ایده های کوچک طراحی آشپزخانه برای اینکه مکان آشپزی شما استثنایی باشد
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

اگر همه چیز را به خوبی در آشپزخانه مرتب کنید ، آشپزی هنری است که می تواند پرشور و لذت بردن باشد. همه می خواهند یک آشپزخانه بزرگ با انواع راحتی داشته باشند اما اندازه ملک و طراحی خانه اجازه این کار را نمی دهد. در این صورت ، شما باید بیاموزید که چگونه فضا را برای ارائه یک ایده آشپزخانه جمع و جور طراحی و استفاده کنید. در اینجا چند ایده طراحی آشپزخانه برای آشپزخانه های کوچک و جمع و جور مانند شما آورده شده است.

ظروف جمع و جوری را برای ذخیره مواد تشکیل دهنده پیدا کنید
ذخیره مواد در ظروف کوچک مانند شیشه یا بطری یا حتی یک سبد می تواند به شما کمک کند تا بتوانید آنها را به خوبی سازماندهی کنید و به راحتی در یک مکان پیدا کنید. درصورت نیاز به افزودن ظرف در ظرف ، می توانید سریعاً به آن دست پیدا کنید. بعلاوه هنگامی که چاشنی های خود را در یک سبد ذخیره می کنید ، حمل همه آنها به یکباره و بدون حمل تک تک آنها به میز ناهار خوری برای شما راحت تر می شود. همچنین برای تغییر شکل طراحی آشپزخانه و مرتب تر کردن آن. قفسه ها و کابینت ها را به دیوارها اضافه کنید. این نه تنها می تواند فضای شما را ذخیره کند بلکه به شما امکان می دهد همه چیز را مرتب و ایمن از حشرات محافظت کنید.

 

جزایر برای آشپزخانه کوچک شما
آشپزخانه بدون جزیره کامل به نظر نمی رسد. همچنین این جزایر برای اهداف مختلف مانند حمل چای صبحانه یا گرفتن وعده های غذایی عالی هستند. این یکی از دلایلی است که بسیاری از آن طرح های آشپزخانه بازسازی شده با یک جزیره را انتخاب می کنند. اما آشپزخانه های کوچک به دلیل جذابیت بیشتر جزایر ندارند. اما اگر این ترفند را بدانید باز هم می توانید یک جزیره به آشپزخانه کوچک خود اضافه کنید. می توانید یک میز استیل ضد زنگ انتخاب کنید و آن را در وسط آشپزخانه قرار دهید تا به عنوان یک جزیره باشد. آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند. نه آنها یک جیب در جیب شما می گذارند. آنها باریک ، بادوام هستند و ظاهر آشپزخانه شما را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل می کنند.

 

عکس از شرکت هوم

از هر گوشه و گوشه آشپزخانه خود استفاده کنید
برای افزایش فضای کار ، باید وسایل آشپزخانه را در دو دسته مرتب کنید - کمتر استفاده می شود و بیشتر استفاده می شود. اقلام پرمصرف را در نزدیکی خود نگه دارید تا بتوانید به راحتی به آنها برسید و موارد کمتر استفاده شده را در مکان دیگری نگهداری کنید. به دنبال فضاهایی باشید که در حال هدر رفتن هستند و ایده های خلاقانه ای برای تبدیل آن به یک فضای ذخیره سازی مانند فضای زیر سینک ، قسمت هایی در گوشه ها ارائه دهید. قفسه ها ، قلاب های بالای درها یا تخته های مغناطیسی ، ریل های ظروف را روی درها ، دیوارها و کنار کمد ها اضافه کنید تا از فضای فضای آشپزی استفاده کنید و یک طراحی جذاب آشپزخانه ایجاد کنید.

 برگرفته از: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

آشپزخانه خود را ساده نگه دارید
طراحی آشپزخانه شما باید متناسب با فضای داخلی ساده و مینیمال باشد. کابینت ، قفسه یا قفسه زیاد باعث می شود بیش از حد تنگ و بهم ریخته به نظر برسد. با انتخاب طرح های حداقلی ، طرح خود را تمیز و بدون سر و صدا نشان دهید. سنگ مرمر یا تاپ سنگ سفید را انتخاب کنید تا در حین آشپزی نور بیشتری داشته باشید و در عین حال جادار و روشن به نظر برسد.

 

استفاده از واگن برقی را در نظر بگیرید
چرخ دستی ها قابل حمل هستند و حمل آنها با غذا و نوشیدنی به راحتی انجام می شود. همچنین می توانید از آن به عنوان محل ذخیره اضافی برای ذخیره کتاب ها و مجلات آشپزی استفاده کنید. از آنجا که قابل حمل هستند ، در صورت عدم نیاز می توانید آنها را جمع کنید.


یک میله به آشپزخانه خود اضافه کنید
این کشش عمودی یک جزیره متصل به دیوار یا کابینت نه تنها فضای کار اضافی را فراهم می کند بلکه به عنوان یک میز پیشخوان نیز عمل خواهد کرد.


هنگام طراحی آشپزخانه کوچک خود ، این نکات را در نظر بگیرید.

http://beautyharmonylife.com/small-kitchen-design-ideas-make-your-cooking-place-exceptional/





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: