8 مهارت برتر هر حرفه ای بزرگ SEO برای موفقیت نیاز دارد
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آیا می خواهید در سئو کار کنید؟ سپس برای موفقیت و دستیابی به شغل مورد نظر خود به مهارت های خاصی نیاز دارید. در اینجا هشت مهارت مهمی که مدیران هنگام استخدام یک متخصص SEO جستجو می کنند آورده شده است.

رایان جونز رایان جونز / 9 آوریل 2018/8 دقیقه خوانده شده
1.5 کیلوگرم
سهام
66K
می خواند
8 مهارت برتر هر حرفه ای بزرگ SEO برای موفقیت نیاز دارد

متخصصان سئو از زمینه های مختلفی می آیند.

برخی از آنها برنامه نویس هستند ، برخی از آنها كارآفرین هستند ، برخی از بازاریابان سنتی ، برخی از روزنامه نگاران ، برخی حتی در گذشته رپر بودند.

در شرکت من ، تیم SEO ما اخیراً کار زیادی را به دست آورده و در حال رشد است ، بنابراین من زمان زیادی را صرف مصاحبه با نامزدهای نقش های آزاد کردم.

متخصصان سئو مهارت های متنوعی دارند ، اما مواردی وجود دارد که من در هر داوطلب جستجو می کنم.

این یک لیست جامع نیست و من مطمئن هستم که افراد زیادی وجود دارند که بدون این مهارت ها موفق شده اند - اما یک لیست بدون برخی جنجال ها چه سرگرم کننده ای خواهد بود؟

در اینجا هشت مهارت برتر وجود دارد که من هنگام استخدام SEO به دنبال آنها هستم.

1. تفکر انتقادی
این یک سنجش سخت است ، اما برای طرفداران SEO مهم است که بتوانند ذهن تحلیلی داشته باشند که قادر به تفکیک همبستگی و علیت باشد.

من یک SEO می خواهم که بتواند "3 What's" را درک کند:

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
چی شد.
چرا "آنچه اتفاق افتاده است" اتفاق افتاده است
کاری که باید درمورد آن انجام دهیم.
روش های زیادی برای اندازه گیری وجود دارد ، اما من کوتاه می خواهم از آنها بخواهم کوتاهترین راه عبور از یک پل را با یک چراغ قوه مشترک یا مشکل لامپ کلاسیک مشخص کنند.

درعوض ، من سوالات مصاحبه فرضی می دهم تا به من کمک کند روند فکر آنها را درک کنم.

برخی از نمونه سوالات مصاحبه عبارتند از: «فرض کنید شما و مشتری در مورد آنچه باید انجام دهیم اختلاف داریم. مرا در آن ملاقات با آنها و رویکردتان به آن دنبال کنید؟ "

یکی دیگر از این موارد "حساب فقط وب سایت جدید مشتری را از طریق ایمیل ارسال کرده است. آنها می خواهند بدانند که آیا می توانیم به SEO آنها کمک کنیم. اولین دو موردی که نگاه می کنید چیست؟ "

و مورد علاقه من این است: "من به شما نیاز دارم که یک دفتر در آلبانی باز کنید. شما مسئول انجام این کار هستید. اولین قدم شما چیست؟ "

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این س questionsالات وجود ندارد ، اما آنها به من کمک می کنند تا از روند فکر یک نامزد و نحوه حمله آنها به مشکلات ایده بگیرم.

می خواهم ببینم که آنها از چند زاویه مشکل را درک می کنند و از داده ها و منطق در تصمیم گیری های خود استفاده می کنند.

2. توانایی صحبت کردن و نوشتن
یک متخصص سئو که می تواند تحقیق درباره کلمات کلیدی و محتوای نویسنده خود را انجام دهد که شامل آن است ، فوق العاده با ارزش تر است.

ما فقط در مورد نوشتن مقالاتی مانند این مقاله یا صحبت در کنفرانس ها صحبت نمی کنیم.

من یک SEO می خواهم که بتواند تیم های داخلی و مشتریان را راضی به انجام کار درست کند و این ناشی از سخنرانی در جلسات و نوشتن عرشه ، مطالعات موردی ، POVs و غیره است. همه این مهارت های گفتاری و نوشتاری را شامل می شود.

سئو نه تنها به اطمینان بلکه به توانایی تقسیم ایده ها و افکار پیچیده در مفاهیمی نیاز دارد که افراد غیر سئوکار می توانند آنها را درک کرده و با آنها تصمیم بگیرند.

 

3. مهارت های فنی و برنامه نویسی
من مطمئن هستم که در مورد این بحث خواهد شد من به همان اندازه مطمئن هستم که بسیاری از طرفداران SEO در حال انجام یک کار kickass هستند و هیچ دانش برنامه نویسی ندارند.

تبلیغات Google ، Facebook و Microsoft خود را با Adzooma خودکار کنید
برنده کردن استراتژی های تبلیغات گوگل ، فیس بوک و مایکروسافت را خودکار کنید. 100٪ رایگان با پلت فرم PPC چند برنده جایزه رایگان ما در کمتر زمان کار خود را انجام دهید.

همین حالا شروع کنید
تبلیغات
حقیقت این است که آنها می توانند حتی با داشتن برخی دانش دانش برنامه نویسی ، کار دیگری نیز انجام دهند.

ما به عنوان متخصصان سئو در مورد سرعت صفحه ، رندر ، بارگذاری تنبل ، تغییر مسیرهای سمت سرور ، برچسب گذاری ریز داده ها و برچسب های HTML توصیه می کنیم.

اگر بتوانید با توسعه دهنده صحبت کنید و بینش ارائه دهید نه فقط خواسته ، همه این مکالمه ها راحت تر انجام می شود.

فهمیدن اینکه سازنده در هنگام عقب راندن از کجا می آید به طور شگفت انگیزی در سازش اختلافات مفید است.

برآورد سطح تلاش در برابر تأثیر SEO نیز کلیدی است. من نمی گویم طرفداران SEO باید توانایی نوشتن کد را داشته باشند ، اما آنها باید پیامدهای کدگذاری در مورد تغییراتی را که درخواست می کنند و آنچه را برای توسعه دهندگان به همراه دارد ، اشتباهات و مخالفت های رایج و حتی چگونگی غلبه بر آنها را درک کنند. آنها

به معنای واقعی کلمه صدها چیز فنی دیوانه وجود دارد که یافتن آنها با داشتن برخی دانش های اساسی برنامه نویسی آسان تر می شود. مانند بارگذاری تنبل به عنوان مثال.

بسیاری از افزونه های معمول از ویژگی srcset استفاده می کنند اما از ویژگی src برای تصاویر استفاده نمی کنند - و Google قادر به دیدن آن نیست. من این را می دانم ، زیرا همه آنها را آزمایش کردم و همه آنها را پیاده کردم - کارهایی که بدون داشتن دانش برنامه نویسی نمی توانستم انجام دهم.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
دانش فنی همچنین توانایی شما را برای سهولت زندگی فراهم می کند - خواه نوشتن سریع اسکریپت پایتون برای افزودن خودکار hreflang به نقشه سایت XML یا فرم وب مبتنی بر PHP برای ایجاد خودکار بک لینک برای شما (این کار را نکنید.)

4. مهارت های اجتماعی و نوشیدن
در طول زندگی حرفه ای خود ، من روابط بسیار خوبی برقرار کرده ام و فقط با حضور در میله های کنفرانس ، چیزهای زیادی آموخته ام. برای انجام این کار ، شما نمی توانید یک خزنده باشید و باید بتوانید با دیگران کنار بیایید.

اگر وقت خود را صرف بحث در مورد سیاست کنید ، از دست خواهید داد. همچنین می توانید مشروبات الکلی خود را نگه دارید یا با احترام رد کنید - زیرا بسیاری از متخصصان بزرگ سئو عاشق نوشیدن هستند.

یادآوری: نوار کنفرانس هرگز مکانی برای جستجوی یک دوست دختر / پسر جدید نیست اما مکانی عالی برای صحبت در مورد تئوری و تاکتیک های SEO است.

هیچ کس نمی خواهد در مورد آن یک مشکل خاص که فقط در سایت شما وجود دارد و توضیح آن 10 دقیقه طول می کشد چیزی بشنود (مگر اینکه نوشیدنی بخرید). با این حال ، آنها دوست دارند درباره چیزهای جدید و هیجان انگیزی که دیده اید یا انجام داده اید بشنوند.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
5. مهارت های تجزیه و تحلیل
اگر متخصصان سئو بتوانند وارد Adobe یا Google Analytics شوند و داده های خود را بگیرند ، می توانند در وقت زیادی صرفه جویی کنند.

درک اساسی KPI های تجاری نیز برای استراتژی مناسب سئو نیاز است.

من به تیم هایم این فرصت را می دهم تا گواهی Adobe و Google Analytics را تأیید کنند زیرا حتی اگر آنها داده را جذب نمی کنند ، درک این موضوع کمک می کند - بلکه در بیشتر مواقع ما به جذب داده می پردازیم.

اگر نمی توانید داده ها را بکشید و تقسیم کنید ، احتمالاً برخی از بینش ها را از دست می دهید.

6. مهارت های اکسل
کشیدن داده کافی نیست. بعضی اوقات باید کمی آن را دستکاری کنید تا بینش لازم را کسب کنید.

من با بسیاری از طرفداران SEO آشنا شده ام که نمی توانند ساده ترین کارها را در Excel انجام دهند.

دستورات Vlookups ، Concatenates و IF (به معنای واقعی کلمه 473 عملکرد دیگر - به طور جدی 476 عملکرد داخلی در اکسل وجود دارد) باید بخشی از مجموعه ابزارهای SEO باشد.

در طول کار خود ، تعداد بی شماری قالب اکسل ایجاد کرده ام که به حل مشکلات روزمره کمک می کند.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
این که آیا تبدیل یک Crawing Frog Crawl به یک نقشه سایت XML ، اندازه گیری تغییرات الگوریتم و تأثیر آنها با داده های GA / Adobe ، ایجاد CTR سفارشی توسط منحنی موقعیت ، یا به سرعت کپ کردن کلمات کلیدی از کنسول جستجو به مارک / غیر نام تجاری یا توسط گروه های محصول ، ارزشمند است

7. رانندگی ، انگیزه و سازگاری
چیزی که من از کار در SEO دوست دارم و از آن متنفرم این است که فقط ساعت 5 عصر خاموش نمی شود.

بازاریابی از آن دسته مشاغلی نیست که هر شب در دفتر کار بگذارید. در مغز شما باقی می ماند.

برای اینکه واقعاً در سئو این روزها عالی باشید ، باید انگیزه داخلی داشته باشید که شما را مجبور به ادامه یادگیری کند.

چه یک زبان برنامه نویسی جدید ، چه یک چارچوب جدید (WordPress ، React ، Angular و غیره) ، یک استاندارد موتور جستجوی جدید مانند Schema یا AMP ، یا درک یادگیری ماشین ، همیشه چیزهایی برای یادگیری وجود دارد.

داوطلبانی که به بالای لیست استخدام من می روند کسانی هستند که وب سایت های پروژه جانبی خود را دارند یا ابزارهای خاص خود را برای حل مشکلات خود ایجاد می کنند. به عنوان مثال: استفاده از API ابزار وب مستر برای خودکار کشیدن داده ها و قالب بندی آنها برای گزارش ها. من فقط آن شخص را استخدام کردم.

تبلیغات

خواندن را در زیر ادامه دهید
سئو همچنین به سازگاری و ضخیم بودن پوست نیاز دارد. صنعت ما تغییر می کند و بعضی اوقات مجبور می شویم به مشتری ها اعتراف کنیم که موارد ارسالی دایرکتوری ، مجسمه سازی PageRank ، رد لینک یا سایر مواردی که قبلاً توصیه کرده ایم دیگر واقعاً بهترین ایده نیستند.

این در مورد قرار دادن اهداف مشتری است - گاهی اوقات جلوتر از فرصت های درآمد SEO. (من به شما گفتم که می خواهم بحثی را در توییت های منتهی به این مقاله شروع کنم.)

8. حس شوخ طبعی
ما در صنعت SEO با فراز و نشیب های زیادی روبرو هستیم - و اغلب با سرعت بالا.

مهم این است که گاهی یک قدم به عقب برگردید و به یاد داشته باشید که ما جان خود را نجات نمی دهیم ، ما فقط بازاریابی می کنیم.

تا آنجا که شغل می تواند استرس زا باشد ، بیشتر آن می تواند تا فردا صبر کند. حس شوخ طبعی بسیار طولانی است که باعث می شود مشاغل ما بسیار لذت بخش و پربارتر شوند.

منابع شغلی SEO بیشتر:

13 کارشناس SEO نکات خود را برای تازه کارها به اشتراک می گذارند
37 سوال مصاحبه شغلی برای آشکار کردن تفکر استراتژیک در جستجوگرها
41 مورد از بهترین سوالات مصاحبه شغلی SEO

https://www.searchenginejournal.com/top-seo-skills/229623/#close





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: