7 روند دکوراسیون منزل پاییزی طبق Pinterest
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

1
Velvet Is In دعوت (و حیوان خانگی دوستانه)
تخت خواب مخمل آبی
خانه هیپسترها
مخمل فقط برای اتاق نشیمن نیست. این یک روش خیره کننده و رمانتیک برای افزودن جلوه جذاب به اتاق خواب با یک صفحه سر یا پرتاب بالش است. ما عاشق این هستیم که این پارچه در برابر سایش بایستد و این به خصوص برای صاحبان حیوانات اهلی حیوان خانگی یک انتخاب عالی است زیرا تمیز کردن آن آسان است.

2
زمان سبز شدن است
آینه پوشیده از اکالیپتوس
سقوط برای DIY
با عرض پوزش ، نارنجی ها و زردها ، سبز در حال حاضر در کانون توجه قرار دارد - از سال گذشته ، کاربران Pinterest در حال صرفه جویی و جستجوی سبزه 101٪ بیشتر هستند. در حالی که طرح های رنگی سنتی پاییزی دوست داشتنی هستند ، ترکیب اکالیپتوس ، شمشاد یا پیچک در خانه شما در پاییز امسال راهی آسان و تازه برای استقبال در فصل جدید است.

3
سبزی همه جا است
قطعه مرکزی شکرگذاری با کدو تنبل و گیاهان
شیروانی سنگی
آغوش خنثی و سبز در این فصل به معنی بوسیدن کدو تنبل و خداحافظی برگ نیست. خرید کدو تنبل و کدو تنبل با رنگ های مختلف یا رنگ آمیزی آنها با رنگ های خنثی و روشن راهی خیره کننده برای نشان دادن نعمت پاییز امسال است.

4
فانوس هایی برای گرما و زیبایی
شومینه با فانوس بالای آن
Planete Deco
وقتی هوا سرد می شود ، چیزی بهتر از شومینه ها و شمع های گرم وجود ندارد. در این فصل ، همه به فانوس های ستونی ساده متوسل می شوند تا خانه های خود را تزئین کنند ، 39 درصد نسبت به سال گذشته. در حالی که فانوس های سبک مراکشی دوست داشتنی هستند ، این پاییز کاملاً ساده و ظریف است. چند فانوس ستونی شیشه ای برای میز ناهار خوری یا فضای زندگی شما باعث می شود خانه شما دنج و دلپذیر باشد.

5
فضایی ساده و زیبا
فانوس های ستونی
Greg Finck Photography / کیک 100 لایه
اگر واقعاً می خواهید این ظاهر را به سطح بالاتری برسانید ، آستر گذرگاه یا ایوان خود با فانوس های شیشه ای با کمترین تلاش فضای شیک و مجلل شما را احساس می کند. استفاده از چراغ های چای که با باتری کار می کنند روشی عالی برای ایجاد امنیت در کودکان و حیوانات اهلی است.

6
پارچه گل و لای همه جا
دکور پارچه گلی در یک اتاق
قدیمی جدید
پارچه های گلی شیبوری ، نیلی رنگ و خنثی در Pinterest هم اکنون بسیار گسترده هستند ، که 550 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. بازی نساجی خود را در این فصل آغاز کنید و ابتدا به پارچه های گلی بروید. از بالش پرتاب تا پتو گرفته تا فرش ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید از این روند دکور تحت تأثیر آفریقا استفاده کنید.

7
پارچه گل و لای بیشتر
بالش های گلی
خانه هفت
سعی کنید چند بالش بزنید (در اینجا یک آموزش از The Painted Hive است) تا پارچه گل را در پاییز نشان دهید. پارچه های گلی خنثی را با فضای سبز و فانوس ها جفت کنید و در پاییز خانه ای مد روز و جذاب خواهید داشت.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/fall-home-decor-trends-from-pinterest-4151778





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: