم نیست. کمبود شکست وجود ندارد. اگر احساس ناراحتی می کنید زیرا دیروز اخراج شدید. پس چی؟ شما ترفیع دریافت نکردید. پس چی؟ شما از رئیس خود متنفر هستید و تجارت شما به شکست انجامید. پس چی؟ شما هرگز لازم نیست که از دبیرستان فارغ التحصیل شوید. شاید شما از دانشگاه فارغ التحصیل نشده باشید. پس چی؟ شما از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید اما از کار خود راضی نیستید؟ شما همه چیز را به C-suite رسانده اید اما احساس رضایت نمی کنید. پس چی؟ اگر این واقعیت شماست ، در این باره چه کاری انجام می دهید؟

می توانید ناامید شوید و از چقدر زندگی بدبختی شکایت کنید. من آنجا بوده ام و این کار را انجام داده ام. شما می توانید هر روز به محل کار خود بروید و در مورد شغل خود ، همکاران یا رئیس خود غر بزنید. می توانید به زندگی و حرفه متوسطی بسنده کنید و 40+ ساعت در هفته را برای کاری که از آن متنفرید سپری کنید. افراد زیادی این کار را می کنند.

شما می توانید در مورد دوشنبه ها شکایت کنید و آرزو کنید زندگی شما با عجله به جمعه برود ، یا می توانید کار را انجام دهید - و فداکاری کنید - که موفقیت می طلبد. این مالش است - فدا مردم فقط موفق نمی شوند. آنها برای آن کار می کنند. آنها برای آن تجارت می کنند. آنها فدای آن می شوند. آیا حاضرید کار را انجام دهید و دردهای لازم را برای رسیدن به موفقیت و حفظ آن از بین ببرید؟

در اینجا چهار راز کوچک کثیف وجود دارد که اگر می خواهید یکی شوید ، در مورد افراد موفق باید بدانید.

1. افراد موفق یک درد را با درد دیگر عوض می کنند.
"همه ما باید در زندگی از یکی از دو چیز رنج ببریم: درد نظم و انضباط یا درد پشیمانی." 3 پیام در مورد کارگران ضروری که برای پرداخت خطر به کار می روند که اکنون باید بدانید
IRS: بررسی تحریک 1200 دلاری خود را تا 21 نوامبر مطالبه کنید
با این 3 دسته س Impال ، تأثیر میراث شغلی خود را ارزیابی کنید
سالها پیش من این نقل قول جیم روح را خواندم و مرا مورد لطف قرار داد. فهمیدم که مجبورم تلاش کنم و زندگی سختی را پشت سر بگذارم و حرفه خودم را بسازم. فهمیدم که چیزی به نام زندگی بدون درد وجود ندارد. از آنجا که راهی برای جلوگیری از مبارزات وجود ندارد ، تصمیم گرفتم قوز کنم و دیگر به دنبال یکی از آنها نروم. من تصمیم گرفتم که ترجیح می دهم درد نظم و انضباط را تحمل کنم و سفر موفقیت خود را آغاز کردم. پیشنهاد می کنم شما هم این کار را انجام دهید.

برخلاف تصور عمومی ، افراد موفق نمی توانند از درد زندگی فرار کنند. آنها فقط درد و رنج را با درد دیگر در هر زمان و هر زمان ممکن عوض می کنند. افراد موفق درد پشیمانی را با درد نظم و انضباط عوض می کنند. آنها درد توقف را با درد شروع معامله می کنند. آنها درد ناکامی را با درد قوام عوض می کنند ، و درد بله گفتن بیش از حد را با درد نه گفتن در تلاش برای محافظت و تمرکز محدودترین منبع موجود - زمان ، عوض می کنند.

افراد موفق دقیقاً مانند بقیه از شکست می ترسند ، اما نمی گذارند مانع آنها شود زیرا می دانند که پشیمانی بیش از شکست باعث درد می شود. اگر می خواهید موفق باشید ، واقعاً می توانید از شکست بترسید ، اما نمی توانید از تلاش بترسید.

2. افراد موفق ریسک می کنند و ضرر می کنند.
"من بیش از 9000 شوت در زندگی حرفه ای خود از دست داده ام. من تقریباً 300 بازی را از دست داده ام. 26 بار به من اعتماد شده است که ضربه برنده بازی را می گیرم و از دست می دهم. من در زندگی خود بارها و بارها شکست خورده ام. و به همین دلیل است که موفق می شوم. "

این نقل قول از مایکل جوردن چیزهای زیادی در مورد خطر و ضرر برای من آشکار کرد. وقتی از شکست فرار می کنید ، ناگزیر از موفقیت فرار می کنید. افراد موفق همه اینها را روی خط قرار می دهند. آنها خطر تحقیر و خجالت را دارند. آنها خطر ناامید کردن دیگران را دارند. آنها برای رسیدن به اهداف خود همه اینها را - از جمله مشاغل خود - به خطر می اندازند.

اگر می خواهید حرفه شما اوج بگیرد ، باید مایل باشید که سقوط کند. و اگرچه این ممکن است باعث ناراحتی و اضطراب شدید شود ، موفقیت همزمان با خطر همراه است بنابراین شما باید احساس راحتی بیشتری داشته باشید و احساس راحتی نکنید. افراد موفق به ابهام و عدم اطمینان متمایل می شوند ، زیرا آنها می دانند که برای رسیدن به بزرگترین موفقیت باید مأیوس شوند و ناامیدی را تجربه کنند. اگر می خواهید موفق باشید ، بدانید که هیچ چیز جرأت آمیز به معنای هیچ چیز کسب نشده نیست. افراد موفق باید ریسک کنند - خطرات مالی و شغلی و شخصی و شغلی نیز.

3. افراد موفق می خواهند تسلیم شوند.
"شما باید برای آنچه می خواهید بجنگید زیرا آنچه می خواهید برای شما نمی جنگد!"

دمارجی اسمیت ، مربی کودک مورد علاقه الن دی جنرس ، با این جمله به بینی آن ضربه زد. ممکن است به نظر برسد که هرگز برای شما اتفاق نخواهد افتاد. ممکن است احساس کنید در حال غرق شدن هستید. تفاوت در از دست دادن و بازنده بودن تسلیم شدن است. افراد موفق می خواهند گاهی مثل دیگران تسلیم شوند ، اما این کار را نمی کنند و شما هم نباید این کار را انجام دهید.

آن را از دمارجای 12 ساله بگیرید و برای آنچه می خواهید بجنگید. در حالی که هدف او تحصیلات و پرورش قدرت بدنی است ، اما این موضوع مهم نیست. هدف شما هدف شماست. شاید شما بخواهید شغلی راه اندازی کنید ، ارتقا شغلی پیدا کنید ، شغل خود را تغییر دهید ، مدیر شوید ، معلم شوید ، به مجموعه C بروید ، یک کتاب بنویسید ، یک خواننده ، بازیگر ، کارگردان مشهور شوید ، و غیره اهداف شما چیست ؟





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: