آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دکوراسیون خانه شامل موارد مختلفی مانند راه اندازی آشپزخانه مدولار ، طراحی مجدد اتاق خواب و موارد دیگر است. همه این کارها را برای راحت تر کردن خود در خانه انجام می دهیم و حتی به طور هم زمان خانه مان خوب به نظر می رسد ، اما در عین حال همه ما در خانه یک مکان داریم که در هنگام تزئین اغلب از آن چشم پوشی می کنیم - این اتاق نشیمن است " اتاق نشیمن اساساً یک فضای مشترک در خانه است که مردم اغلب اوقات خود را در آن می گذرانند ، یا اغلب از آن به عنوان "تالار" یاد می شود.



مردم دلایل زیادی برای تزئین نشدن اتاق نشیمن خود دارند. افرادی که اتاق نشیمن خود را تزئین نمی کنند ، غالباً دلایلی از قبیل: "این یک منطقه مشترک است و اگر بچه ها دکوراسیون را خراب کنند ، چه می کنید؟" از طرف دیگر ، افرادی هستند که با این سوال روبرو هستند که چگونه اتاق نشیمن خود را تزئین کنیم؟

آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس از Lapis Design Partners

پاسخ کاملاً ساده است ، همانطور که مشاهده می کنید اتاق های نشیمن فضاهای بزرگی هستند و هر نوع تزئین کوچک مانند نقاشی ، پرتره یا نیم تنه ممکن است خوب به نظر نرسد و حتی ممکن است کودکان آنها را بشکنند یا خراب کنند. افزودن مبلمان بیشتر باعث می شود اتاق شلوغتر به نظر برسد و حتی هنگام نظافت درد از ناحیه کمر نیز خواهد بود. بهترین کاری که می توانید برای خیره کننده نشان دادن اتاق نشیمن خود انجام دهید افزودن آکواریوم است.

آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس توسط آکواریوم ها و استخرهای سفارشی Okeanos

داشتن یک آکواریوم در اتاق نشیمن فواید مختلفی دارد ، زیرا گفته می شود آب دارای ویژگی های خنک کننده است نصب یک آکواریوم باعث خنک شدن خانه شما می شود. گفته می شود که حرکت ماهی ها در آکواریوم برای چشم تسکین دهنده است و حتی سطح استرس شما را کاهش می دهد. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا ما از آکواریوم های مستطیل شکل قدیمی حوصله نداریم؟ اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید ، در اینجا ایده هایی آورده شده است که می توانید برای نصب یک آکواریوم زیبا در اتاق نشیمن خود استفاده کنید:

آکواریوم پانوراما
آکواریوم پانوراما مخزن ماهی به سبک نوار بلند است که می تواند به اندازه دلخواه شما گسترش یابد. آکواریوم پانوراما برای پوشش فضاهای سربار ایده آل است و می تواند در اطراف اتاق نصب شود.



آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس از معماری آکواریوم

زیر آکواریوم راه پله
یکی از غیر متعارف ترین ایده ها تبدیل این دیوار راه پله خسته کننده به یک آکواریوم زیبا است. شما می توانید در این نوع آکواریوم ، و بسته به ارتفاع راه پله ، از هر اندازه ماهی استفاده کنید. شما می توانید آن را به هر اندازه که دوست دارید گسترش دهید.

برگرفته از: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

آکواریوم زیر دریا
هیچ چیزی به نظر نمی رسد آکواریوم بهتر از اشیایی که در زیر دریا قرار دارند. راه اندازی این آکواریوم کار سختی نیست ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک مخزن ماهی معمولی است و برخی از اسباب بازی های قدیمی مانند کشتی ها ، هواپیماها و همچنین می توانید یک فیلتر به شکل زیردریایی نصب کنید که به موضوع "زیر دریا" اضافه می شود.

 

دیوار آکواریوم
روی میز ، روی دیوار ، در حیاط خانه و غیره اینها ایده های رایج آکواریوم است. تصور کنید یک دیوار کامل پر از ماهی در هر اندازه است که به آنجا و از آنجا حرکت می کند. تنها چیزی که به ذهن شخص خطور می کند این است که او دیواره آکواریوم را ببیند "شگفت انگیز" است. مفهوم دیوار آکواریوم بسیار ساده است. شما فقط باید یک مخزن ماهی را به صورت عمودی روی همه دیواره قرار دهید. پس از نصب مخزن ماهی ، فقط باید آن را پر از آب کنید و ماهی ها را اضافه کنید.

آکواریوم زیبا در ایده های طراحی اتاق نشیمن

عکس از Design Studio 15

آکواریوم می تواند یکی از بهترین مواردی باشد که می تواند به مبلمان اضافه شود ، داشتن یک آکواریوم در خانه مانند داشتن یک حیوان خانگی با نگهداری کم و یک دکوراسیون داخلی شیک است ، یعنی دو در یک. راه اندازی آکواریوم می تواند پرهزینه باشد و برای افرادی که وام های خانگی آنها در حال انجام است ، یک ایده دور است. در چنین مواردی ، می توانید از وام دهنده فعلی خود وام Top Up Loan را انتخاب کنید ، یا می توانید انتقال وام Home Loan را با NBFC انتخاب کنید.

https://beautyharmonylife.com/beautiful-aquarium-living-room-design-ideas/





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: