بهترین حساب های اینستاگرام معماری
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

cheapoldhouses
کاخ سفید در میشیگان
ارزان خانه ها / اینستاگرام
در حالی که صفحه اینستاگرامcheapoldhouses نسبت به بسیاری دیگر از انتخاب ها حساب کاربری بسیار متفاوتی برای دنبال کردن است ، ما فکر می کنیم این صفحه برای هر کسی که نمی تواند خانه های قدیمی را به اندازه کافی سیر کند و دوست دارد در مورد پروژه بزرگ بازسازی بعدی خود آرزو کند ، یک صفحه عالی است. این صفحه اینستاگرام سرپرستی دارای خانه های قدیمی و منحصر به فردی است که برای فروش در سراسر کشور به فروش می رسند. متولی صفحه ، الیزابت فینکلشتاین ، روی خانه های ارزان قیمتی تمرکز دارد که برای زنده شدن دوباره یک بار به کمی عشق احتیاج دارند.


reddymadedesign
رستوران داخلی با وسایل روشنایی
reddymadedesign / اینستاگرام
Reddymade یک شرکت معماری و طراحی است که توسط سوچی ردی تاسیس شده است. صفحه آنها شامل فضای داخلی و داخلی و همه چیز از مرمت بناهای تاریخی گرفته تا فضای داخلی مدرن تجاری و خانه های مسکونی است. کار آنها در درجه اول در شهر نیویورک است و اغلب به همان اندازه که یک طراحی عملی است ، یک کار هنری است.


Laneylainc
ساختمان سفید مدرن
Laneylainc / اینستاگرام
اگر خود را به اندازه یک ناخوشایند طراحی ، اهل فن می دانید ، عاشق کار Laney LA در خارج از Hermosa Beach ، کالیفرنیا خواهید بود. صفحه اینستاگرام آنها صدها خانه با طراحی سفارشی را نشان می دهد که غالباً از نظر فناوری عرضه می شوند. کار آنها مرزها را برطرف می کند و برای هر کسی که طراحی مسکونی سطح بالا را دوست دارد یک دنباله عالی است.


siqueira_azularquitetura
اتاق هتل با صندلی حصیری آویز
siqueira_azularquitetura / اینستاگرام
ساکیرا آزول در خارج از برزیل مستقر است و کارهای خیره کننده ای را در دو فضای مسکونی و تجاری انجام می دهد. صفحه اینستاگرام آنها پر از فضای داخلی و خارجی رویایی است که همیشه طبیعت اطراف هر سازه را در آغوش می گیرد و از آن استقبال می کند. بیشتر طرح های آنها مفهومی باز است و از چشم انداز اقیانوس ها و کوه ها برخوردار است.

منبع: https://redpanel.co/mag/kitchen-decoration/

https://www.thespruce.com/best-architecture-instagram-accounts-5069882





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: