راهنمای شما برای نحوه جستجوی کلمات کلیدی SEO
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می شود ، کلمات کلیدی نام بازی هستند.

آنها تعیین می کنند که محتوای وب شما در کدام نتایج جستجو ظاهر می شود ، که به نوبه خود تعیین می کند چه کسی با آن محتوا روبرو می شود.

اما اگر در زمینه جستجوگرها تازه وارد هستید ، ممکن است از خود بپرسید که مشاغل از کجا این کلمات کلیدی را پیدا می کنند. برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق ، باید بدانید که چگونه کلمات کلیدی SEO با کیفیت بالا را پیدا کنید.

با این وجود چگونه این کار را انجام می دهید؟ در زیر ، برخی از نکات اساسی در مورد کلمات کلیدی را بررسی خواهیم کرد که می توانید برای تقویت SEO خود استفاده کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید و سپس برای دریافت راهنمایی های بیشتر از آژانس جستجوگرها با بیش از 500 توصیف مشتری ، در درآمد هفتگی مشترک شوید!

 

ما فقط نمی خواهیم در مورد کار زیبایی که انجام می دهیم به شما بگوییم.

ما می خواهیم شما را نشان دهیم
ما در کل ساخته ایم

1000
وب سایت هایی در صنایعی مانند شما

کارهای گذشته ما را مشاهده کنید
1. بدانید که به دنبال چه چیزی هستید
قبل از شروع تحقیق درباره کلید واژه خود ، باید بدانید تحقیق کلید واژه چیست و چرا مهم است.

کلمات کلیدی به شما کمک می کنند مخاطبان صحیح را هدف قرار دهید تا افراد مناسب محتوای شما را پیدا کنند. این گفته است ، بنابراین شما باید با تعیین اینکه چه کسی مخاطب است شروع کنید.

شما باید مواردی مانند:

چه کسی در حال حاضر محصولات یا خدمات شما را خریداری می کند؟
متوسط ​​درآمد مشتریان فعلی شما چقدر است؟
سن و جنسیت مشتریان فعلی شما چقدر است؟
پس از تعیین شخصیت بازاریابی خود ، از خود بپرسید که این افراد ممکن است در Google جستجو کنند. چه نوع س quالاتی ممکن است داشته باشد که مربوط به محتوای شما باشد؟

شما می خواهید این س questionsالات را در حین انجام مراحل تحقیق در ذهن داشته باشید.

2. با برخی از موضوعات مرتبط آشنا شوید
بعد از اینکه مخاطبان خود را تعیین کردید ، می توانید موضوعات طوفان فکری را که ممکن است بخواهید هدف قرار دهید شروع کنید. این ایده ها هنوز کلمات کلیدی خاصی نخواهند بود ، بلکه پنج تا 10 دسته گسترده تر هستند که ممکن است کلمات کلیدی از کلمات کلیدی الهام بگیرند.

بگذارید بگوییم تجارت شما انواع ابزارها را از چکش گرفته تا بیل می فروشد. در اینجا چند موضوع وجود دارد که ممکن است به کسب و کار شما مرتبط باشند:

نجاری
ساخت و ساز
نگهداری از منزل
باغبانی
هنگام ارائه این دسته از سالات مربوط به مخاطبان خود را از مرحله 1 در ذهن داشته باشید.

3. کلمات کلیدی طوفان فکری برای هر موضوع
هنگامی که لیست اولیه موضوعات خود را تنظیم کردید ، می توانید کلمات کلیدی را برای استفاده از آن تفکر کنید.

بیایید به نمونه های مرحله قبل نگاه کنیم ، با شروع "کار چوب" از خود بپرسید: افراد ممکن است چه پرسش های مربوط به نجاری داشته باشند؟

از آنجایی که کار با چوب شکل گیری و ساختن چیزها از چوب است ، شما ممکن است "چگونه X را بسازید" به عنوان یک موضوع خوب ، با "X" برای موارد مختلف مانند "یک جعبه پرنده" یا "یک قفسه" مبادله کنید.

هنگامی که هر تعداد از درخواست های احتمالی را برای هر موضوع ذکر کردید ، وقت آن است که شروع به تحقیق در این فرایند کنید.

4- بدانید که قبلاً برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی کرده اید
حتی اگر هنوز تلاش آگاهانه ای برای هدف قرار دادن هر کلمه کلیدی با محتوای وب خود انجام نداده اید ، ممکن است هنوز رتبه بندی برخی را داشته باشید. دیدن اینکه محتوای شما در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شود ، راهی عالی برای یادگیری بیشتر مرتبط بودن موضوعات با کسب و کار شما است.

اما چگونه می توانید بفهمید که در حال حاضر برای چه رتبه ای هستید؟ ساده ترین کار استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل است. Google Analytics یک گزینه است - و این برنامه رایگان است.

متناوباً ، می توانید از MarketingCloudFX ، پلت فرم بازاریابی دیجیتال پیشرو در صنعت WebFX استفاده کنید. با استفاده از ویژگی AnalyticsFX ، می توانید ارزیابی دقیق کلمات کلیدی را که وب سایت شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می کند ، دریافت کنید.

از هر پلتفرمی که استفاده می کنید ، حتماً از بین رتبه بندی های موجود خود ایده های خوبی برای کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد و می توانید آن ها را به لیست موجود خود اضافه کنید.

5. به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط بپردازید
شما می توانید در طول روز طوفان فکری داشته باشید ، اما در نهایت ، بهترین منبع برای دانستن اینکه افراد کلمات کلیدی را به دنبال چه هستند Google است. و بهترین راه برای یادگیری این اطلاعات ، کاوش در کلمات کلیدی مرتبط است.

برای اینکه دو کلمه کلیدی مرتبط در نظر گرفته شوند ، Google باید تعیین کند که آنها هدف جستجوی یکسان یا مشابه دارند. به عنوان مثال ، اگر به دنبال کلمات کلیدی مرتبط برای "دستورالعمل ساخت کابینت" باشید ، یک نتیجه "نحوه ساخت کابینت دیواری" است.

 

یک نکته جالب در مورد جستجوی کلمات کلیدی مرتبط این است که انواع مختلفی از ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. ساده ترین راه این است که یک کلمه کلیدی را در Google جستجو کنید و سپس "جستجوی مرتبط" را در پایین نتایج جستجو کنید.

برای نتایج گسترده تر ، می توانید از یک ابزار کلمه کلیدی رایگان مانند Google Keyword Planner یا KeywordsFX استفاده کنید. همچنین می توانید گزینه های زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی به انتخاب خود ، کلمات کلیدی را که قبلاً فهرست کرده اید جستجو کنید تا کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید - در حین کار آنها را به لیست خود اضافه کنید.

6. لیست کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید
در حال حاضر ، شما باید یک لیست قابل توجه از کلمات کلیدی برای کار داشته باشید ، اما همه کلمات کلیدی خوب نیستند. برخی از آنها برای اهداف کاربر مناسب نیستند ، در حالی که دیگران ممکن است بازدید کافی از جستجو را نداشته باشند.

شما فقط می خواهید کلمات کلیدی را در لیست خود نگه دارید که هم از نظر حجم جستجو و هم از نظر ارتباطی زیاد باشد.

خوشبختانه ، فرآیند تحقیق شما باید از قبل مرتبط باشد ، زیرا شما از مواردی مانند رتبه بندی فعلی و کلمات کلیدی مرتبط استفاده کرده اید. اما حجم چیست؟

حجم جستجو به میزان بازدیدی که یک کلمه کلیدی معین دریافت می کند اشاره دارد. شما نمی خواهید یک مقاله کامل با هدف "نکات مربوط به خانه پرستاری" بنویسید تا متوجه شوید که هیچ کس هرگز آن کلمه کلیدی را جستجو نمی کند.

برای جلوگیری از این مشکل ، می توانید از یک ابزار دیگر کلمه کلیدی رایگان استفاده کنید: Google Trends. Google Trends به شما امکان می دهد با مرور زمان حجم جستجو را برای یک کلمه کلیدی مشخص مشاهده کنید. این بدان معناست که شما می توانید میزان محبوبیت یک کلمه کلیدی را کم یا زیاد کنید.

هنگامی که لیست خود را کاهش می دهید ، از کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم استثنائی خلاص شوید. همچنین ، هدف داشتن تعادل سالم از کلمات کلیدی دم بلند و دم کوتاه است. شما نمی خواهید همه کلمات کلیدی شما آنقدر گسترده باشد که رقابت مانند "پیچ گوشتی" طاقت فرسا باشد.

با WebFX کلمات کلیدی SEO خود را تقویت کنید
پس از پیروی از این نکات تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، اکنون باید بدانید که چگونه کلمات کلیدی SEO را جستجو کنید - اما این تنها قدم اول است. شما هنوز هم باید محتوای مربوطه را بنویسید ، کلمات کلیدی را ادغام کنید و سایر اقدامات خوب سئو را برای رتبه بندی هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید.

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید! WebFX بیش از 20 سال تجربه در زمینه SEO دارد و ما دوست داریم از این تجربه برای کمک به شما در بهینه سازی SEO خود استفاده کنیم. فقط کافی است با ما با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید یا امروز بصورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

https://www.webfx.com/blog/seo/how-to-search-for-seo-keywords/





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: