8 ایده دکوراسیون راهرو هوشمندانه
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

01

منظم شوید
سازمان دیواری در راهرو
جزئیات وبلاگ
از هر اینچ مربع استفاده کنید. فقط به این دلیل که کمد سالن جلویی ندارید یا فضای معتبری ندارید ، به این معنی نیست که باید وسایل خود را روی اولین سطحی که می بینید بیندازید. از جزئیات بلاگ نشانه بگیرید و "با بیشترین کارایی ممکن" را با یک سازمان دیواری بسته بندی کنید. یک علامت عجیب و غریب یا یک اثر هنری مورد علاقه هرکسی را که اتفاق بیفتد جذاب می کند

02

یک دیوار گالری ایجاد کنید
قاب عکس در راهرو
سبک در خانه
ممکن است بعضی ها یک راهرو خالی ببینند ، اما ما یک گالری را می بینیم که فقط منتظر اتفاق است. آویختن پرتره ها ، عکس ها و کارهای هنری خانوادگی یک راه حل ساده برای ایجاد جلوه ای شخصی به مسیر شما است. انتخاب فریم های هماهنگ در یک رنگ ، مانند آنچه در این راهرو طولانی از Style at Home مشاهده می کنیم ، یک نگاه منسجم ایجاد می کند.

03

با کاغذ دیواری راه راه پررنگ شوید
تصویر زمینه راهرو راه راه
بریتنی آمبریج از طریق دومینو
آیا به دنبال راهی برای اثرگذاری در برابر شکست فوری هستید؟ سالن های خود را به صورت راه راه بچرخانید. سیاه و سفید کلاسیک است. یا برای یک پاپ اضافی با ترکیب رنگ سرگرم کننده بازی کنید. برای اجاره دهندگان و انواع بلاتکلیف؟ کاغذ دیواری قابل جابجایی وجود دارد! (P.S. در اینجا 10 مارک پوست و چسب وجود دارد که باید بدانید).

04

یک لبه تصویر اضافه کنید
لبه تصویر در راهرو
کالوی
دیوارهای برهنه التماس می کنند برای پیتزا. برآمدگی تصویر عالی است! فراتر از فقط عکس ها ، می توانید خرده ریزها و لحظه های معناداری را به نمایش بگذارید. بیشتر می خواهید؟ جلوه را با چاپهای قاب شده تقویت کنید.

05

آن را در جهت مدرن قرار دهید
نیمکت ذخیره سازی در راهرو
کلبه پد لیلی
طرفدار زیبایی شناسی مدرن هستید؟ رنگ های خنثی تکمیل کننده ، کف پوش های براق ، الگوهای هندسی و قطعات لهجه سرپرستی یک جریان معاصر و خنک را ایجاد می کنند. به مکانی برای ذخیره کردن موارد نیاز دارید؟ در یک نیمکت ذخیره سازی تعویض کنید.

 

06

با Accuerements مختصر باشید
طراحی راهرو با الهام از پاریس
MyDomaine
به این راهرو الهام گرفته از پاریس "بونجور" بگویید. دیوارهای سفید و کف های چوبی سبک یک تخته سنگ تمیز است. جذابیت فرانسوی را با یک دونده شطرنجی ، گلدان پر از شکوفه و هنر قاب دار تزریق کنید. Très شیک!

 

07

فضا را با آینه گسترش دهید
استقبال از طراحی راهرو
شان لیچفیلد از طریق Homepolish
آینه گرد و کنسول باریک بهترین دوست ساکن آپارتمان است. اما حرف ما را قبول نکنید ورودی خوشامدگویی این پد لیسانس ، طراحی شده توسط نیکول واتس اثبات انکارناپذیری است.

 

08

همه چیز را با پوشش دیوار گیاهان زنده کنید
پوشش دیوار گیاه شناسی در راهرو
Planete Deco
چیدمان های ناجور اغلب به هم می ریزند زیرا صاحبان خانه برای تعیین صحیح آنها تلاش می کنند. چالش پذیرفته شد! یک سالن شسته و رفته را با یک دیوار پوششی گیاهان جسورانه لباس کنید فکر کنید: تاک های انگور ، درختان نخل ، برگ موز و گل های گلدار.

منبع: https://redpanel.co/mag/parlor-decoration/

https://www.thespruce.com/hallway-decor-ideas-4172489





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: