ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

آشپزخانه اتفاقاً محبوب ترین اتاق در بیشتر خانه های مدرن در حال حاضر است. با این حال ، نوسازی آشپزخانه به هیچ وجه کار ساده ای نیست و باید برای این کار زمان و هزینه قابل توجهی اختصاص دهید. مواردی اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیرید در صورتی که این کار را به تنهایی انجام می دهید یا از یک متخصص در محل زندگی خود کمک می گیرید. در زیر ، ما چندین ایده معتبر برای بازسازی آشپزخانه را برجسته کرده ایم که به شما کمک می کند تا ارزش خانه شما به طور قابل توجهی افزایش یابد.

1. به چیدمان فکر کنید
برخلاف هر اتاق دیگری در محل زندگی شما ، ضروری است که آشپزخانه شما کاربردی و همچنین کاربردی باشد. توجه داشته باشید که چگونه می توان از آشپزخانه برای تعیین اولویت های شما در مناطق بازسازی شده استفاده کرد. چه چیزی برای شما مفید خواهد بود و چه چیزی نه؟ به چیدمان آن فکر کنید و همچنین ارزیابی کنید که برای اقامت شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید

2. اولویت را به کیفیت بدهید
برای خرید بهترین مواردی که در بودجه شما موجود است ، هدف خود را قرار دهید. محتاطانه خواهد بود که به دنبال اقلام با کیفیت و کاربردی باشید که ارزش بالقوه آشپزخانه و خانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این امر به شما کمک می کند تا در صورت تصمیم به فروش خانه خود ، مقدار قابل توجهی پول تولید کنید.

ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید

3. از هزینه های پنهان غافل نشوید
در نظر گرفتن هزینه های نیروی کار و همچنین مواد جدا از مالیات به علاوه هزینه های تحویل یا حمل و نقل بسیار حیاتی است. همه این هزینه ها می تواند هزینه های نوسازی آشپزخانه را به سرعت بالا ببرد ، حتی قبل از اینکه متوجه شوید. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هزینه های پنهان بازسازی آشپزخانه که به شما کمک می کند تا در طولانی مدت از سردردهای ناخواسته جلوگیری کنید ، غافل شوید.

منبع: https://redpanel3d.com/

4- برنامه ریزی صحیح انجام دهید
برنامه ریزی فضای آشپزخانه باید به درستی انجام شود و اگرچه یک پیمانکار نوسازی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی چیده شده است ، این شما هستید که می توانید برای راحتی کار خود برنامه ریزی مناسبی انجام دهید. در زیر ، موارد مختلفی را ذکر کردیم که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرند:

لوازم خانگی: باید در جلوی وسایل آشپزخانه فاصله کافی کف وجود داشته باشد به گونه ای که امکان باز شدن درب به درستی وجود داشته باشد و فرد بتواند بدون هیچ مشکلی در آنجا قدم بگذارد. برای این امر ، کنار گذاشتن فاصله حداقل 34 تا 46 اینچ ضروری است.
پیشخوان ها: باید حداقل 32 اینچ فضای پیشخوان در آشپزخانه وجود داشته باشد تا بتوانید غذا را با حداقل 18 اینچ در یک طرف سینک و 24 اینچ در سمت دیگر تهیه کنید. در صورت امکان به فضای بیشتری بروید.
مسیرهای پیاده روی: فضای کافی را برای جریان بی وقفه ترافیک کنار بگذارید. حداقل 40 اینچ باید بین جزیره (در صورت موجود بودن) و پیشخوان هایی که به مردم اجازه می دهد بدون مزاحمت کسی که در پیشخوان ها کار می کند ، عبور کنند.
ایده های آشپزخانه خود را بازسازی کنید

پس از اطمینان از آنچه در آشپزخانه می خواهید و همچنین توانایی پرداخت هزینه ، زمان آن است که یک پیمانکار باتجربه را استخدام کرده و مراحل بازسازی را شروع کنید. همیشه به برنامه خود پایبند باشید و به دلیل هیجان یا عجله ناخواسته از آن منحرف نشوید. در واقع ، آشپزخانه محلی است که شما می خواهید قسمت عمده ای از وقت خود را در طول روز در آنجا بگذرانید. بنابراین ، به برنامه ریزی برای بازسازی تأکید کنید و گزینه های اضافی صندلی مانند نیمکت گوشه ای ، میز صبحانه ، و همچنین یک میله را به جزیره آشپزخانه اضافه کنید ، به علاوه ، در صورت امکان ، برخی از مدفوع ها را نیز وارد کنید. به این ترتیب ، پس از اتمام مراحل بازسازی در موقعیتی خواهید بود که آشپزخانه را به رخ مهمانان خود بگذارید.

http://beautyharmonylife.com/renovating-your-kitchen-ideas/





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: