5 نکته در زمینه بازسازی آشپزخانه شما
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

بازسازی هر فضای خانه شما می تواند بسیار هیجان انگیز و مهیج باشد ، خصوصاً اگر علاقه زیادی به تزئین و ایجاد فضاهایی در سرتاسر خانه دارید که واقعاً بازتاب دهنده شما ، سبک و کل خانواده شما باشد. هنگامی که شما در حال بررسی یک پروژه جدید برای بازسازی خانه برای آشپزخانه خود هستید ، چند نکته تحول آور وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید قبل از اینکه با نقشه ها و نقشه های بازسازی خود شروع کنید.

رنگ جدید یا تصویر زمینه
هر زمان که در حال بازسازی یک اتاق یا منطقه پرترافیک مانند آشپزخانه خانه هستید ، مهم است که در نظر بگیرید از چه نوع رنگ یا کاغذ دیواری استفاده می کنید. در حالی که امروزه کاغذ دیواری های مدرن تری در بازار موجود است ، کاغذ دیواری برای آشپزخانه های معاصر ، سنتی و سبک یکپارچه سازی بهینه است ، در حالی که امروزه رنگ تر ، شیک و مدرن تر است.

 

اگر رنگ آمیزی آشپزخانه خود را انتخاب کرده اید ، استفاده از رنگ خنثی مانند خاکستری ، بژ یا حتی پوسته تخم مرغ را بسته به سبک دلخواه و موضوعی که در فضا می خواهید ، در نظر بگیرید. رنگ های روشن و الگوهای کم پیچیده برای فضاهای کوچکتر ایده آل هستند ، زیرا به ایجاد فضای بیشتر در فضای خیالی کمک می کنند. همچنین می توانید از رنگ خنثی به عنوان پایه برای تضاد با رنگ پویاتر استفاده کنید ، که با دقت در اتاق قرار گرفته است.

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

لوازم خانگی سازگار با محیط زیست را در نظر بگیرید
پروژه بازسازی آشپزخانه خود را به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری در لوازم آشپزخانه جدید سازگار با محیط زیست در نظر بگیرید. لوازم آشپزخانه سازگار با محیط زیست نه تنها برای کاهش اتلاف انرژی و هزینه های بالای انرژی عالی هستند ، بلکه مدرن هستند و در آشپزخانه های بازسازی شده نیز به خوبی کار می کنند. هزینه آنها از قبل بیشتر است اما احتمالاً در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند.

 

افزودن جزیره آشپزخانه
افزودن یک جزیره آشپزخانه به آشپزخانه جدید می تواند فضای اتاق را به شدت متحول کند و در عین حال فضای بیشتری برای سرگرمی ، غذا خوردن و تهیه غذا اضافه کنید. شما چه به یک جزیره آشپزخانه سنتی علاقه مند باشید یا یک جزیره شبه جزیره U شکل ، این افزودنی خود تحولات اساسی را ایجاد می کند. یک جزیره همچنین آشپزخانه شما را به مکانی عالی برای معاشرت تبدیل می کند. دعوت از دوستانتان برای نوشیدن نوشیدن و یا راحت بودن با شریک زندگی خود برای میان وعده نیمه شب آسان تر می شود.

 

نصب کابینت و قفسه های باز
اگر به فکر بازسازی تمام کابینت ها و پیشخوان های آشپزخانه خود هستید ، گزینه کابینت و قفسه های باز را در نظر بگیرید. کابینت ها و قفسه های باز مدرن هستند ، میزان فضایی را که در آشپزخانه شما استفاده می شود کاهش می دهند و مکانی برای نمایش چینی یا انواع دیگر ظروف شیک و فانتزی فراهم می کنند.

 

راه حل های خلاقانه روشنایی
راه حل های خلاقانه برای روشنایی مانند نور افتادگی یا حتی نور زیر کابینت شما می تواند به شکل گیری محیط و جو کمک کند. در نظر بگیرید که در کجا به نورهای روشن برای پخت و پز نیاز دارید ، اما می توانید نور خلق و خوی را نیز اضافه کنید.

 

در حالی که تبدیل یک کل آشپزخانه در خانه کار ساده یا سبکی نیست ، اما اگر یک طرح کلی و تصویری از نتیجه نهایی در ذهن خود داشته باشید ، بسیار راحت تر است. با تحقیق در مورد گزینه های خود و در نظر گرفتن اهداف نهایی خود ، از نکات متنوعی در زمینه بازسازی آشپزخانه استفاده کنید که مطمئناً چرخش می کند و به افزایش ارزش کلی دارایی شما کمک می کند.

http://beautyharmonylife.com/5-remodeling-tips-that-will-transform-your-kitchen/





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: