7 به روزرسانی کوچک برای تغییر شکل کامل اتاق نشیمن شما
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

برای بیشتر ما ، زمانی می رسد که به طراحی اتاق نشیمن خود نگاه می کنیم و دیگر آن جلوه و جلای مورد نظر ما را ندارد. شاید شما چند سال پیش روندی را اتخاذ کرده باشید که اکنون احساس بیات و منسوخ شدن می کند ، یا شاید شخصی را به خانه خود اضافه کرده اید که وسایل کمتر از ایده آل را به همراه خود آورده است. صرف نظر از استدلال شما ، اکثر افراد در مرحله ای یا مرحله دیگر برای یک طراوت سبک آماده هستند.

اما دانستن اینکه شما می خواهید اتاق نشیمن را به روز کنید بسیار متفاوت از دستیابی به آن است. خوشبختانه ، تغییرات کمی وجود دارد که شما می توانید در فضای خود ایجاد کنید تا بدون نیاز به سرمایه گذاری در کارهای گران قیمت مبلمان یا رنگ آمیزی ، ظاهر شما کاملا تغییر شکل دهد. به روزرسانی های ساده زیر برای استفاده ساده است و شما را عاشق فضای خود می کند.


01
از 07
بالشهای پرتابی خود را بالا ببرید
هال
متصدی سبک
یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای تغییر در طراحی اتاق نشیمن ، به روزرسانی بالش های پرتاب است. این لهجه ها اغلب اولین چیزهایی هستند که افراد هنگام ورود به فضایی متوجه می شوند و این قدرت را دارند که با رنگ ، سبک و شخصیت بیشتری به ظاهر شما تزریق کنند.

اگر در حال حاضر بالش های تک رنگ را تکان می دهید ، الگوهای جذاب را انتخاب کنید ، مانند نمونه هایی که از Style Curator به نمایش درآمده است. همچنین می توانید با بافت های مختلف مانند حاشیه و چرم بازی کنید تا ابعاد بیشتری به طرح خود بیفزایید.

02
از 07
فرش خود را تغییر دهید
هال
همه دختران
فرش ها مهارت بستن یک طرح را به هم دارند ، بنابراین خواه فرش اضافه کنید جایی که آنجا نبوده و یا لباس خود را با یک مدل جدید عوض کنید ، این راهی بدون شک برای تزریق ظاهر شما به زندگی جدید است.

و زیبایی این ایده این است که انواع بی پایان برای انتخاب وجود دارد. یک فرش طرح دار پشمالو ، مانند این فرش از The Everygirl ، گرما و فتنه را به ظاهر شما می بخشد در حالی که یک فرش تخت و تک رنگ ، تعریف می کند.

03
از 07
دیوارهای خود را به روز کنید
دیوارهای اتاق نشیمن
kismethouse / اینستاگرام
دیوارهای شما هنگام تعریف طراحی شما قدرت زیادی را جمع می کنند. اما این بدان معنا نیست که شما باید کل اتاق را دوباره رنگ کنید تا تأثیر بگذارد. تغییر ساده دکوراسیون دیوار کافی است تا یک تغییر بزرگ ایجاد کنید.

اگر در حال حاضر دیوار گالری دارید ، در نظر بگیرید که آن را با یک قطعه بزرگ بیانیه هنری جایگزین کنید. یا اگر با آینه کار می کنید ، آن را با یک گالری برجسته پیچیده عوض کنید ، مانند این طرح ازkismethouse در اینستاگرام.

04
از 07
مبلمان خود را مرتب کنید
هال
کهربا داخلی
آنچه در این ایده بسیار جالب است این است که شما نیازی به افزودن چیز جدید به فضای خود ندارید. با مرتب سازی ساده مبلمان ، می توانید ظاهر و احساس اتاق نشیمن خود را کاملاً متحول کنید.

هنگام تنظیم مجدد ، توجه داشته باشید که به وزن بصری توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر یک وسیله بزرگ در یک طرف اتاق دارید ، آن را با یک مورد مشابه بزرگ یا یک دسته از وسایل کوچک در طرف دیگر متعادل کنید. این اتاق توسط Amber Interiors کاملاً نمونه این رویکرد است.

به 5 از 7 زیر ادامه دهید.

05
از 07
Vignette میز قهوه خود را به روز کنید
میز قهوه اتاق نشیمن
همه دختران
میز قهوه خوری شما اساساً اتاق نشیمن شما است ، بنابراین به روزرسانی ظاهر میز قهوه خود - یا در وهله اول ایجاد یک میز - راهی عالی برای تازه سازی ظاهر شماست.

نگاه شما یا چیزهایی که روی آن قرار می دهید ، برای تأثیرگذاری نیازی به جزئیات ندارد. چیدمان ساده چند مورد متفکر ، مانند شمع و گل های تازه در یک سینی زیبا ، مانند این ظاهر از The Everygirl ، تمام چیزی است که برای بالا بردن طرح شما لازم است.

به 6 از 7 زیر ادامه دهید.
06
از 07
برخی از قفسه ها را سوار کنید
قفسه های اتاق نشیمن
ohmydearblog / اینستاگرام
قفسه ها اضافه شده ای عالی به اتاق نشیمن شما هستند زیرا در هنگام نمایش موارد مورد علاقه شما برای نشان دادن شخصیت و حساسیت سبک شما ، هیچ فیلم مربعی را اشغال نمی کنند.

شما می توانید قفسه های کوچک را تکان دهید تا ضربات ناکافی کمی به نمایش درآید و به ظاهر خود حرکت دهید. یا می توانید مجموعه ای از قفسه های شناور را در گوشه ای قرار دهید تا مجموعه ای منسجم از دکورهای مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید ، مانند این مثال از @ the.beautyrevival در اینستاگرام.

به 7 از 7 زیر ادامه دهید.
07
از 07
مقداری سبز اضافه کنید
گیاهان اتاق نشیمن
قدیمی جدید
بسیاری از افراد از توانایی گیاهان برای ایجاد تأثیر شیک چشم پوشی می کنند ، اما سبز هرگز نتواند زندگی (چه به معنای واقعی و چه به صورت تصویری) را به یک طرح اضافه کند. به علاوه ، این یکی از معدود گزینه های دکور است که واقعاً می تواند با هر زیبایی شناسی کار کند.

یکی از جنبه های جالب این ایده این است که روش های نامحدودی برای سبک دادن به دوستان گیاه خود وجود دارد. مینیمالیست ها از فقط چند گیاه مرتب شده روی میز یا در پنجره آویزان بهره می برند در حالی که کسانی که به زیبایی بیشتری پایبند هستند می توانند به وفور به آنها اضافه کنند ، مانند این طرح که توسط Old Brand New به اشتراک گذاشته شده است.

منبع: https://redpanel.co/mag/

https://www.thespruce.com/small-living-room-upgrades-4176541





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: