4 روش ساده برای بهبود نمای بیرونی خانه
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آیا به دنبال راه های آسان برای بهتر جلوه دادن به بیرون خانه خود هستید؟ آیا می دانید افزایش جذابیت محدود کردن خانه شما نیز می تواند ارزش را بهبود بخشد؟ بسیاری از افراد نمی دانند هنگام لباس پوشیدن فضای بیرونی خود از کجا شروع کنند. ما چهار روش داریم که در زیر می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.



درب ورودی را رنگ کنید
بعضی اوقات ، ساده ترین ایده ها بهترین و مقرون به صرفه ترین ایده ها هستند. یک قوطی رنگ ، برخی از گیاهان گلدانی و یک حصیر خوش آمد گویی جدید ممکن است تمام نیاز شما برای بدست آوردن ظاهر مورد نظر شما باشد. برای افزایش جلوه ها ، می توانید تعداد خانه های بزرگتر ، چند بالش پرتاب جدید یا صندلی های اضافی اضافه کنید. تقارن بهترین نتیجه را می دهد ، بنابراین انجام همان کار در هر طرف درب ، نظرات خوبی را از همسایگان و میهمانان دریافت می کند.

منتشر شده توسط:  https://redpanel3d.com/mag/

سقف جدیدی تهیه کنید
یکی از سریع ترین راه ها برای تغییر ظاهر منزل ، تهیه سقف جدید است. ده ها سبک برای بررسی وجود دارد. به عنوان مثال ، سقف های زونا دارای مواد مختلفی از فلز مانند قلع و مس تا لرزش سرو و سقف های آسفالت استاندارد است. پیمانکاران سقف محلی مورد اعتماد شما می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که سبک مناسب برای خانه و بودجه شما چیست.

 


محوطه سازی را تازه کنید
هیچ کس دوست ندارد به یک چشم چشم در محله خود نگاه کند. برای جلوگیری از این امر ، هر ساله با تعویض مالچ ، تخت گل ها مرتب و مرتب می شوند. چمن های مرتب کمتر از یک حیاط بی نظم با یک تن رشد بیش از حد ، مجرمان را که قصد ورود به خانه شما را دارند پنهان می کند. یک تغییر ساده مانند افزودن گل در کنار پیاده رو می تواند مقرون به صرفه و سریع باشد.

4 روش ساده برای بهبود نمای بیرونی خانه

عکس منظره هنریچراغ اضافه کنید

روش دیگر برای بهبود امنیت و زیبا جلوه دادن خانه شما وجود چراغ های جدید است. با روشن کردن پیاده روها و ورودی های خانه ، اموال را ایمن نگه می دارید. شما از مسافرت و زمین خوردن جلوگیری می کنید زیرا وقتی دست هایتان پر از مواد غذایی یا کودک خواب آلود است می توانید تا در بروید. افزودن چراغ های تشخیص حرکت به گاراژ و حیاط پشتی ، اطمینان از صرفه جویی در انرژی و نور برای دیدن در تاریکی را تضمین می کند.

4 روش ساده برای بهبود نمای بیرونی خانه

عکس توسط Light It Right

بهتر جلوه دادن خانه شما نیازی به یک آزمایش بزرگ نیست. این تغییرات می تواند مانند تغییر رنگ ساده باشد ، مانند قرار دادن سایدینگ جدید یا افزودن یک عرشه بسیار شدید. بهبود ویژگی های ایمنی باعث افزایش ارزش خانه شما و اطمینان از امنیت خانواده شما ، چه تاریک و چه تاریک می شود.

https://beautyharmonylife.com/4-simple-ways-to-improve-your-homes-exterior-appearance/





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: