چهار نکته برای طراحی دفتر عالی خانگی
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1. یک فضای اداری تعیین شده ایجاد کنید
اولین ملاحظه - و شاید مهمترین نکته - محل کار شما باشد. در حالی که میز آشپزخانه یا تختخواب شما ممکن است در کوتاه مدت کار کند ، اما برای بهره وری مناسب نیستند. کار به خصوص از روی تخت می تواند ارتباط ذهنی بین محل خواب و محل کار شما ایجاد کند و باد کردن را دشوار کند. این می تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر منفی بگذارد ، که باعث از بین رفتن بهره وری روز بعد می شود.

 

در عوض ، ایجاد یک فضای کاری مشخص ضروری است که عاری از حواس پرتی مانند کارهای خانه ، تلویزیون یا افراد دیگر باشد. این به شما این امکان را می دهد که کار و زندگی خصوصی خود را جدا نگه دارید و به شما کمک می کند تا بهتر روی کار حاضر تمرکز کنید. بهترین مکان برای قرار دادن دفتر کار در منزل ، اتاق های اضافی است ، مخصوصاً اگر عملکرد منظم کمی در خانه شما بیش از محل نگهداری داشته باشد. اگر اتاق اضافی ندارید ، هرجای دیگری از خانه شما که حداقل مقدار حواس پرتی را ایجاد کند ، کار خواهد کرد.

2. فضای خود را به طور کارآمد سازماندهی کنید
حتی اگر الهام گرفته است و شما نمی خواهید میز خود را ترک کنید ، باید همیشه وقت خود را برای کشش پاها اختصاص دهید. با این حال ، انجام بیش از حد این کار می تواند تمرکز شما را مختل کرده و سرعت شما را کاهش دهد. به همین ترتیب ، شما باید دفتر خانه خود را طوری طراحی کنید که به راحتی به مواردی که بیشتر استفاده می کنید دسترسی داشته باشید.


همچنین باید سعی کنید از بهم ریختگی جلوگیری کنید. یک فضای کاری نامرتب می تواند بهره وری را مختل کرده و سطح استرس را افزایش دهد. یک مطالعه اخیر نشان داده است که افرادی که در یک فضای کاری بدون سر و صدا کار می کنند می توانند 7/5 دقیقه بیشتر از افرادی که در یک فضای نامرتب کار می کنند به طور ثابت کار کنند. حتی اگر اتاق بزرگی ندارید ، می توانید از فضایی که برای ایجاد یک محیط منظم و منظم استفاده می کنید ، استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید قفسه هایی را روی دیوارهای خود نصب کنید ، و فضای اضافی برای نگهداری هرگونه وسایل اداری به شما می دهد. فضای زیر میز شما می تواند مواردی مانند چاپگر یا کابینت پرونده را نیز در خود جای دهد ، اگرچه باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای پا دارید.

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

3. آن را راحت و الهام بخش کنید
مشکلات کمر یکی از رایج ترین مسائلی است که افرادی که از خانه کار می کنند را تحت تأثیر قرار می دهد ، به خصوص اگر تمام روز روی لپ تاپ خود باشید. در حالی که موارد خاصی برای دفتر خانه وجود دارد که می توانید از آنها صرف نظر کنید ، اما یک صندلی راحت قطعاً یکی از آنها نیست. یک صندلی اداری ارگونومیک خوب دارای عرض و عمق کافی برای پشتیبانی از شما خواهد بود و به راحتی با بالشتک راحت قابل تنظیم است ، بنابراین این ویژگی ها را حتماً در نظر بگیرید.

 

همچنین مهم است که دفتر کار شما به زیبایی تزئین نشده باشد ، زیرا این می تواند انرژی شما را تخلیه کرده و دوباره مانع تولید شود. نشان داده شده است که افراد در دفاتر حمایت کننده از هویت ما بسیار بازده ترند. بنابراین حتماً آن را به طرز انگیزشی و شخصی طراحی کنید - برای مثال ، آن را به رنگی که دوست دارید رنگ کنید ، تصاویر ، پوسترها و سایر تزیینات را آویزان کنید و یک فرش دنج قرار دهید.

4- بیرون دفتر خود را بیاورید
طبق تحقیقات دانشگاه کرنل ، نور طبیعی می تواند بهره وری ، سلامتی و سلامتی را تقویت کند. به همین ترتیب ، مهم است که میز خود را در نزدیکی پنجره تنظیم کنید ، اجازه دهید نور به فضای کار شما برخورد کند. آوردن دنیای طبیعی به گیاهان در دفتر خانه خود نیز به شما کمک می کند تا از تولید و سلامتی بالاتری برخوردار باشید. مطالعه ای در سال 2017 توسط دانشگاه هاروارد نشان داد که مطب های پر از گیاه ، 26٪ در شناخت ، 30٪ موارد بیماری کمتر و 6٪ کیفیت خواب به ما افزایش می دهد. در حقیقت ، حتی تصاویر طبیعت نیز می توانند تأثیرات مشابهی در افزایش بهره وری داشته باشند.

http://beautyharmonylife.com/four-tips-designing-perfect-home-office/





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: