5 کار فوق العاده مفیدی که نمی دانید Apple Notes می تواند انجام دهد
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

شرط می بندم که اخیراً لیست های بیشتری از موارد (محل کار ، خانه ، مواد غذایی ، بچه ها و ...) تهیه می کنید. یادداشت ها به طور استاندارد در آیفون ، iPad و iMac وجود دارد ، اما احتمالاً نمی دانید که چگونه می توانید از این برنامه استفاده کنید. این بسیار شبیه کاری است که با دستگاه قدیمی انجام می دهید. برای 10 روش استفاده از iPhone یا iPad قدیمی ، از تبدیل آن به داش کم اتومبیل به مانیتور دوم ، روی اینجا ضربه بزنید یا کلیک کنید.

یادداشت ها مانند یک دفترچه یادداشت کوچک زرد به نظر می رسد و یک سازمان دهنده فوق العاده دیجیتال است. برای افکار سریع یا مشاغل طولانی مدت و اواخر شب عالی است. هنگامی که با iCloud همگام سازی شد ، یادداشت های خود را در دستگاه های خود دارید.

حتماً این قدم اضافی را بردارید. به تنظیمات> (نام شما)> iCloud بروید ، سپس یادداشت ها را روشن کنید. یادداشت های خود را در همه دستگاه های Apple خود که با همان شناسه Apple وارد شده اید مشاهده خواهید کرد.

اکنون ، بیایید به چند روش جدید برای شروع استفاده از یادداشت ها بپردازیم:

1. از آن به عنوان اسکنر اسناد استفاده کنید
در صورت نیاز به اسکن یک سند ، دیگر نیازی به دریافت برنامه شخص ثالث نیست. یادداشت ها کار را مدیریت می کنند.

منبع: https://www.rathgraphic.com/sarresid-sadra2.html

برنامه Notes را باز کنید. با کلیک روی نمادی که شبیه مربع با قلم واقع در پایین سمت راست صفحه است ، یادداشت جدیدی ایجاد کنید. روی نماد دوربین در پایین یادداشت جدید خود ضربه بزنید و اسناد اسکن را انتخاب کنید.

تلفن خود را روی سندی که می خواهید اسکن کنید نگه دارید. وقتی برنامه شما روی خودکار تنظیم شود ، سندی را شناسایی کرده و آن را اسکن می کند. در حالت دستی ، باید عکس را بگیرید. بین حالت ها در سمت راست بالای صفحه خود جابجا شوید.

2. از سیری بخواهید که برای شما یادداشت برداری کند
بگذارید بگوییم شما باید یک شماره خانه یا لیستی از مواردی را که در فروشگاه سخت افزار نیاز دارید به خاطر بسپارید. دیگر نیازی به برداشتن تلفن ، باز کردن قفل تلفن ، پیدا کردن برنامه یادداشت ها و شروع یادداشت جدید نیست. چقدر خسته کننده! درعوض ، بگویید: "سلام سیری ، توجه داشته باش که شماره خانه 1980 است" یا "Hey Siri ، یادداشتی به نام لیست Home Depot ایجاد کن".

3. خانواده را منظم نگه دارید
بیایید به عنوان مثال از لیست خرید فروشگاه های مواد غذایی استفاده کنیم. با یادداشت ها می توانید لیستی ایجاد کنید و از دیگران در خانواده بخواهید که به آن لیست اضافه کنند.

در حالی که قابلیت اشتراک گذاری یادداشت های فردی ویژگی جدیدی نیست ، با iOS 13 ، اکنون می توانید یک پوشه کامل را با هر کسی به اشتراک بگذارید. برای به اشتراک گذاشتن یک پوشه ، صفحه را به سمت چپ بکشید و روی نماد افزودن افراد ضربه بزنید.

نحوه دعوت از افراد را انتخاب کنید. اگر می خواهید در حالت فقط مشاهده به اشتراک بگذارید ، گزینه های اشتراک را انتخاب کنید و فقط مشاهده را علامت بزنید.

4. یک مکان برای بازسازی و ایده های پروژه
چه در حال بازسازی یک حمام کوچک باشید و چه در حال طراحی یک باغ حیاط خلوت ، ممکن است با طرح های خود چند طرح دستی طراحی کنید. از یادداشت ها برای ایجاد پوشه ای حاوی عکس از طرح های خود استفاده کنید. همچنین می توانید پیوست ها را اضافه کنید ، از جمله عکس ها ، فیلم ها یا پیوندهای وب دیگر ، بنابراین همه ایده های خود را در یک مکان داشته باشید.

اگر قبلاً از Apple Notes استفاده کرده اید ، می دانید که این برنامه در جستجوی متن تایپ شده یا دست نویس مشکلی ندارد. این برنامه نمی توانست تصاویر را در نسخه های قبلی جستجو کند ، اما با iOS 13 تغییر کرد.


مشخصات پالتویی صدرا

5. اسناد و اعداد مهم را ذخیره کنید
اگر نمی توانید شماره تأمین اجتماعی فرزندتان یا رمز عبور زنگ هشدار را به خاطر بسپارید ، آن را یادداشت کنید. اگر می خواهید یک یادداشت را از هر کسی که ممکن است از دستگاه شما استفاده کند محرمانه نگه دارید ، می توانید از Face ID ، Touch ID یا گذرواژه برای قفل و باز کردن قفل یادداشتهای خود استفاده کنید. (نمی دانید کدام روش بهتر است؟ برای مقایسه ضربه بزنید یا کلیک کنید)

برای هر یادداشت حاوی اطلاعات حساس ، یادداشتی را که می خواهید محافظت کنید باز کنید و روی نماد اشتراک گذاری در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید ، سپس قفل توجه را انتخاب کنید. به یادداشت رمزعبور بدهید و در صورت تمایل ، Face ID یا Touch ID را نیز فعال کنید. بخاطر داشته باشید که در صورت فراموش کردن این گذرواژه ، نمی توانید یادداشت قفل شده را مشاهده کنید.

پس از قفل شدن ، یک نماد قفل در کنار یادداشت همراه با آخرین تاریخ ویرایش آن مشاهده خواهید کرد. برای باز کردن قفل ، رمز ورود خود را وارد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: