تعرفه خدمات اکتیو شبکه - قیمت خدمات اکتیو شبکه
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شبکه فعال
شبکه فعال ، شبکه ای است که در آن گره ها برای انجام عملیات سفارشی روی پیام هایی که از گره عبور می کنند ، برنامه ریزی شده اند. به عنوان مثال ، یک گره می تواند برنامه ریزی یا سفارشی شود تا بسته ها را براساس یک کاربر خاص اداره کند یا بسته های چندپخشی را متفاوت از بسته های دیگر اداره کند. تعرفه خدمات اکتیو شبکه انتظار می رود رویکردهای فعال شبکه در شبکه های کاربران تلفن همراه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند. "بسته های هوشمند" از یک زبان توصیف خود استفاده می کنند که اجازه می دهد انواع جدیدی از اطلاعات را درون یک بسته حمل و توسط گره ای کار کنند.

Secure Active Network Environment (SANE) معماری یک شبکه فعال مطمئن یا مطمئن است.
ادامه مطلب در مورد شبکه فعال
پروژه بسته های هوشمند BBN Netowork به طور خلاصه پروژه را بیان می کند.
آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی لیستی از شبکه های فعال مرتب شده توسط سازمان را ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد شبکه های فعال به SearchNetworking.com مراجعه کنید.
شبکه های رایانه ای معاصر مانند یک وسیله حمل و نقل غیرفعال رفتار می کنند که - یا در صورت تلاش بهترین سرویس برای ارائه --- داده های ارسالی از فرستنده به گیرنده را ارائه می دهد - یا در صورت تلاش بهترین سرویس. این الگوی حمل و نقل انفعالی ساده اما بسیار سریع می تواند به یک وسیله حمل و نقل فعال تبدیل شود ، که انتقال داده ها را براساس درخواست دارندگان داده یا کاربران داده پردازش می کند.

به دلیل مشکلات فراوان در ایجاد زیرساخت جدید شبکه ، شبکه های فعال با موفقیت از مفهوم شبکه های همپوشانی استفاده کرده اند --- شبکه فعال سپس متشکل از گره های فعال است که پردازش تعریف شده توسط کاربر را بر روی داده های کاربر عبوری و زیرساخت شبکه غیرفعال استفاده می کند. برای انتقال داده ها (در میان گره های فعال ، یا بین گره های فعال مرزی و گره های کاربر). مفاهیم اصلی شبکه های فعال پیشنهادی عبارتند از:

(الف) شبکه های فعال با عملکرد ثابت -
این شبکه های فعال کاربر را قادر می سازد تا عملکردی را که از طریق داده های وی انجام می شود ، فقط از طریق یک روتر ثابت انتخاب کند (عملکرد پردازش مورد نیاز در بار داده مشخص می شود) و بنابراین فقط پردازش کاربر گرا محدود را فراهم می کند.

(ب) شبکه های فعال با برنامه های جاسازی شده -
هر بسته فعال شامل کل برنامه فعال است که می تواند بیش از داده های بسته انجام شود.

(ج) شبکه های فعال با قابلیت بارگیری -
انعطاف پذیرترین رویکرد ، که کاربرانش را قادر می سازد برنامه های فعال خود را قبل از انتقال داده در گره های فعال بارگذاری کنند و سپس آنها را از طریق انتقال داده انجام دهند.


شبکه های فعال را می توان در بسیاری از برنامه ها با موفقیت به کار گرفت - پروتکل های جدید / توسعه و استخدام خدمات ، پردازش برنامه های چندرسانه ای (به عنوان مثال ، کنفرانس ویدیویی ، رمزگذاری ویدئو ، ویدئو درخواستی ، و غیره) ، سرویس های امنیتی (رمزگذاری داده ها از طریق لینک های غیرقابل اعتماد ، امن و امن چندرسانه ای قابل اعتماد و غیره) ، سیستم های تشخیص نفوذ و فایروال های اینترانت فقط چند سرویس ممکن است که می تواند ارائه شود. یکی از مناطقی که گروه ما بیشتر روی آنها تمرکز دارد ، با استفاده از شبکه های فعال برای پردازش چندرسانه ای و پشتیبانی شبکه های فعال بعدی برای همکاری گروه های از راه دور (با استفاده از ابزار کنفرانس ویدیویی). ما نمونه اولیه ای از روتر شبکه فعال ارائه داده ایم که از مفهوم شبکه های فعال با قابلیت بارگیری پیروی می کند و بعداً به عنوان پایه ای برای معرفی عنصر فعال کنترل شده توسط کاربر عمل کرده است - ابزاری که به شما امکان می دهد از بین رفته قابلیت چندپخشی بومی با تکرار انتقال داده ها به گروهی از کاربران متصل ، و در نتیجه ما به عنوان پایه ای برای برنامه های کنفرانس ویدیویی عمل می کنیم. معماری مدولار آن امکان گسترش کارایی آن توسط مجموعه ای از ماژول ها و در نتیجه انجام پردازش های مختلف کاربر محور (کدگذاری ، مقیاس گذاری ، تعدیل و غیره) را فراهم می کند.

رونق مجازی سازی --- فناوری جدید ، که در سال های اخیر به یکی از پرمصرف ترین فناوری ها تبدیل شده است --- ما را به سمت گسترش معماری روتر فعال (روتر اصلی شبکه فعال) در راستای پشتیبانی از مجازی سوق می دهد. ماشین آلات (VM) ، که می تواند انعطاف پذیری محیط اجرای آن را بسیار افزایش دهد. با تجدید نظر در معماری آن ، ما یک گره فعال جدید به نام DiProNN (گره شبکه قابل برنامه ریزی توزیع شده) پیشنهاد کرده ایم که ترکیبی از استفاده از مجازی سازی با مفاهیم مفید دیگر است - یعنی برنامه نویسی مبتنی بر م componentلفه ها و پردازش موازی / توزیع شده. بنابراین فراهم می کند بنابراین یک زیرساخت پردازش قدرتمند فراهم می کند ، که به کاربران این امکان را می دهد تا برنامه های فعال را برای محیط های خودسرانه اجرا کنند و آنها را به راحتی در برنامه های پردازش پیچیده ترکیب کنند.

به طور کلی ، علاوه بر بسیاری از مشکلات (به عنوان مثال ، مشکلات عملکرد / کارایی) ، ویژگی های بسیاری وجود دارد که مفهوم مجازی سازی به شبکه فعال می رساند ، مانند انزوای قوی در میان برنامه های در حال اجرا و امکان دستیابی ساده تر از ضمانت های امنیتی قوی (از نظر کاربران و گره ها) نقطه نظر).





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: