شیر آب: آنچه شما باید بدانید قبل از رفتن به خانه انبار محلی خود
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که انواع مختلفی از شیرآلات آشپزخانه و طرح سینک ظرفشویی وجود دارد که امروزه انتخاب می شود ، اما همه با هم سازگار نیستند. چه بخواهید شیر آب جدیدی برای سینک آشپزخانه خود بخرید و چه اینکه به سادگی باید دستگاه فعلی خود را ارتقا دهید ، قبل از رفتن به خانه محلی خود باید برخی از عوامل مهم را در نظر بگیرید. در زیر برخی نکات مهم را برای کمک به شما در انتخاب صحیح و تهیه بهترین شیرهای آشپزخانه ارائه می دهیم.

1. با بررسی سینک ظرفشویی شروع کنید
همانطور که در بالا ذکر شد ، چه شما کیفیت ساخت یا طراحی را در نظر بگیرید ، همه انواع شیر آب یکسان نیستند. لونی ، یک متخصص از آقای Kitchen Faucets می گوید شما می توانید با دیدن سینک ظرفشویی شروع کنید تا از تعداد سوراخ های نصب شده مطلع شوید. توجه داشته باشید که این مورد در شرایطی اعمال می شود که شما نیاز به نصب یک شیر آشپزخانه جدید در سینک ظرفشویی فعلی خود داشته باشید و یا زمانی که نیاز به اتصال یک شیر آب جدید به یک سینک ظرفشویی جدید دارید. زیر سینک ظرفشویی خود را بررسی کنید تا از تعداد سوراخ های صفحه نصب مطلع شوید. با وجود هر شیر آب جدید ، نشانه ای روی بسته وجود دارد که به شما اجازه می دهد تعداد سوراخ های نصب شده برای نصب را بدانید. بنابراین ، لازم به ذکر است که شیرهای آب در نسخه های 1-4 سوراخ وجود دارد. حتی در این صورت ، برخی از طراحی های شیر آب گزینه های مختلفی را برای مطابقت با انواع مختلف تنظیمات سینک فراهم می کند. درصورتی که یک سوراخ بخرید که فقط دو سوراخ از آن استفاده کند در حالی که سینک ظرفشویی شما سه بار است ، باید دقیقاً کارهایی را که باید با دهانه سوم انجام دهید انجام دهید.

شیر آب: آنچه شما باید بدانید قبل از رفتن به خانه انبار محلی خود

2. خطوط آب
هنگام بروزرسانی از شیر آب قدیمی خود به یک شیر جدید ، باید از سازگاری آن اطمینان حاصل کنید ، مخصوصاً وقتی صحبت از خطوط آب می شود. قبل از خرید شیرآلات جدید ، زیر سینک ظرفشویی را بررسی کنید و اندازه خط موجود و همچنین شیرهای قطع را یادداشت کنید. شیرهای جدید با 3/8 lines خطوط آب فلکس متصل شده اند. با این حال ، اگر متوجه شوید که دریچه های قطع برق 1/2 "اندازه دارند ، ممکن است مجبور شوید قبل از نصب شیرآلات جدید ، آن را با شیرهای قطع کننده 3/8" جایگزین کنید. متخصصان توصیه می کنند هنگام نصب شیرهای جدیدتر شیرهای خاموش را تعویض کنید ، زیرا شیرهای قدیمی هنگام خاموش شدن آب بیشتر مستعد خرابی هستند.

منبع رد پنل: https://redpanel3d.com/mag/home-decoration/

3. پایان
در حالی که این فقط برای جذابیت زیبایی است ، وقتی قصد دارید وسایل لوله کشی را جایگزین کنید هرگز نباید این جنبه را نادیده بگیرید. نوع نهایی که در حال حاضر دارید یا آنچه می خواهید برای سخت افزار آشپزخانه داشته باشید را در نظر بگیرید. شیرهای آب شما باید در صورت ایده آل بودن لوازم جانبی سینک ظرفشویی (دستگاه صابون ، پوشش سوراخ غرق و شکاف هوا) را کاملاً منطبق یا تکمیل کنید. به عنوان مثال ، داشتن روکش براق براق کروم ، اگر وسایل نیکل براق و مات هستند ، نامناسب به نظر می رسد.

شیر آب: آنچه شما باید بدانید قبل از رفتن به خانه انبار محلی خود

نکاتی که در بالا ارائه شد به شما کمک می کند قبل از خرید ، گزینه های خود را محدود کنید. قبل از اقدام به خرید شیرهای آشپزخانه جدید ، مهم است که سینک ظرفشویی خود را بررسی کنید ، خطوط تأمین آب را بررسی کنید و پایان ایده آل مورد نظر خود را در نظر بگیرید. با در نظر داشتن این نکات ، مطمئناً خرید شیرهای آشپزخانه ایده آل با وجود انتخاب های ظاهراً بی پایان موجود امروزه ، بسیار ساده تر خواهد بود. انتخاب صحیحی داشته و شیرهای با کیفیتی تهیه کنید که به شما ارزش پول می دهند.

http://beautyharmonylife.com/faucets-what-need-know-before-heading-local-home-depot/





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: