چگونه می توان با وسایل مدرن آشپزخانه خانه دار ساخت
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

دیدن جذابیت یک آشپزخانه به سبک خانه های کشاورزی دشوار نیست. در طراحی گرم ، جذاب و بی تکلف ، آشپزخانه های خانه کشاورزی ترکیبی کامل از عملکرد و سبک را ارائه می دهند. این سبک آشپزخانه بدون زحمت مکانی راحت و معنی دار را برای جمع آوری ، استراحت و به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی برای خانواده ها فراهم می کند.

هنگام طراحی آشپزخانه خانه مزرعه ، باید قبل از انتخاب لوازم آشپزخانه برای خانه خود به دقت فکر کنید. برای حفظ فضای آرام و دنج آشپزخانه ، لوازم خانگی شما باید کاملاً کاربردی و دارای فن آوری بالا باشند بدون اینکه شخصیت کشور مانند آن را از بین ببرند.

اگر در حال حاضر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید ، اکنون زمان مناسب برای بررسی این است که کدام لوازم آشپزخانه برای فضای شما بهتر کار می کنند. در زیر ، ما قبل از بحث در مورد چگونگی انتخاب لوازم آشپزخانه مناسب برای مطابقت با سبک خانه خود ، در مورد عناصر آشپزخانه خانه مزرعه بحث خواهیم کرد.

چگونه می توان با وسایل مدرن آشپزخانه خانه دار ساخت

عکس از دلپینو خانه های سفارشی

عناصر برجسته یک آشپزخانه مدرن خانه مزرعه
اگرچه بسیاری از مردم بلافاصله ظاهر غیر قابل تردید آشپزخانه مدرن خانه کشاورزی را تشخیص می دهند ، اما همیشه مشخص نیست که کدام عناصر برای ایجاد سبک خانه مزرعه جمع شده اند. برای کمک به شما در انتخاب وسایل برای فضای خود ، در اینجا چند عنصر مشخص وجود دارد که به طور کلی آشپزخانه خانه مزرعه را تعریف می کنند:

گرم و پالت رنگ خنثی. پالت های رنگ گرم متشکل از بژ ، کرم ، سفید و حتی چند رنگ خاکستری گرم برای تزئینات به سبک خانه های کشاورزی ضروری است.
مواد طبیعی. چه تیرهای چوبی روی سقف نصب شده باشد و چه میزهای جلوی بلوک قصابی ، به ندرت می توان آشپزخانه ای در خانه مزرعه را مشاهده کرد که چند عنصر چوبی ندارد. سایر عناصر طبیعی ممکن است شامل یک صفحه پشتی باشد که از کاشی ها و پنجره هایی به شکل سنگ تشکیل شده است و مقدار زیادی نور طبیعی را به داخل وارد می کند.
مفهوم باز آشپزخانه در اکثر خانوارها مرکز فعالیت است و آشپزخانه هایی به سبک خانه های مزرعه تفاوتی ندارند. آشپزخانه های خانه های کشاورزی معمولاً مفهومی باز دارند تا فضای آنها برای مهمانان جذاب تر باشد.
فضاهای بدون نظم و مرتب. اگرچه آشپزخانه های خانه های کشاورزی بسیار مینیمال نیستند ، اما به دلیل تمیز و مرتب بودن قابل توجه هستند. دور نگه داشتن وسایل آشپزخانه مدرن و دور از ذهن شما کلیدی در دستیابی به یک سبک معتبر در خانه های کشاورزی است.
لهجه های صنعتی / عتیقه. یافتن عناصر صنعتی و عتیقه در آشپزخانه خانه کشاورزی غیرمعمول نیست. آویز تابه های فرفورژه از دیوار و تکمیل فضا با لوازم جانبی پرنعمت ، می تواند ظاهری "مسکونی" به آشپزخانه شما بدهد که غیر قابل انکار دنج و جذاب است.

چگونه می توان با لوازم آشپزخانه ظاهر را به دست آورد
اکنون که دانستید چه عناصری یک آشپزخانه در خانه مزرعه را تشکیل می دهد ، می توانید جستجوی لوازم آشپزخانه را که به شما کمک می کنند جلوه کنید ، شروع کنید. برای دستیابی به یک زیبایی خانه رویایی و مزرعه ای ، بهترین توصیه ما برای انتخاب لوازم آشپزخانه است که تعادل کامل بین سنتی و مدرن را ایجاد می کند:

1. رنگ ها و پایان های مناسب را انتخاب کنید
شما معمولاً بسیاری از آشپزخانه های خانه های کشاورزی را با وسایل مشکی مشاهده نمی کنید ، و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. آنها به سادگی با پالت رنگی گرم و خنثی ترکیب نمی شوند ، اگرچه چند مورد استثنا در این قانون وجود دارد.

برگرفته از:https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

یک انتخاب به مراتب بهتر برای آشپزخانه خانه مزرعه ، فولاد ضد زنگ است. فقط مواردی در مورد لوازم آشپزخانه از جنس استنلس استیل وجود دارد که باعث می شود آنها به زیبایی در هر آشپزخانه کار کنند ، چه خانه مدرن یا شیک. علاوه بر این ، تمیز کردن فولاد ضد زنگ آسان است و دارای ارزش طولانی مدت است ، و آن را به یک انتخاب محبوب در میان صاحبان خانه تبدیل کرده است.

2. یخچال داخلی را انتخاب کنید
اگر یک وسیله آشپزخانه وجود دارد که باید در آشپزخانه خانه کشاورزی لباس مبدل کنید ، این یخچال شماست. به عنوان بزرگترین وسیله آشپزخانه در خانه شما ، یخچال و فریزر شما این توانایی ناخوشایند را دارد که یک تکه فلز منحرف کننده باشد که می تواند دکوراسیون عجیب و غریب به سبک خانه شما را دور کند.


برای ایجاد یک آشپزخانه زیبا و یکپارچه ، یخچال ضد عمق داخلی را انتخاب کنید که کاملاً مطابق با کابینت شما باشد. شما همچنین می توانید یخچال داخلی خود را با روکش های سفارشی که مطابق با کابینت شما است و به آشپزخانه خانه مزرعه شما احساس می کند ، مبدل کنید.

3. یک آشپزخانه انتخاب کنید - ترجیحاً گاز
اگر هدف نهایی برای آشپزخانه خانه شما کاهش ظاهر لوازم پیشرفته و بدون آسیب رساندن به عملکرد است ، بدون شک بهترین گزینه برای استفاده از یک آشپزخانه است. آشپزخانه های گاز نسبت به خواهر و برادرشان سنتی تر هستند و برای پخت و پز کنترل پخت و پز بیشتری دارند.

4- اجاق گاز دو جداره را در نظر بگیرید
آشپزخانه های مزرعه به گونه ای طراحی شده اند که اجتماعات بزرگ را در خود جای دهند. چه راهی بهتر از استفاده هوشمندانه از اجاق گاز دو جداره برای پذیرایی از همه میهمانان خود؟

 

اجاق های دو جداره دارای یک اجاق بر روی دیگری قرار گرفته اند ، و به شما اتاق دو برابر می دهد تا کباب کباب و ماسوره مخصوص خانواده های بزرگ و مهمان بپزید. به همین دلیل ، بسیاری از آشپزخانه های خانه های کشاورزی را خواهید دید که دارای اجاق های دو جداره زیبا و عالی ، در کابینت آنها هستند.

5. مایکروویو را در جزیره آشپزخانه خود مخفی کنید
اکثر مردم تصور نمی کنند که بدون مایکروویو در خانه خود بمانند. متأسفانه ، مایکروویوها از نظر زیبایی پسند نیستند - به خصوص در آشپزخانه ای در خانه های کشاورزی که ظاهری روستایی و به سبک قدیمی دارد.

 

اگر قصد ایجاد یک جزیره آشپزخانه را برای فضای خود دارید ، می توانید به راحتی مکانی را برای مایکروویو داخلی طراحی کنید. با این کار مایکروویو شما مخفی می شود و بدون آسیب رساندن به عملکرد آن ، آن را از چشم دور نگه می دارد.

6. خانه ای برای لوازم کوچک پیدا کنید
برای به دست آوردن یک سبک آشپزخانه واقعی و خانه دار ، نگه داشتن آشفته و آشفته آشپزخانه ضروری است. وسایل کوچک آشپزخانه (مانند میکسر KitchenAid ، دستگاه قهوه ساز ، اجاق توستر و غیره) می توانند صفحات آشپزخانه را بهم ریخته و فضای شما را کمتر جذاب کند.

 

بنابراین ، لوازم کوچک خود را کجا باید قرار دهید؟ اگر آشپزخانه شما مانند بسیاری از آشپزخانه های خانه داری است که به جای کابینت ها دارای قفسه های دیواری باز هستند ، باید لوازم کوچک خود را در کابینت های پایین قرار دهید.

 

پایین اتاق کمتری برای وسایل آشپزخانه کوچک ندارید؟ به تنظیمات ذخیره سازی آشپزخانه هوشمند تکیه کنید تا به شما کمک کند تا فضای کابینت پایین خود را آزاد کنید و ظاهر تمیز داشته باشید.

7. Range Hood را ساده نگه دارید
اگرچه هودهای مدرن مدرن نسبت به مدل های قبلی خود بسیار فاصله دارند ، اما هنوز هم می توانند در آشپزخانه شما حواس را پرت کنند. اگر بودجه بازسازی آن را دارید ، یک کاپوت یکپارچه متناسب با کابینت ها یا صفحه پشتی خود انتخاب کنید.

 

نمی توانید هود محدوده سفارشی بخرید؟ با تطبیق آن با کابینت یا لوازم آشپزخانه بر ساده و یکنواخت نگه داشتن طراحی هود تمرکز کنید.

لوازم مدرن برای تکمیل آشپزخانه خانه شما
آشپزخانه های آرامش بخش ، گرم و مهیج ، مزرعه های زیادی برای آنها جذاب است. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب وسایلی است که زیبایی کشور مانند شما را دور بیندازند و جذابیت دنج آن را از بین ببرند. با استفاده از این نکات ، می توانید وسایل مدرنی را انتخاب کنید که با طراحی آشپزخانه خانه مزرعه شما یکپارچه باشد و همزمان تجربه آشپزی شما را بالا ببرد.

http://beautyharmonylife.com/how-to-build-a-farmhouse-kitchen-with-modern-appliances/





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: