از گرم و روستایی تا براق و مدرن: استفاده از آجر در طراحی داخلی شما
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آجر یک عنصر طراحی بی انتها و همه کاره است ، همانقدر جذاب و ماندگار است. می تواند به عنوان کفپوش ، دیوارها ، لهجه و شومینه استفاده شود. چه به دنبال یک کلاسیک و چه یک ظاهر مدرن باشید ، می تواند به هر اتاق عمق و گرما اضافه کند. این گزینه همچنین به ویژه هنگام استفاده از آجرهای بازیافتی یک گزینه مقرون به صرفه و سبز است.

آجر نقاشی شده
در حالی که آجرهای خام جذابیت انکار ناپذیری دارند ، یک روش آسان برای انجام لیفت صورت سریع بر روی یک دیوار آجری قدیمی یا شومینه ، رنگ آمیزی ساده آن است. حتی آجرهای جدیدتر نیز اغلب از برخی رنگهایی که با دقت انتخاب شده اند سود می برند ، که می توانند شور و حال را از سنتی به مدرن به شیکی شیک تبدیل کنند ، همه اینها به درمان رنگی بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک شومینه آجری مرتب و منظم می تواند به راحتی در دکوراسیون گرم کشور قرار بگیرد ، و همچنین باعث ایجاد بافت در یک اتاق ساده می شود.

از گرم و روستایی به براق و مدرن: استفاده از آجر در طراحی داخلی شما

عکس از Arte Bella نقاشی

آجر بازیافتی
آجرهای قدیمی داستانی را روایت می کنند. چه شخصی از یک ساختمان تاریخی نجات یابد و چه از یک مرکز بازیافت آجر برداشته شود ، آجرهای بازیافتی هم زیبا هستند و هم سازگار با محیط زیست. دیواری از این مواد به همان اندازه در یک اتاق زیر شیروانی به سبک نیویورک یا یک کابین دنج قرار می گیرد و آنها می توانند فورا فضا را بالا ببرند. در واقع این یک انتخاب بسیار مدرن است ، البته انتخابی با گذشته.

منتشر شده توسط رد پنل: https://redpanel3d.com/

مواد مخلوط شده
آجر ماده ای نیست که نیاز به تنهایی داشته باشد - به زیبایی با بسیاری از عناصر طراحی دیگر ترکیب می شود. به عنوان مثال ، آجر همراه با فلز می تواند مدرن و نرم باشد ، و به ویژه در مناطق باز بزرگ مانند زیراندازها خوب به نظر برسد. یک مانتو چوبی می تواند آجرهای خشن یا روستایی را نرم کند و بسته به نوع طرح آن را سنتی تر یا روستایی تر می کند. دیوارهای لهجه ای آجری مکمل اتاق های استاندارد دیوارهای خشک هستند و مخصوصاً در آشپزخانه ها روستایی و جذاب هستند.

 

کفپوش داخلی
کف پوش های آجری در حالی که بیشتر به عنوان یک سنگفرش عالی در فضای باز شناخته می شوند ، در مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه یا اتاق های گل بسیار مناسب هستند. در سطح عملی ، آنها در پنهان کردن آلودگی مهارت دارند ، در حالی که به طور همزمان به علاقه بصری نیز می افزایند. این سبک از کفپوش ها معمولاً مقرون به صرفه تر از کاشی های کلاسیک یا چوب ها هستند و آن را به یک گزینه تهدید سه گانه تبدیل می کنند.

از گرم و روستایی به براق و مدرن: استفاده از آجر در طراحی داخلی شما

عکس شرلوک هومز ساخت و ساز

آجر مدرن یا سنتی ، براق یا دنج ، همه چیز را می تواند انجام دهد ، و دارد. این یک عنصر طراحی بی انتها است که توسط اجداد ما از اوایل سال 4400 قبل از میلاد مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه نیز مورد توجه و محبوب است. چه به عنوان مصالح ساختمانی کاربردی و چه لهجه تزئینی برای نمای بزرگتر ، از جذابیت هر اتاقی که در آن استفاده می شود ، می افزاید.

http://beautyharmonylife.com/from-warm-and-rustic-to-sleek-and-modern-using-brick-in-your-interior-design/





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: