7 بهترین حساب اینستاگرام برای گیاهان خانگی
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
succulentcity
گیاهان روی یک قفسه
کاشت گلدان / اینستاگرام
Succulent City با 348 هزار نفر دنبال کننده بزرگترین جامعه کاکتوس ها و آبدارهای اینترنت است. آنها نکات ، ترفندها ، راهنماها و الهام بخشی را در سراسر صفحه و وب سایت خود ارائه می دهند. هر عکس ارسال شده با الهام و زندگی رسیده است - مطمئنا این آب نبات برای انواع دوستداران گیاهان است.

2
earthychildren
در اتاق نشیمن پر از نور بکارید
sonia.handgefertigt / اینستاگرام
Earthy Children حسابی است که به نمایش 260K پیروان خود برای نحوه زندگی در سبزترین زندگی اختصاص داده شده است. از اتاق خواب های زیبا گرفته تا اتاق های نشیمن دقیقاً مانند این اتاق ، ایده های زیادی برای یک ظاهر طراحی شده برای خانه خود در این صفحه خواهید یافت.

3
hiltoncarter
گیاهان در لوله های آزمایش
hiltoncarter / اینستاگرام
هیلتون کارتر یک سبک گیاه و داخلی است. او همیشه زیباترین و خلاقانه ترین راه ها را برای داستان گفتن با گیاهان در خانه خود پیدا می کند. کارتر یکی دو چیز در مورد ایجاد محیط با گیاهان می داند و حساب او گواه استعداد او است.

4
idrinkandigrowthings
در گلدان صورتی بکارید
idrinkandigrowthings / اینستاگرام
یونیس هرناندز گیاهان آپارتمانی را دوست دارد. صفحه او جشن سرپرستی بهترین گیاهان از اطراف اینستاگرام است. او از قفسه هایی که با دقت طراحی شده تا زیبایی های گلدانی ، گیاهان و نحوه واقعی جلوه دادن آنها را می شناسد.

5
@هنوز_______
کاکتوسها در گلخانه
هنوز هم ______ / اینستاگرام
صفحه Janneke Lurrsema موزه ای از عکس های بسیار پیچیده است ، حدس می زنید ، از گیاهان آپارتمانی! خوراک او تأکید می کند که گیاهان آپارتمانی پیچیده ، شگفت انگیز و تقویت کننده می توانند باشند. آنها لایه ای از پیچیدگی و آرامش را به خانه ای اضافه می کنند که سایر وسایل دکور واقعاً نمی توانند.

6
@ olivra.houseplants
گیاهان خانگی a در کف کاشی
growplantshop / اینستاگرام
هوایی ، صلح آمیز و خوشامدگویی حال و هوایی است که از حساب گیاه Olivra Homedecor خواهید گرفت. خوراک آنها شاهکاری از عکسهای سرپرستی از بهترین حالت گیاهان از سراسر اینترنت است. ما گیاهان و کاشی هایی که روی آنها قرار دارد را می پرستیم.

7
earthwindandcactus
earthwindandcactus / اینستاگرام
Earthwindandcactus حسابی را اجرا می کند که به عنوان پرتره ای از "کنجکاوی های گیاه شناسی" و جشن کاکتوس ها است. صفحه آنها جذاب و گرم است و پس از مشاهده تصاویر آنها ، خواهید فهمید که چرا آنها اینقدر توسط کاکتوسها مسحور شده اند.

منبع: https://redpanel.co/mag/home-decoration/

https://www.thespruce.com/best-instagrams-for-houseplants-4772067





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: