خدمات شبکه کامپیوتری در تهران
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

خدمات شبکه رایانه ای
خدمات شبکه کامپیوتری در تهران قلب هر مشاغل است و سهولت اتصال سیستم های جدید و در دسترس قرار دادن داده ها کلیدی برای بازپرداخت اولیه است. خواه در حال نصب یک شبکه رایانه ای جدید باشید ، یا زیرساخت های فعلی خود را به روز کنید یا فقط بخواهید عملکرد آن را بهبود ببخشید ، مهندسان شبکه باتجربه ITS می توانند به شما مشاوره ای صحیح ، آگاهانه و بی طرفانه ارائه دهند تا به شما امکان نصب یک شبکه رایانه ای سریع ، قابل اعتماد ، قوی و مقیاس پذیر را بدهند. راه حل.

شبکه های رایانه ای مزایای زیادی را به شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهند:

بهره وری کارکنان از طریق دسترسی از راه دور و ایمن 24-7 به اسناد ، داده های مشتری ، جدول زمان ، اینترانت و غیره هنگامی که کارمندان خارج از دفتر کار هستند افزایش می یابد ، به کارکنان امکان دسترسی امن به اسناد مهم تجاری را در هر زمان و هر مکان می دهد
کارمندان می توانند از طریق ایمیل ، تلفن ، پیام رسانی فوری و کنفرانس ویدیویی با همکاران ، شرکا ، مشتریان و تأمین کنندگان همکاری و ارتباط موثرتری داشته باشند
داده ها و اطلاعات می توانند به سرعت و به راحتی بین کارمندان پخش شوند و از این طریق هزینه پرینت و توزیع کپی اسناد کاهش می یابد
تصمیم گیری آگاهانه با اشتراک سریع اطلاعات و دیدگاه ها بهبود یافته و تسریع می شود
هر رایانه متصل به شبکه می تواند به سخت افزار و نرم افزار دسترسی داشته باشد و از جمله فکس مرکزی از یک دستگاه و چاپ از چاپگر مشترک ، به اشتراک بگذارد
یک راه حل سرور مبتنی بر شبکه امنیت بیشتری را ارائه می دهد زیرا داده های موجود در هر رایانه به طور خودکار و به طور منظم در یک سرور مرکزی پشتیبان تهیه می شود
زیرساخت IT شما تأثیر عمده ای بر عملکرد کسب و کار دارد بنابراین برای درست سازی آن بسیار مهم است. تیم شبکه ITS سوالات اساسی را برای درک دقیق نیازهای شما می داند و ما برای انتخاب شبکه ای که نه تنها عملکرد فعلی شما را بهبود می بخشد بلکه نیازهای طولانی مدت شما را نیز در نظر می گیرد ، با شما کار خواهیم کرد.

ما طیف وسیعی از خدمات شبکه رایانه ای را ارائه می دهیم ، از جمله ارائه مشاوره و توصیه های شبکه در مورد گزینه های کابل کشی و عناصر شبکه موجود مانند روترها ، پل ها ، کارت های رابط ، سوئیچ ها ، دروازه ها ، سرورها ، راه حل های پشتیبان ، بازیابی بلایا و امنیت گزینه ها.

ITS خدمات شبکه رایانه ای را در طیف گسترده ای از بخشهای صنعت از جمله حسابداری ، حرفه وکالت ، آرایشگری ، خرده فروشی ، پذیرایی و مهمان نوازی ، مشاوره ، دامپزشکی ، مراسم تشییع جنازه ، پزشکی و بهداشت ، امور خیریه ، آژانس املاک و بسیاری دیگر ارائه می دهد.

خدمات شبکه رایانه ای ITS شامل:

خدمات طراحی و پیکربندی شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات پشتیبان گیری از شبکه
خدمات شبکه رایانه ای
شبکه ها در هر سازمانی که از چند رایانه استفاده می کند به یک ضرورت تبدیل شده اند. با صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش بهره وری و سودآوری ، به همه کاربران اجازه می دهد تا به سرعت از هر کجا که هستند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند ، پرونده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از طریق یک اتصال اینترنتی ارتباط برقرار کنند.

خدمات جامع شبکه NerdsToGo به شما ساختار لازم برای به حداکثر رساندن بهره وری را می دهد ، نظارتی را که برای ادامه کار شبکه ها و خدمات پاسخگو در هر زمان به مشکلی احتیاج دارید ، به شما ارائه می دهد.
چه برای اتصال چاپگرهای خود به سادگی به یک شبکه احتیاج دارید و چه برای محافظت از تجارت خود به یک شبکه مقاوم در برابر خطا نیاز دارید ، NerdsToGo می تواند بهترین راه حل را برای تجارت شما طراحی کند.

نحوه کار آن در اینجا است:
ما نیازهای شما را ارزیابی می کنیم تا ببینیم چند سیستم باید به هم متصل شوند ، آیا برای کارکنان دورکاری یا مسافرتی که از راه دور نیاز دارید ، از کدام فناوری استفاده می کنید و غیره.
شما لیست آرزوهایی از تمام قابلیت هایی که دوست دارید شبکه شما ارائه دهد ایجاد می کنید.
ما شبکه جدید شما را طراحی ، پیکربندی ، نصب ، کابل ، مدیریت و پشتیبانی می کنیم ، از جمله:
هاب و سوییچ
روترهای VPN
فایروال ها
راه حل های بی سیم
آنالیز / یکپارچه سازی / به روزرسانی سیستم ها
سیستم موجود شما برای تأمین بازگشت مناسب سرمایه باید عملکرد خود را با گاز کامل انجام دهد. NerdsToGo ارزیابی هایی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما تمام الزامات انطباق برای مشاغل خاص خود را برآورده می کنید. ما به شما کمک می کنیم اطمینان حاصل کنید که زیرساخت IT برای شما مناسب است و توصیه هایی را در مورد ادغام یا ارتقا potential بالقوه ای که ممکن است بهره وری را افزایش دهد ارائه می دهیم.

شاید شما نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزارهای جدید داشته باشید ، اما شاید شما به سادگی نیاز داشته باشید تا از داشته های خود استفاده بهتری کنید. شما ممکن است سخت افزار بیشتری نسبت به نیاز خود داشته باشید و بتوانید برای بهبود استفاده و صرفه جویی در هزینه ، تلفیق کنید. NerdsToGo می تواند حقایقی را که درباره زیرساخت های موجود خود نیاز دارید - و آنچه ممکن است بخواهید انجام دهید تا بالقوه آن را به حداکثر برسانید ، به شما ارائه دهد.
کسب و کار شما باید تمام عملکرد و عملکردی را که می تواند از زیرساخت IT خود بدست آورد. اما بسیاری از شرکت ها در این زمینه شکست می خورند. گروه گارتنر تخمین می زند که ، "مدیریت سخت افزاری ضعیف می تواند هزینه مالکیت شرکت ها را سالانه 7-10٪ افزایش دهد." NerdsToGo به شرکت ها کمک می کند تا کیفیت ، عملکرد و امنیت زیرساخت های شبکه خود را بهینه کنند.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: