بیشترین بهره را از تقویم Microsoft Office 365 خود ببرید
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

تقویم مایکروسافت Office 365 امروز
تقویم مایکروسافت در حال تغییر است. روزگاری ، Office 365 یک شرکت بزرگ بود که همه جنبه های زندگی کاری شما را اداره می کرد و شما چاره ای نداشتید جز این که همه جلسات خود را از طریق Outlook برنامه ریزی کنید.

پس از مدتی ، مایکروسافت شروع به رضایت خاطر کرد. ماهیت کار تغییر کرد و کارمندان دیگر به کامپیوترهای رومیزی خود گره نخوردند. هرچه بیشتر این افراد حرفه ای در حال کار بودند ، بیشتر خواستار امکان برنامه ریزی و مشاهده تقویم های خود از طریق تلفن های هوشمند و تبلت های خود می شدند.

در این میان اپل و گوگل از بازی جلوتر بودند. آنها تلفن های مارک دار تولید می کردند ، بنابراین می توانند تقویم های خود را به صورت استاندارد درج کنند. مردم به استفاده از این برنامه های تقویم عادت کرده اند ، اگر کاربران بخواهند چنین برنامه هایی را می توانند با نسخه های تحت وب ادغام کنند.

کارمندان امروز سالها با استفاده از این برنامه های تقویم مناسب ، رایگان و کاملاً یکپارچه صرف کرده اند. آنها شروع به دیدن مایکروسافت ناجور کردند ، و مایکروسافت متوجه شد. متوجه شد که کاربران گزینه های پویا و آسان برای استفاده دارند و می دانست که برای رقابت باید کار بیشتری انجام دهد.

مایکروسافت اکنون نسخه های رایگان محصولات اصلی خود را بصورت آنلاین ارائه می دهد. هم در این نسخه های رایگان و هم در نسخه اشتراک خود برای تجارت ، برند سازی را ساده کرده است. در عین حال ، این ویژگی ها ویژگی های خاصی را به خود جلب کرده است که به طور خاص برای مدیران و رهبران تجاری جذاب است.

Microsoft 365 در مقابل Office 365
به دلایل واضح ، اشتباه گرفتن آن (مجموعه تجاری گران تری که در سال 2017 منتشر شد) که شامل Microsoft Office 365 با Office 365 است ، آسان است. این از باور اشتباهی ناشی می شود که یکسان و یکسان بوده اند. کافی است بگوییم ، اگر شما Microsoft 365 دارید ، Office 365 را نیز دارید ، اما عکس آن ممکن است درست نباشد.

 

منبع تقویم: https://www.rathgraphic.com/

تنظیم تقویم رایگان Office 365 خود
Microsoft Office مدتی است به صورت آنلاین در دسترس است.

ابتدا Office Web Apps وجود داشت. این پاسخ مایکروسافت به پردازنده های متن ، صفحه گسترده و ارائه های رایگان بود. این جای خود را به Office Online داد که در سال 2019 فقط Office شد.

از طریق مجموعه خدماتی که قبلاً به عنوان Office Online شناخته می شد ، می توانید به توابع اساسی Word ، Excel ، PowerPoint و OneNote دسترسی پیدا کنید. همچنین امکان دسترسی به برنامه های دیگر از جمله Outlook و Calendar را فراهم می کند که می تواند برای شما مفید باشد.

بررسی ویژگی های تقویم رایگان Office 365 راهی عالی برای کشف اینکه آیا به نسخه کامل علاقه مند هستید یا خیر. این حتی می تواند یک راه حل مستقل خوب باشد ، به خصوص اگر شما علاقه مند به استفاده از Outlook هستید.

برای درک عملی همه چیز آسان تر است ، بنابراین شما می خواهید با راه اندازی یک حساب Office کار خود را شروع کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: