7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آیا می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید اما زمان و بودجه کافی برای تغییر شکل آشپزخانه مطابق با انتخاب خود ندارید؟ اصلا جای نگرانی نیست ما در اینجا هستیم تا شما را با 7 داغترین ایده دکوراسیون آشپزخانه در سال 2019 شگفت زده کنیم.

بله ، درست شنیدید ، این ایده های دکوراسیون آشپزخانه بسیار مطبوع است و امروزه مرسوم ، مد روز است و همه تلاش خود را می کنند تا یکی از آنها را در محل آشپزخانه خود استفاده کنند ، پس چرا شما نیستید؟

گرچه ، مردم تمایل دارند چیزها را در سطح چشم اول خود ببینند. با این حال ، برخی از بارزترین و برجسته ترین تغییراتی که می توانید در آشپزخانه خود ایجاد کنید ، نقاشی دیوار یا دکوراسیون و همچنین کف است.

اما ، امروزه ، همه چیز تغییر کرده است. مردم بیش از حد مشغول هستند تا تلاش خود را برای تزئینات از طریق وسایل خانگی ، وسایل آشپزی و غیره با میزهای آشپزخانه انجام دهند در حالی که دیوارها و کفها متأسفانه نادیده گرفته می شوند.

بنابراین ، در اینجا ما قصد داریم 7 داغترین ایده های برتر را به شما نشان دهیم که می توانید به راحتی آشپزخانه خود را در بودجه و در مدت زمان کوتاه تغییر دهید. و ، بله ، دیوارهای آشپزخانه خود را فراموش نکنید ، زیرا آنها نیز باید تغییر کنند و البته کمی تغییر شکل می دهند ...

منطقه نزدیک سینک ظرفشویی:
این مفیدترین و برجسته ترین ویژگی آشپزخانه است که باید کمی بیشتر تغییر شکل دهد.

7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019

عکس از الیزابت لاوسون طراحی

با این حال ، می توانید با استفاده از دستگاه صابون ظرفشویی آشپزخانه برای صابون دستی یا ظرفی که استفاده از آن بسیار راحت است ، استفاده کنید و همچنین برخی از شستشوهای بدون دست را برای شما فراهم کند.

این نوع ظرفشویی های سینک ظرفشویی با یک فرآیند نصب کوچک در نزدیکی محل سینک ظرفشویی آشپزخانه شما عرضه می شوند.
بنابراین ، مراحل نصب بسیار آسان است و انجام آن به سختی 5 دقیقه طول می کشد.
شما همچنین می توانید یک بطری متصل را در جایی که باید مواد شوینده یا صابون ظرف مایع خود را بگذارید ، تهیه کنید.
فقط با انتخاب عجله نکنید ، اگر خانواده بزرگی دارید ، بطری بزرگتری را انتخاب کنید تا نیازی به بارها و بارها شوینده نگذارید.

قفسه های باز بسیار داخل هستند:
حالا به آن قفسه های در یا کابینت های آشپزخانه خداحافظی کنید. اکنون با جایگزینی "قفسه های باز" روند تغییر کرده است. این کمی تغییر می تواند به طور جدی در ظاهر آشپزخانه شما تأثیر بگذارد.

منبع: https://redpanel3d.com/

 

قفسه های چوبی را انتخاب کنید: در حالی که باعث می شود بتوانید ادویه های خود را به راحتی بگذارید.
دو قفسه پلاستیکی را انتخاب کنید: حتی می توانید گلدان گیاهان خانگی خود را قرار دهید.
سه قفسه فلزی را انتخاب کنید: که به شما امکان می دهد برخی از وسایل تزئینی یا سرویس های مورد علاقه خود را بگذارید
ما در واقع شاهد این افزایش چشمگیر در روند آشپزخانه 2019 هستیم که در آن مردم کابینت های چوبی معمولی خود را در این قفسه های باز جای داده اند.

به رنگ سفید نه بگویید:
امروزه رنگ سفید یا روشن بسیار قدیمی شده است. افراد به احتمال زیاد آشپزخانه خود را با رنگ و بویی متناسب با سایه های جذاب و شگفت آور از رنگ برای ایجاد ظاهر زیبا و ظریف تر ایجاد می کنند.

رنگ 1: رنگ مایل به سبز تیره و پر تنش.
COLOR 2: صفحات میز قهوه ای تیره با دیواره های کناری قهوه ای هش.
COLOR 3: ترکیبی از رنگ خنثی به انتخاب شما.
همیشه روی ترکیب رنگ تمرکز کنید ، اما هنوز از رنگ سفید یا رنگهای روشن دیگر استفاده نکنید. سایه های تیره و بد رنگ جلوه ای چشمگیرتر در آشپزخانه ایجاد می کنند.

دیوارهای تزئینی آشپزخانه بسیار مهم هستند:
با اصطلاح "دیوارهای تزئینی آشپزخانه" به این معنی نیست که فقط یک جعبه رنگ را بگیرید و رنگ آمیزی دیوارها را شروع کنید ، نه. در اینجا منظور ما این است که دیوارهای آشپزخانه خود را با برخی موارد واضح مانند:

سعی کنید بعضی از معانی عمیق مناظر را قرار دهید.
یا فقط عکس های خانوادگی خود را بگذارید و آنها را زیر قاب های جذاب روی دیوارها بگذارید.
چند تصویر زمینه با قاب و پر جنب و جوش را انتخاب کنید.
اقلام پرنعمت خیلی خوب هستند.
7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019

عکس توسط سازندگان ساسون

اگر نمی خواهید رنگ دیوارهای آشپزخانه خود را تغییر دهید ، این می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. می توانید دیوارها را به رنگ سفید و ساده بگذارید و فقط موارد جالب را روی آن قرار دهید.

ایده پرده های آشپزخانه
اگرچه ، آشپزخانه ها در کل خانه شما تأثیر خوبی دارند. شما باید آشپزخانه خود را در هر قسمت مناسب و مناسب نگه دارید.

7 داغترین روند دکوراسیون آشپزخانه برای سال 2019

عکس از استودیو ویلیام هفنر

بنابراین ، وقتی زمان تزئین آشپزخانه است ، باید از پرده های پنجره برای آشپزخانه شروع کنید. بنابراین ابتدا به میله کششی سنگین برای آویزان کردن پرده ها روی پنجره های آشپزخانه خود نیاز دارید. پس از آن ، پرده های ویترین کوچک احتمالاً اکنون از طریق بازارهای آنلاین یا خرده فروشی در هر فروشگاه موجود است. شما می توانید به راحتی یک جفت از آن پرده ها را برای آشپزخانه ، حمام و اتاق خواب خود بخرید تا فقط جلوه و جلوه خوبی ایجاد کند. قبل از خرید پرده ، باید موارد کمی را که در زیر ذکر می کنم بررسی کنید.

رنگها
پارچه
مواد
طرح
قیمت
چرا با ایده تخته سیاه همراه نیستیم؟
بله ، این یک روش عالی برای تزئین دیوار آشپزخانه شما است و البته هزینه کمتری نیز دارد. می توانید تخته سیاه تخته ای را روی کل دیوار قرار دهید تا جلوه و برجستگی بیشتری داشته باشد. در حالی که این تخته سیاه می تواند در زمان:

مهمانی ها (فقط کافی است از طریق فهرست بنویسید و از مهمانان خود پذیرایی کنید).
برای مشغول ساختن بچه ها (آشپزی هنگام دیدن بچه هایتان همزمان یک کار پرهیاهو است ، بنابراین داشتن تخته تخته می تواند بچه هایتان را در همان زمان مقابلتان مشغول کند).
با این حال ، ایده های تخته سیاه توسط بسیاری از افراد دنبال می شود و این ساده ترین راه برای جذابیت آشپزخانه و سرگرمی همزمان میهمانان است.

کاشی های مراکشی و اسپانیایی:
ما باید این واقعیت را بپذیریم که داشتن آشپزخانه با تنظیمات برخی کاشی های چشمگیر قطعاً تأثیر چشمگیری در مردم خواهد داشت. افرادی که برخی از کاشی های مراکشی و اسپانیایی را با کنتراست رنگ دیوارهای آشپزخانه اجرا می کنند ، ظاهر لوکس و بی نقصی به شما می دهند.

این نوع کاشی ها برای تأثیر بصری بسیار با ارزش تر ، پشت پرده هستند.
جذاب تر و کاربرد آن آسان تر است.
بنابراین ، این به راحتی باعث می شود آشپزخانه شما از نظر اندازه نیز گسترده باشد.

نتیجه:
فقط کمی تغییر می تواند ظاهری باورنکردنی در آشپزخانه ایجاد کند. بنابراین ، بهترین ایده را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید و همچنین ایده های شخصی خود را که به وسیله آن آشپزخانه خود را در حد بودجه تزئین می کنید ، به اشتراک بگذارید.

درباره ما نظر دهید و تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

http://beautyharmonylife.com/7-hottest-kitchen-decor-trends-2019/





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: