چگونه میزهای غذاخوری با بهترین کیفیت را انتخاب می کنید؟
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

میز ناهار خوری جایی است که خانواده به عنوان یکی برای جمع کردن نه تنها وعده های غذایی بلکه داستان ها و خاطرات نیز جمع می شوند. افراد بیش از غذا غذا می خورند و میز ناهار خوری به این فرآیند کمک می کند که آیا در میان خانواده ، دوستان فقط افرادی که از آشنایان هستند اما سفر پیوند را آغاز می کنند.

هنگامی که میزهای غذاخوری چوبی را انتخاب می کنید؟
مبلمان چوبی هرگز از مد نمی افتند و میزهای ناهار خوری چوبی همیشه مد هستند ، چه مبلمان چوبی گیلاس یا میزهای غذاخوری چوبی قدیمی شما محکم ، قابل اعتماد و همه کاره باشند. دلیل دیگر اینکه بسیاری از مردم چوب را به سایر تغییرات ترجیح می دهند ارزان بودن چوب در مقایسه با چوب سخت دیگر است. در حالی که به میزهای ناهار خوری نگاه می کنیم ، غالباً اضافه کردن صندلی ها را فراموش می کنیم و در نتیجه با صندلی هایی با کیفیت پایین روبرو می شویم که مناسب میز نیست. اما ، در مورد میزهای ناهار خوری چوبی می توانید میزهای دارای صندلی با بهترین کیفیت را انتخاب کنید. می توانید یک مجموعه کامل غذاخوری را با مواد چوبی یا چوب سخت بسازید و برخی از طرح ها را روی میز و صندلی های خود حک کنید.

 

5 نکته ای که باید هنگام انتخاب میزهای ناهار خوری الوار به خاطر بسپارید
در حالی که بخش ظاهر مرتب شده است ، چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید میزهای غذاخوری چوبی به خاطر داشته باشید:

بودجه: اولین چیزی که باید هنگام خرید میزهای غذاخوری چوبی در بودجه خود به آن توجه کنید. در حالی که میزهای الوار در مقایسه با سایر قطعات چوبی ارزان تر هستند ، شما نمی خواهید با ظاهر و طراحی بیش از حد استفاده کنید. شما همچنین باید استفاده عملی از جدول را در نظر بگیرید زیرا این جدول قطعه نمایشی نیست. بنابراین ابتدا در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید و سپس با توجه به بودجه خود ، میز ناهار خوری با بهترین کیفیت را انتخاب کنید.

برگرفته از: https://redpanel3d.com/mag/kitchen-decoration/


اندازه: اندازه مهم است زیرا شما نمی خواهید در نهایت یک میز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک برای استفاده روزانه یا جشن ها داشته باشید. اگر شما یک خانواده چهار نفره هستید ، پس چهار تا شش نفر صندلی برای شما ایده آل است. در غیر این صورت ، اگر خانواده بزرگی دارید ، می توانید یک میز ناهار خوری با سایز بزرگ سفارشی کنید.

شکل ظاهری: یک اتاق مربع بهتر است توسط یک میز گرد تعریف شود و میز گرد دارای مزیت خاص خود است که همه در دسترس همه است. پایان میز ناهار خوری مهم است زیرا به دکوراسیون و تم اتاق غذاخوری می افزاید. اگر فضای آشپزخانه باز دارید ، پس چوب ایده آل است برای مقاومت در برابر برش و گرما. چوب مقاوم به عنوان یک پیشخوان نیز در خدمت شما خواهد بود.


لوازم جانبی هوشمند: اگر فردی هستید که خانواده کوچکی دارید اما مهمانی های زیادی به ویژه مهمانی های شام برگزار می کنید ، پس میزهای غذاخوری چوبی را گسترش دهید. این نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود بلکه به نظر می رسد شسته و رفته است. در اینجا باید مراقب مفاصل و نوار لغزنده میز باشید. بررسی کنید که آیا نوار لغزنده نیز از چوب ساخته شده است و نباید اتصالات را با چسبندگی چسباند.


راحتی: در کنار کاربردی بودن ، میز ناهار خوری باید راحت باشد که شامل ارتفاع مناسب میز و صندلی ها باشد. فردی که نشسته است باید بتواند به بیشترین فضای سطح میز دسترسی داشته باشد بدون اینکه دائماً دیگران را تکان دهد ، به این معنی که عرض میز ، برای میزهای ناهار خوری چوبی مستطیل شکل ، نباید نه خیلی باریک و نه خیلی پهن باشد.


خرید میزهای ناهار خوری چوبی نه تنها از نظر زیبایی سودمند است زیرا جذابیتی به فضای شما می بخشد ، بلکه بسیار با دوام ، متنوع و محکم است و سرمایه گذاری های خوبی را برای آنها به همراه دارد. نگهداری کمی از میز با گچ زدن ، پاک کردن و دوباره پر کردن مجدد مورد نیاز است.

http://beautyharmonylife.com/how-choose-best-quality-timber-dining-tables/





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: