رسانه های اجتماعی چگونه در بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بازاریابی دیجیتال به عنوان یک دسته یک جانور است. می توان در نظر گرفت که بازاریابی در شبکه های اجتماعی را در بر می گیرد. بازاریابی دیجیتال می تواند بلافاصله محتوا را تحویل دهد و اغلب می تواند جمعیت محدود مصرف کننده را هدف قرار دهد.

در دوره جدید بازاریابی تعامل ، بازاریابان مدرن و متخصصان روابط عمومی باید از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند برای شناسایی مخاطبان هدف خود و یافتن و تعامل با آنها بهتر استفاده کنند. این کار با درک تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه های اجتماعی و چگونگی همکاری این دو شروع می شود.

بهتر است در مورد بازاریابی دیجیتال به عنوان یک چتر اصطلاح استفاده شود که شامل تمام تلاش های بازاریابی است که برای ایجاد آگاهی و افزایش تعامل در سیستم عامل های دیجیتال استفاده می شود. این موارد عبارتند از: وبلاگ نویسی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی وب ، سئو ، SEM ، بازاریابی موبایل ، بنرهای آنلاین و بازاریابی در شبکه های اجتماعی.

با این وجود ، این فراتر از اینترنت است و سعی می کند با استفاده از ابزارهای دیجیتال به افرادی در دنیای آفلاین دسترسی پیدا کند در حالی که شبکه های اجتماعی محدود به مرزهای اینترنت هستند.

یک کمپین بازاریابی دیجیتال ممکن است شامل یک یا چند م componentsلفه (تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات موبایل ، تلویزیون ، پیام کوتاه و غیره) باشد در حالی که استراتژی رسانه های اجتماعی ممکن است شامل یک یا چند سیستم عامل رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره) باشد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، جدیدترین موردی است که در بازاریابی دیجیتال ایجاد می شود و شامل تبلیغ تبلیغات و جذب پیام در Facebook ، Linkedin ، Pinterest ، Instagram ، Twitter ، Google+ ، Snapchat و Tumblr است.

رسانه های اجتماعی نیز به شدت با یک استراتژی محتوا مرتبط هستند ، یعنی شما محتوا ایجاد می کنید و از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ آن استفاده می کنید در حالی که یک بازاریابی دیجیتال می تواند برای تبلیغات کاملاً روی بنرها (چه در اینترنت ، تلویزیون یا بیلبوردها) متمرکز شود.

در حالی که این دو م componentsلفه های مختلفی را شامل می شوند ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی بخشی از بازاریابی دیجیتال است. با این حال ، در حالی که بازاریابی دیجیتال شامل تبلیغ در چندین کانال است ، بازاریابی رسانه های اجتماعی محدود به سیستم عامل های رسانه اجتماعی مبتنی بر اینترنت است.

مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی در فعالیت های بازاریابی شما چیست؟
استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و خدمات آنلاین یا آفلاین شما مزایای بسیاری دارد.

این یک روش سریع برای گسترش خبر است - اگر طرفداران زیادی دارید ، می توانید توییتر کنید یا در فیس بوک پست بگذارید و پیام شما می تواند بلافاصله به هزاران کاربر در سراسر جهان برسد. در واقع ، رسانه های اجتماعی سریعترین راه (حتی از تلویزیون و رادیو) برای اعلامیه یا پخش پیام هستند.

شما می توانید مخاطبان خود را مشخص کنید ، به طوری که حتی اگر طرفداران زیادی نداشته باشید ، پیام شما در مقابل افرادی قرار می گیرد که به محصول یا خدمات شما مرتبط هستند.

برای سئو خوب است - نشانه های بیشتری وجود دارد که از سیگنال های اجتماعی برای اهداف رتبه بندی توسط Google و Bing استفاده می شود. پروفایل های اجتماعی که به درستی تعریف شده اند نیز می توانند سئو را افزایش دهند.

رسانه های اجتماعی چیزی است که اگر می خواهید در کنار مشتری خود باشید و با آخرین تحولات بازاریابی همگام باشید ، نمی توانید آن را نادیده بگیرید. این یکی از بهترین راه ها برای تعامل با مشتریان و یافتن خواسته های آنهاست - شبکه های اجتماعی به مشتریان این فرصت را می دهند تا با رأی دادن از طریق پسندیدن و بازتوییت ها ، نظر دادن و اشتراک گذاری ، نشان دهند که محصول یا قطعه ای را دوست دارند. به عنوان یک بازاریاب می توانید این آمار را تجزیه و تحلیل کنید ، با مشتریان خود صحبت کنید و دریابید که چگونه محصولات ، مطالب یا خدمات خود را بهتر کنید.

کدام یک از بازاریابی دیجیتال یا رسانه های اجتماعی مهمتر است؟
این به نوع مارک ، محصولات یا خدماتی که می خواهید تبلیغ کنید بستگی دارد. مواردی وجود دارد که اشکال دیگر بازاریابی دیجیتال برای ایجاد آگاهی مناسب تر از شبکه های اجتماعی است.

رسانه های اجتماعی یکی از ضروریات هر محصول ، مارک یا خدمات است - مخاطبان گسترده یا نه. هر چند وقت یک بار خواسته اید درباره مارک بیشتر بدانید و فقط بفهمید که آنها در اجتماع حضور ندارند؟ دستیابی به آنچه مردم درباره نام تجاری می گویند ، چه چیزهایی برای برند مهم هستند (نظارت بر محتوا در کانال های آنها) به ترسیم تصویری گسترده تر از سازمان کمک می کند.

تا آنجا که اهمیت می رود ، این واقعاً به کاری که سازمان شما انجام می دهد بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر در حال فروش یک محصول نرم افزاری هستید ، شبکه های اجتماعی می توانند به شما در یافتن مشتریان جدید ، آموزش مشتریان فعلی خود (با ارسال نکات و ترفندهایی برای آنها) و اطلاع رسانی آنها در مورد به روزرسانی های جدید ، نسخه های بعدی و غیره کمک کنند.

اگر از طرف دیگر ، شما در حال فروش ابزارهای سفارشی برای کشاورزان هستید ، می توانید از رسانه های اجتماعی به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات استفاده کنید ، اما نقطه اصلی فروش شما تبلیغات بیلبورد در مناطق روستایی و تبلیغات رادیویی خواهد بود.

برای به اشتراک گذاشتن م audienceثرترین پیام ها در مهم ترین کانال ها ، باید بدانید که مخاطبان شما در کجا "پاتوق" می کنند.

مهم است که تفاوت بین تئوری های مختلف بازاریابی را بدانید تا بتوانید مناسب ترین ابزارها را برای استفاده در مبارزات انتخاب کنید.

یک کمپین بازاریابی دیجیتال شامل چه مواردی است؟
در حالی که م componentsلفه های بازاریابی دیجیتال زیاد است ، یک کمپین معمولاً شامل مواردی از خانواده بازاریابی اینترنتی است. دیدن یک کمپین تبلیغاتی با موارد زیر بسیار معمول است:

بازاریابی موتور جستجو - یا از طریق استراتژی محتوا و SEO یا از طریق تبلیغات جستجوی پولی (Adwords)

تبلیغات رسانه های اجتماعی - تبلیغات پولی در فیس بوک ، تبلیغات در توییتر ، Pinterest و + Google.

تبلیغات بازار موبایل - توسعه برنامه های بومی و ارسال به Google Play و Apple Store

بازاریابی از طریق ایمیل - تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی دیجیتال آینده بازاریابی است و به تدریج در دنیای آنلاین و آفلاین جایگاه بیشتری پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر ، رسانه های اجتماعی راهی برای برقراری ارتباط با افراد دیگر است ، این بخشی از بازاریابی دیجیتال است و اینجاست که می تواند نحوه یافتن مشتری های جدید و تبلیغ محصولات ما را تغییر دهد.

https://www.linkedin.com/pulse/how-social-media-fits-digital-marketing-jessica-turner





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: