نحوه ایجاد یک کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

کتابخانه های محتوای آنلاین یک روش عالی برای درآمد منفعل تکرار شونده در هر ماه است.

مشترکین با پرداخت ماهیانه به کتابخانه شما می پیوندند ، به طور مداوم به همه منابع دسترسی دارند و شما یک پرداخت ثابت ماهیانه دریافت می کنید - همه اینها بدون انجام کار اضافی زیاد ، به غیر از اضافه کردن چند مورد جدید در هر ماه.

اگر می خواهید مطالب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهید ، کتابخانه های آنلاین نیز انگیزه خارق العاده ای برای مردم است تا در لیست شما مشترک شوند.

اما مانند هر پیشنهاد دیجیتالی جدید ، این می تواند سردرد باشد که می خواهد بفهمد چگونه یک کتابخانه محتوای جدید را از ابتدا راه اندازی می کند.

من همه را خیلی خوب به یاد می آورم. سه سال پیش کتابخانه اشتراک آنلاین خودم را (با نام خلاق The Library) راه اندازی کردم و دقیقاً نحوه انجام این کار در اینجا است.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
1 | ابتدا سکویی را برای میزبانی کتابخانه خود انتخاب کنید
من پیشنهاد می کنم کتابخانه محتوای خود را مستقیماً در وب سایت خود میزبانی کنید ، خواه وب سایت فعلی شما در Squarespace باشد یا وردپرس.

دسترسی به مشترکین فعلی و بالقوه نه تنها آسانتر است ، بلکه رانندگی بیشتر و داشتن صفحات بیشتر در سایت باعث افزایش SEO می شود.

2 | سپس یک صفحه فرود بدون پیوند برای کتابخانه خود تنظیم کنید
برای کتابخانه خود دو صفحه مجزا ایجاد خواهید کرد

صفحه فروش که افراد می توانند در کتابخانه شما مشترک شوند
و یک صفحه فرود که مشترکین می توانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند
صفحه فروش شما باید در وب سایت شما آسان باشد ، اما صفحه فرود شما نباید به ناوبری اصلی یا مکان دیگری غیر از صفحه فروش شما پیوند داده شود.

ما در مورد ایجاد صفحه فروش شما در مرحله شماره 5 کار خواهیم کرد ، اما در ابتدا قصد داریم صفحه ایجاد صفحه پیوند بدون پیوند را ایجاد کنیم.

در Squarespace ، می توانید با کلیک روی Pages در منوی اصلی ، کلیک روی نماد + در بالای قسمت Not Linked و انتخاب صفحه از فهرست ، صفحه غیر پیوند ایجاد کنید.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
از اینجا می توانید صفحه فرود کتابخانه خود را طراحی کنید.

چند نکته برای مفیدترین کارکرد صفحه فرود برای مشترکین:

برای مشترکین جدید یک پیام خوش آمد گویی ساده بنویسید
مشترکان را تشویق کنید تا نحوه استفاده از محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و هشتگ خاصی برای ایجاد تعامل ایجاد کنند.
فضایی ایجاد کنید تا اضافات جدید برجسته شود
بر سادگی تمرکز کنید. مشترکان باید به سرعت و به راحتی بتوانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند
من صفحه فرود خود را در ابتدا با یک سرصفحه ، چند متن در مورد کتابخانه و نحوه استفاده از آن و بخشی برای برجسته کردن جدیدترین موارد ، بسیار ساده نگه داشتم و سپس مطالب زیر را اضافه کردم ، بنابراین همه چیز در یک صفحه بود.

اما هرچه محتوای بیشتری اضافه می کردم ، صفحه طولانی تر و طولانی تر می شد و مدت زمان لازم برای بارگیری تمام مطالب (و بارگذاری مطالب جدید) بسیار طولانی بود ، بنابراین من اخیراً صفحات جداگانه ای برای هر دسته از کتابخانه ایجاد کردم و به آنها را در صفحه فرود قرار دهید.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
هر یک از صفحات دسته نیز لغو پیوند

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
... و الگوی Squarespace که من از آن استفاده می کنم (Hayden) به من این امکان را می دهد تا آنها را با هم گروه بندی کرده و در سمت چپ برای پیمایش آسان یک منوی ناوبری ایجاد کنم.

3 | گرافیک پیش نمایش و تبلیغاتی ایجاد کنید
در Squarespace ، می توانید مستقیماً تصاویر خود را به پرونده های قابل بارگیری پیوند دهید ، که برای تنظیم کتابخانه شما بسیار مفید است.

بنابراین من برای هر مورد از کتابخانه تصاویر پیش نمایش طراحی می کنم که می توان با کلیک بر روی آنها به الگوهای Adobe Illustrator ، کتابهای کاری و غیره دسترسی پیدا کرد.

من چند الگو در Adobe Illustrator ایجاد کردم تا این مرحله را سریعتر و راحت تر انجام دهم.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
و این هفته چند گرافیک پیش نمایش قابل تنظیم به کتابخانه اضافه کردم تا در این مرحله به شما کمک کنم!

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
برای وارد شدن به الگوهای Adobe Illustrator یا وارد شدن به کتابخانه یا مشترک شدن ، روی تصویر بالا کلیک کنید (و خودتان کتابخانه را ببینید!).


4 | Paywall راه اندازی کنید
اکنون که گرافیک های پیش نمایش شما ایجاد شده و صفحه فرود شما کاملاً تنظیم شده است ، وقت آن است که برای محافظت از محتوای برتر خود یک paywall تنظیم کنید.

وقتی افراد روی پیوند به صفحه ورودی کتابخانه شما کلیک کنند و از دسترسی غیر مشترکان به مطالب جلوگیری کنند ، paywall ظاهر می شود. همچنین به کسانی که قبلاً اشتراکی خریده اند امکان ورود به سیستم را می دهد.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
چندین گزینه مختلف paywall وجود دارد ، اما من با Tinypass (اکنون Piano نامیده می شود) کار خود را آغاز کردم و از 3 سال گذشته تاکنون با آن همراه بوده ام.

پیانو به چند دلیل عالی است:

امنیت - در حالی که من با مشکلاتی درمورد دور زدن دیوارپوش با Tinypass چند مشکل داشتم ، از زمان خرید تجارت توسط پیانو مشکلی نداشتم. محتوای من امن و فقط در دسترس کسانی است که برای اشتراک هزینه می کنند.

گزینه های اشتراک چندگانه - کتابخانه Elle & Company ماهانه 6.99 دلار است ، اما پیانو به من اجازه می دهد چندین گزینه اشتراک برای کسانی که می خواهند برای مدت زمان مشخصی به کتابخانه دسترسی داشته باشند ارائه دهم. هنگامی که پنجره paywall ظاهر می شود ، مشترکان بالقوه سه گزینه مختلف را در 3 نقطه مختلف قیمت مشاهده می کنند

یک پیش نمایش سریع از محتوا - قبل از اینکه دیوار paywall روی صفحه ظاهر شود ، مشترکان بالقوه می توانند برای چند ثانیه به صفحه فرود نگاه کنند. کمی اعتماد به نفس در آنها ایجاد می کند و کنجکاوی آنها را برمی انگیزد بدون اینکه به آنها اجازه دهد همه چیز را به صورت رایگان ببینند و به آنها دسترسی پیدا کنند.

گزینه های هدیه - این یک ویژگی زیبا (و ایده ای فوق العاده برای هدیه است!) است. دوستان و خانواده کسانی که به کتابخانه علاقه مند هستند می توانند اشتراک را هدیه دهند. گزینه های مختلف اشتراک نیز برای این گزینه مفید است. من در مورد خدمات طراحی خود اغلب در مورد هدایای مشتری صحبت می کنم ، و ممکن است کمی تعصب داشته باشم ، اما اشتراک کتابخانه برای 3 یا 6 ماه به عنوان هدیه فراق مشتری شما به آنها کمک می کند تا با ایجاد گرافیک در خود را با استفاده از الگوهای کتابخانه من!

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
پرداخت نسبتاً سریع - پیانو پرداخت ها را به طور خودکار ارسال نمی کند ، اما هر وقت بخواهید می توانید از آنها درخواست کنید. پول را می توان به حساب PayPal شما ارسال کرد و یا می توانید درخواست کنید که آن را به عنوان چک ارسال کنید. من همیشه درخواست پرداخت در PayPal را دارم و معمولاً دو روز طول می کشد تا درخواست انجام شود.

بدون هزینه اشتراك اضافی - پیانو از هر معامله درصدی را در بر می گیرد ، اما هیچ هزینه اضافی ماهانه ای در بر ندارد.

نصب آسان - پس از نصب paywall در پیانو ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه "جاسازی کد" کلیک کنید ، کد را کپی کنید و آن را به HTML از صفحه صفحه اصلی خود اضافه کنید تا دیوار pay شما ظاهر شود.

پیانو نیز به خوبی طراحی شده و پیمایش آن آسان است.

اما اگر به سایر گزینه های paywall علاقه مند هستید ، به جستجوی MemberSpace ، GoPaywall ، Member Wall و Memberful بپردازید.

5 | برای کتابخانه جدید خود یک صفحه فروش ایجاد کنید
اکنون که صفحه فرود شما با یک paywall تنظیم و محافظت شده است ، وقت آن است که آن صفحه فروش را که چندی پیش به آن اشاره کردم تنظیم کنید.

اگر می خواهید از کتابخانه خود به عنوان یک ارتقا content محتوا استفاده کنید ، می توانید برای برجسته کردن ویژگی ها و مزایای کتابخانه خود ، ترافیک را به این صفحه برسانید و با پرداخت هزینه عضویت یا وارد کردن آدرس ایمیل آنها ، افراد را به عضویت دعوت کنید.

نحوه ایجاد کتابخانه اشتراک آنلاین از Scratch | Elle & Company
در تنظیم این صفحه فروش باید چند مورد را در نظر بگیرید:

یک تماس برای اقدام برجسته ایجاد کنید که به صفحه فرود محافظت شده از paywall شما پیوند یابد
چند نمونه از موارد موجود در کتابخانه را به اشتراک بگذارید
برای مشترکین فعلی یک دکمه ورود یا پیوند را در جایی از صفحه اضافه کنید

6 | برای مشترکین کتابخانه خود به روزرسانی کنید
هنگامی که افراد در کتابخانه شما مشترک می شوند یا هزینه اشتراک را پرداخت می کنند ، می توانید ایمیل را جمع آوری کنید ، بنابراین هر ماه یک بار (یا هر بار که چیزی به مجموعه اضافه می کنید) به روزرسانی درباره موارد جدید اضافه کنید.

این باعث افزایش تعامل و بازگشت دائمی افراد به صفحه مقصد می شود.

راه اندازی کتابخانه محتوای آنلاین به آن سختی که به نظر می رسد نیست.

تمام آنچه شما نیاز دارید یک صفحه فرود ، یک دیوارپوش و یک صفحه فروش (و مقداری محتوای برای پر کردن آن است!) است.

وقتی کار سخت ساخت کتابخانه اشتراک تمام شد ، می توانید اجازه دهید آن را اجرا کند و هر از چند گاهی به روزرسانی کنید. یک تکه کیک!

منبع: https://nashremahi.com/

https://www.elleandcompanydesign.com/blog/create-subscription-library





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: