هست اینجا - ماسک ماسک
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

از ماسک ها باید به عنوان بخشی از استراتژی جامع اقدامات برای سرکوب انتقال و نجات جان استفاده شود. استفاده از ماسک به تنهایی برای محافظت مناسب در برابر COVID-19 کافی نیست. همچنین باید حداقل فاصله فیزیکی حداقل 1 متر از دیگران داشته باشید ، مرتباً دستان خود را تمیز کرده و از لمس صورت و ماسک خودداری کنید.

 

ماسک های پزشکی می توانند از افرادی که ماسک را پوشیده اند از آلوده شدن محافظت کند ، همچنین می تواند از انتشار کسانی که علائم آنها را دارند جلوگیری کند. هست اینجا (https://hastinja.ir/select-products) به گروه های زیر توصیه می کند از ماسک های پزشکی استفاده کنند.

 

کارکنان بهداشت

هرکسی که دارای علائم بیماری COVID-19 باشد از جمله افرادی که علائم خفیف دارند

افرادی که مشکوک به موارد مشکوک یا تأیید شده COVID-19 در خارج از مراکز درمانی هستند

ماسک های پزشکی برای افرادی که در معرض خطر هستند نیز توصیه می شود ، هنگامی که در مناطق انتقال گسترده ای قرار دارند و نمی توانند حداقل یک متر از دیگران را تضمین کنند:

 

افراد 60 ساله یا بالاتر

افراد در هر سنی که دارای شرایط بهداشتی و اساسی هستند

 

 

ماسک های پارچه ای غیر پزشکی توسط بسیاری از افراد در مناطق عمومی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما شواهد محدودی در مورد اثربخشی آنها وجود دارد و hastinja.ir استفاده گسترده از آنها را برای کنترل COVID-19 توصیه نمی کند. با این حال ، برای مناطقی که دارای انتقال گسترده هستند ، با ظرفیت محدود برای اجرای اقدامات کنترلی و به ویژه در مناطقی که مسافت فیزیکی حداقل 1 متر امکان پذیر نباشد - مانند حمل و نقل عمومی ، مغازه ها یا سایر محیط های محدود یا شلوغ -   به دولتها توصیه می کند. برای تشویق عموم مردم به استفاده از ماسک های پارچه ای غیر پزشکی.

 

https://hastinja.ir/select-products

https://hastinja.ir/select-products

https://hastinja.ir/select-products





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: