10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

نوآوری و انقلاب از ملزومات زندگی است. دنیای ما روز به روز در حال ارتقا است. روند طراحی داخلی و خارجی نیز به تدریج در حال تغییر است. انقلابی در فضای زندگی در حال تبدیل شدن به یک روند است. با گذشت هر لحظه ، ایده های بی شماری در مورد تزئینات منزل در وب سایت های مختلف و همچنین مجله ها بارگذاری می شود. همه خانه ای می خواهند که زیبا و مجلل به نظر برسد.

نوآوری در فضای زندگی شما علم موشک نیست. این یک هنر است. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که مقداری عقل سلیم و کمی حس زیبایی شناسی برای این کار داشته باشید. می توانید خانه خود را حتی با کمی بودجه مرسوم ، مد روز کنید. من ایده های شگفت انگیزی را جمع آوری کرده ام که می توانید برای ایجاد انقلابی در فضای زندگی خود و جذابیت و فریبندگی آن ، استفاده کنید. بیایید شروع کنیم.

1. کفپوش
مهمترین نکته در ایجاد تغییر در فضای زندگی شما طراحی کف شماست. بیشتر افراد فرش را ترجیح می دهند زیرا در محیط های سرد احساس دنجی به شما می دهند. اگر فرش را دوست ندارید ، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید برای نوآوری در کف خود استفاده کنید.

کفپوش چوبی لمینت سالهاست که برای مسکن استفاده می شود. هنوز هم بسیاری از افراد آن را انتخاب می کنند زیرا این نوع کفپوش خانه شما را برازنده می کند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس توسط Zag Built LLC

اگر چیز دیگری می خواهید و پیشرفت کنید ، می توانید کف های سه بعدی اپوکسی را نیز نصب کنید. این طبقات جلوه بصری خیره کننده ای می دهند. می توانید آنها را در کف آپارتمان ، اتاق یا خانه خود نصب کنید. اینها فقط از نظر زیبایی شناسی خوب نیستند اما نگهداری آنها نیز آسان است. کفپوش های سه بعدی اپوکسی بسیار جذاب تر از کف های دیگر است.

2. سقف کاذب
مفهوم دیوار پنجم در حال رایج شدن است. در طراحی خانه های پیچیده و مدرن ، سقف سفید و سفید با سقف کاذب جایگزین می شود.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از طریق Houzz

سقف های کاذب در رنگ ها و طرح های متنوع موجود است. استفاده از سقف کاذب در خانه نشیمن شما نه تنها چشم انداز کسل کننده خانه شما را نو می کند بلکه مزایای بسیاری را نیز به همراه دارد. سقف کاذب می تواند در پنهان سازی سیم ها و کابل ها کمک کند. از آتش سوزی جلوگیری می کند و همچنین به عنوان صوتی برای از بین بردن سر و صدا عمل می کند.

3. روشنایی
وقتی نوبت به انقلابی در خانه شما می رسد ، چگونه می توان از نورپردازی غافل شد. طراحی مدرن خانه دارای مجموعه عظیمی از سبک های نورپردازی است. چراغ های LED نصب شده در سقف کاذب به روشنایی خانه شما کمک می کند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس توسط ORA Studio NYC توسط Giusi Mastro

نور آویز نیز انتخاب مناسبی برای اتاق نشیمن شماست. این چراغ ها ظریف و منحصر به فرد به نظر می رسند و ظاهری لوکس به خانه شما می بخشند.

می توانید لوسترهای کریستالی را برای حیاط خود انتخاب کنید. لوسترهای مدرن دارای چراغ های LED نصب شده هستند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند ، بنابراین باری برای بودجه شما نیست.

4. مرکز سرگرمی
اگر یک سالن بزرگ دارید ، می توانید از آن به عنوان مرکز سرگرمی استفاده کنید. با نصب تلویزیون LED می توانید اتاق نشیمن خود را مرسوم و مد روزتر کنید. اگر بودجه کافی برای نصب یک تلویزیون بزرگ LED ندارید ، می توانید به جای آن از یک پروژکتور HD استفاده کنید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از چارلز كانیف معماران آسپن

شما همچنین می توانید یک سیستم موسیقی با بلندگوهای کانال مرکز با کیفیت خوب در اتاق خود نصب کنید. این حالت به اتاق نشیمن شما شباهت زیادی به یک کلوپ موسیقی کوچک می دهد و می توانید اوقات خوبی را با دوستان خود در مرکز تفریحی خود سپری کنید.

5. نوآوری در دیوارها
در حالی که انقلابی در فضای زندگی خود ایجاد کرده اید ، دیوارها را فراموش نکنید زیرا آنها مهمترین سهم را در ایجاد ظاهری مناسب به خانه دارند. روش های مختلفی برای نوآوری در دیوارهای خانه شما وجود دارد.

استفاده از کاغذ دیواری به جای سفید کاری می تواند دیوارها را دیدنی و جذاب کند. می توانید از کاغذ دیواری های متناسب با مبلمان و کف خود استفاده کنید. در مقابل می توانید از تصاویر پس زمینه نیز استفاده کنید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از معماران Cornerstone

همچنین پوشش می تواند نوآوری خوبی در فضای زندگی شما باشد. پانل کاری حتی در مناطق مرطوب نیز به خوبی کار می کند زیرا در دیوارها بهتر محکم می شود و در مقایسه با کاغذ دیواری ها ماده ساخت بسیار بهتری دارد.

منبع: https://redpanel3d.com/mag/parlor-decoration/

6. مبلمان
وقتی نوبت به انقلابی در فضای زندگی شما می رسد ، مبلمان یکی از مهمترین عناصر می شود. مبلمان منزل گران ترین چیز است زیرا شما اغلب در وسایل ضروری و لوازم جانبی گیر می کنید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از استودیو انقلاب

در حالی که خانه خود را مبله می کنید ، ابتدا باید به موارد ضروری بپردازید. مبلمانی ارزان اما بادوام تهیه کنید. هرگز در خرید صندلی یا میز پلاستیکی ارزان برای خانه خود اشتباه نکنید زیرا در عرض چند روز به راحتی شکسته می شوند و چشم انداز وحشتناکی به وجود می آورند.

7. آشپزخانه خود را به روز کنید
به روزرسانی آشپزخانه شما نیز از موارد اساسی نوآوری در خانه است. می توانید به جای اجاق گاز سنتی برای آشپزخانه خود اجاق برقی بخرید.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس توسط نیکی کاپلان داخلی

یک اجاق برقی به راحتی قابل استفاده است و همچنین قابل حمل است. با استفاده از برق به جای گاز طبیعی کار می کند. بنابراین ، می تواند به کاهش آلودگی ناشی از سوزاندن گاز طبیعی کمک کند و باعث آلودگی محیط زیست شود.

می توانید جا حوله های کاغذی و نگهدارنده های قاشق خریداری کنید که می توانید آنها را داخل کابینت خود نصب کنید. این محصولات خیلی پرهزینه نیستند و به شما کمک می کنند پیشخوان از کالاهای اضافی در امان بمانید.

8. نصب یخچال و قهوه ساز مجتمع
می توانید یخچال یکپارچه ای را انتخاب کنید که با کابینت شما ترکیب شود. برای تنظیم یخچال یکپارچه به فضای اضافی نیاز نخواهید داشت. اگر خانه یا آپارتمان شما جادار نباشد ، این یخچال ها بهترین هستند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از Von Fitz Design

اگر عاشق قهوه هایی مانند اسپرسو ، کاپوچینو ، قهوه سیاه یا سایر نوشیدنی های گرم هستید ، پس به یک قهوه ساز خوب احتیاج دارید. یک قهوه ساز معمولی به فضای زیادی در پیشخوان شما احتیاج دارد. اگر از ماشین آلات اضافی یا هر محصول دیگری در پیشخوان خود خوشتان نمی آید ، قهوه ساز یکپارچه می تواند یک راه حل باشد.

9. وان آب داغ
اگر حیاطی دارید که به اندازه کافی بزرگ برای نصب استخر نیست ، می توانید وان آبگرم داشته باشید. وان های آبگرم قیمت کمتری نسبت به استخرها دارند و مقرون به صرفه هستند.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس مارکویز وان داغ

تهیه یک وان آب گرم برای حیاط خود انتخاب خوبی است زیرا می توانید دمای آب را تغییر دهید و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. این به شما کمک می کند فضای زندگی در فضای باز خود را متحول کنید.

10. سیستم تهویه مطبوع
برای حفظ دمای خانه خود به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیاز دارید. سیستم HVAC جایگزین مناسبی برای واحدهای AC و بخاری های سنتی است. این سیستم را می توان در هر مکانی از خانه های کوچک مسکونی گرفته تا زیردریایی های بزرگ نصب کرد. این سیستم به عنوان سیستم گرمایشی و همچنین یک سیستم خنک کننده عمل می کند. با نصب آن نیازی به سیستم گرمایشی و سرمایشی جداگانه ندارید. این یک انقلاب خوب در فضای زندگی شما خواهد بود.

10 روش برتر انقلابی در فضای زندگی شما

عکس از معماران Studio Durham

برای ایجاد تغییر در فضای زندگی خود به یک خانه مدرن و زیبا ، از روش های گفته شده استفاده کنید و فضای زندگی معمولی خود را به یک اقامتگاه مجلل تبدیل کنید.

http://beautyharmonylife.com/top-10-ways-to-revolutionize-your-living-space/





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: