علت موفقیت یک زن
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

چرا زنان در تجارت موفق هستند
چرا علت موفقیت یک زن چیست؟ این س evenال حتی بیشتر برای زنان طنین انداز است زیرا چهار مهارت ذاتی آنها را به عنوان رهبران تجاری موفق تبدیل می کند.

گرچه داشتن توانایی های فنی مهم است ، مهارت های بین فردی در محیط کار جهانی امروز به طور فزاینده ای ارزشمندتر است. خوشبختانه زنان به طور ذاتی مجهز به چهار ویژگی اساسی هستند که باعث موفقیت در تجارت می شوند. در حقیقت ، شرکت هایی که زنانی فارغ التحصیل MBA در نقش های رهبری هستند ، بازده فروش 42 درصدی بیشتری دارند.

زنان دارای MBA ارتباط برقرار کننده ای موثر هستند
طبق گفته های فوربس ، سه نقطه قوت ارتباطی زن عبارتند از: توانایی خواندن زبان بدن و نشانه های غیرکلامی. مهارت گوش دادن خوب و نمایش همدلی موثر است. زنان از این مهارت ها به عنوان رهبران قدرتمند در محل کار برای بحث و گفتگو و صحبت از محل اعتماد و شفافیت استفاده می کنند. چنین مهارت هایی در میز مذاکره نیز کمک می کند ، جایی که می توانیم شرایط را بخوانیم و از این دانش برای پیشبرد مدیتیشن استفاده کنیم.

زنان در ایجاد روابط در محل کار بسیار عالی هستند
در پستی از کارآفرین اشاره شده است که ایجاد یک تجارت موفق به معنای تمرکز بر برقراری ارتباط با سه مخاطب اصلی است: مشتریان ، تأثیرگذاران و رقبا. زنان در طول تاریخ زندگی خود را صرف ایجاد خانواده و ساختن خانه برای آنها کرده اند. این تجربیات به ما کمک می کند تا روابط محیط کار را توسعه دهیم. ما از مهارت های اجتماعی خود برای ایجاد اعتماد با همکاران و توسعه روابط با شرکای خود استفاده می کنیم. باربارا باکسر ، سناتور سابق آمریكا ، تصدیق می كند ، "زنان روش رهبری گسترده تری دارند. ما سعی می کنیم افراد بیشتری را با خود همراه کنیم. " زنان همچنین هنگامی که نوبت به شبکه می رسد روابط موثری را تقویت می کنند و زمانی که بخشی از سازمان های حرفه ای برای زنان در مشاغل مانند انجمن ملی MBA زنان هستند ، به شکوفایی می رسند.

زنان حرفه ای مشکلات را حل می کنند
با توجه به مطالعه کولیپر در مورد ویژگی هایی که زنان رهبر را متمایز می کند ، رهبران زن قاطع تر و قانع کننده ترند. برای انجام کارها نیاز شدیدتری داشته باشید. و بیشتر از رهبران مرد مایل به ریسک هستند. این رویکرد رهبری به زنان کمک می کند همکاری و اشتراک اطلاعات را بهتر تسهیل کنند. زنان معمولاً تصمیم می گیرند تا راه حل های ممکن را با افراد بیشتری در میان بگذارند و به نوبه خود ، حقایق و دیدگاه های بیشتری کسب کنند. این را با یک احساس شدید ارتباط غیرکلامی ترکیب کنید ، و جای تعجب نیست که زنان ، به ویژه کسانی که دارای MBA هستند ، در تصمیم گیری آگاهانه برای حل مشکلات بهتر هستند.

هوش هیجانی باعث موفقیت زنان در تجارت می شود
روانشناسی امروز گزارش می دهد که هوش هیجانی شامل چهار قسمت است: خودآگاهی ، مدیریت احساسات ، همدلی و مهارت های اجتماعی. زنان این توانایی را دارند که از این مهارت ها برای کمک به پیمایش موقعیت های پیچیده ، حمایت از همکاران و مدیریت رفتارها و انتظارات استفاده کنند. هوش هیجانی همچنین به ما کمک می کند تا از مکانی همدلی و درک دیگران را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنیم. افرادی که از نظر همدلی احساسی سرآمد هستند ، به دلیل این توانایی که بلافاصله واکنش دیگران را درک می کنند ، از مشاوران ، معلمان و رهبران خوبی برخوردار می شوند.

به عنوان یک زن MBA سرب و موفق شوید آیا باید MBA بگیرم؟ پس از مطالعه در مورد چگونگی زنان از ویژگی های متمایز بسیاری که می تواند ما را برای موفقیت در تجارت تعیین کند ، امیدواریم که پاسخ "بله" قاطع باشد استعدادهای منحصر به فرد ما برای استخدام کنندگان ارزشمند است و به شرکت ها کمک می کند تا از طریق ارتباط متقابل ، روابط معنادار و هوش هیجانی بالا که به کار تیمی و ارتباط بین آنها کمک می کند ، رشد کنند.

داستانهای بیشتری در مورد زنان موفق در تجارت بخوانید و سفر MBA خود را با ابزار برنامه یاب ما شروع کنید. همانطور که ماه ملی زنان به پایان می رسد ، ما نگاهی دقیق به برخی از موفقیت های زنان در دنیای مالی می اندازیم - و برخی را تجزیه و تحلیل می کنیم از دلایل برتری آنها
زنان به لحاظ روش ، اما مطمئناً در تجارت عالی هستند. شواهد نشان می دهد که شرکتهایی که توسط زنان اداره می شوند می توانند 13 درصد درآمد بیشتری نسبت به مردان داشته باشند. این پدیده در مقیاس ملی دارای پیامدهایی است: اکنون بیش از 11.6 میلیون مشاغل تحت مالکیت زنان در ایالات متحده وجود دارد که از سال 2017 1.7 تریلیون دلار فروش کسب کرده اند.

با توجه به تمام پیشرفت های زنان در تجارت ، ممکن است از خود بپرسید که در واقع چه ویژگی هایی به بنیانگذاران زن کمک می کند تا به موفقیت برسند.

با نزدیک شدن به پایان ماه تاریخ زنان ، ما می خواهیم به چگونگی - و مهمتر از همه ، چرا - زنان در کسب و کار عالی توجه کنیم.

چه پیش رو است:

زنان اهداف فروش قابل دستیابی را تعیین می کنند
زنان همکاری را در اولویت قرار می دهند
زنان به این جمله اعتقاد دارند: آهسته و ثابت برنده مسابقه است
زنان مهارت های بسیار خوبی در مدیریت زمان دارند
خلاصه
زنان اهداف فروش قابل دستیابی را تعیین می کنند
کوین اولری از Shark Tank در کنفرانس FinTech 2018 MIT گفت: از آنجا که زنان اهدافی را می توانند به دست آورند ، بیشتر از مردان به اهداف فروش خود می رسند. O'Leary شاهد این دست اول از مشاغل ابتدایی است که با آنها کار کرده است .

به گفته O'Leary ، زنان به سادگی اهداف واقع بینانه تری نسبت به مردان تعیین می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: