آموزش نحوه ساخت کلیپ تبلیغاتی
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

نحوه ایجاد تبلیغات

https://classroom.synonym.com/create-entertaining-advertisement-school-project-7553419.html

https://tolofilm.com/

https://www.wikihow.com/Create-an-Advertisement
قطعات
1 درک مخاطبان خود
2 نوشتن تبلیغات
طراحی سه بعدی یک تبلیغ
+ نمایش 1 مورد دیگر ...
بخشهای دیگر
سوال ها و جواب ها
مقالات مرتبط
منابع
خلاصه مقاله
نویسنده مشترک جیمز مک کنا است
آخرین به روزرسانی: منابع 28 ژانویه ، 2020

ساخت تبلیغاتی که مصرف کنندگان بالقوه را فریب دهد ممکن است دشوار به نظر برسد ، اما ساده تر از آن است که فکر می کنید. در حقیقت هر چه ساده تر ، بهتر باشد. یک آگهی خلاصه همه چیزهای هوشمند ، نوآورانه و برجسته در مورد برند شماست و تقریباً در بازار اقتصادی امروز ضروری است. توجه داشته باشید که در فضای دیجیتالی امروز ، تبلیغات به سرعت در حال پیشرفت هستند. بسیاری از شرکت ها هستند که اگر از تبلیغات سنتی استفاده می کنند کمی استفاده می کنند و در عوض به شبکه های اجتماعی اعتماد می کنند. اگرچه سکوها ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند ، مستاجرین اصلی تبلیغات همچنان کاربرد دارند. برای برنامه ریزی ، نوشتن ، طراحی و آزمایش آگهی ، این مراحل را دنبال کنید.



قسمت
1
درک مخاطب خود
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 1
1
مشتری هدف را شناسایی کنید. تجارت یا کالای شما ممکن است مورد توجه طیف گسترده ای از مصرف کنندگان قرار بگیرد ، اما برای اهداف تبلیغاتی ، معمولاً فکر کردن فقط درباره یک زیر مجموعه خاص از این مخاطب بالقوه مفید است. یک آگهی منفرد نمی تواند برای هر شخص درخواست تجدید نظر کند و یا آن را مورد هدف قرار دهد - این را بپذیرید و سپس در نظر بگیرید که مصرف کنندگان برای این پروژه مهمترین کدامند. [1] مثلا:
اگر در حال ایجاد تبلیغات برای کالسکه کودک هستید ، به احتمال زیاد مخاطبان مادران جدیدتر از افرادی هستند که حتی بچه هم ندارند.
اگر در حال ایجاد آگهی برای کارت گرافیک هستید ، مخاطبان شما احتمالاً از رایانه به اندازه کافی می دانند تا بدانند که می توانند کارت گرافیک قدیمی خود را ارتقا دهند.
تصویر با عنوان ایجاد آگهی مرحله 2
2
مشتری هدف خود را توصیف کنید. هرچه تیم شما در اینجا توصیف بیشتری داشته باشد ، تبلیغات شما هدفمند و موثرتر خواهد بود. مشتری هدف خود را در چشم ذهن خود تصور کنید و س yourselfالات زیر را از خود بپرسید: [2]
چه سن یا جنس تقریبی هستند؟
آیا آنها در یک شهر بزرگ زندگی می کنند یا یک منطقه روستایی بیشتر؟
دامنه درآمد آنها چیست؟ آیا آنها مدیرعامل ثروتمند یا دانشجویان دانشگاه با بودجه هستند؟
آنها از چه محصولات دیگری استفاده می کنند یا از آنها لذت می برند؟ آیا آنها از سایر محصولات ساخت شرکت شما استفاده می کنند؟
تصویر با عنوان ایجاد آگهی مرحله 3
3
رابطه مشتری هدف را با محصول خود توصیف کنید. پس از توصیف سبک زندگی اساسی و اطلاعات دموگرافیک مصرف کننده هدف ، اکنون نحوه تعامل آن شخص با محصول خاص شما را در نظر بگیرید. [3] موارد زیر را در نظر بگیرید:
چه زمانی از آن استفاده خواهند کرد؟ آیا آنها بلافاصله از آن استفاده می کنند ، یا در صورت نیاز به آن؟
آنها هر چند وقت یک بار از محصول شما استفاده می کنند؟ یک بار؟ روزانه؟ هفتگی؟
آیا آنها فوراً مزایا / عملکردهای آن را تشخیص می دهند یا شما مجبورید به آنها آموزش دهید؟
تصویر با عنوان ایجاد آگهی مرحله 4
4
رقابت را مشخص کنید. شما امیدوارم که از قبل محصول خود را با در نظر گرفتن رقابت طراحی کرده باشید. [4] اکنون باید در نظر بگیرید که چگونه تبلیغات شما ممکن است به طور خاص تلاش های تبلیغاتی رقابت شما را به چالش بکشد (یا مکمل آنها باشد) و اینکه آنها چگونه می توانند در برابر اقدامات تبلیغاتی شما عکس العمل نشان دهند.
از خود بپرسید: آیا غیر از محصولات شما محصولات دیگری نیز وجود دارند که عملکردهای مشابهی را انجام می دهند؟ در این صورت ، روی تفاوت ها تمرکز کنید ، به ویژه اینکه محصول شما از محصول رقبا چقدر فراتر رفته است.
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 5
5
بازار فعلی را توصیف کنید. به نحوه قرارگیری محصول خود توجه کنید. در حال حاضر یک مورد داغ و محبوب است؟ در این صورت ، از خود بپرسید که آیا و چگونه می توانید محصول خود را از آنچه در بازار موجود است متمایز کنید. شما همچنین باید فضای رقابتی و مشتریانی را که در حال حاضر مشغول بازی هستند ، در نظر بگیرید. [5] موارد زیر را از خود بپرسید:
آیا مشتریان از قبل برند شما را تشخیص می دهند؟
آیا امیدوارید افرادی که در حال حاضر از محصول این رقابت استفاده می کنند را تبدیل کنید؟
آیا آنها را بدون راه حل فعلی هدف قرار خواهید داد؟ اگر محصول شما تنها این محصول را دوست دارد؟
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 6
6
یک استراتژی تدوین کنید. با توجه به اطلاعاتی که اکنون درمورد مخاطبانی که سعی در جلب آنها دارید و نحوه بازدید آنها از محصول شما ، جمع آوری کرده اید ، اکنون آماده فکر کردن در مورد استراتژی تبلیغات هستید. استراتژی شما باید مواردی را که معمولاً به عنوان C 3 شناخته می شوند ، در نظر بگیرد: شرکت (شما) ، مشتری (آنها ، هدف شما) و رقابت. [6]
استراتژی یک موضوع پیچیده است ، اما با تمرکز روی خواسته ها ، نقاط قوت و اقدامات احتمالی آینده 3 بازیکن در این زمینه (خود ، مشتری و رقابت شما) ، هر کسی می تواند با گذشت زمان یک استراتژی پیچیده بسازد.

قسمت
2
نوشتن تبلیغات
تصویری با عنوان ایجاد تبلیغات مرحله 7
1
با یک برچسب جذاب و جذاب عرضه کنید. آن را کوتاه و شیرین نگه دارید؛ متوسط ​​محصول بیش از شش یا هفت کلمه نیاز ندارد. اگر آن را با صدای بلند می گویید و به نظر می رسد دهانتان بسته است ، آن را ویرایش کنید. هرچه که باشد ، باید توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و او را متقاعد کند که محصول شما با محصولات دیگر متفاوت است. [7] استفاده از موارد زیر را در نظر بگیرید:
قافیه - "آیا شما یاهو هستید؟"
طنز - «دهان کثیف؟ آن را با آدامس Orbit تمیز کنید! "
بازی با کلمات - "Every kis





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: