بستر وبلاگ نویسی چیست؟
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بستر وبلاگ نویسی ، نرم افزار یا سرویسی است که برای مدیریت و انتشار مطالب در اینترنت به صورت وبلاگ استفاده می شود. یک وبلاگ - مخفف وبلاگ - سابقه ای از ورود کاربر به صورت آنلاین است که معمولاً به ترتیب زمانی معکوس است.


درباره سیستم عامل های وبلاگ نویسی و نحوه کار آنها بیشتر بدانید.


بستر وبلاگ نویسی چیست؟
یک بستر وبلاگ نویسی به کاربر اجازه می دهد تا محتوای نوشتاری و بصری را بصورت آنلاین در یک وبلاگ ایجاد ، سازماندهی و منتشر کند.


نکته اصلی که یک وبلاگ را از سایر وب سایت ها متمایز می کند این است که محتوایی که در یک وبلاگ منتشر می شود به ترتیب زمانی معکوس نشان داده می شود ، به این معنی که بیشترین موارد اضافه شده به وب سایت ابتدا نشان داده می شود.

چگونگی عملکرد بسترهای وبلاگ نویسی
سیستم عامل های وبلاگ نویسی به کاربر اجازه می دهد تا یک پست را منتشر کند ، تاریخ انتشار پست را نمایش دهد و نویسنده خاصی را که به پست اختصاص داده شده اختصاص دهد. این نرم افزارها یا خدمات مبتنی بر وب همچنین به کاربران امکان می دهند محتوا را با دسته بندی خاص برچسب گذاری کنند ، جستجوی همه پست های مربوط به موضوع در وبلاگ را آسان می کند. این سیستم عامل ها همچنین به کاربران امکان می دهند پست ها را با چندین کلمه کلیدی به عنوان روش دیگری برای جستجوی موضوعات خاص برچسب گذاری کنند.

در گذشته ، برنامه های نرم افزاری که برای ساخت وب سایت استفاده می کردید در مقایسه با آنچه برای وبلاگ استفاده می کنید کاملاً متفاوت بود. اما امروزه ، تداخل های زیادی وجود دارد: یک سازنده وب سایت یا یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگ نویسی (CMS) قادر خواهد بود هم صفحات وب منظم و هم صفحاتی از نوع وبلاگ ایجاد کند.

متداول ترین ترتیبی که امروزه بیشتر وب سایت ها از آن استفاده می کنند داشتن CMS مبتنی بر وبلاگ است (مانند وردپرس) که امکان ایجاد صفحات ثابت در وب سایت آنها و وبلاگی را فراهم می کند که می تواند به طور مرتب به روز شود.

انواع سیستم عامل های وبلاگ نویسی
چندین شرکت مختلف وجود دارد که خدمات رایگان یا پولی را برای انتشار و میزبانی وبلاگ ارائه می دهند. برخی از پلتفرم های محبوب وبلاگ نویسی رایگان شامل WordPress ، Blogger ، Weebly ، Tumblr و Medium هستند.

اگر فقط به دنبال ایجاد یک ژورنال شخصی یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دیگران هستید ، یک بستر وبلاگ نویسی رایگان می تواند برای شما مناسب باشد. اما اگر قصد ایجاد درآمد آنلاین یا استفاده از وبلاگ خود برای اهداف تجاری را دارید ، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که از این سیستم عامل های رایگان وبلاگ نویسی پرهیز کرده و برای استفاده از یک وبلاگ خود میزبان در وردپرس هزینه پرداخت کنید. این بدان معنی است که شما حساب میزبانی خود و نصب وردپرس خود را دریافت می کنید ، جایی که کنترل کامل بر آنچه می توانید انجام دهید دارید.

گزینه های جایگزین برای سیستم عامل های وبلاگ نویسی
اگرچه استفاده از سیستم عامل های وبلاگ نویسی مانند وردپرس فواید بسیاری دارد ، اما ممکن است برخی از افراد استفاده از آنها را کمی فنی بدانند. سازندگان وب سایت های مشهوری وجود دارند که از نظر فنی بسیار کافی نیستند و می توانند وب سایت هایی با قابلیت وبلاگ نویسی خوب طراحی کنند. آنها شامل SquareSpace ، Web.com و Wix.com هستند.

تفاوت های زیادی بین استفاده از بستر وبلاگ نویسی یا بستر وب سایت برای وبلاگ شما وجود ندارد. اکثر سیستم عامل های وب سایت به شما امکان می دهند یک وبلاگ اضافه کنید ، و بیشتر سیستم عامل های وبلاگ نویسی توانایی ایجاد صفحات منظم وب سایت را دارند. نقطه ضعف اصلی سازندگان وب سایت ، توانایی کمتر در شخصی سازی سایت شما و ادغام کمتر با سایر سیستم عامل های شخص ثالث است.

اگر جنبه های فنی استفاده از یک پلتفرم مانند وردپرس فراتر از توانایی شما است ، ممکن است در نظر داشته باشید وبلاگ خود را به یک توسعه دهنده صالح بسپارید.

مزایای سیستم عامل های وبلاگ نویسی
یکی از مزایای استفاده از بستر وبلاگ نویسی این است که بهینه سازی وبلاگ شما برای موتورهای جستجو را آسان می کند. بیشتر سیستم عامل های وبلاگ نویسی برای شما در نظر دارند که شامل فراداده می باشد ، که به شما کمک می کند موتورهای جستجو در مورد وب سایت شما چیست. این اطلاعات معمولاً شامل یک عنوان برای صفحه شما ، شرح پست شما و برخی کلمات کلیدی مرتبط است.

علاوه بر این ، کلید دریافت ترافیک رایگان از موتورهای جستجو انتشار محتوای با کیفیت و اصلی به طور منظم است و افزودن محتوای جدید به وب سایت خود از طریق وبلاگ نویسی به صورت منظم ، راهی عالی برای این کار است. شما می خواهید برای یافتن موضوعاتی که افراد به دنبال آن هستند ، تحقیقاتی درباره کلمات کلیدی انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای احتمالی وبلاگ نویسی کسب درآمد از آن است: روش های زیادی برای استفاده از وبلاگ برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. شما می توانید کتاب های الکترونیکی را به صورت آنلاین بفروشید ، محصولات دیگران را تبلیغ کنید و به عنوان یک شرکت وابسته درآمد کسب کنید ، یا از وبلاگ خود برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

فقط توجه داشته باشید که وقتی صحبت از بسیاری از بسترهای وبلاگ نویسی رایگان می شود ، شما فقط مجاز به استفاده از وبلاگ خود برای استفاده شخصی هستید و اجازه استفاده از آن برای اهداف تجاری را ندارید. اگر قصد کسب درآمد از طریق وبلاگ خود را دارید ، می خواهید مطمئن باشید که از وبلاگی استفاده می کنید که اجازه استفاده تجاری را می دهد یا به سادگی وبلاگ خود را در حساب میزبانی خود میزبانی می کنید.

غذاهای کلیدی
بستر وبلاگ نویسی ، نرم افزار یا خدماتی است که به شما امکان می دهد در قالب وبلاگ ، محتوایی را در اینترنت ایجاد ، مدیریت و منتشر کنید.
سیستم عامل های وبلاگ نویسی معمولاً مطالب را با ترتیب زمانی معکوس با نویسنده و تاریخ نمایش داده شده منتشر می کنند.
بسیاری از سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگان یا پولی و همچنین سازندگان وب سایت وجود دارند که شامل قابلیت های وبلاگ نویسی هستند.
وبلاگ نویسی منظم به افراد کمک می کند تا تجارت شما را بصورت آنلاین پیدا کنند و حتی ممکن است بتوانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.

منیع: https://nashremahi.com/

https://www.thebalancesmb.com/what-is-a-blogging-platform-2531835





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: